CX/GL Te és Motorod

Válasz küldése
kentaur
Hozzászólások: 356
Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 23:22
Kapcsolat:

1692.

#2641

Hozzászólás Szerző: kentaur » 2012.04.13., pén. 09:54

Hallo Minden Érdekelt :!:

:idea: .... :arrow: Itt a jó idő...
... bízza járműve müszaki felkészítését a szakembereinkre!


Elindult a tavaszi szervízkampányunk!

A kampány keretén belül 20% kedvezménnyel vásárolhat fékbetéteket, féktárcsákat, és láncszetteket.

Valamint egy 30 pontos ingyenes átvizsgálást is csinálunk a motorkerékpáron, hogy mindenkor teljes biztonsággal tudja használni.

A kampány keretén belül lehetőség nyílik a Bridgestone gumiabroncsok kedvezményes megvásárlására és felszerelésére.


A további részletekért látogasson el hozzánk, vagy érdeklődjön telefonon, e-mail-en.


További szép napot!.. :idea:
Honda T.S. Integral Bt
0653/ 500- 699
integral.cegled@t-online.hu

1688-ra

"...A talalos kerdes a masodik kephez kapcsolodik: Ha az Erna mar gurul, akkor ez meg mi?..."

a(z) Egér ;) ) lelke > http://www.youtube.com/watch?v=yzw29lsY ... ure=relmfu

üdv
kentaur
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára kentaur 2012.04.13., pén. 10:23-kor.

Avatar
Pali
Hozzászólások: 499
Csatlakozott: 2009.12.01., kedd 17:51
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#2642

Hozzászólás Szerző: Pali » 2012.04.13., pén. 10:19

1693

Láncszett 20% kedvezménnyel? Na és kit érdekel. :lol:

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3816
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

1693

#2643

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2012.04.13., pén. 12:27

kentaur!
ettől a videótol majdnem merevedésem lett!

Pali, Kálmán nézd meg a vido 2:08 –át.
Rosszkor voltunk jó helyen? :- )

Kép

Láncszett 20% kedvezménnyel? Na és kit érdekel. - arra gondolsz h a kardánosokat nem? :-)

a 2.kép az Erna blokkja nem lehet hisz az már a vázban van és megejtette az első szabad levegőt piros sámli nélkül!
Akkor?
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

1694

#2644

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2012.04.13., pén. 15:42

1693-ra

1:50-nel a szoke nagyorrura ;) Egyet ertek, igon jokepu.

A talaloskerdesre a valasz: valoban, az Eger (motorjanak) lelke. Ma mar ugysem ul gep ele, amikor meg hazaer mar latni fogja. Ja, igen. Merthogy a lent leirtakat titokban csinaltam, meglepetesnek szantam. Nem akartam, hogy blokk nelkul lassa a motorjat, biztos elsirta volna magat.

Ugy terveztem, hogy tavaszi szerviz, olajcsere, szelepcsekkolas, vezermulanc feszito fellazitas majd visszahuzas. Na itt tort ki a panik, ugyanis a blokkba beleszakadt a csavar. Na hajra, blokk ki. 23-an ezt is visszuk OT minositesre, ugyhogy szoritott az ido.

Ha mar kint a blokk, tegyuk mar fel a szep felujitott hengerfejet ami van a polcon.
Ha mar lent a hengerfej, kukkoljuk mar meg a vezermuhimbakat, vezermutengelyt, minden kuka.
Ha mar lent a blokk hatulja, tegyuk mar be az uj lancvezetot, lancfeszitot amit meg a telen lottem a kanadai ebayen es persze egy uj lancot, koszi Moli. Ja! Es szopjuk ki a beleszakadt csavart. Koszi Laci.
Ha meg mar ennyire szet van blokk szedve, vegyuk mar ki a fotengelyt, dugattyukat es meregessuk meg.

Hengerek hibatlanok, csapagyak, fotengely hajtokarok szinten. Gyuruk szerviz limiten (0.6), a 3 hasznalt szett kozul amim van, talaltam egy olajlehuzo 0.2, kompresszio 0.4 hezaggal birot, azzal elmegy a kovetkezo lanccsereig. Dugot, csapszeget osszeparositottam a legjobbakat, feszesen mennek egymasba, hajtokarban sem lottyennek. Vezermutengelyt lottem az ebayen, himbaim voltak szepek.

Na es, ha mar... :lol: elottem egy ures blokkhaz, akkor atballagok mar vele a fenyezohoz, hogy ugyan locsolja mar le olyan szepre, mint a masikat ;)

Hat igy lett a tavaszi szervizbol egy kisebbfajta blokkfelujitas.

Ma azzal mentem melozni, gyonyoru hang, megy mint diszno, es valszeg 1.5-2 literrel kevesebbet fog enni :lol: :lol: :lol:

roli
Hozzászólások: 96
Csatlakozott: 2011.08.08., hétf. 11:45
Tartózkodási hely: Szerbia
Kapcsolat:

1695

#2645

Hozzászólás Szerző: roli » 2012.04.14., szomb. 01:10

Ha esetleg valaki nem olvasta volna az alkatrészek témában tett bejegyzésem itt is jelezném hogy 18as B verzios hátsó kereket keresek.

lakiluk
Hozzászólások: 38
Csatlakozott: 2010.09.10., pén. 13:22
Tartózkodási hely: Lajosmizse
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#2646

Hozzászólás Szerző: lakiluk » 2012.04.15., vas. 18:55

1696

Tanácsot kérnék! CX650e hidegen nagyon sok önindítózás után akar csak beindulni?! Melegen pöc röff!!Mi lehet az oka esetleg indítási tanácsok. Irridium gyertya van benne? Ebben a szezonban kezdte csak ezt produkálni Ősszel le engedtem a karbikból a benzint nagykönyv szerint,Idén mikor kinyitottam a benzin csapot először akkor sokkal hamarabb beindult mint mostanában! Előre is köszönöm véleményeteket esetleg valaki a közelemben megtudná oldani a problémám?

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

1697

#2647

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2012.04.16., hétf. 06:51

Na neee! Már az Eurosportokat is átfaragják ilyen ketyerónak :(

http://www.ebay.co.uk/itm/cx-500-trike- ... 3374c8ba37

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

1698

#2648

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2012.04.16., hétf. 06:59

1696-ra

Egyre inkább az az érzésem, hogy a hengerfej felújítás megoldja ezt a problémát.
Először a mostanában vásárolt ZXR750 Kawánál jutott eszembe, hogy a CX-ek hidegindítás problémája is lehet a szelepek, szelepfészkek kokszolódásától, beverődésétől. Ugyanis a Kawa olyan szinten be volt verődve, kokszosodva, hogy hidegen egyáltalán nem indult, be kellett húzni, melegen az is pöcc-röff. Aztán lám-lám az Erna felújított h.fejjel, kosárban töltött fél év után pöcc-röff. Az Egér motorjának h.feje is fel lett újítva, ugyanúgy pöcc-röff.

Pesta
Hozzászólások: 782
Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
Tartózkodási hely: Nyékládháza
Kapcsolat:

1699 - CX650E nehezen indul hidegen

#2649

Hozzászólás Szerző: Pesta » 2012.04.16., hétf. 09:53

Lakiluk!

Még mielőtt nekiesel szétszedni a hengerfejet, én előbb egy szelephézag-állítással kezdeném a próbát.

A gyertyacserét is kipróbálnám (még akkor is, ha néhányan megköveznétek a feltételezésért...)!

A szívató vajon jól működik? Próbáltad már hidegen félállásig ráhúzott szívatóval indítani?
Üdv.
Pesta

kentaur
Hozzászólások: 356
Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 23:22
Kapcsolat:

1700.

#2650

Hozzászólás Szerző: kentaur » 2012.04.16., hétf. 10:24

1696-ra

:idea: ...talán soha nem késő az ólom pótló adalék használata.. :arrow: ugye Molicx ;)

Széles utat és
üdv
kentaur

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég