CX/GL Te és Motorod

Válasz küldése
semegijanos
Hozzászólások: 761
Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
Kapcsolat:

1402

#2371

Hozzászólás Szerző: semegijanos » 2012.01.30., hétf. 10:49

Szevasztok!

Keresem a CX500 A/B 1981-es típus villamossági rajzát!
Ha tudtok segíteni, várom a semegijanos@freemail.hu-ra.

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

1403

#2372

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2012.01.30., hétf. 19:35

Alakul a kullos projekt is. Kertetek, hogy mondjak arakat.
A lenti 4 tarcsa 24e lezerrel vagva 8-as lemezbol, a rozsdamentes ara 5x annyi lett volna.
A CB felnik az egyik 5e, a masikat ajandekba kaptam + 30e kromozas.
A 4 tarcsat meg kromoztatni kell, az meg + 10-15e.
A kerekepites (kulloket meretre vagni, mangorolni ra menetet, horganyozni, osszefuzni, centirozni) 20e.
Ezekutan mar csak gumit kell ra venni es indul a mandula ;)
DSCI0070.JPG
DSCI0072.JPG
DSCI0068.JPG

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

1404

#2373

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2012.01.30., hétf. 19:36

1403-ra
A kullok lemaradtak, ajandekba kaptam CB kulloket:
DSCI0073.JPG

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3813
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

1405

#2374

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2012.01.31., kedd 12:51

1403-ra
forrest!
javíts ki ha tévedek de ez a küllős projekt még elvetemültebbnek tűnik mint amibe én vágtam
bele kb. 1 éve ... mit gondolsz?
És a végeredmény egy látvány? Egy kerék amiből soha nem lehet majd kivenni a 8 -ast?
Vagy csak rosszmájú és irigy vagyok? :- )
Ezt a kereket az Ernába szánod?
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
Pali
Hozzászólások: 499
Csatlakozott: 2009.12.01., kedd 17:51
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

1406

#2375

Hozzászólás Szerző: Pali » 2012.01.31., kedd 13:20

1405-re
" Egy kerék amiből soha nem lehet majd kivenni a 8 -ast?"

Ezt nem értem Győző, kifejtenéd bővebben.

Én úgy tudom a küllős kerék sokkal jobban bírja a külső behatásokat és könnyebb is centírozni mint egy alu kereket. Többek között ezért vannak a terep és enduro motorokon küllös kerekek a mai napig.

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

1407

#2376

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2012.01.31., kedd 14:00

1405-re

Ez igaz. En sem szamoltam ossze az elejen, hogy ennyi lesz a vege (most lattam leirva eloszor :o ) de sajnos ez csak egy toredeke amibol egy teljeskoru restauralast meg lehet csinalni.
Termeszetesen az Ernaba lesz, de csak a majusi talalkozo utan. Addigra tudtam beszoritani a ktgvetesbe a gumivasarlast es kerekepitest. Beleprobalom majd az Egerebe is, es ha tetszik neki talan jovore abba is csinalok egyet.
A kihivas a lenyeg ebben a projektben, amely egy gyonyoru klasszikus formaju motor hozzaillo kerekenek megalkotasaban teljesedik ki ;) Hogy utana elegedetten hatradoljek, szisszentsek egy sort mikozben gyonyorkodok benne. Es persze, hogy ilyen aztan tenyleg nem jon szembe :D
Egyebkent a velemenyem az, hogy nem a koltseg sok, hanem mi vagyunk csorok. Valoban hulyen hangzik, hogy a 2 kerek felgumizva tobbe lesz, mint az Erna vetelara, de ahogy egy baratom szokta mondani: Nem Ur aki nem pazarol :D
A tartossagra Pali leirta a valaszt.

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3813
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

1408

#2377

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2012.01.31., kedd 18:14

1406-1407-re
Az okos ember fejet hajt a nála okosabb előtt ... én abban a tudatban vagyok
hogy a küllös kereket pont a küllők sokaságából eredő felaprózott erőhatások miatt
nehezebb spúrba hozni főleg ha abból 1x már kijött.
De ha ennek ellenkezőjét már 2 -en állítjátok én pedig nem is tudodm biztosra,
akkor fejet hajtok, minden bozonnyal én tudom rosszul.
Nagyon kiváncsi vagyok a végeredményre, biztos szép lesz.
Ha végre megvan, majd elküldjük a képet Martin -nak is az UK -ba mert ős is
küllős kerékben gondolkodik caffe racer ügyben.
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

1409

#2378

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2012.01.31., kedd 19:39

En is csak annyit tudok rola elmondani, hogy a KTM biztos tudja mit csinal, meg egy rideg aluminiumnal az acel raf biztos rugalmasabb. De ha nem is es csak annyit kibir mint egy oreg CB Honda kereke, az mar nekem eleg ;)
Szetszedni mindent szet lehet, es ha meg jol is van osszerakva, nem lehet vele gond. Pont ezert viszem szakemberhez kerekepitesre, ezert nem probalom otthon en kibejlagolni.
Pusztavacsra, elotte az OT minositesre meg gyari kerekekkel, gyari ulessel megyek, aztan lesz felgumizva, beszerelve, feher Giulari ulessel megkoronazva :D
Termeszetesen kepet mindenrol csinalok es kozkincse teszem.

kentaur
Hozzászólások: 356
Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 23:22
Kapcsolat:

1410.

#2379

Hozzászólás Szerző: kentaur » 2012.02.01., szer. 00:26

:) :) :)
:arrow: két érdekes jelenet - jól példázza a 'nem a ruha teszi...', és a 'kilóg a lóláb' szólás-mondás tartalmi jelentését,
hogy melyik-melyik :?:
Mindenki döntse el maga ;)

Verzio 1.: http://www.youtube.com/watch?v=1Qg-ZTXW ... plpp_video

Verzio 2.: http://www.youtube.com/watch?v=9GVbKF6m ... re=related

...,de ránk is fér már egy kis virtuális öröm :lol: , nemde :roll:

üdv
kentaur

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

1411

#2380

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2012.02.01., szer. 09:25

1410-re

Annyira tudtam, hogy el fog esni... mar amikor indulasnal tepte neki a murvan... Meg aztan jo kis csorgo kigyo az a piros gep.

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 20 vendég