CX/GL Te és Motorod

Válasz küldése
Avatar
Pali
Hozzászólások: 499
Csatlakozott: 2009.12.01., kedd 17:51
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

1215

#2181

Hozzászólás Szerző: Pali » 2011.10.24., hétf. 21:12

Ezt a képet akarta felrakni a Tibi, megteszem helyette én.
4 dugattyús.jpg
Ha jól tudom nem fotómontázs! De majd a Moli kommentálja.

Pesta
Hozzászólások: 782
Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
Tartózkodási hely: Nyékládháza
Kapcsolat:

1216.........1215-re

#2182

Hozzászólás Szerző: Pesta » 2011.10.24., hétf. 21:14

Ez valóban eredetinek látszik, Moli ezért keresett másik fékkonzolt.
Nem volt elégedett a fékhatással? :)
Üdv.
Pesta

Nagytibi

Re: CX/GL Te és Motorod

#2183

Hozzászólás Szerző: Nagytibi » 2011.10.24., hétf. 21:15

köszi pali egy úr vagy :)

Pesta
Hozzászólások: 782
Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
Tartózkodási hely: Nyékládháza
Kapcsolat:

1218...........1210-re

#2184

Hozzászólás Szerző: Pesta » 2011.10.24., hétf. 21:20

Forrest, íme a kép a gyújtáskapcsolóról, meg a műszerfalról, a kormánykapcsolókról.
Megnéztem a karbik számozását is, 2AD-sek, tehát valóban kanadaiak...
Csatolmányok
DSC_5103.JPG
DSC_5102.JPG
Üdv.
Pesta

molicx

1219

#2185

Hozzászólás Szerző: molicx » 2011.10.25., kedd 09:37

1215-re!
Sziasztok!
Köszi Nagytibi, Pali, hogy feltettétek a képet helyettem.
Kérem nem szitkozódni, az átalakítás 15 perc alatt visszaalakítható gyárira.
A fékhatással ki voltam békülve, csak a pedálerő bosszantott egy kicsit. Több fajta(3) fékbetétet kipróbáltam és bebizonyosodott, hogy a legolcsóbb a legjobb közúti használatra, de a működtető erőt még így nagynak tartottam. A kétszemélyes fékpadi teszt és a normál körülmények közötti használat még várat magára, mert amióta elkészült esik az eső. Egy nagy köszönet Kemény Lacinak aki ingyen biztosította számomra a tartókonzolt és el is postázta nekem a saját költségén! (Tartozok neked 2liter csoki-vaníliával!) Köszi Kovács Gergőnek akinek a komplett kiszerelt hátsó futóművéről méreteket vehettem.moli

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3813
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

1220

#2186

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2011.10.25., kedd 09:52

1215-re
moli, ez tényleg a tiéd?
Nagyon egyedi :- ) látom biztosra mész :- ) ... tetszik !
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3813
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

1221

#2187

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2011.10.25., kedd 09:53

1218-ra
Pesta,
ez olyan mint egy GL fejidom?
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Pesta
Hozzászólások: 782
Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
Tartózkodási hely: Nyékládháza
Kapcsolat:

1222

#2188

Hozzászólás Szerző: Pesta » 2011.10.26., szer. 10:10

Moli!
Ha nem is szitkozódtam, de kissé felvontam a szemöldököm, hogy vajon mi lesz a gyári állapottal? Örömmel olvasom, hogy nem szűnt meg ez a lehetőség sem. Ha nagyon bejön a kettős fék, majd egyszer kipróbálom, hátha nekem is olyan kell majd... :-)

Győző!
Ez az idom nem egészen olyan, mint a GL-é. Belülről hasonlónak tűnik (bár azokon oldalt láttam a rádió helyét), de kívülről szerintem jobban hasonlít a turbó változatok idomzatára, csak még annál is magasabb. A GL-eknek (tudomásom szerint) szinte szögegyenes a plexi. Ennek meg két inflexiós pontja van. (Kicsit olyan oldalról, mint egy S-betű.) Nem tudom, hogy lesz-e lehetőségem kipróbálni az idén, de ha igen, beszámolok!

Egyébként ma reggel tudtam meg az eladótól, hogy ő egy 72 éves öregúrtól vette a motort, aki már nem nagyon bírt vele... Az én elődöm is alig használta, kezdek bizakodni, hogy az a 28ekm nem 128ekm... :)

Az eladó azt is írta, hogy korábban neki is volt egy ilyen motorja (mármint CX650E), és az is ugyanilyen kapcsolós volt. Nekem az a gyanúm, hogy 87-ben (merthogy ennek akkori az első forgalombahelyezése) már nem ment úgy Kanadában a járgány, és ami megmaradt, szétdobálták Hollandiában. Az is lehet, hogy pusztán logisztikai okokból a hollandokat egy kalap alá vették a Kanadaiakkal. Bár nem tudom, szerintem Japánból a Csendes-óceáni hajóutak még mindig rövidebbek, mint Európán (Hollandián) át.
Azt is megírta, hogy Hollandiában nincs helyzetjelző. Járt már ott vki, aki ezt meg tudja erősíteni?

Semmi okom rá, hogy kételkedjek benne, csak az az érdekes, hogy az alkatrészjegyzék a holland modellekre csaknem ugyanazokat az alkatrészeket írja, mint a németre. Igaz, hogy az a jegyzék '82-es. Lehet, hogy volt később másik?

A motorozás szempontjából mindennek szinte semmi jelentősége. De főleg ilyentájt, amikor közeledik a hideg idő, az "elméletben motorozás" a hiányt levezető pótcselekvés... :-)
Üdv.
Pesta

Vendég

1223

#2189

Hozzászólás Szerző: Vendég » 2011.10.26., szer. 19:34

1222-re!
Szia Pesta!
A gyári állapot igen rövid idő alatt úgy visszaállítható, hogy még csak egy karc sem árulkodik arról, hogy ez valaha is fent volt rajta. Az első menetpróba után megállapítottam, hogy nekem pont ilyen hátsó fék kell, de lesz ez még jobb is, ha bekopnak a betétek-majd tavasszal.moli

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

1224

#2190

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2011.10.26., szer. 22:32

Nem CX-GL, de motor tema.

A cim becsapos, mert ugyan kethengeres, de 2 egyhengeresbol osszefaragva. Szoval nem P20, hanem P10 a negyzeten ;)
http://automenedzser.hu/auto_hirek/2011 ... e#comments

A masik, 6 hengeres Jawa:
1000ccjawa.jpg
jawa_1050_cc.jpg

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 35 vendég