CX/GL Te és Motorod

Válasz küldése
maclas
Hozzászólások: 471
Csatlakozott: 2010.09.13., hétf. 18:37
Tartózkodási hely: Cegléd
Kapcsolat:

1779

#2731

Hozzászólás Szerző: maclas » 2012.05.07., hétf. 14:48

1772 - 1775-re.
Urak!
Köszönöm a felvilágosító tájékoztatást, megpróbálom megoldani! ;)
Ha valami nem tetszik csinálj úgy mint a kutya!! Amit nem tud elásni, megenni, megdugni azt lepisili és tovább megy!!

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

1780

#2732

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2012.05.08., kedd 08:42

maclasnak!

Laci, kuldd el legyszives a telefonszamod, privatban vagy amugy, motorszallitas ugyben keresnelek.

Koszi

roli
Hozzászólások: 96
Csatlakozott: 2011.08.08., hétf. 11:45
Tartózkodási hely: Szerbia
Kapcsolat:

1781

#2733

Hozzászólás Szerző: roli » 2012.05.08., kedd 13:56

Tegnap felébredt :D
DSC00174atm.jpg

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

1782

#2734

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2012.05.08., kedd 18:04

Milyen fasza kis csomagtartod van.
Legyen benne sok oromod es tegyel bele sok km-t ;)

gpeter
Hozzászólások: 31
Csatlakozott: 2010.12.19., vas. 00:54
Kapcsolat:

1783

#2735

Hozzászólás Szerző: gpeter » 2012.05.09., szer. 20:47

Oszynak a túra 1285-re.
Nekem dettó ugyanez volt, csak nem tudom, hogy a henger leállt-e, vagy sem. 5000 fordulatnál minél mgasabb fokozatban voltam, annál látványosabban gyengült a motor és nem ment feljebb. Eleinte csak hirtelen gázra, később 5-ösben már lassú gyorsításra is. Egyszer noszogatás közben meggondolta magát és kilőtt, mintha valami gát átszakadt volna az üzemanyagellátásban. Akkor megijedtem, mert majdne leestem hátra, legyél te is óvatos!
Én nem magam szerelem, elvittem szerelőhöz, szétkapta a karbit, kipucolta, beállította, szinkronizálta, kicseréltül a szakadt membránt, aztán elküldött egy próbakörre, hogy majré határig húzassam ki. Óra szerint 160-ig ment mint a rakéta, tovább nem mertem tolni neki. Mikor visszavittem megnézte a gyertyákat, állítgatott még valamit és teljesen jó lett. Ez tavaly ősszel volt, most megint előfordult már egyszer. Akkor azt mondta, hogy cseréljük ki az üzemanyagszűrőt, vegyek egy karbi felújító szettet és a repedésnek indult szívócsonkot is cseréljük ki, mert így képtelenség jól beállítani. A szűrő azért cserés, mert nem bírta roncsolás nélkül kivenni, úgy bele volt gyógyulva.
Az alkatrészeket begyűjtöttem, jövő héten talán beférek a műhelybe, utána beszámolok újra.
Ősszel azt mondta, hogy nagyon kövér keverékre volt állítva, ami igaz lehetett, mert nagyon könnyen indult mindig, és sokkal büdöseb volt a füstje (főleg hidegen, mint most).
Giba P.

Avatar
rzoli68
Hozzászólások: 43
Csatlakozott: 2011.11.09., szer. 21:32
Tartózkodási hely: Győr
Kapcsolat:

1784

#2736

Hozzászólás Szerző: rzoli68 » 2012.05.09., szer. 22:44

A hétvégi találkozóra egy őrangyal(sajnos én nem tudok részt venni)
Csatolmányok
orangyal.gif
orangyal.gif (51.37 KiB) Megtekintve 8556 alkalommal

roli
Hozzászólások: 96
Csatlakozott: 2011.08.08., hétf. 11:45
Tartózkodási hely: Szerbia
Kapcsolat:

1785

#2737

Hozzászólás Szerző: roli » 2012.05.09., szer. 23:05

Hali mindenki!
Kéne egy kis segitség 2 témában
1. Müködött szépen a fordulatmérő most ahogy szét lett kapva a motor már nem akar. mocorog a mutato de nem mutat rendesen.kicsavartam az órábol és az a kis negysarkos bigyó forog.Mi lehet a baj nem tettem pontosan a helyére?vagy?
2. Karbi beálitásnal beszinkronizáltuk és a könyv szerint a keverék szabályzó tűt kicsavartam 2 fordulatot.de ahhoz hogy pontosan beszinkronizáljuk meg kellet csavargatni a keverékszabályzót tehát már nem pont 2 fordulatnál áll.Kell valamit még álitami leellenőrizni a karbiknál?a keveréket hogy tudom megálapitani hogy megfelelő e a motornak?
Köszi

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1982
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

1786 Re: 1783

#2738

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2012.05.10., csüt. 08:32

kedves Peti,

Nagyon köszönöm. Newkem is ez volt az érzésem, hogy karbi. Tavaly a váz felújitás után a karbit szépen kipucoltam. Akkor jól ment, idén a hosszú állás után jelentkezet. Nekem is túldúsithat, ez a fogyasztáson és a füstön is látni. Olajat nem nagyon eszi csak csipeget, evel meg vagyok elégedve, de a gyertyák nem az igazi téglavörös.
Eszerint lerakodás vagy már ráférne komplet szett csere.

Azt megtudnád mondani honna lehet karbi felújitó szettet rendelni?
előre is köszönöm.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

gpeter
Hozzászólások: 31
Csatlakozott: 2010.12.19., vas. 00:54
Kapcsolat:

1787

#2739

Hozzászólás Szerző: gpeter » 2012.05.10., csüt. 21:39

Télen Forrest szervezett egy e-bayes beszerzést, abba ugrottam be. Cmsnl-ről, wemotoról, vagy márkaszervízből is lehet, de azokban kevesebb alkatrész van. Minőségről nincs tapasztalatom.
Rácz Gyuri is sok alkatrészt begyűjtött nekem az e-bayről, eddig mind bevált.
Giba P.

Avatar
Plero
Hozzászólások: 398
Csatlakozott: 2011.09.05., hétf. 13:44
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Kapcsolat:

1788

#2740

Hozzászólás Szerző: Plero » 2012.05.11., pén. 06:33

By Plero

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 28 vendég