CX/GL Te és Motorod
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
2410
Hat Moli, meg vagyok dobbenve, de mar 2 napja, mert azota tudom, csak vartam a ''comung-outra''. Bocs, a pletykas nevet nem mondom el
Orom az urombe, hogy ez a pariba ugyan ahoz a meneshez tartozik es tenyleg jo kezekbe van, hall a buxindex + mutatojanak.
Moli te mindig ugyan az a jo barat maradsz, barmin is ulsz. En nem neveznelek hitehagyonak, mert van aki a motorjat van aki a noit csereli gyakran.
A nyomatekkal meg nem vigtatkoznek, meg tudom erteni.
Az hogy ki milyen es mennyire oszlopos tag, na it nya.......egymas segg....t, ..., de akkor is egyet kel ersek
Pali,
Jo szerencset! mintha nem lenne mar...
Szerintem is melto vagy e remek peldanyhoz, es vigyazz ra mert ha nem megverodsz!
Orom az urombe, hogy ez a pariba ugyan ahoz a meneshez tartozik es tenyleg jo kezekbe van, hall a buxindex + mutatojanak.
Moli te mindig ugyan az a jo barat maradsz, barmin is ulsz. En nem neveznelek hitehagyonak, mert van aki a motorjat van aki a noit csereli gyakran.
A nyomatekkal meg nem vigtatkoznek, meg tudom erteni.
Az hogy ki milyen es mennyire oszlopos tag, na it nya.......egymas segg....t, ..., de akkor is egyet kel ersek
Pali,
Jo szerencset! mintha nem lenne mar...
Szerintem is melto vagy e remek peldanyhoz, es vigyazz ra mert ha nem megverodsz!
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
- lferi
- Hozzászólások: 270
- Csatlakozott: 2009.10.23., pén. 09:33
- Tartózkodási hely: Gárdony
- Kapcsolat:
2411: CX/GL Te és Motorod
2406.ra, Hogy Moli mennyire nem hitehagyó azt az is bizonyítja, hogy zoli motorja után az Én 650.esem veszi kezelésbe. Mi ez ha nem örök elkötelezettség a CX-ek iránt.
Gondolom ezután is pátyolgatja majd motorjainkat mert az Övét szerintem nem igazán kell szerelni és valószínűleg unatkozna.
Gondolom ezután is pátyolgatja majd motorjainkat mert az Övét szerintem nem igazán kell szerelni és valószínűleg unatkozna.
-
- Hozzászólások: 471
- Csatlakozott: 2010.09.13., hétf. 18:37
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
2412
Üdv Urak!
Hurrá, hurrá, hurrá beidult a gépem, szépen "ketyeg" alapjáraton!
Kíváncsi vagyok hogy megy, milyen lett?? Bár hideg van azért lehet, hogy délután megyek egy "fázós" karikát mert kíváncsi természet vagyok
Hurrá, hurrá, hurrá beidult a gépem, szépen "ketyeg" alapjáraton!
Kíváncsi vagyok hogy megy, milyen lett?? Bár hideg van azért lehet, hogy délután megyek egy "fázós" karikát mert kíváncsi természet vagyok
Ha valami nem tetszik csinálj úgy mint a kutya!! Amit nem tud elásni, megenni, megdugni azt lepisili és tovább megy!!
-
- Hozzászólások: 471
- Csatlakozott: 2010.09.13., hétf. 18:37
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
2414
Szia Forrest!
Igen, megnéztem a láncfeszítő felülete (csúszkája) volt leszakadva azt kellett kicserélni!
Igen, megnéztem a láncfeszítő felülete (csúszkája) volt leszakadva azt kellett kicserélni!
Ha valami nem tetszik csinálj úgy mint a kutya!! Amit nem tud elásni, megenni, megdugni azt lepisili és tovább megy!!
- fgyozo
- Hozzászólások: 3814
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
2417
sziasztok!
tudna nekem valaki megerősítést adni?
Igaz-e
1) hogy a CDI gyújtásos (kb.10cm X10cm es fekete doboz az ülés alatt ) CX-nek a generátorán külön tekercsek szolgálnak a gyújtásra és külön a feszültségre?
AZ ilyen gyújtású CX-nél a blokk hátulján nincs röpsúly – tehát nincs előgyújtás állítási lehetőség.
2) Ott ahol a két szürke „gyufás” dobozos gyújtás van (tranzisztoros vagy tirisztoros gyújtás) ott a blokk hátulján van röpsúly és ott lehet előgyújtást állítani.
tudna nekem valaki megerősítést adni?
Igaz-e
1) hogy a CDI gyújtásos (kb.10cm X10cm es fekete doboz az ülés alatt ) CX-nek a generátorán külön tekercsek szolgálnak a gyújtásra és külön a feszültségre?
AZ ilyen gyújtású CX-nél a blokk hátulján nincs röpsúly – tehát nincs előgyújtás állítási lehetőség.
2) Ott ahol a két szürke „gyufás” dobozos gyújtás van (tranzisztoros vagy tirisztoros gyújtás) ott a blokk hátulján van röpsúly és ott lehet előgyújtást állítani.
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
2418
Szia,
1. kérdésedre tudok csak válaszolni pontosan. Részben igaz, de előgyújtást lehet állítani, a jeladó tekercsek 1 tárcsán vannak aminek kosszú a furat, azaz ha meglazítod a csavarokat akkor lehet tekerni kb 10 fokot?! de lehet h inkább kevesebbet.
Igen kb 8x12x3 cm, ált. fekete és külön tekercs táplálja.
1. kérdésedre tudok csak válaszolni pontosan. Részben igaz, de előgyújtást lehet állítani, a jeladó tekercsek 1 tárcsán vannak aminek kosszú a furat, azaz ha meglazítod a csavarokat akkor lehet tekerni kb 10 fokot?! de lehet h inkább kevesebbet.
Igen kb 8x12x3 cm, ált. fekete és külön tekercs táplálja.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
- fgyozo
- Hozzászólások: 3814
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
2419
2418-ra
ez a hosszó lyukú tárcsa a jeladó tekercsekkel hol van?
a blokk hátulján? a kigyenlítő tartály takarásában lévő kis kemez ház mögött?
vagy magán a generátor álló részén a blokkban? ami csak akkor hozzá férhető ha levesszük a blokk hátsót?
ez a hosszó lyukú tárcsa a jeladó tekercsekkel hol van?
a blokk hátulján? a kigyenlítő tartály takarásában lévő kis kemez ház mögött?
vagy magán a generátor álló részén a blokkban? ami csak akkor hozzá férhető ha levesszük a blokk hátsót?
Kellemes dugó_mozgást, a párban
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 36 vendég