CX/GL Te és Motorod

Válasz küldése
Avatar
Plero
Hozzászólások: 398
Csatlakozott: 2011.09.05., hétf. 13:44
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Kapcsolat:

1896

#2851

Hozzászólás Szerző: Plero » 2012.06.13., szer. 08:09

1895-re

Igen, először a hiba forrását kell megkeresni és kijavítani. Hosszútávon az a kifizetődő.
A melegedés lehet rossz előgyújtás miatt is.
By Plero

kentaur
Hozzászólások: 356
Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 23:22
Kapcsolat:

1897.

#2852

Hozzászólás Szerző: kentaur » 2012.06.13., szer. 08:49

1891/1894- re

:idea: (...) :idea:

:arrow: "...Én a termosztátot ki is vettem a motorból, az csak az Angoloknál kell :- ) Mi mindig melegben motorozunk így csak bajt okozhat… bár ha van olyan elvetemült aki télen is az hagyja benne:- ) Én kivettem..." :?

:arrow: "...Ha kinyit a termosztát nem a hideg vizet zúdítja a hengerekre, mert kering a víz a rendszerben..." :!: :) :!:

...ezért (is) szeretem ezt az oldalt - mindig megkapjuk a JÓ ( :!: ) választ ;)


1887-re kiegészítés - és ez a gyakoribb :arrow: SPARE'S OR REPAIR

http://www.ebay.co.uk/itm/1985-HONDA-CX ... 2920970623

1390-re

:idea: már többekben (T.Zoli,kentaur) - ez már több, mint 1) felmerült a gondolat - fenntartani (FanKlub szinten :!: ) egy tartalék/csere motort/cx500A/B - az ilyen és ehhez hasonló (kezdő cx-glFan v. külhoni repcsivel jövőnek) esetekre.., :arrow: és ezúton is KÖSZÖNET a nemes és sajnos mostanában igen csak ritka gesztusért Pestának..,mely kellemesen :o



Verjük fel a port együtt és
üdv
kentaur

Pesta
Hozzászólások: 782
Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
Tartózkodási hely: Nyékládháza
Kapcsolat:

1898

#2853

Hozzászólás Szerző: Pesta » 2012.06.14., csüt. 08:34

Kentaur!

Van néhány "felesleges" CX-em, de tudni kell, hogy ezek fenntartási költségeit igyekszek minimalizálni. Ez nem azt jelenti, hogy hagyom őket tönkremenni (sőt!), de a "hivatalos" ráfordításokat próbálom mellőzni...

Egyébként szívesen beadok egyet a közösbe, de nyilván ettől még féltem a járgányokat. Azt is tudni kell, hogy miután ezekkel nagyon keveset motoroztam, a megbízhatóságuk valamelyest kétséges. De én vagyok olyan merész (vagy csak naív?), hogy el mernék indulni bármelyikkel, amelyiket másnak is felkínálnám. Nem állítom, hogy töviről-hegyire ismerem a CX-eket (vagytok itt páran, akik ebből éltek, nektek nyilván nagyobb tapasztalatotok van), de az útmentén javítható problémák legtöbbjével megbirkóznék magam is.

Be kell ismerjem azt is, hogy a motorjaim eddig még nem hoztak olyan helyzetbe, hogy ne a saját kerekükön, önerőből guruljanak haza. Lehet, hogy szerencsés vagyok, de az is lehet, hogy egyszerűen csak meghálálják a törődést... :-)
Üdv.
Pesta

Avatar
Plero
Hozzászólások: 398
Csatlakozott: 2011.09.05., hétf. 13:44
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Kapcsolat:

1899

#2854

Hozzászólás Szerző: Plero » 2012.06.14., csüt. 08:48

1898-ra

Üsse kavics , elfogadok egyet. :-) Vállalom a hivatalos és járulékos , üzemeltetési költségeit is. :-)
Nem kell elhoznod, elmegyek érte!! :-)
By Plero

Pesta
Hozzászólások: 782
Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
Tartózkodási hely: Nyékládháza
Kapcsolat:

1900

#2855

Hozzászólás Szerző: Pesta » 2012.06.14., csüt. 08:57

Plero!

Talán a korábbi beírásokból már rájöttél, hogy az a bizonyos "másik CX650E" az bizony "AZ" a 650-es... A napokban motoroztam vele. Állati jó hangja van, már azon gondolkodtam, hogy munkába jövet bekapcsolom a telefonon a mikrofont, felveszem, és elküldöm neked.

De nem akartam fájdítani a szíved...! :-D

Gyere el, nézd meg, ha érdekel. Van még rajta mit csinálni (inkább esztétikai oldalon), de megy, és minden működik rajta.
Üdv.
Pesta

Avatar
Plero
Hozzászólások: 398
Csatlakozott: 2011.09.05., hétf. 13:44
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Kapcsolat:

1901

#2856

Hozzászólás Szerző: Plero » 2012.06.14., csüt. 09:37

1900-ra

Pesta!

Köszönöm, de nem megyek el, mert még nem érkezett el az idő rá. Amikor minden összeállt akkor elmegyek és el is hozom "AZT" a motort, hogy a Te szíved fájjon. :-) vagy örüljön. :-)

A munkától nem félek "Olyan nincs, hogy nincs"
By Plero

semegijanos
Hozzászólások: 761
Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
Kapcsolat:

1902

#2857

Hozzászólás Szerző: semegijanos » 2012.06.14., csüt. 10:16

1898-ra
Pesta, Nekünk találkozni kell. Érdekel, hogy a gyűjteményed között van -e CX500C, ami esetleg felesleges ? A többit személyesen!

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3813
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

1903

#2858

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2012.06.14., csüt. 12:14

Tura 1403-ra
Oszy, könnyen lehet h rossz a hőszenzorod vagy a hőmérő műszered ám ettől még NEM forr a víz, ez aggaszt igazán.
A szenzor hibát ellenéllás mérővel könyedén ellenőrizni tudod.
60C - nál 104 Ohm; 85C-nál 44 Ohm, 110C-nál 20 Ohm a testhez képest
Lényeg h nagy ellenállásról indul és ahogy melegszik úgy csökken. Ha nem változik a melegedés során akkor rossz.
Nem tudom h a hengerfej tömítés átfújás mekkora kompresszió csökkenést okoz, talán kompresszió mérővel kimutatható?
Elvileg V.Ferinek van ... ha kész tud lenni a mocim hétvégére és Ő is ráér akkor talán legurulunk hozzád megszakérteni. De talán addigra már meg is csinálod.
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Pesta
Hozzászólások: 782
Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
Tartózkodási hely: Nyékládháza
Kapcsolat:

1904 - 1902-re

#2859

Hozzászólás Szerző: Pesta » 2012.06.14., csüt. 12:17

Szia Semegijani! :-)

Rossz hírem van: CX500C-m egy darab sincs. Valahogy nem fogtak meg, de a 190cm fölötti magasságomból adódóan talán ezen nem fogsz elcsodálkozni...

"Csak" sima CX500-am van egy A és egy B, meg CX650E-ből 1-2db...

Mindenki azt gondol erről, amit akar, belátom: ez már nem normális dolog, szóval ha valaki ilyen motort akar venni, lehet egyezkedni! :-D
Üdv.
Pesta

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1982
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

1905

#2860

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2012.06.14., csüt. 12:58

1903 1406-ra,

Köszi a pontos értékeket, kimérem.

Igazából akkor annyira nem melegíttetem, hogy teljesen felforrjon. Nyomás keletkezet, gőz is volt pici ahogy a gumicsövet megfeszítettem és kicsit megnyílt az illesztés.

A tegnap mikor leszedtem hűtő sapkát kifújt, nyomás volt benne, pedig 2 napja be sem volt indítva,

eldugult volna, azért nem kering, nem tudom..
A hengerfej töm. átszakad akkor ott keveredik az olaj, víz meg még benzin.
A kompresszióra arra gondoltam, hogy akkor a víznek koszosnak kell lenni mivel a henger nyomás benyomja a benzint, pici olajat is átfúj stb, de a mint a képen is a víz tiszta, az olaj is, lengettem és semmi hab, vagy akármi más....
Nem találgatok már, csak jó lenne tudni mivel kezdjem, ha leszedem a hengereket, ott tömítés csere, szelepállítás stb,így a vízpumpával kezdem és a hütőrenszerrel. Ngy a gyanú hogy valami ott van.
A radiátor nyíláson fotózva. Egy vízszintesen Hold forma csillanás látszik a víz tetején.
Resize of DSC02468.jpg
Kép
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Oszy 2012.06.14., csüt. 13:54-kor.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég