CX/GL Te és Motorod

Válasz küldése
Avatar
Plero
Hozzászólások: 398
Csatlakozott: 2011.09.05., hétf. 13:44
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#5111

Hozzászólás Szerző: Plero » 2014.08.14., csüt. 18:45

By Plero

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3815
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#5112

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2014.08.15., pén. 09:57

13347-re
Gondolkodni? – BIZONY !!!
Jó választ viszont CSAK jó kérdésre lehet kapni.
Nem hallottak róla? - talán mert a háttérben ugyan az áll ?!
A helyzet az h a többség azt nézi amit nézetnek vele de nem LÁT!
Akkor látsz ha veszed a fáradságot és utána nézel dolgoknak.
Vajon a Híradóból vagy a TV-ből kapott "hírek" alapján lesz valaki informált?
pl. 44% = 2/3 ?(!)

A megértéshez egy másik motoros rendezvény és egy kis infó:
(forrest, erről volt szó Erdélyben mikor Jani elő állt a dinnye témával.
Emlékszel? )
https://kuruc.info/r/9/110759/

Rendőrségi szempont motoros rendezvény kapcsán:
https://kuruc.info/r/6/110443/
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Toth Zoli
Hozzászólások: 104
Csatlakozott: 2010.02.19., pén. 15:56
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#5113

Hozzászólás Szerző: Toth Zoli » 2014.08.17., vas. 17:35

Sziasztok. Szerintem a gyűlölködésben ne vegyünk részt. Bár a véleményem az hogy az igazságos nép is téved időnként csak képtelen beismerni, szerintem na ez hiba. Bár beismerés sem tesz mindent semmissé. Nyilvánvalóan hamis kártyásokkal csak kalandvágyó vagy buta vagy tájékozatlan ember áll szóba. Ha valakit megsértettem már előre elnézését megértését kérem . Köszönöm .

Avatar
Plero
Hozzászólások: 398
Csatlakozott: 2011.09.05., hétf. 13:44
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#5114

Hozzászólás Szerző: Plero » 2014.08.17., vas. 20:15

By Plero

Avatar
klb
Hozzászólások: 322
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 21:29
Tartózkodási hely: Nyírpazony
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#5115

Hozzászólás Szerző: klb » 2014.08.17., vas. 21:37

13341-re
Helló Pleró!
Nem ismerem, nem is láttam.
Lehet most készült.
Kösz a linket!

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3815
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#5116

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2014.08.19., kedd 09:38

13355 -re
Jó képek! :- )
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

maclas
Hozzászólások: 471
Csatlakozott: 2010.09.13., hétf. 18:37
Tartózkodási hely: Cegléd
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#5117

Hozzászólás Szerző: maclas » 2014.08.20., szer. 11:45

Érdekesek a képek!
Ha valami nem tetszik csinálj úgy mint a kutya!! Amit nem tud elásni, megenni, megdugni azt lepisili és tovább megy!!

Pesta
Hozzászólások: 782
Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
Tartózkodási hely: Nyékládháza
Kapcsolat:

Hátsó fék szorulás...

#5118

Hozzászólás Szerző: Pesta » 2014.08.20., szer. 18:45

Uraim!

„Szokásomhoz híven” hosszú leszek, de van is miről írnom. Olyan dolog történt a motorommal, amilyet eddig még nem tapasztaltam…
Tegnap motoroztam haza a munkahelyről, és egyszercsak azt vettem észre, hogy lassul a motor (nem emlékszek, hogy épp fékeztem-e… :-D).
Egyre nagyobb gáz kellett, hogy tartsa a sebességet. Lelkiekben már arra készültem, hogy az olajnyomás-lámpa kigyulladása esetén azonnal le tudjak állítani a motort – efféle katasztrófa sem történt még velem, de valamiért erre gyanakodtam.
Aztán sebességet váltottam, a motor felbőgött, és egyből nyilvánvalóvá vált, hogy valami lassítja a járgányt.
Szerencse volt a szerencsétlenségben, hogy mindez a lakóhelyemtől kb. másfél km-re kezdődött, és még épp haza tudtam vergődni a motorral. Leszálltam a motorról, és akkor láttam, hogy a féktárcsa füstöl – az összes festék leégett róla, „szép” rozsdás színe marad vissza a nem kopó részeken… 
Egyértelmű jele látszott annak is, hogy a fékfolyadék is felforrt. A fék olyan szinten be volt állva, hogy hagynom kellett 1-2 percet hűlni, hogy le tudjam tolni az útról a kapu elé.

Szétkaptam a féket. A féknyerget felújításra ítéltem – gumikarmanytúk megoldvadtak… Az egyik fékbetét megrepedt, vélhetőleg az azt ért hősokk miatt. Rátettem egy másik féknyerget (mindenestől). Leengedtem a fékfolyadékot (kipumpáltam). Szétszedtem a főfékhengert, mert az újonnan beöntött fékfolyadékot nem tudtam bepumpálni, nem akarta bevinni. A főfékhengernek a kisebbik furata el lehetett dugulva. Tisztítás után már be tudtam tölteni a fékfolyadékot, a rendszer feltölthető volt.
Egyúttal feltettem a fém fékcsövet hátulra is… (Ennyi „haszna” volt az esetnek.)

Nem tudom, hogy a kis furat eldugulása okozhatta-e a fent leírt jelenséget – volt valakinek hasonló élménye, tapasztalata?
(A leírást a következő hozzászólásomban folytatom, mert még nincs vége…)
Üdv.
Pesta

Pesta
Hozzászólások: 782
Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
Tartózkodási hely: Nyékládháza
Kapcsolat:

Fékszorulás folytatódik

#5119

Hozzászólás Szerző: Pesta » 2014.08.20., szer. 19:03

Mivel a fék szorulás okát nem tudtam 100% biztonsággal megállapítani, ezért a szokottnál kritikusabb szemmel raktam össze a féket… A hátsó kerék is ki volt szedve. Ennek pusztán annyi a jelentősége, hogy az összeszerelés során azt vettem észre, hogy a bal oldali tengelyvég (amin a „bunkó” van, nem a menetes vége) annyira becsúszott a helyére, hogy kb. 1,5mm-re „belógott” a hátsó lengővilla belső oldalára.
Ennek az a következménye (vagy ha a felszerelés sorrendjét veszem alapul, akkor az előzménye), hogy a féknyerget tartó konzol (aminek az egyik vége a kitámasztókaron van, a másik végén a tengely megy át) olyan közel került a kerékhez (és így a féktárcsához), hogy a konzol és a tárcsa között szerintem már csak néhány tized mm van - balról. Jobbról sokkal nagyobb a hely. Ha a fentebb említett kb. 1,5mm-t sikerülne „visszacsalni”, akkor nagyjából középen futna benne a tárcsa.
A „visszacsalást” úgy tudom elképzelni, hogy a belső (a kerékagytól közvetlenül balra futó, a bal oldali szimmeringben végződő) távtartót kellene ennyivel hosszabbra cserélni. Mielőtt ilyesmire vetemednék, tudni szeretném, hogy ezt a problémát okozhatja-e a kerékcsapágyak kopása. (Ekkora tengelyirányú játék elképzelhető?!) Mert ha igen, akkor természetesen csapágyat cserélek, de ha nem, akkor érdekelne, van-e valami jó javaslatotok…

Elmentem az összerakott motorral egy körre. Hazaérve azt tapasztaltam, hogy a hátsó féktárcsa bizony süt. Használtam is, persze, de szerintem nem indokolt az ilyen mértékű melegedése.

Remélem, hogy van valakinek határozott elképzelése arról, hogy mi lehet a probléma…
Üdv.
Pesta

semegijanos
Hozzászólások: 761
Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
Kapcsolat:

bitosíték

#5120

Hozzászólás Szerző: semegijanos » 2014.08.21., csüt. 16:14

Pesta részére !

Szevasz !
Kicsit kutakodtam a neten és a következő lapra bukkantam, ahol szerintem beszerezhető az a bizonyos 30A-os biztosíték. Kft neve : TME Hungary Kft. 1143 Budapest, Ilkai u. 46 1/1 Telefon: 1 2206756, vagy t.molnar@tme.hu Csak kimondottan biztosíték forgalmazásával foglalkoznak !

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 41 vendég