CX/GL Te és Motorod
- fgyozo
- Hozzászólások: 3814
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
2372
2369-ra
moli, jól értem? 650-es újra gyűrűzése volt a projekt?
Dugógyűrű horony szélesítéssel?
Z.Zoli - azóta mennyit mentél már vele?
mi a tapasztalat?
Mennyivel lett gyengébb?
moli, jól értem? 650-es újra gyűrűzése volt a projekt?
Dugógyűrű horony szélesítéssel?
Z.Zoli - azóta mennyit mentél már vele?
mi a tapasztalat?
Mennyivel lett gyengébb?
Kellemes dugó_mozgást, a párban
2373
2372-re!
Szia Győző!
Mennyivel lett gyengébb?!? Ugye ez csak vicc? Én az utcában próbáltam ki, de nagyon meggyőző volt, sőt!... így bátran állok neki jövő héten a következő 650-nek. A Zézoli csak ritkán olvassa az oldalt, telefonon szoktunk beszélni, ha eredmény van olajfogyasztás mérésileg, majd közzéteszem. Szándékosan vékonyabb olajat tettünk bele, hogy így legyen megpróbálva, de szinte biztosra veszem, hogy nem lesz mérhető olajfogyasztás.moli
Szia Győző!
Mennyivel lett gyengébb?!? Ugye ez csak vicc? Én az utcában próbáltam ki, de nagyon meggyőző volt, sőt!... így bátran állok neki jövő héten a következő 650-nek. A Zézoli csak ritkán olvassa az oldalt, telefonon szoktunk beszélni, ha eredmény van olajfogyasztás mérésileg, majd közzéteszem. Szándékosan vékonyabb olajat tettünk bele, hogy így legyen megpróbálva, de szinte biztosra veszem, hogy nem lesz mérhető olajfogyasztás.moli
2374
Szia Győző Moli még kísérletileg sem tud rosszat kiadni a kezéből. A gépészet szabályait nagy mértékben betartja, hát ezen múlik szerintem.
- fgyozo
- Hozzászólások: 3814
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
2375
2373-ra
a kérdést azért nem tartom „Istentől elrugaszkodottnak” mert hát ugye van egy henger ami az évek során azért valamennyire csak oválisra kopik és ez kap egy szabályos kör gyűrűt.
Így nyílván való h nincs teljes passzolás => kompresszió csökkenés => gyengébb. legalább is addig amíg össze nem kopik.
Beszéltünk erről forresttel és feltehetően ez a jelenség léphetett fel Pali –nál is aki gyári gyűrűket tett a mocijába és nem siker történetről számol be.
Szóval érdekelne hogy mi történt Z.Zoli –nál. Melyik a másik 650-es ami most sorra jön?
2374-re Megjegyzem egy pillanataig sem kételkedek moli szakértelmében!!!!
a kérdést azért nem tartom „Istentől elrugaszkodottnak” mert hát ugye van egy henger ami az évek során azért valamennyire csak oválisra kopik és ez kap egy szabályos kör gyűrűt.
Így nyílván való h nincs teljes passzolás => kompresszió csökkenés => gyengébb. legalább is addig amíg össze nem kopik.
Beszéltünk erről forresttel és feltehetően ez a jelenség léphetett fel Pali –nál is aki gyári gyűrűket tett a mocijába és nem siker történetről számol be.
Szóval érdekelne hogy mi történt Z.Zoli –nál. Melyik a másik 650-es ami most sorra jön?
2374-re Megjegyzem egy pillanataig sem kételkedek moli szakértelmében!!!!
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
2376
2375-re
Palinal a honolas hianya lehet az olajfogyasztas mogott amit jovo szezonra megcsinalunk. Eddigi blokkoknal nem volt szukseges (Erna, Eger blokk) illetve honolas nelkul is 0 olajfogyasztast tapasztaltam uj gyurukkel, ezert nem csinaltuk meg. De ugy nez ki a Pali blokkjanal megiscsak szukseges. Amit meg beszeltunk, hogy nagyobb lesz a furat, az nem szamottevo, szazadokrol van csak szo honolaskor. A gyuruk szerviz limitje pedig 6 tized, tehat a honolastol nem lesz rosszabb a kompresszio.
Palinal a honolas hianya lehet az olajfogyasztas mogott amit jovo szezonra megcsinalunk. Eddigi blokkoknal nem volt szukseges (Erna, Eger blokk) illetve honolas nelkul is 0 olajfogyasztast tapasztaltam uj gyurukkel, ezert nem csinaltuk meg. De ugy nez ki a Pali blokkjanal megiscsak szukseges. Amit meg beszeltunk, hogy nagyobb lesz a furat, az nem szamottevo, szazadokrol van csak szo honolaskor. A gyuruk szerviz limitje pedig 6 tized, tehat a honolastol nem lesz rosszabb a kompresszio.
2378
2375-re!
Szia Győző!
Lferi motorja lesz a következö. A Zézoli motorjánál természetesen a hengerfejek is meg lettek csinálva. Hónolása mindenképp szükség van két okból:
1: mert kell,
2: mert nem csillagásszal csináltatom: a méretek ellenőrzése, hónolás, dugók illesztése a gyűrűkhöz 5000 pénz és ennyiért még be is csomagolja, ne sérüljön szállítás közben:)moli
Szia Győző!
Lferi motorja lesz a következö. A Zézoli motorjánál természetesen a hengerfejek is meg lettek csinálva. Hónolása mindenképp szükség van két okból:
1: mert kell,
2: mert nem csillagásszal csináltatom: a méretek ellenőrzése, hónolás, dugók illesztése a gyűrűkhöz 5000 pénz és ennyiért még be is csomagolja, ne sérüljön szállítás közben:)moli
- fgyozo
- Hozzászólások: 3814
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
2380
SziasztoK!
2373-ra!
Most hívott a Zézoli, az eddig sok olajat zabáló motorjánál nincsen mérhető olajfogyasztás.moli
2373-ra!
Most hívott a Zézoli, az eddig sok olajat zabáló motorjánál nincsen mérhető olajfogyasztás.moli
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 35 vendég