CX/GL Te és Motorod
-
- Hozzászólások: 356
- Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 23:22
- Kapcsolat:
857.
855-re
(...)
Technikai adatok és fejlesztési, szerkezeti információk CX 500 (650):
vízhűtéses, 80 fokban V-2-es négyütemű motor,
felül-vezérelt hengerenként négy szelepes, olajban forgó kuplung
Hengerűrtartalom: 496 ( 674) ccm
Alsó/felső holtpont: 52mm/78mm
Sűrítés: 10:1
Névleges teljesítmény: 36,8/19,9 Kw (50/27 PS) 9000/min; 48 Kw (63 PS) / 6500/min
Gyújtás rendszer: teljestranzisztoros-gyújtásrendszer (CDI)
Váltóáramú generátor: 12 V, 170 W
Tengelykapcsoló: többtárcsás- olajfürdőben
Váltótengely: 5-sebességes, manuális üresjárattal
Alváz: nyitott önhordó, motor-felfüggesztéssel,
Rugóút hossza elöl/hátul: 140 mm/85 mm
Kerékméret elöl/hátul: 3,25-19/3,75-18
Féktárcsa átmérő: 240 mm
Fékdob átmérő: 160 mm
Alvázhossz: 2205 mm
Tengelyhossz: 1455 mm
Alváz szélesség: 620 mm
szélesség motorblokkal: 740 mm
Magasság: 1160 mm (kormány)
Sztender/felállítási magasság: 170 mm
Önsúly (feltöltve) 221 kg
Összsúly: 397kg
Üzemanyagtartály űrtartalom: 17 L (tartalék: 3,5 L) 500-as túra model; 500/650c 14,5l
Fogyasztás (gyári) L/100km: 6,8 L/100km (TURBO: 14L/100km)
Gyorsulási adatok ( 20 Kw ): 0 – 40 km/h 1,4 (2,0)s
0 – 80 km/h 3,8 (5,4)s
0 – 100km/h 5,4(8,7)s
0 – 140km/h 11,4(-)s
Legnagyobb (országúti) sebesség: 183,7 (146,4) km/h (...)
..mért ülés magasság 500 A/B 850-950 mm; 500 C 750-850 mm; 650C 650-750mm
üdv
kentaur
(...)
Technikai adatok és fejlesztési, szerkezeti információk CX 500 (650):
vízhűtéses, 80 fokban V-2-es négyütemű motor,
felül-vezérelt hengerenként négy szelepes, olajban forgó kuplung
Hengerűrtartalom: 496 ( 674) ccm
Alsó/felső holtpont: 52mm/78mm
Sűrítés: 10:1
Névleges teljesítmény: 36,8/19,9 Kw (50/27 PS) 9000/min; 48 Kw (63 PS) / 6500/min
Gyújtás rendszer: teljestranzisztoros-gyújtásrendszer (CDI)
Váltóáramú generátor: 12 V, 170 W
Tengelykapcsoló: többtárcsás- olajfürdőben
Váltótengely: 5-sebességes, manuális üresjárattal
Alváz: nyitott önhordó, motor-felfüggesztéssel,
Rugóút hossza elöl/hátul: 140 mm/85 mm
Kerékméret elöl/hátul: 3,25-19/3,75-18
Féktárcsa átmérő: 240 mm
Fékdob átmérő: 160 mm
Alvázhossz: 2205 mm
Tengelyhossz: 1455 mm
Alváz szélesség: 620 mm
szélesség motorblokkal: 740 mm
Magasság: 1160 mm (kormány)
Sztender/felállítási magasság: 170 mm
Önsúly (feltöltve) 221 kg
Összsúly: 397kg
Üzemanyagtartály űrtartalom: 17 L (tartalék: 3,5 L) 500-as túra model; 500/650c 14,5l
Fogyasztás (gyári) L/100km: 6,8 L/100km (TURBO: 14L/100km)
Gyorsulási adatok ( 20 Kw ): 0 – 40 km/h 1,4 (2,0)s
0 – 80 km/h 3,8 (5,4)s
0 – 100km/h 5,4(8,7)s
0 – 140km/h 11,4(-)s
Legnagyobb (országúti) sebesség: 183,7 (146,4) km/h (...)
..mért ülés magasság 500 A/B 850-950 mm; 500 C 750-850 mm; 650C 650-750mm
üdv
kentaur
- nevető Nap
- Hozzászólások: 99
- Csatlakozott: 2011.03.18., pén. 08:55
- Tartózkodási hely: Budapest,XIII.
- Kapcsolat:
858
857-re, woooooooooooow Kentaur:))))) Több,mint kielégítő válasz, köszi az infókat
N.
N.
- nevető Nap
- Hozzászólások: 99
- Csatlakozott: 2011.03.18., pén. 08:55
- Tartózkodási hely: Budapest,XIII.
- Kapcsolat:
859 A Motorom és én
Ooo kedveskék...képzeljétek, igencsak bátor leány vagyok én...de lehet őrültnek is nevezni,ki-ki döntse el maga.
Történt ma ugyanis, hogy feltettem egyetlen lapra mindent, az egyetlen ember barátságát aki az őrangyalom, mellesleg a főnököm, aki férfi, bár sosem nőként nézett rám és soha nem is úgy kezelt. Legyen szó bármiről, mindig -általában a legnagyobb bajban- mindenben támogat, sosem mondott nekem semmire még nemet. Ezidáig. A motoros terveimtől kikészül nap mint nap.
Na,de ma nem bírtam tovább magammal a sokadik átvirrasztott éjszaka és a tegnapi nem túl kedvező hírek függvényében...kinyitottam a számat, mert ugyebár néma gyereknek az anyja se...
Hát lett is némi üzemzavar cégünknél...ám lehet egyetlen mondattal elvesztettem az állásom, a másodállásom, és a barátom is.
Wow, tudatosan sosem csináltam még ekkora őrültséget...igyekszem a felnőtt felelősségtudatával élni az örök gyerek lelkületű kicsiny életemet.
Kedves L.Feri, te mondtad, hogy hagyjam magam elcsábítani...remélem igazad lesz és tényleg nem bánom meg.
Győző,te meg mindig azt hajtogatod, hogy az igazán nagy dolgok nem a járt úton találhatók.
Nos, ma ezek szerint én leléptem a járdáról a fűre, vagy az úttestről a rázókőre,nem tudom hogyan is fogalmazzam,de remegő lábakkal várom a holnapot...és az azt követő pár napot,hetet, évet...hát na, mégiscsak az elkövetkezendő évtizedeim alapjait ingattam ma meg, ami pedig igencsak fontos számomra..
Kíváncsian tekintek a közeljövőbe, hogy 3 év alatt, a nulláról , lány létemre, a személyiségemmel, a munkámmal,barátként és alkalmazottként mit értem el...
Ennek tuti sírás lesz a vége, remélem örömkönnyek lesznek és nem más...
Aha, szóval ilyen az ha az ember igazán szerelmes....és mindez kb 3 hét alatt...mostmár semmin sem csodálkozom,ezek után bármi történhet még:)
Részemről tehát megtettem minden tőlem telhetőt..
Szép estét nektek!
N.
Történt ma ugyanis, hogy feltettem egyetlen lapra mindent, az egyetlen ember barátságát aki az őrangyalom, mellesleg a főnököm, aki férfi, bár sosem nőként nézett rám és soha nem is úgy kezelt. Legyen szó bármiről, mindig -általában a legnagyobb bajban- mindenben támogat, sosem mondott nekem semmire még nemet. Ezidáig. A motoros terveimtől kikészül nap mint nap.
Na,de ma nem bírtam tovább magammal a sokadik átvirrasztott éjszaka és a tegnapi nem túl kedvező hírek függvényében...kinyitottam a számat, mert ugyebár néma gyereknek az anyja se...
Hát lett is némi üzemzavar cégünknél...ám lehet egyetlen mondattal elvesztettem az állásom, a másodállásom, és a barátom is.
Wow, tudatosan sosem csináltam még ekkora őrültséget...igyekszem a felnőtt felelősségtudatával élni az örök gyerek lelkületű kicsiny életemet.
Kedves L.Feri, te mondtad, hogy hagyjam magam elcsábítani...remélem igazad lesz és tényleg nem bánom meg.
Győző,te meg mindig azt hajtogatod, hogy az igazán nagy dolgok nem a járt úton találhatók.
Nos, ma ezek szerint én leléptem a járdáról a fűre, vagy az úttestről a rázókőre,nem tudom hogyan is fogalmazzam,de remegő lábakkal várom a holnapot...és az azt követő pár napot,hetet, évet...hát na, mégiscsak az elkövetkezendő évtizedeim alapjait ingattam ma meg, ami pedig igencsak fontos számomra..
Kíváncsian tekintek a közeljövőbe, hogy 3 év alatt, a nulláról , lány létemre, a személyiségemmel, a munkámmal,barátként és alkalmazottként mit értem el...
Ennek tuti sírás lesz a vége, remélem örömkönnyek lesznek és nem más...
Aha, szóval ilyen az ha az ember igazán szerelmes....és mindez kb 3 hét alatt...mostmár semmin sem csodálkozom,ezek után bármi történhet még:)
Részemről tehát megtettem minden tőlem telhetőt..
Szép estét nektek!
N.
- nevető Nap
- Hozzászólások: 99
- Csatlakozott: 2011.03.18., pén. 08:55
- Tartózkodási hely: Budapest,XIII.
- Kapcsolat:
860
Wow, ezt most kaptam egy társkeresőn...jah hogy mit keresek én ott? Természetesen motort
http://www.topauto.hu/honda/CX-500-C/Ch ... breadcrumb
N:
http://www.topauto.hu/honda/CX-500-C/Ch ... breadcrumb
N:
- nevető Nap
- Hozzászólások: 99
- Csatlakozott: 2011.03.18., pén. 08:55
- Tartózkodási hely: Budapest,XIII.
- Kapcsolat:
861
Kedves Urak!
A segítségeteket kérném..ha felhívok egy hirdetést mit kell kérdeznem és mi a jó válasz nekem? Úgy átvernek ahogy tudnak:( sajna hiába nyomozok,nem értek annyira a motorokhoz és félő a tudatlanságom kihasználják:(
A másik,hogy mennyibe kerül kb egy motor átíratása mindenestől?
Előre is köszi:)
N.
A segítségeteket kérném..ha felhívok egy hirdetést mit kell kérdeznem és mi a jó válasz nekem? Úgy átvernek ahogy tudnak:( sajna hiába nyomozok,nem értek annyira a motorokhoz és félő a tudatlanságom kihasználják:(
A másik,hogy mennyibe kerül kb egy motor átíratása mindenestől?
Előre is köszi:)
N.
- lferi
- Hozzászólások: 270
- Csatlakozott: 2009.10.23., pén. 09:33
- Tartózkodási hely: Gárdony
- Kapcsolat:
862: CX/GL Te és Motorod
Szerintem segítenek a srácok a motorvásárlásnál, jó áron adják a mocit, de azt meg kell nézni, meghallgatni menni vele, stb.
Ezt a motort (nincs rendszám)lehet még honosítani is kell,(Kentaur)
50 e. ft ból kijön (már az átíratás)de ennek Kentaur a szakértője.
Ezt a motort (nincs rendszám)lehet még honosítani is kell,(Kentaur)
50 e. ft ból kijön (már az átíratás)de ennek Kentaur a szakértője.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára lferi 2011.03.28., hétf. 19:53-kor.
862
Kedves Nap!
Kérdezd meg, mikor lehet megnézni és vigyél magaddal 1 db hozzáértő motorost!Üdv:moli
Kérdezd meg, mikor lehet megnézni és vigyél magaddal 1 db hozzáértő motorost!Üdv:moli
- nevető Nap
- Hozzászólások: 99
- Csatlakozott: 2011.03.18., pén. 08:55
- Tartózkodási hely: Budapest,XIII.
- Kapcsolat:
864
862-re, köszi L.Feri:)) Kentaur...ááá lehet nem áll velem szóba, nincs egy órája hogy a motorján ücsörögtem, megsúgom nektek az egy DÖG -a szó legszebb értelmében- alig akartam leszállni róla:))) (Közben megtudtam hogy nem vészes az átíratás költsége, ám ha nem magyar a moci, na azt nem tudom...)
Hát hol is kell ilyenkor egy leánynak 40fokos lázzal mocorogni? Természetes minél több motor között:)) Pécel haza,20 perc múlva vissza:))
Láttam a piros szerelmem és végre közölhettem V.Ferivel, hogy nem ártana mostmár tudnia róla,hogy hetek óta a garázsáról álmodozom:)) Órákig néztem a "kicsikém"...ott volt a lehetőség és nem ültem rá....képtelen voltam,még most is remeg a lában a látványától is... Bezzeg a Kentaur DÖGje, igencsak kényelmes darab, bár a lábam csak pipiskedve ért le róla..
Apropó láb, azon gondolkoztunk, vajon Forrest Egérkéjének leér a kék csodájáról a lába egészen?:) Mert ha igen, hát nincs ami megállítson,úgy tűnik amúgy sem akad, de nah mégiscsak jó lenne tudni:)
második 862-re ,Üdv Moli Köszi, rajta vagyunk, lehet holnap kerülünk egyet Eger felé;-)
Jó éjt nektek!
N:
Hát hol is kell ilyenkor egy leánynak 40fokos lázzal mocorogni? Természetes minél több motor között:)) Pécel haza,20 perc múlva vissza:))
Láttam a piros szerelmem és végre közölhettem V.Ferivel, hogy nem ártana mostmár tudnia róla,hogy hetek óta a garázsáról álmodozom:)) Órákig néztem a "kicsikém"...ott volt a lehetőség és nem ültem rá....képtelen voltam,még most is remeg a lában a látványától is... Bezzeg a Kentaur DÖGje, igencsak kényelmes darab, bár a lábam csak pipiskedve ért le róla..
Apropó láb, azon gondolkoztunk, vajon Forrest Egérkéjének leér a kék csodájáról a lába egészen?:) Mert ha igen, hát nincs ami megállítson,úgy tűnik amúgy sem akad, de nah mégiscsak jó lenne tudni:)
második 862-re ,Üdv Moli Köszi, rajta vagyunk, lehet holnap kerülünk egyet Eger felé;-)
Jó éjt nektek!
N:
- nevető Nap
- Hozzászólások: 99
- Csatlakozott: 2011.03.18., pén. 08:55
- Tartózkodási hely: Budapest,XIII.
- Kapcsolat:
865
Mire nem jó egy társkereső
Na, de úgysem tud lebeszélni
Na, de úgysem tud lebeszélni
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 19 vendég