CX/GL Te és Motorod
- Retro
- Hozzászólások: 212
- Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 20:22
- Tartózkodási hely: Hajdúdorog
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Nagyon örülök,hogy egy pár embert be tudtam vonni az általam felvetett témába,hisz ez a FÓRUM szerepe,de még mindég sokan vannak akik "külső szemlélők"csupán,ez némileg aggaszt vajon mi az oka.
UFF.
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
jól van Pali,köszönöm, tényleg kíváncsi vagyok
rá mert nem halogathatom a dolgot.
AZ én tankom köztudottan lyukas és kell kezdenem
vele valamit ...
rá mert nem halogathatom a dolgot.
AZ én tankom köztudottan lyukas és kell kezdenem
vele valamit ...
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Tank-gyanta
basszus bakajoe! - szívbajt hozod rám !
de sajnos el tudom képzelnia szitut ...
van valami ötleted lyukas tank ügyében ?
Nem is tudom, kérlek nézd el nekem... most
mi is az aktuális felállás?
Apa vagy már?
Vagy majd csak jővőre?
de sajnos el tudom képzelnia szitut ...
van valami ötleted lyukas tank ügyében ?
Nem is tudom, kérlek nézd el nekem... most
mi is az aktuális felállás?
Apa vagy már?
Vagy majd csak jővőre?
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Az idő vas foga - rozsdától szita tank
Retró, igazad van ...
Akkor egy közérdekű kérdés mert azt hiszem ez
előbb-utóbb így a kb.30 év körüli vasaknál mindenkinél
aktuális lehet...
Kinek, milyen ötlete van a rozsdától kilyukadt tank
renovációja kapcsán?
Akkor egy közérdekű kérdés mert azt hiszem ez
előbb-utóbb így a kb.30 év körüli vasaknál mindenkinél
aktuális lehet...
Kinek, milyen ötlete van a rozsdától kilyukadt tank
renovációja kapcsán?
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- lferi
- Hozzászólások: 270
- Csatlakozott: 2009.10.23., pén. 09:33
- Tartózkodási hely: Gárdony
- Kapcsolat:
Re: Hátha
Azért ezt olvasd el Győző!
http://totalbike.hu/magazin/tantiszt/
http://totalbike.hu/magazin/tantiszt/
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
köszönö Lferi, elolvastam ... az ott leírtak után
elvileg semmi kétségem sem lenne hisz pont arra
ad megoldást ami az én problémám.
Bakajoe, amivel kapcsolatban Te ov'ra intesz az
miben tér el ettől?
elvileg semmi kétségem sem lenne hisz pont arra
ad megoldást ami az én problémám.
Bakajoe, amivel kapcsolatban Te ov'ra intesz az
miben tér el ettől?
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
szia Kemény L.,
érdeklődve várom ... voltatok vagy mentek
'PIROSKA' látogatóba ?
Lehet már tudni valamit?
érdeklődve várom ... voltatok vagy mentek
'PIROSKA' látogatóba ?
Lehet már tudni valamit?
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- Pali
- Hozzászólások: 499
- Csatlakozott: 2009.12.01., kedd 17:51
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Sziasztok!
Én pont egy ilyen készletet rendeltem amit a L. Feri által linkelt cikk ír.
Egyébként az én tankom nyáron teljesen átlyukadt, már a benzin is folyt belőle. Miután a lyuk köröl lecsiszoltam a festéket néhány kb. gombostűfejnyi lukat találtam a tank belső oldalán a benzincsap magasságában mind a két oldalon. Mivel horpadt is volt a tankom elvittem Sima Béla mesterhez aki gyönyörűen eltüntette a horpadást a tank alján pedig kivágta a lemezt és kicserélte (igaz így a tank alján van egy hosszú hegesztési varrat,de ez úgyse látszik). Ezek után döntöttem egy tankfelújító készlet beszerzése mellett. Igaz az ára elég húzós 12 000 Ft körül van, de remélem ez örökre megoldja a hasonló problémákat. A belső tankfelújítást most akarom a télen megcsinálni.
Amiről Bakajoe írt az valószínűleg valami "szaki" gányolása lehetett. A sima kétkomponensű műgyantát valóban oldja a benzin(szakmai tapasztalat) gondolom ezzel kenték ki a tankot. Amit én vettem az direkt erre a célra kifejlesztett anyag ami a levegővel reakcióba lépve köt meg és elvileg semmilyen hagyományos oldószer nem oldja.
Én pont egy ilyen készletet rendeltem amit a L. Feri által linkelt cikk ír.
Egyébként az én tankom nyáron teljesen átlyukadt, már a benzin is folyt belőle. Miután a lyuk köröl lecsiszoltam a festéket néhány kb. gombostűfejnyi lukat találtam a tank belső oldalán a benzincsap magasságában mind a két oldalon. Mivel horpadt is volt a tankom elvittem Sima Béla mesterhez aki gyönyörűen eltüntette a horpadást a tank alján pedig kivágta a lemezt és kicserélte (igaz így a tank alján van egy hosszú hegesztési varrat,de ez úgyse látszik). Ezek után döntöttem egy tankfelújító készlet beszerzése mellett. Igaz az ára elég húzós 12 000 Ft körül van, de remélem ez örökre megoldja a hasonló problémákat. A belső tankfelújítást most akarom a télen megcsinálni.
Amiről Bakajoe írt az valószínűleg valami "szaki" gányolása lehetett. A sima kétkomponensű műgyantát valóban oldja a benzin(szakmai tapasztalat) gondolom ezzel kenték ki a tankot. Amit én vettem az direkt erre a célra kifejlesztett anyag ami a levegővel reakcióba lépve köt meg és elvileg semmilyen hagyományos oldószer nem oldja.
-
- Hozzászólások: 196
- Csatlakozott: 2009.11.19., csüt. 17:55
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Szia Győző!
Még az előző kérdésedre válaszolva, a " felállás " az, hogy még nem vagyok apa.
Majd csak január 20. körül. Feltétlenül értesítést küldök itt a fórumon.
Visszatérve a műgyantázásra,- Győző, és Pali,- nem tudom, hogy az a bizonyos tank milyen tipusúval
volt kikenve, de láttam, hogy nézett ki. Sárgásbarna színe volt, mint a pörkölt cukornak, úgy is nézett ki, és kis darabokban málott le egy gyönyörűen helyreállított 1976-os CB 750-es tankjának belső faláról.
Az eredmény, hosszas értetlenség a motor folyamatos leállása miatt, karbipucolgatás, pöpec motor hónapokig állás a műhelyben, motorozás nuku, tulajdonos szinte végső elkeseredés.
Annyit tudok, hogy a srác nem keveset fizetett a gyantázásért, és úgy tudom Pakson csinálták neki. Esetleg a szerelőmön keresztül ki tudom nyomozni a részleteket.
Ha valamit megtudok közlöm. Nem akartalak elrettenteni benneteket, de én már láttam, hogy ebből
micsoda rémálom is válhat. Ez nem jelenti azt, hogy a ti általatok használt eljárás is ilyen.
Én csak azt mondom, a benzin egy igen agresszív anyag, ha valamit fel akar oldani, azt előbb-utóbb megteszi.
Széles, (só) hómentes utat mindenkinek! Bakajoe!
Még az előző kérdésedre válaszolva, a " felállás " az, hogy még nem vagyok apa.
Majd csak január 20. körül. Feltétlenül értesítést küldök itt a fórumon.
Visszatérve a műgyantázásra,- Győző, és Pali,- nem tudom, hogy az a bizonyos tank milyen tipusúval
volt kikenve, de láttam, hogy nézett ki. Sárgásbarna színe volt, mint a pörkölt cukornak, úgy is nézett ki, és kis darabokban málott le egy gyönyörűen helyreállított 1976-os CB 750-es tankjának belső faláról.
Az eredmény, hosszas értetlenség a motor folyamatos leállása miatt, karbipucolgatás, pöpec motor hónapokig állás a műhelyben, motorozás nuku, tulajdonos szinte végső elkeseredés.
Annyit tudok, hogy a srác nem keveset fizetett a gyantázásért, és úgy tudom Pakson csinálták neki. Esetleg a szerelőmön keresztül ki tudom nyomozni a részleteket.
Ha valamit megtudok közlöm. Nem akartalak elrettenteni benneteket, de én már láttam, hogy ebből
micsoda rémálom is válhat. Ez nem jelenti azt, hogy a ti általatok használt eljárás is ilyen.
Én csak azt mondom, a benzin egy igen agresszív anyag, ha valamit fel akar oldani, azt előbb-utóbb megteszi.
Széles, (só) hómentes utat mindenkinek! Bakajoe!
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 38 vendég