CX/GL Te és Motorod

Válasz küldése
Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3815
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

2799

#3861

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2013.03.04., hétf. 11:51

Túra 1852 -re
Igen, valóban önindító relé kontakt hiba –ra utal a jelenség, azt már jól ismerem, arra már rutinosan fel vagyok készülve.
A legtutibb megoldás arra h gyújtás rá és nemes egyszerűséggel egy fogóval rövidre zárom a relé két kimenetét (akksi+ és önindító vezeték) ekkor nem is kell nyomni a kormányon az önindító gombját.
Na már most nálam ekkor sem pörgetett csak elsötétült a műszerfal és vette le az áramot de meg sem mozdult a motor.
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1982
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

2800

#3862

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2013.03.04., hétf. 12:10

2797-re
erdeifeco,

Gondolom már túl vagy azon, hogy desztvizet tölts az aksiba meg áramot.
Ha ez megvan akkor mérj rá, legalább 13 volt kelll legyen benne de akár 14 közelébe ha jó az aksi.
Ha megvan a 13 körüli, akkor tegyél rá egy sima izzút 55W-ost és igy mérd megint a feszültséget. Ha leesik 12 alá akkor az aksidnak annyi. Terhelés alatt ha nagyon esik a feszültség akkor nem sok esélyed van, csak 2:
1)Egy index 10-15w-os izzóval meritsd le telyesen majd töltsd 15 órát 1/10 C-vel azza az aksi kapacitásának 10%-val. Ha 14 Ah-s akkor 1,4A-rrel. Ezt a ciklust feltőlt/kisütt ismételd meg 3-4 alkalommal. Figyelj, hogy viz legyen benne amennyi kell.(a 2 vonal közt)
2) Újat veszel
Vigyázat!!!Ne a házba ill. zárt helyen!! Mindig jól szellőző helységbe, nyilt lángtól, szikrától távol!! mert hidrogén és oxigén bomlik a vizből és robbanásveszélyes!!!!!!!!!!!
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

ScheibliGL400
Hozzászólások: 190
Csatlakozott: 2010.01.04., hétf. 14:46
Kapcsolat:

2801

#3863

Hozzászólás Szerző: ScheibliGL400 » 2013.03.04., hétf. 21:05

Üdv mindenkinek!
Egy kis tapasztalat ami ma este történt. A hétvégi jó időn felbuzdulva moci elő aztán sikamika, olajcsere, zsírzás, olajzás, levegőszűrő csere. Alig vártam, hogy haza érjek a munkából, és indíthassam a motort. Kulcs be indit és semmi, na van ilyen tavasszal. Gyertya ki pucol vissza, indít, semmi. Ezt még eljátszottam vagy háromszor. Kőzben az aksira már rá kellet tenni a töltőt. Gondoltam egyet iridium ki, régi (használt) hagyományos gyertya be indit pőc röf az első forgatásra. Fej vakarás!! Melegítés után indul szépen. Próba képpen kicseréltem a gyertyákat iridium vissza, a moci szépen indul.
Na erre kössön csomót aki tudja miér volt ez.
Várom a hétvégi 18-20 fokot.

Feri

kentaur
Hozzászólások: 356
Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 23:22
Kapcsolat:

2802.

#3864

Hozzászólás Szerző: kentaur » 2013.03.04., hétf. 22:09

:arrow: ...hááá mee csak lakozik benne lelek is..,vagy miszösz' :idea: ha más nem a kis 'Gülle'.. ;) :) :!:

:idea: vagy talán itt születik majd meg a ... :?

:arrow: http://play.postr.hu/elgurulni-egy-kaveert

Avatar
Plero
Hozzászólások: 398
Csatlakozott: 2011.09.05., hétf. 13:44
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Kapcsolat:

2803

#3865

Hozzászólás Szerző: Plero » 2013.03.05., kedd 09:19

By Plero

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3815
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

2804

#3866

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2013.03.05., kedd 11:07

2801-re

de te legalább már a pöcc-röff –nél tartasz… én még leragadtam a fejvakarásnál.
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1982
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

2805

#3867

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2013.03.05., kedd 11:21

Én is beindítottam a múlthéten. 1 kis karika az utcába űlés nélkül, mert az akkor még bőrözésen volt, de igy is jól esett.
Semmi hasonlót nem tapasztaltam, de hosszú állás után egy kis trükkel indítok:
Gyertyák ki, pár csepp olajos benzin keverék a hengerbe. Csak mert ha száraz és leragad még véletlenül se karcolja meg a hengert. Majd indítás gyertya nélkül. így 0 kompresszió nagy a fordulat és az olajpumpa szépen dolgozva átjárja az olaj az összes alkatrészt. A hengerbe mehet megint egy pici benzin, gyertya vissza és pöcc-röff.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1982
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

2806

#3868

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2013.03.05., kedd 14:08

Támadt egy ötletem. restaurálni elég sokba kerül, ez lenne a szívem álma, de sajnos elmarad. Így átalakítás.
Akinek esetleg hasonló amit majd leírok akkor kérem tegyen fel képet.
Ami a képen van aksidoboz, légszűrő ház azt mind kidobnám. aksit befaragnám keresztbe a víztartály mögé és a karbik kapnának 2 fémházas sportlégszűrőt. Szerintetek?
Jó ez a szűrő? Mit tegyek a kartergázzal? Ugye ez most a légsz.házba van bevezetve. Esetleg ez mehet a sportszűrők után szépen két fele osztva egy T cső? ha jól tudom a karter olajos gáz ami még keni a karbit is, tehát ledugózni vagy csak kiengedni nem szabad.
SAM_5028.JPG
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3815
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

2807

#3869

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2013.03.05., kedd 15:29

2806-ra
ez olyan kávés megoldás ...
Kép
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1982
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

2808

#3870

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2013.03.05., kedd 15:37

Uh, tényleg akkor mindenképpen kell oda valami, szerszámos lesz meg valami...De a légszűrő házat azt kivenném.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég