CX/GL Te és Motorod
-
- Hozzászólások: 356
- Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 23:22
- Kapcsolat:
1198.
1195-re
Hallo Pali,
ha jól megnézzük fotókat, akkor a 'küllős projekt' a CB Honda házasításával költséghatékony
..bár a hátulsó kerék (kardános) átfűzése még kérdéses a HOGYAN ..tényleg a még DM-es időkben katalógusból beszerezhető küllő szett létezik vhol
Száraz aszfaltot és
üdv
kentaur
Hallo Pali,
ha jól megnézzük fotókat, akkor a 'küllős projekt' a CB Honda házasításával költséghatékony
..bár a hátulsó kerék (kardános) átfűzése még kérdéses a HOGYAN ..tényleg a még DM-es időkben katalógusból beszerezhető küllő szett létezik vhol
Száraz aszfaltot és
üdv
kentaur
- fgyozo
- Hozzászólások: 3814
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
1199
roli -nak
szia Roli,
örülök h ránk találtál és kedves h kérdezel minket.
A válasz nagyon egyszerű viszont mégis nagyon nehéz … mert ez nagyjából olyan mint a távgyógyítás, látatlanban.
Arról a CX-ről nyilván nem tudok mit mondani ám a CX-ekről általában igen.
Elfogultsággal sem lehet vádolni mert tényszerűen jelenthetem ki h NAGYON jó konstrukció és remek választás. Érték/ár arányban pedig a legjobbak között van.
Ha ránézésre, hallásra, próbára nincs vele baj akkor különösebb gond már nem lehet. 40e km-es állapot pedig akár még újszerűnek is tekinthető hisz nyugodtan elmegy 100.000 km-t is semmiféle gond nélkül.
Rejtett hiba nem jellemző rá, típus hibának a generátort tudnám említeni. De ez is javítható. Ha beindítod, mérj rá az akksira, nagyjából 14,5V-ot kell mérj, Ha megvan akkor generátor kipipálva. Ha mentél vele és tetszett, akkor hallgass a szívedre !!!!! Nem fogod megbánni.
Remélem találkozunk majd és akár együtt is tudunk gurulni és megismerhetünk mint boldog CX tulajdonos.
Majd mond h mi lett az eredmény a hónap végén.
szia Roli,
örülök h ránk találtál és kedves h kérdezel minket.
A válasz nagyon egyszerű viszont mégis nagyon nehéz … mert ez nagyjából olyan mint a távgyógyítás, látatlanban.
Arról a CX-ről nyilván nem tudok mit mondani ám a CX-ekről általában igen.
Elfogultsággal sem lehet vádolni mert tényszerűen jelenthetem ki h NAGYON jó konstrukció és remek választás. Érték/ár arányban pedig a legjobbak között van.
Ha ránézésre, hallásra, próbára nincs vele baj akkor különösebb gond már nem lehet. 40e km-es állapot pedig akár még újszerűnek is tekinthető hisz nyugodtan elmegy 100.000 km-t is semmiféle gond nélkül.
Rejtett hiba nem jellemző rá, típus hibának a generátort tudnám említeni. De ez is javítható. Ha beindítod, mérj rá az akksira, nagyjából 14,5V-ot kell mérj, Ha megvan akkor generátor kipipálva. Ha mentél vele és tetszett, akkor hallgass a szívedre !!!!! Nem fogod megbánni.
Remélem találkozunk majd és akár együtt is tudunk gurulni és megismerhetünk mint boldog CX tulajdonos.
Majd mond h mi lett az eredmény a hónap végén.
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
1201
Udv Urak!
Sikerult megszuntetni az Egermotor ikerteso vizfolyasat.
Ami a problemat okozta, hogy a vizpumpa lapatkereket a vezermutengelyre rogzitven az felult a blokkfedel ontvenyere, ezert a lehuzassal csak azt ertem el, hogy raszoritottam a fedelre, valodi tomitest nem okoztam ezzel.
Hogy ez hogy lehetseges nem tudom es, ha valakinek van otlete miert van "elorebb" a vezermutengely jo 1 mm-rel, kerem ossza meg velem. A tomites gyari.
Noshat nem volt mit tenni, hezagolo alatet kerult a lapat ala + bervas tanacsara paszta a vezermutengely es a lapat bordaira.
Lenyeg, hogy megoldodott, de lovesem sincs mitol all igy a vez.tengely.
Valalki jart mar igy?
Sikerult megszuntetni az Egermotor ikerteso vizfolyasat.
Ami a problemat okozta, hogy a vizpumpa lapatkereket a vezermutengelyre rogzitven az felult a blokkfedel ontvenyere, ezert a lehuzassal csak azt ertem el, hogy raszoritottam a fedelre, valodi tomitest nem okoztam ezzel.
Hogy ez hogy lehetseges nem tudom es, ha valakinek van otlete miert van "elorebb" a vezermutengely jo 1 mm-rel, kerem ossza meg velem. A tomites gyari.
Noshat nem volt mit tenni, hezagolo alatet kerult a lapat ala + bervas tanacsara paszta a vezermutengely es a lapat bordaira.
Lenyeg, hogy megoldodott, de lovesem sincs mitol all igy a vez.tengely.
Valalki jart mar igy?
-
- Hozzászólások: 356
- Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 23:22
- Kapcsolat:
1202.
1201-re
Hallo Forest,
amikor az airbrush-500 ast 3x szedtem szét, derült ki (teljesen véletlenül), hogy a precízen a lapát alá helyezett alátét (mely, tudomásom szerint a szétszereléskor sem volt oda helyezve )miatt , a fedélbe gyalult a lapát . Nosza irány a 'Dragon-Garage' belseje és lám létezik olyan lapát, amely pontosan 1 mm el vastagabb a porcelán felől az öntvényalj..., teháááát nem valószínű, hogy a vezérmű tengely méret az oka
üdv
Kentaur
Hallo Forest,
amikor az airbrush-500 ast 3x szedtem szét, derült ki (teljesen véletlenül), hogy a precízen a lapát alá helyezett alátét (mely, tudomásom szerint a szétszereléskor sem volt oda helyezve )miatt , a fedélbe gyalult a lapát . Nosza irány a 'Dragon-Garage' belseje és lám létezik olyan lapát, amely pontosan 1 mm el vastagabb a porcelán felől az öntvényalj..., teháááát nem valószínű, hogy a vezérmű tengely méret az oka
üdv
Kentaur
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára kentaur 2011.08.13., szomb. 23:04-kor.
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
1203
Na, akkor egy ilyen lapát kőne nekem. Mármint ami véknyabb. Van?
Viszont most már összeraktam így, nem ér bele a vízpumpafedélbe sem, blokkfedélbe sem, de azért a polcra feltenném, egy unalmas téli estén meg beleraknám.
Viszont most már összeraktam így, nem ér bele a vízpumpafedélbe sem, blokkfedélbe sem, de azért a polcra feltenném, egy unalmas téli estén meg beleraknám.
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
1204.... 1200-ra
Szia Forrest!
A kipufogókönyök szűkítés bennem is felvetődött, de igazából nem éreztem át a jelentőségét. Azért van a könyök is szűkítve, hogy a forró kipufogógázok hamar minél messzebb kerüljenek a hengerfejtől?
De akkor miért melegszik túl a motor, ha szegény a keverék? Kevés az égéstermék, és emiatt nem jut messzire a könyökben?
Kifúrja az oldalam a kíváncsiság, nem hagyjátok!
Üdv.
Pesta
A kipufogókönyök szűkítés bennem is felvetődött, de igazából nem éreztem át a jelentőségét. Azért van a könyök is szűkítve, hogy a forró kipufogógázok hamar minél messzebb kerüljenek a hengerfejtől?
De akkor miért melegszik túl a motor, ha szegény a keverék? Kevés az égéstermék, és emiatt nem jut messzire a könyökben?
Kifúrja az oldalam a kíváncsiság, nem hagyjátok!
Üdv.
Pesta
Üdv.
Pesta
Pesta
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
1205... 1204
Akarom mondani NE hagyjátok, hogy kifúrja az oldalam a kíváncsiság...!
Pesta
Pesta
Üdv.
Pesta
Pesta
-
- Hozzászólások: 356
- Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 23:22
- Kapcsolat:
1207.
Hallo Mindenki,
a nyár ugyan pezseg és szaladnak a km-ek a vasainkba, de itt azért most ÁLLjunk meg egy pillanatra
..nekem legalábbis földbe gyökerezett és remegni kezdett a lábam is (60 cm vádlival)..
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 0236027198
üdv olajnyomást és nyitott termosztát mellett forgó vízpumpát Mindenkinek
Kentaur
a nyár ugyan pezseg és szaladnak a km-ek a vasainkba, de itt azért most ÁLLjunk meg egy pillanatra
..nekem legalábbis földbe gyökerezett és remegni kezdett a lábam is (60 cm vádlival)..
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 0236027198
üdv olajnyomást és nyitott termosztát mellett forgó vízpumpát Mindenkinek
Kentaur
- Lichtenberger
- Hozzászólások: 184
- Csatlakozott: 2009.11.15., vas. 21:54
- Kapcsolat:
1208
1207-re
Tökéletes GÉP!
Nekem a pulzusom emelkedett meg!
Vajon hol áll meg?
Mennyit szeretne a tulaj?
üdv? jani
Tökéletes GÉP!
Nekem a pulzusom emelkedett meg!
Vajon hol áll meg?
Mennyit szeretne a tulaj?
üdv? jani
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég