CX/GL Te és Motorod

Válasz küldése
Avatar
masnapos
Hozzászólások: 73
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 19:01
Tartózkodási hely: Tabdi
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#361

Hozzászólás Szerző: masnapos » 2010.02.21., vas. 09:09

Helló Mindenki !

Valaki mondja már meg nekem , hogy mi a külömbség a két szelepfedél között /jobb-bal /.Nézegettem , méregettem de nekem akkor is egyformának látszik ! Sőt felcserélve sem tapasztaltam semmi különlegeset/pl. olajfolyás/ugyan úgy passzol.Gyertyakábel kialakítások is rendben. Kezd idegesíteni a dolog akkor , hogy miért van külön jobb ill. bal oldal.

Üdv:másnapos

oregkis

Re: CX/GL Te és Motorod

#362

Hozzászólás Szerző: oregkis » 2010.02.21., vas. 11:48

szia Másnapos
nálam van olyan párosítás, hogy két L -es fedél van együtt. A széles csíkos (sport) dekliben pedig nincs is jelölés. Ha mégse jutsz dülőre a kérdésben, amikor erre jársz majd adok macskagyökeret (valeriana) hogy áthidald a problémát.
üdv

Avatar
masnapos
Hozzászólások: 73
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 19:01
Tartózkodási hely: Tabdi
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#363

Hozzászólás Szerző: masnapos » 2010.02.21., vas. 12:34

Helló öregkis!

Köszönöm az ötletet,de tudod ilyen hülyeségek miatt szedek vérnyomáscsökkentőt.Amikor az ebay.en látom a hírdetések között,hogy "eladó egy jobboldali szelepfedél" megtudnék háborodni,amikor tökre egyforma és szerintem nincs jobb v. bal oldali!!!!!!!!!!
Aveleményed számomra tökéletes és megnyuktató!!!!!!!

Üdv:másnapos

Ui:Kész a gépem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

öregkis
Hozzászólások: 123
Csatlakozott: 2009.12.06., vas. 18:23
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#364

Hozzászólás Szerző: öregkis » 2010.02.21., vas. 12:52

szia másnapos
nekem is olajos a kezem ha időm engedi. Most épp egy PC02 blokkot vallatok, mert helye volna egy GL -ben. És itt van egy szétszerelt és egy festésre váró PC01 es blokkok. Unalom kizárva.
üdv

Avatar
masnapos
Hozzászólások: 73
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 19:01
Tartózkodási hely: Tabdi
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#365

Hozzászólás Szerző: masnapos » 2010.02.21., vas. 12:56

Mivel fested a blokkot ? Ja ! Ha már itt tartunk.A szelepfedelet ha lelakkoznám az maradandó lenne szerinted a hőtöl ? Jó étvágyat az ebédhez!!!!!!!!!!!!4

Avatar
Lichtenberger
Hozzászólások: 184
Csatlakozott: 2009.11.15., vas. 21:54
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#366

Hozzászólás Szerző: Lichtenberger » 2010.02.21., vas. 13:18

Szia Másnapos!
Én csak políroztam a szelepfedelet!
Üdv:

Avatar
masnapos
Hozzászólások: 73
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 19:01
Tartózkodási hely: Tabdi
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#367

Hozzászólás Szerző: masnapos » 2010.02.21., vas. 13:41

Szevasz János!
Üdvözlet Oroszlányba mindenkinek!!! Én is ezt teszem csak többen mondták , hogy mért nem lakkozom le és akkor örök élet.Le tudnád nagyon tömören írni a te polírozási technikádat ? Szelepfedél.....jobbos-balos verzióról mi a véleményed?

öregkis
Hozzászólások: 123
Csatlakozott: 2009.12.06., vas. 18:23
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#368

Hozzászólás Szerző: öregkis » 2010.02.21., vas. 13:54

Az ebéd megvolt. Gyakorlatilag a legtöbb festék birja a 100 celsiust. A kérdés hogy mennyire benzin és olajálló.
A karbiból esetleg (vagy szándékosan) benzin jut a blokkra. Most keresem a megfelelő matt feketét a blokkhoz.
A hőálló feketéket oldotta a benzin. Amelyiknek a higítója "nitró" vagy spay-nek a lemosója nitró az rövid távon biztosan benzinálló. Tankot festeni belül azértnem alkalmas. A lakk védi és tartósítja a polírt. De,,, azt tapasztaltam, hogy kissé tompítja a fényt. Némely lakk hajlamos a besárgulásra. A gyári szelepdekli is lakkozva van, ezért a polírozáskor először "kenődik " a felületen. az általad felvitt lakk kromofággal eltávolítható.

Avatar
masnapos
Hozzászólások: 73
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 19:01
Tartózkodási hely: Tabdi
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#369

Hozzászólás Szerző: masnapos » 2010.02.21., vas. 14:12

A lakkal kapcsolatban éppen a sárgulástól tartok hiszen az eredeti fedeleken egész jól látható..Amúgy a kromofágon a gyenge drótkorongós tisztításon már túl vagyok.Így gyönyörű fémtiszta felületem van csak innen tovább nem tudom az utat a tükrös felületig.Ez érdekelne nagyon.Feketére akarod fujni a blokkot és nem szép ezüstre?Milyen gép készül belőle?

öregkis
Hozzászólások: 123
Csatlakozott: 2009.12.06., vas. 18:23
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#370

Hozzászólás Szerző: öregkis » 2010.02.21., vas. 14:16

sárga chopper, majd rövidesen láthatjátok, ez szívességi munka egy barátnak.

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég