Alkatrész
- Arthur
- Hozzászólások: 371
- Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
- Kapcsolat:
Re: kerékcsapágy
Pontosan droford!
Elől hátul 6302 Z vagy 6302 RS (15x42x13)
Viszont a GL650-ekben a hátsó csapágy 6303 Z vagy 6303 RS (17x47x14)
Ha valaki esetleg nem sejtené, a beszerzési hely: bármelyik csapágybolt.
Elől hátul 6302 Z vagy 6302 RS (15x42x13)
Viszont a GL650-ekben a hátsó csapágy 6303 Z vagy 6303 RS (17x47x14)
Ha valaki esetleg nem sejtené, a beszerzési hely: bármelyik csapágybolt.
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"
-
- Hozzászólások: 761
- Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Arthur a király !Köszönöm droford !
-
- Hozzászólások: 57
- Csatlakozott: 2017.11.22., szer. 22:47
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Sziasztok Urak,
Tegnap bogozgattam a lámpafejben lévő vezetékeket, mert nem mozgott jól visszafelé a gázmarkolat, a bowdenek hülyén voltak elvezetve, mind1, ez megjavult, de közben leszedtem a gyújtáskapcsolót is, mert szorult a kulcs a zárban, s meglepetésemre (mondjuk ez nem igaz, mert amihez hozzányúltam, szinte mindenhol csak kakiba ért a kezem ennél a mocinál...) el van törve alul a műanyag elektromos csati háza, keresztben, nemis értem, hogy történhetett, s emiatt akadt a kulcs elfordításkor, most ezt összegányoltam 2db kábelkötözővel, így stabilnak tűnik (igaziból tuti erősebb lett mint a gyári ), de persze cserélném
kérdésem, cserélhető ez a rész külön is? úgy láttam, be van pattintva 4 kis fülecske az öntvény házában kialakított helyére, nem szeretném a komplett kapcsolót s így a kulcsot is cserélni, ha nem muszály
van véletlenül ilyen valakinek műanyag aljzat épségesen? Forrest?
amúgy ha nem cincáltam szét valami csatlakozót a lámpafejben, akkor csak első sárvédő vissza és szezonra (és márciusi műszakira) készis
Tegnap bogozgattam a lámpafejben lévő vezetékeket, mert nem mozgott jól visszafelé a gázmarkolat, a bowdenek hülyén voltak elvezetve, mind1, ez megjavult, de közben leszedtem a gyújtáskapcsolót is, mert szorult a kulcs a zárban, s meglepetésemre (mondjuk ez nem igaz, mert amihez hozzányúltam, szinte mindenhol csak kakiba ért a kezem ennél a mocinál...) el van törve alul a műanyag elektromos csati háza, keresztben, nemis értem, hogy történhetett, s emiatt akadt a kulcs elfordításkor, most ezt összegányoltam 2db kábelkötözővel, így stabilnak tűnik (igaziból tuti erősebb lett mint a gyári ), de persze cserélném
kérdésem, cserélhető ez a rész külön is? úgy láttam, be van pattintva 4 kis fülecske az öntvény házában kialakított helyére, nem szeretném a komplett kapcsolót s így a kulcsot is cserélni, ha nem muszály
van véletlenül ilyen valakinek műanyag aljzat épségesen? Forrest?
amúgy ha nem cincáltam szét valami csatlakozót a lámpafejben, akkor csak első sárvédő vissza és szezonra (és márciusi műszakira) készis
- Arthur
- Hozzászólások: 371
- Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
- Kapcsolat:
Re: Gyújtáskapcsoló
Sziasztok!
Erre gondoltál Norbi?
Ha igen, akkor ezzel óvatosan, mert létezik pár fajta ebből a kupakból, még ha ránézésre egyformának is találod. Nekem szerencsém volt, vettem egy kulcsnélkülit az ebay-en. Mondjuk az is volt 12 ezer szállítással. Hát gondoltam 1 próbát megér, beletettem a kulcsot, és gond nélkül elforgott, aztán néztem a kulcs kódját, és ugyan az volt, de ehhez nagy szerencse kell.
Egyébként egy szezont én is 2 kábelkötegelővel csináltam végig, semmi gond nem volt.
Ha sikerül gyújtáskapcsolót szerezned, a kulcsodhoz át lehet pakolni a zárat.
Ja és csak ez kereskedelmi forgalomban nem kapható.
Erre gondoltál Norbi?
Ha igen, akkor ezzel óvatosan, mert létezik pár fajta ebből a kupakból, még ha ránézésre egyformának is találod. Nekem szerencsém volt, vettem egy kulcsnélkülit az ebay-en. Mondjuk az is volt 12 ezer szállítással. Hát gondoltam 1 próbát megér, beletettem a kulcsot, és gond nélkül elforgott, aztán néztem a kulcs kódját, és ugyan az volt, de ehhez nagy szerencse kell.
Egyébként egy szezont én is 2 kábelkötegelővel csináltam végig, semmi gond nem volt.
Ha sikerül gyújtáskapcsolót szerezned, a kulcsodhoz át lehet pakolni a zárat.
Ja és csak ez kereskedelmi forgalomban nem kapható.
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Norbi,
Van nehany gyujtaskapcsolom, betet is kulon,meg az a muanyag b.szas amit bepattintasz. Ha tavasszal eljossz turhatunk, megcsinaljuk vagy fotozd le milyen a tied es probalok gyarit keresni. Azert mondom, hogy gyarit,mert az utangyartottat egyszer szetszeded, utana mindig szet fog esni.
Amit az Artur Ur mutat a fotokon az GL. A 82 es az utani CX-en es a GL-en mar az ujabb fajta van, amibol a vezetekek jonnek ki, vegen a stekkerrel. A 82 elotti CX-en sajnos meg nem ilyen, ott a stekkert a gykapcsolora dugod. Aztan egy rossz bovden/vezetek elvezetes, es "kitornazza" a gyujtaskapcsolo aljan levo betetet, mint neked is. Ezert is modositottak 82-tol.
Van nehany gyujtaskapcsolom, betet is kulon,meg az a muanyag b.szas amit bepattintasz. Ha tavasszal eljossz turhatunk, megcsinaljuk vagy fotozd le milyen a tied es probalok gyarit keresni. Azert mondom, hogy gyarit,mert az utangyartottat egyszer szetszeded, utana mindig szet fog esni.
Amit az Artur Ur mutat a fotokon az GL. A 82 es az utani CX-en es a GL-en mar az ujabb fajta van, amibol a vezetekek jonnek ki, vegen a stekkerrel. A 82 elotti CX-en sajnos meg nem ilyen, ott a stekkert a gykapcsolora dugod. Aztan egy rossz bovden/vezetek elvezetes, es "kitornazza" a gyujtaskapcsolo aljan levo betetet, mint neked is. Ezert is modositottak 82-tol.
-
- Hozzászólások: 57
- Csatlakozott: 2017.11.22., szer. 22:47
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
igen, pont így van forrest, ahogy írod, mintha láttál volna már ilyesmit
köszönöm a felajánlást, élni fogok vele valamilyen formában
lehetne már jobb idő
köszönöm a felajánlást, élni fogok vele valamilyen formában
lehetne már jobb idő
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
#18064 Olvastlan hozzászólásSzerző: englisFap
HÁT EZ MEG MICSODA
TUDTOMMAL ZÁRT A FÓRUMUNK ÉS CSAK REGES ÍRHAT.
HÁT EZ MEG MICSODA
TUDTOMMAL ZÁRT A FÓRUMUNK ÉS CSAK REGES ÍRHAT.
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Feltortek. Van a masik topicban is.
- Arthur
- Hozzászólások: 371
- Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Nem feltörték, hanem regeltek, ott vannak a fórum taglistában. (Én úgy tudom, bárki regelhet.)
Az englisFP 25-én, a másik 23-án. Hacsak nem kell engedélyezni a hozzáférést az adminnak, és ha ezt nem tette, akkor bizony Forrinak igaza van.
Az englisFP 25-én, a másik 23-án. Hacsak nem kell engedélyezni a hozzáférést az adminnak, és ha ezt nem tette, akkor bizony Forrinak igaza van.
Szabad fordításban annyit tesz: "Királyság" "Ez cool"
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"
-
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 47
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 15:59
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Sziasztok!
Köszönöm, akik jelezték a problémát, szóljatok máskor is!
Az utolsó tag regisztráció alkalmával egy paramétert nem arra állítottam amire kellett volna, lett egy kis rés, így tudtak regisztrálni azok akiket nem akarunk itt látni.
Mind törölve, elvileg ok minden.
Elnézést a kellemetlenségért.
KLB
Köszönöm, akik jelezték a problémát, szóljatok máskor is!
Az utolsó tag regisztráció alkalmával egy paramétert nem arra állítottam amire kellett volna, lett egy kis rés, így tudtak regisztrálni azok akiket nem akarunk itt látni.
Mind törölve, elvileg ok minden.
Elnézést a kellemetlenségért.
KLB
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 41 vendég