CX/GL Te és Motorod
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
1195
Szia Maclas!
Pontosan nem tudom az üzembehelyezés költségeit (még egyet sem csináltam meg...), de kb. 80eFt tájékán mozog.
A próbaútra azt hiszem, lesz lehetőséged, főleg, ha jó idő lesz a hétvégén. Én valószínűleg csak vasárnap tudok elmenni a motorért (nomeg rendezni a rendezendőket), de addig is kéretik eredeti állapotában megőrizni!
Pontosan nem tudom az üzembehelyezés költségeit (még egyet sem csináltam meg...), de kb. 80eFt tájékán mozog.
A próbaútra azt hiszem, lesz lehetőséged, főleg, ha jó idő lesz a hétvégén. Én valószínűleg csak vasárnap tudok elmenni a motorért (nomeg rendezni a rendezendőket), de addig is kéretik eredeti állapotában megőrizni!
Üdv.
Pesta
Pesta
-
- Hozzászólások: 471
- Csatlakozott: 2010.09.13., hétf. 18:37
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
1196
1195-re
Szia Pesta!
Természetesen nem akarok menni vele egy lépést sem addig amíg Te nem látod és átveszed! Én igazából arra gondoltam, hogy majd amikor lesz rajta műszaki és valamelyik találkozóra elhozod na majd akkor!
A vasárnap nem biztos hogy jó de majd még beszélünk!
Szia Pesta!
Természetesen nem akarok menni vele egy lépést sem addig amíg Te nem látod és átveszed! Én igazából arra gondoltam, hogy majd amikor lesz rajta műszaki és valamelyik találkozóra elhozod na majd akkor!
A vasárnap nem biztos hogy jó de majd még beszélünk!
Ha valami nem tetszik csinálj úgy mint a kutya!! Amit nem tud elásni, megenni, megdugni azt lepisili és tovább megy!!
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
1198
Sziasztok!
Nagy örömmel jelentem, hogy a holland CX650E végre a "rendeltetési helyére" került. Ebben (minden előzetes várakozásomat felül -vagy alul, nézőpont kérdése- múlóan) Mácska László motorostársunk segítségét képtelen vagyok eléggé méltó szavakkal illetni. Ugyanis olyan rövid idő alatt tudott segíteni, és olyan olcsón szállították le a motort, hogy azt legoptimistább álmaimban sem képzeltem.
Laci személyesen "felhatalmazott", hogy itt a fórumon szóvá tegyem, hogy az ő ismeretségét kihasználva bármelyikünknek tud ilyen jellegű segítséget nyújtani.
Mivel én már túl vagyok a CX-ek beszerzésének ésszerű mértékén, ezért senkit sem buzdítok arra, hogy vegyen CX-et, de azt megemlítem, hogy a neten szétnézve jobbnál jobb ajánlatokat találhat az ember.
A behozatal ügyében pedig annyit tudok mondani, hogy az esetem alapján úgy látom, hogy már megvett (eldöntött) motornál nincs értelme személyesen kiutazni, mert az üzemanyagköltség is több (nem beszélve az időről), mint amennyiért behozzák a (jól megválasztott) fuvarozók. Ehhez persze kell egy kellően együttműködő eladó is...
A motorról majd később írok.
Laci! Mégegyszer nagyon köszönöm a segítségedet!
Nagy örömmel jelentem, hogy a holland CX650E végre a "rendeltetési helyére" került. Ebben (minden előzetes várakozásomat felül -vagy alul, nézőpont kérdése- múlóan) Mácska László motorostársunk segítségét képtelen vagyok eléggé méltó szavakkal illetni. Ugyanis olyan rövid idő alatt tudott segíteni, és olyan olcsón szállították le a motort, hogy azt legoptimistább álmaimban sem képzeltem.
Laci személyesen "felhatalmazott", hogy itt a fórumon szóvá tegyem, hogy az ő ismeretségét kihasználva bármelyikünknek tud ilyen jellegű segítséget nyújtani.
Mivel én már túl vagyok a CX-ek beszerzésének ésszerű mértékén, ezért senkit sem buzdítok arra, hogy vegyen CX-et, de azt megemlítem, hogy a neten szétnézve jobbnál jobb ajánlatokat találhat az ember.
A behozatal ügyében pedig annyit tudok mondani, hogy az esetem alapján úgy látom, hogy már megvett (eldöntött) motornál nincs értelme személyesen kiutazni, mert az üzemanyagköltség is több (nem beszélve az időről), mint amennyiért behozzák a (jól megválasztott) fuvarozók. Ehhez persze kell egy kellően együttműködő eladó is...
A motorról majd később írok.
Laci! Mégegyszer nagyon köszönöm a segítségedet!
Üdv.
Pesta
Pesta
-
- Hozzászólások: 471
- Csatlakozott: 2010.09.13., hétf. 18:37
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
1199
1198-ra
Szia Pesta!
Örülök, hogy segíthettem, köszönöm az elismerő szavakat!
Én még voltam úttörő és tudjátok "az úttörő ahol tud segít"
Viccet félretéve akinek tudok ebben a dologban segíteni szívesen teszem!
Szép napot!
Szia Pesta!
Örülök, hogy segíthettem, köszönöm az elismerő szavakat!
Én még voltam úttörő és tudjátok "az úttörő ahol tud segít"
Viccet félretéve akinek tudok ebben a dologban segíteni szívesen teszem!
Szép napot!
Ha valami nem tetszik csinálj úgy mint a kutya!! Amit nem tud elásni, megenni, megdugni azt lepisili és tovább megy!!
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
1201
Sziasztok!
Ígértem némi leírást az új szerzeményemről. Annál is inkább késztetést érzek erre, mert a motor nem az Európában megszokott modell, hanem vagy vmi hibrid (még nem sikerült teljesen tisztázni), vagy (szerintem) kanadai modell.
Ennek megfelelően vannak rajta érdekességek, amelyek némi meglepetéssel szolgáltak számomra, íme:
1. A lámpa a gyújtáskapcsolóval együtt kapcsolódik, nincs lámpakapcsoló! Fura módon az elülső helyzetjelzőnek a foglalata megvan, de egyelőre se csatlakozót nem találtam hozzá (ami ott fityegne üresen), se az izzó nem volt benne. Sőt, a foglalat érintkezője is úgy néz ki, mint ami még soha nem volt csatlakoztatva!
2. Nincs fénykürt sem! Ez azért érdekes, mert az USA-beli modelleken van "pass light", vagyis amolyan "előzésjelzőlámpa", vagyis fénykürt. Legalábbis ezt a kifejezést már olvastam. Ezen azonban nincs! (A kétoldali kapcsolók így igen szegényesek... ).
3. A sebességmérő fő beosztása km/h-s, de van rajta mph-s skála is. A fordítottját láttam már ennek, de így még nem. Kanadában jellemző ez a kettősség, ahol (a Wikipedia szerint) a hagyományos "birodalmi" mértékegységek is használhatók, feltéve, hogy a metrikus mérték szembetűnőbben kerül jelölésre, mint a "birodalmi". Igaz, hogy ez a szabály náluk csak 1985-től él (ez a motor '84-es).
A km-számláló km-t számlál, nem mérföldet.
4. Meglepő, de se a "kacsafarok" alakja, se a rajta található kis fényvisszaverő alakja nem azonos az európai változatéval. Van fényvisszaverő a hűtő keretén is (kétoldalt), az európai modelleken (CX650E-ről beszélek) ez sincs. Sőt, lenne fényvisszavető hátul, a rendszámtábla-tartó keretén kétoldalt is, de ezen sajnos nincsenek meg...
5. Nem lepett meg, de szintén különböző a műanyag oldalborításon a CX650E felirat elrendezése.
6. A gyújtáskapcsoló nem csak a lámpa működtetésében más, hanem abban is, hogy ennek a kulcsát ki lehet húzni anélkül, hogy mindenképpen kormányzárazni kellene.
7. Még ami más: a bal hátsó villán van egy plusz matrica, ami arról regél, hogy a kipufogó mint egység együtt lett tervezve, és bármilyen módosítás a teljesítmény romlásával, és a zajkibocsátás növelésével jár. (Ezt egy kicsit falszövegnek vélem, biztos az is. De rajta van...)
8. A jármű azonosító táblája (bár ez néhányótoknak nyilván nem újdonság) nem a váz közepén (a lábtartó felett) van, hanem a kormány-nyakon.
Így hirtelenjében ennyi. A nagy elülső idom elég masszívnak néz ki, és még rádió is van benne, 2 hangszóróval. (Maclas! Az egyik oldaldobozban volt a rádió, az zörgött benne...! A másikban sajnos csak egy hiányos izzókészlet volt! ).
A doboztartókat még nem szereltem le, így nem tudom, hogy megvan-e a gyári szerszámkészlete, de ami késik, nem múlik!
Ha tudok vmi újdonságot, és nem hánytok még a lelkesedésemtől, akkor szívesen beszámolok majd!
Ígértem némi leírást az új szerzeményemről. Annál is inkább késztetést érzek erre, mert a motor nem az Európában megszokott modell, hanem vagy vmi hibrid (még nem sikerült teljesen tisztázni), vagy (szerintem) kanadai modell.
Ennek megfelelően vannak rajta érdekességek, amelyek némi meglepetéssel szolgáltak számomra, íme:
1. A lámpa a gyújtáskapcsolóval együtt kapcsolódik, nincs lámpakapcsoló! Fura módon az elülső helyzetjelzőnek a foglalata megvan, de egyelőre se csatlakozót nem találtam hozzá (ami ott fityegne üresen), se az izzó nem volt benne. Sőt, a foglalat érintkezője is úgy néz ki, mint ami még soha nem volt csatlakoztatva!
2. Nincs fénykürt sem! Ez azért érdekes, mert az USA-beli modelleken van "pass light", vagyis amolyan "előzésjelzőlámpa", vagyis fénykürt. Legalábbis ezt a kifejezést már olvastam. Ezen azonban nincs! (A kétoldali kapcsolók így igen szegényesek... ).
3. A sebességmérő fő beosztása km/h-s, de van rajta mph-s skála is. A fordítottját láttam már ennek, de így még nem. Kanadában jellemző ez a kettősség, ahol (a Wikipedia szerint) a hagyományos "birodalmi" mértékegységek is használhatók, feltéve, hogy a metrikus mérték szembetűnőbben kerül jelölésre, mint a "birodalmi". Igaz, hogy ez a szabály náluk csak 1985-től él (ez a motor '84-es).
A km-számláló km-t számlál, nem mérföldet.
4. Meglepő, de se a "kacsafarok" alakja, se a rajta található kis fényvisszaverő alakja nem azonos az európai változatéval. Van fényvisszaverő a hűtő keretén is (kétoldalt), az európai modelleken (CX650E-ről beszélek) ez sincs. Sőt, lenne fényvisszavető hátul, a rendszámtábla-tartó keretén kétoldalt is, de ezen sajnos nincsenek meg...
5. Nem lepett meg, de szintén különböző a műanyag oldalborításon a CX650E felirat elrendezése.
6. A gyújtáskapcsoló nem csak a lámpa működtetésében más, hanem abban is, hogy ennek a kulcsát ki lehet húzni anélkül, hogy mindenképpen kormányzárazni kellene.
7. Még ami más: a bal hátsó villán van egy plusz matrica, ami arról regél, hogy a kipufogó mint egység együtt lett tervezve, és bármilyen módosítás a teljesítmény romlásával, és a zajkibocsátás növelésével jár. (Ezt egy kicsit falszövegnek vélem, biztos az is. De rajta van...)
8. A jármű azonosító táblája (bár ez néhányótoknak nyilván nem újdonság) nem a váz közepén (a lábtartó felett) van, hanem a kormány-nyakon.
Így hirtelenjében ennyi. A nagy elülső idom elég masszívnak néz ki, és még rádió is van benne, 2 hangszóróval. (Maclas! Az egyik oldaldobozban volt a rádió, az zörgött benne...! A másikban sajnos csak egy hiányos izzókészlet volt! ).
A doboztartókat még nem szereltem le, így nem tudom, hogy megvan-e a gyári szerszámkészlete, de ami késik, nem múlik!
Ha tudok vmi újdonságot, és nem hánytok még a lelkesedésemtől, akkor szívesen beszámolok majd!
Üdv.
Pesta
Pesta
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
1202
1201-re
Pesta, ha tovább is van, modjad még !!
mikor mutatod be? - ja igen, még a forgalomba helyezés.
AZt mikorra tervezed? - tervezed egyáltalán?
Vagy esetleg a jól bevált rendszám cserés megoldás?
Pesta, ha tovább is van, modjad még !!
mikor mutatod be? - ja igen, még a forgalomba helyezés.
AZt mikorra tervezed? - tervezed egyáltalán?
Vagy esetleg a jól bevált rendszám cserés megoldás?
Kellemes dugó_mozgást, a párban
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
1203
Szia Győző!
Először is egy kép, milyen a kanadai CX650E: http://www.bikepics.com/pictures/227767/
A forgalombahelyezést illetően: tegnap fejembe vettem, hogy ezt le fogom vizsgáztatni. Még egy métert sem motoroztam vele, de a nagy idom tetszik, bár kissé idegenkedek tőle, olyan, mint egy "kinövés" a motoron. Az is furának tűnik (még?), hogy nem fordul a kormánnyal a lámpa.
A rendszámcserével még nem próbálkoztam, és mióta azt olvastam, hogy akár 3 évet is lehet érte kapni, valahogy nincs is kedvem hozzá... :s
A bemutatás egyelőre a forgalombahelyezés kérdése, nomeg annak függvénye, hogy milyen gyorsan leszünk túl a még előttünk álló télen. Tegnap is azért nem próbáltam ki a motort, mert hideg volt, egy kicsit le voltam merülve, és nem akartam megfázni. Inkább betoltam a garázsba (még volt egy kis hely...), bekapcsoltam a rádióját(!), és ismerkedtünk...
Valamikor a közeljövőben teszek majd fel képet a picasa-ra, és megosztom veletek a linkjét. De ahhoz egyelőre le kéne fotózni...
Egyébként nemrég olvastam (és rémlett is korábbi netes CX-infó-habzsolásaimból), hogy az USA-ba nem is vittek az Euro-változatokból. (A Turbókból annál többet, a fene egye meg...! ). Kanadából került hozzájuk néhány példány, magánimport útján.
Először is egy kép, milyen a kanadai CX650E: http://www.bikepics.com/pictures/227767/
A forgalombahelyezést illetően: tegnap fejembe vettem, hogy ezt le fogom vizsgáztatni. Még egy métert sem motoroztam vele, de a nagy idom tetszik, bár kissé idegenkedek tőle, olyan, mint egy "kinövés" a motoron. Az is furának tűnik (még?), hogy nem fordul a kormánnyal a lámpa.
A rendszámcserével még nem próbálkoztam, és mióta azt olvastam, hogy akár 3 évet is lehet érte kapni, valahogy nincs is kedvem hozzá... :s
A bemutatás egyelőre a forgalombahelyezés kérdése, nomeg annak függvénye, hogy milyen gyorsan leszünk túl a még előttünk álló télen. Tegnap is azért nem próbáltam ki a motort, mert hideg volt, egy kicsit le voltam merülve, és nem akartam megfázni. Inkább betoltam a garázsba (még volt egy kis hely...), bekapcsoltam a rádióját(!), és ismerkedtünk...
Valamikor a közeljövőben teszek majd fel képet a picasa-ra, és megosztom veletek a linkjét. De ahhoz egyelőre le kéne fotózni...
Egyébként nemrég olvastam (és rémlett is korábbi netes CX-infó-habzsolásaimból), hogy az USA-ba nem is vittek az Euro-változatokból. (A Turbókból annál többet, a fene egye meg...! ). Kanadából került hozzájuk néhány példány, magánimport útján.
Üdv.
Pesta
Pesta
-
- Hozzászólások: 356
- Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 23:22
- Kapcsolat:
1204.
1203-ra
Hallo Pesta!
Őszintén örvendek a sikeres cx650Project nek, és a tévedés kockázatával ugyan, de csak megerősíteni tudlak:
A JH alvázjelezésű japán és/vagy tengeren túli (USA/CAN) első forgalomba helyezésű.
A helyzetjelző, mivel direkt világítás kapcsolás szabvány az előbb említett régiókban - NINCS.
A kormányzárral is hasonló az eset - a nyak részénél nincs rögzítési pont
A Pickler fejidom miat pedig a kormánykonzol kapcsolói lehetnek különbözőek.
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... IT&vxp=mtr
vagy
http://www.ebay.com/itm/Honda-Switch-GL ... 9672291840
..a fejidom jól szolgál azon fiatalembereknek, akiknek a szezon min . 8-10 hónapig tart
üdv
kentaur
Hallo Pesta!
Őszintén örvendek a sikeres cx650Project nek, és a tévedés kockázatával ugyan, de csak megerősíteni tudlak:
A JH alvázjelezésű japán és/vagy tengeren túli (USA/CAN) első forgalomba helyezésű.
A helyzetjelző, mivel direkt világítás kapcsolás szabvány az előbb említett régiókban - NINCS.
A kormányzárral is hasonló az eset - a nyak részénél nincs rögzítési pont
A Pickler fejidom miat pedig a kormánykonzol kapcsolói lehetnek különbözőek.
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... IT&vxp=mtr
vagy
http://www.ebay.com/itm/Honda-Switch-GL ... 9672291840
..a fejidom jól szolgál azon fiatalembereknek, akiknek a szezon min . 8-10 hónapig tart
üdv
kentaur
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég