CX/GL Te és Motorod
-
- Hozzászólások: 471
- Csatlakozott: 2010.09.13., hétf. 18:37
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
1779
1772 - 1775-re.
Urak!
Köszönöm a felvilágosító tájékoztatást, megpróbálom megoldani!
Urak!
Köszönöm a felvilágosító tájékoztatást, megpróbálom megoldani!
Ha valami nem tetszik csinálj úgy mint a kutya!! Amit nem tud elásni, megenni, megdugni azt lepisili és tovább megy!!
-
- Hozzászólások: 31
- Csatlakozott: 2010.12.19., vas. 00:54
- Kapcsolat:
1783
Oszynak a túra 1285-re.
Nekem dettó ugyanez volt, csak nem tudom, hogy a henger leállt-e, vagy sem. 5000 fordulatnál minél mgasabb fokozatban voltam, annál látványosabban gyengült a motor és nem ment feljebb. Eleinte csak hirtelen gázra, később 5-ösben már lassú gyorsításra is. Egyszer noszogatás közben meggondolta magát és kilőtt, mintha valami gát átszakadt volna az üzemanyagellátásban. Akkor megijedtem, mert majdne leestem hátra, legyél te is óvatos!
Én nem magam szerelem, elvittem szerelőhöz, szétkapta a karbit, kipucolta, beállította, szinkronizálta, kicseréltül a szakadt membránt, aztán elküldött egy próbakörre, hogy majré határig húzassam ki. Óra szerint 160-ig ment mint a rakéta, tovább nem mertem tolni neki. Mikor visszavittem megnézte a gyertyákat, állítgatott még valamit és teljesen jó lett. Ez tavaly ősszel volt, most megint előfordult már egyszer. Akkor azt mondta, hogy cseréljük ki az üzemanyagszűrőt, vegyek egy karbi felújító szettet és a repedésnek indult szívócsonkot is cseréljük ki, mert így képtelenség jól beállítani. A szűrő azért cserés, mert nem bírta roncsolás nélkül kivenni, úgy bele volt gyógyulva.
Az alkatrészeket begyűjtöttem, jövő héten talán beférek a műhelybe, utána beszámolok újra.
Ősszel azt mondta, hogy nagyon kövér keverékre volt állítva, ami igaz lehetett, mert nagyon könnyen indult mindig, és sokkal büdöseb volt a füstje (főleg hidegen, mint most).
Giba P.
Nekem dettó ugyanez volt, csak nem tudom, hogy a henger leállt-e, vagy sem. 5000 fordulatnál minél mgasabb fokozatban voltam, annál látványosabban gyengült a motor és nem ment feljebb. Eleinte csak hirtelen gázra, később 5-ösben már lassú gyorsításra is. Egyszer noszogatás közben meggondolta magát és kilőtt, mintha valami gát átszakadt volna az üzemanyagellátásban. Akkor megijedtem, mert majdne leestem hátra, legyél te is óvatos!
Én nem magam szerelem, elvittem szerelőhöz, szétkapta a karbit, kipucolta, beállította, szinkronizálta, kicseréltül a szakadt membránt, aztán elküldött egy próbakörre, hogy majré határig húzassam ki. Óra szerint 160-ig ment mint a rakéta, tovább nem mertem tolni neki. Mikor visszavittem megnézte a gyertyákat, állítgatott még valamit és teljesen jó lett. Ez tavaly ősszel volt, most megint előfordult már egyszer. Akkor azt mondta, hogy cseréljük ki az üzemanyagszűrőt, vegyek egy karbi felújító szettet és a repedésnek indult szívócsonkot is cseréljük ki, mert így képtelenség jól beállítani. A szűrő azért cserés, mert nem bírta roncsolás nélkül kivenni, úgy bele volt gyógyulva.
Az alkatrészeket begyűjtöttem, jövő héten talán beférek a műhelybe, utána beszámolok újra.
Ősszel azt mondta, hogy nagyon kövér keverékre volt állítva, ami igaz lehetett, mert nagyon könnyen indult mindig, és sokkal büdöseb volt a füstje (főleg hidegen, mint most).
Giba P.
-
- Hozzászólások: 96
- Csatlakozott: 2011.08.08., hétf. 11:45
- Tartózkodási hely: Szerbia
- Kapcsolat:
1785
Hali mindenki!
Kéne egy kis segitség 2 témában
1. Müködött szépen a fordulatmérő most ahogy szét lett kapva a motor már nem akar. mocorog a mutato de nem mutat rendesen.kicsavartam az órábol és az a kis negysarkos bigyó forog.Mi lehet a baj nem tettem pontosan a helyére?vagy?
2. Karbi beálitásnal beszinkronizáltuk és a könyv szerint a keverék szabályzó tűt kicsavartam 2 fordulatot.de ahhoz hogy pontosan beszinkronizáljuk meg kellet csavargatni a keverékszabályzót tehát már nem pont 2 fordulatnál áll.Kell valamit még álitami leellenőrizni a karbiknál?a keveréket hogy tudom megálapitani hogy megfelelő e a motornak?
Köszi
Kéne egy kis segitség 2 témában
1. Müködött szépen a fordulatmérő most ahogy szét lett kapva a motor már nem akar. mocorog a mutato de nem mutat rendesen.kicsavartam az órábol és az a kis negysarkos bigyó forog.Mi lehet a baj nem tettem pontosan a helyére?vagy?
2. Karbi beálitásnal beszinkronizáltuk és a könyv szerint a keverék szabályzó tűt kicsavartam 2 fordulatot.de ahhoz hogy pontosan beszinkronizáljuk meg kellet csavargatni a keverékszabályzót tehát már nem pont 2 fordulatnál áll.Kell valamit még álitami leellenőrizni a karbiknál?a keveréket hogy tudom megálapitani hogy megfelelő e a motornak?
Köszi
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
1786 Re: 1783
kedves Peti,
Nagyon köszönöm. Newkem is ez volt az érzésem, hogy karbi. Tavaly a váz felújitás után a karbit szépen kipucoltam. Akkor jól ment, idén a hosszú állás után jelentkezet. Nekem is túldúsithat, ez a fogyasztáson és a füstön is látni. Olajat nem nagyon eszi csak csipeget, evel meg vagyok elégedve, de a gyertyák nem az igazi téglavörös.
Eszerint lerakodás vagy már ráférne komplet szett csere.
Azt megtudnád mondani honna lehet karbi felújitó szettet rendelni?
előre is köszönöm.
Nagyon köszönöm. Newkem is ez volt az érzésem, hogy karbi. Tavaly a váz felújitás után a karbit szépen kipucoltam. Akkor jól ment, idén a hosszú állás után jelentkezet. Nekem is túldúsithat, ez a fogyasztáson és a füstön is látni. Olajat nem nagyon eszi csak csipeget, evel meg vagyok elégedve, de a gyertyák nem az igazi téglavörös.
Eszerint lerakodás vagy már ráférne komplet szett csere.
Azt megtudnád mondani honna lehet karbi felújitó szettet rendelni?
előre is köszönöm.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
-
- Hozzászólások: 31
- Csatlakozott: 2010.12.19., vas. 00:54
- Kapcsolat:
1787
Télen Forrest szervezett egy e-bayes beszerzést, abba ugrottam be. Cmsnl-ről, wemotoról, vagy márkaszervízből is lehet, de azokban kevesebb alkatrész van. Minőségről nincs tapasztalatom.
Rácz Gyuri is sok alkatrészt begyűjtött nekem az e-bayről, eddig mind bevált.
Giba P.
Rácz Gyuri is sok alkatrészt begyűjtött nekem az e-bayről, eddig mind bevált.
Giba P.
- Plero
- Hozzászólások: 398
- Csatlakozott: 2011.09.05., hétf. 13:44
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
- Kapcsolat:
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 28 vendég