CX/GL Te és Motorod

Válasz küldése
Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1982
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

1962 61-re

#3031

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2012.07.25., szer. 10:08

A quadot csak tankoltam, me' állatkondi akartam és lehet megveszem a kölyköknek, egyebet mostam mint pl. a (sport)légszűrőmet. Egyéb oldószer 1000ft/l így a brenya a 430-al a legolcsóbb. :)

Igaz, akkor maradjon a szelep balcsira....
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3813
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

1963

#3032

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2012.07.25., szer. 10:46

1955-re
tényleg szép a Piroska és én is üdvözöllek közöttünk Kolumbusz!
A 8 litereses fogyasztás valóban durva. Nálam a légszűrő csere okozta a fő változást
de biztos h nem ártott a szinkronizálás sem.
Nem válaszoltál. Hol laksz?
A bal kormolást miből látod? Mert hogy a kipufogó közösítve van … vagy a csak a gyertyát nézed?
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

molicx

1964

#3033

Hozzászólás Szerző: molicx » 2012.07.25., szer. 14:29

Sziasztok!
Foreszt, Oszy!
Másnaposan szelepet állítani :?:
Motoros találkozón cx-et szerelni :?:
moli

Kolumbusz
Hozzászólások: 16
Csatlakozott: 2012.03.17., szomb. 12:47
Tartózkodási hely: Zirc
Kapcsolat:

1965

#3034

Hozzászólás Szerző: Kolumbusz » 2012.07.25., szer. 15:39

Köszönöm a hozzászólásokat!
Zircen lakom, Veszprém mellett. A kormolást a gyertyából állapítottam meg, ugyanakkor a dob végénél is füstöl kicsit. Ha nincs más ötlet, jöhet a szinkronizálás, bár nem éreztem ennek szükségességét, mivel a motor alul-felül szépen, egyenletesen jár. Azért az is igaz, hogy a keverékállító csavarra nem nagyon reagál, kivéve ha teljesen kitekerem, de betekerésre immunis. Esetleg még megejtenék egy veszteségmérést. Beégett szelep kiderült volna a kompresszió mérésénél?

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

1966

#3035

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2012.07.25., szer. 16:05

1965-re

Na, akkor most 7vegen a kenesei motorostalalkozon be is tudnad mutatni a vasat. Innen a forumrol 4-en megyunk.

A (valoszinusitheto) szelepbeeges mar kiderult a 11 - 9,5 kompressziobol amit korabban irtal., de a karbiszinkron ettol fuggetlenul mindenkepp megejtendo.

Az alapjarati benzin levego keverek allitasat a kovetkezokeppen irja a konyv:

Uzemmelegre melegited a motort, majd 10 percig mesz vele.
Teljesen betekered a csavart, majd 1/5-1/8 fordulatot ki, ehhez hozzaallitod az alapjaratot 1100+/-100-ra. Ez a kiindulopont.
Elkezded kifele tekerni (lassan, pl 1/4 fordulatonkent, hogy a motornak legyen ideje reagalni) egesz addig mig a legmagasabb fordulatot elered.
Ekkor alapjarat vissza 1100+/-100-ra es betekered a csavart, hogy 100rpm-et ejtsen a fordulatbol, majd 1 teljes fordulatot kitekered es az alapjaratot visszaallitod 1100+/-100-ra.
Ezutan ugyanez a masik karbival.
Termeszetesen adott, hogy a karbik alaposan ki legyenek pucolva.

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

1967

#3036

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2012.07.25., szer. 16:06

1964-re

Masnaposan?! Dehogy! Motors talalkozon mindig aznapos vagyok :lol:

Kolumbusz
Hozzászólások: 16
Csatlakozott: 2012.03.17., szomb. 12:47
Tartózkodási hely: Zirc
Kapcsolat:

1968

#3037

Hozzászólás Szerző: Kolumbusz » 2012.07.25., szer. 17:07

Szívesen elmennék, de sajnos szombaton és vasárnap délelőtt fontos elfoglaltságom van, délután meg gondolom már nem lesztek lenn.

Avatar
Palusek
Hozzászólások: 59
Csatlakozott: 2009.11.08., vas. 23:23
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

1969

#3038

Hozzászólás Szerző: Palusek » 2012.07.25., szer. 17:30

Sziasztok,

Az lenne a kérdésem, hogy a CX-be milyen fagyállót kell tölteni?
Ki milyet használ? Van ugye ez a rózsaszínes pirossas meg van a zöldes folyadék.
Mi a különbség köztük és a CX-be melyiket kellene tölteni? Vagy kutya mindegy?

Köszi
Széles utat!
Üdv, Palusek

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

1970

#3039

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2012.07.25., szer. 17:48

1968-ra

Ilyen idot mond, szal ha a vasarnapi zivatar elmegy delelott, akkor lent kell maradni a Balaton parton megszaradni, ha meg estere jon, akkor a 31 fok miatt kell lentmaradni ;) Sztem csorogj, ha van kedved legurulni 30/9000435

http://koponyeg.hu/t/Balatonkenese

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1982
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

1971

#3040

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2012.07.25., szer. 19:10

molicx írta:Sziasztok!
Foreszt, Oszy!
Másnaposan szelepet állítani :?:
Motoros találkozón cx-et szerelni :?:
moli
Ettől én is félek, de tudom, van olyan művész aki nem tud józanon egyenes vonalat húzni. :lol: :lol: :lol:
1969-re.
Rózsaszín. nem mindegy. Ez foszfát mentes ami nem kezdi ki az alút.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 39 vendég