CX/GL Te és Motorod
-
- Hozzászólások: 356
- Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 23:22
- Kapcsolat:
1692.
Hallo Minden Érdekelt
.... Itt a jó idő...
... bízza járműve müszaki felkészítését a szakembereinkre!
Elindult a tavaszi szervízkampányunk!
A kampány keretén belül 20% kedvezménnyel vásárolhat fékbetéteket, féktárcsákat, és láncszetteket.
Valamint egy 30 pontos ingyenes átvizsgálást is csinálunk a motorkerékpáron, hogy mindenkor teljes biztonsággal tudja használni.
A kampány keretén belül lehetőség nyílik a Bridgestone gumiabroncsok kedvezményes megvásárlására és felszerelésére.
A további részletekért látogasson el hozzánk, vagy érdeklődjön telefonon, e-mail-en.
További szép napot!..
Honda T.S. Integral Bt
0653/ 500- 699
integral.cegled@t-online.hu
1688-ra
"...A talalos kerdes a masodik kephez kapcsolodik: Ha az Erna mar gurul, akkor ez meg mi?..."
a(z) Egér ) lelke > http://www.youtube.com/watch?v=yzw29lsY ... ure=relmfu
üdv
kentaur
.... Itt a jó idő...
... bízza járműve müszaki felkészítését a szakembereinkre!
Elindult a tavaszi szervízkampányunk!
A kampány keretén belül 20% kedvezménnyel vásárolhat fékbetéteket, féktárcsákat, és láncszetteket.
Valamint egy 30 pontos ingyenes átvizsgálást is csinálunk a motorkerékpáron, hogy mindenkor teljes biztonsággal tudja használni.
A kampány keretén belül lehetőség nyílik a Bridgestone gumiabroncsok kedvezményes megvásárlására és felszerelésére.
A további részletekért látogasson el hozzánk, vagy érdeklődjön telefonon, e-mail-en.
További szép napot!..
Honda T.S. Integral Bt
0653/ 500- 699
integral.cegled@t-online.hu
1688-ra
"...A talalos kerdes a masodik kephez kapcsolodik: Ha az Erna mar gurul, akkor ez meg mi?..."
a(z) Egér ) lelke > http://www.youtube.com/watch?v=yzw29lsY ... ure=relmfu
üdv
kentaur
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára kentaur 2012.04.13., pén. 10:23-kor.
- Pali
- Hozzászólások: 499
- Csatlakozott: 2009.12.01., kedd 17:51
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
1693
Láncszett 20% kedvezménnyel? Na és kit érdekel.
Láncszett 20% kedvezménnyel? Na és kit érdekel.
- fgyozo
- Hozzászólások: 3816
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
1693
kentaur!
ettől a videótol majdnem merevedésem lett!
Pali, Kálmán nézd meg a vido 2:08 –át.
Rosszkor voltunk jó helyen? :- )
Láncszett 20% kedvezménnyel? Na és kit érdekel. - arra gondolsz h a kardánosokat nem?
a 2.kép az Erna blokkja nem lehet hisz az már a vázban van és megejtette az első szabad levegőt piros sámli nélkül!
Akkor?
ettől a videótol majdnem merevedésem lett!
Pali, Kálmán nézd meg a vido 2:08 –át.
Rosszkor voltunk jó helyen? :- )
Láncszett 20% kedvezménnyel? Na és kit érdekel. - arra gondolsz h a kardánosokat nem?
a 2.kép az Erna blokkja nem lehet hisz az már a vázban van és megejtette az első szabad levegőt piros sámli nélkül!
Akkor?
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
1694
1693-ra
1:50-nel a szoke nagyorrura Egyet ertek, igon jokepu.
A talaloskerdesre a valasz: valoban, az Eger (motorjanak) lelke. Ma mar ugysem ul gep ele, amikor meg hazaer mar latni fogja. Ja, igen. Merthogy a lent leirtakat titokban csinaltam, meglepetesnek szantam. Nem akartam, hogy blokk nelkul lassa a motorjat, biztos elsirta volna magat.
Ugy terveztem, hogy tavaszi szerviz, olajcsere, szelepcsekkolas, vezermulanc feszito fellazitas majd visszahuzas. Na itt tort ki a panik, ugyanis a blokkba beleszakadt a csavar. Na hajra, blokk ki. 23-an ezt is visszuk OT minositesre, ugyhogy szoritott az ido.
Ha mar kint a blokk, tegyuk mar fel a szep felujitott hengerfejet ami van a polcon.
Ha mar lent a hengerfej, kukkoljuk mar meg a vezermuhimbakat, vezermutengelyt, minden kuka.
Ha mar lent a blokk hatulja, tegyuk mar be az uj lancvezetot, lancfeszitot amit meg a telen lottem a kanadai ebayen es persze egy uj lancot, koszi Moli. Ja! Es szopjuk ki a beleszakadt csavart. Koszi Laci.
Ha meg mar ennyire szet van blokk szedve, vegyuk mar ki a fotengelyt, dugattyukat es meregessuk meg.
Hengerek hibatlanok, csapagyak, fotengely hajtokarok szinten. Gyuruk szerviz limiten (0.6), a 3 hasznalt szett kozul amim van, talaltam egy olajlehuzo 0.2, kompresszio 0.4 hezaggal birot, azzal elmegy a kovetkezo lanccsereig. Dugot, csapszeget osszeparositottam a legjobbakat, feszesen mennek egymasba, hajtokarban sem lottyennek. Vezermutengelyt lottem az ebayen, himbaim voltak szepek.
Na es, ha mar... elottem egy ures blokkhaz, akkor atballagok mar vele a fenyezohoz, hogy ugyan locsolja mar le olyan szepre, mint a masikat
Hat igy lett a tavaszi szervizbol egy kisebbfajta blokkfelujitas.
Ma azzal mentem melozni, gyonyoru hang, megy mint diszno, es valszeg 1.5-2 literrel kevesebbet fog enni
1:50-nel a szoke nagyorrura Egyet ertek, igon jokepu.
A talaloskerdesre a valasz: valoban, az Eger (motorjanak) lelke. Ma mar ugysem ul gep ele, amikor meg hazaer mar latni fogja. Ja, igen. Merthogy a lent leirtakat titokban csinaltam, meglepetesnek szantam. Nem akartam, hogy blokk nelkul lassa a motorjat, biztos elsirta volna magat.
Ugy terveztem, hogy tavaszi szerviz, olajcsere, szelepcsekkolas, vezermulanc feszito fellazitas majd visszahuzas. Na itt tort ki a panik, ugyanis a blokkba beleszakadt a csavar. Na hajra, blokk ki. 23-an ezt is visszuk OT minositesre, ugyhogy szoritott az ido.
Ha mar kint a blokk, tegyuk mar fel a szep felujitott hengerfejet ami van a polcon.
Ha mar lent a hengerfej, kukkoljuk mar meg a vezermuhimbakat, vezermutengelyt, minden kuka.
Ha mar lent a blokk hatulja, tegyuk mar be az uj lancvezetot, lancfeszitot amit meg a telen lottem a kanadai ebayen es persze egy uj lancot, koszi Moli. Ja! Es szopjuk ki a beleszakadt csavart. Koszi Laci.
Ha meg mar ennyire szet van blokk szedve, vegyuk mar ki a fotengelyt, dugattyukat es meregessuk meg.
Hengerek hibatlanok, csapagyak, fotengely hajtokarok szinten. Gyuruk szerviz limiten (0.6), a 3 hasznalt szett kozul amim van, talaltam egy olajlehuzo 0.2, kompresszio 0.4 hezaggal birot, azzal elmegy a kovetkezo lanccsereig. Dugot, csapszeget osszeparositottam a legjobbakat, feszesen mennek egymasba, hajtokarban sem lottyennek. Vezermutengelyt lottem az ebayen, himbaim voltak szepek.
Na es, ha mar... elottem egy ures blokkhaz, akkor atballagok mar vele a fenyezohoz, hogy ugyan locsolja mar le olyan szepre, mint a masikat
Hat igy lett a tavaszi szervizbol egy kisebbfajta blokkfelujitas.
Ma azzal mentem melozni, gyonyoru hang, megy mint diszno, es valszeg 1.5-2 literrel kevesebbet fog enni
-
- Hozzászólások: 38
- Csatlakozott: 2010.09.10., pén. 13:22
- Tartózkodási hely: Lajosmizse
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
1696
Tanácsot kérnék! CX650e hidegen nagyon sok önindítózás után akar csak beindulni?! Melegen pöc röff!!Mi lehet az oka esetleg indítási tanácsok. Irridium gyertya van benne? Ebben a szezonban kezdte csak ezt produkálni Ősszel le engedtem a karbikból a benzint nagykönyv szerint,Idén mikor kinyitottam a benzin csapot először akkor sokkal hamarabb beindult mint mostanában! Előre is köszönöm véleményeteket esetleg valaki a közelemben megtudná oldani a problémám?
Tanácsot kérnék! CX650e hidegen nagyon sok önindítózás után akar csak beindulni?! Melegen pöc röff!!Mi lehet az oka esetleg indítási tanácsok. Irridium gyertya van benne? Ebben a szezonban kezdte csak ezt produkálni Ősszel le engedtem a karbikból a benzint nagykönyv szerint,Idén mikor kinyitottam a benzin csapot először akkor sokkal hamarabb beindult mint mostanában! Előre is köszönöm véleményeteket esetleg valaki a közelemben megtudná oldani a problémám?
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
1697
Na neee! Már az Eurosportokat is átfaragják ilyen ketyerónak
http://www.ebay.co.uk/itm/cx-500-trike- ... 3374c8ba37
http://www.ebay.co.uk/itm/cx-500-trike- ... 3374c8ba37
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
1698
1696-ra
Egyre inkább az az érzésem, hogy a hengerfej felújítás megoldja ezt a problémát.
Először a mostanában vásárolt ZXR750 Kawánál jutott eszembe, hogy a CX-ek hidegindítás problémája is lehet a szelepek, szelepfészkek kokszolódásától, beverődésétől. Ugyanis a Kawa olyan szinten be volt verődve, kokszosodva, hogy hidegen egyáltalán nem indult, be kellett húzni, melegen az is pöcc-röff. Aztán lám-lám az Erna felújított h.fejjel, kosárban töltött fél év után pöcc-röff. Az Egér motorjának h.feje is fel lett újítva, ugyanúgy pöcc-röff.
Egyre inkább az az érzésem, hogy a hengerfej felújítás megoldja ezt a problémát.
Először a mostanában vásárolt ZXR750 Kawánál jutott eszembe, hogy a CX-ek hidegindítás problémája is lehet a szelepek, szelepfészkek kokszolódásától, beverődésétől. Ugyanis a Kawa olyan szinten be volt verődve, kokszosodva, hogy hidegen egyáltalán nem indult, be kellett húzni, melegen az is pöcc-röff. Aztán lám-lám az Erna felújított h.fejjel, kosárban töltött fél év után pöcc-röff. Az Egér motorjának h.feje is fel lett újítva, ugyanúgy pöcc-röff.
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
1699 - CX650E nehezen indul hidegen
Lakiluk!
Még mielőtt nekiesel szétszedni a hengerfejet, én előbb egy szelephézag-állítással kezdeném a próbát.
A gyertyacserét is kipróbálnám (még akkor is, ha néhányan megköveznétek a feltételezésért...)!
A szívató vajon jól működik? Próbáltad már hidegen félállásig ráhúzott szívatóval indítani?
Még mielőtt nekiesel szétszedni a hengerfejet, én előbb egy szelephézag-állítással kezdeném a próbát.
A gyertyacserét is kipróbálnám (még akkor is, ha néhányan megköveznétek a feltételezésért...)!
A szívató vajon jól működik? Próbáltad már hidegen félállásig ráhúzott szívatóval indítani?
Üdv.
Pesta
Pesta
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég