CX/GL Te és Motorod
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
Re: Hengerfej-tömítés
Uraim!
Most már legyetek kedvesek megmondani, hogy mi a tuti! Nemrégiben csináltattam 4 pár hengerfej-tömítést, adtam is át belőle egyik motoros barátunknak, de ezek után már kezd zavarni a dolog!
Szóval: melyik a jó tömítés, és melyiket kellene elkerülni?
Most már legyetek kedvesek megmondani, hogy mi a tuti! Nemrégiben csináltattam 4 pár hengerfej-tömítést, adtam is át belőle egyik motoros barátunknak, de ezek után már kezd zavarni a dolog!
Szóval: melyik a jó tömítés, és melyiket kellene elkerülni?
Üdv.
Pesta
Pesta
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
CX650C összeszerelés
Uraim!
A nyáron szert tettem egy CX650C-re, amit az előző tulajdonosa(i) vélhetően sok éven át mellőztek rendben tartani.
Az összeszerelésnél járok, és megtörtént velem az az egyébként nem precedens nélküli csúfság, hogy elakadtam. Ilyenkor szoktam a szakirodalomhoz fordulni, de sajnos a 650C-hez eddig talált rajzok nem bizonyultak elég olvashatónak számomra. (Ami van, azon egyszerűen kivehetetlen a kép.)
Konkrétan arról a részről van szó, ami a hátsó váznyúlvány és a farokidom, hátsó sárvédő felszerelését jelenti. Van valakinek ezekről értelmezhető rajza?
A nyáron szert tettem egy CX650C-re, amit az előző tulajdonosa(i) vélhetően sok éven át mellőztek rendben tartani.
Az összeszerelésnél járok, és megtörtént velem az az egyébként nem precedens nélküli csúfság, hogy elakadtam. Ilyenkor szoktam a szakirodalomhoz fordulni, de sajnos a 650C-hez eddig talált rajzok nem bizonyultak elég olvashatónak számomra. (Ami van, azon egyszerűen kivehetetlen a kép.)
Konkrétan arról a részről van szó, ami a hátsó váznyúlvány és a farokidom, hátsó sárvédő felszerelését jelenti. Van valakinek ezekről értelmezhető rajza?
Üdv.
Pesta
Pesta
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Hfej tomites
A legjobb valasztas h.fej tomitesnel a gyari. Ha nem, akkor a lenti gyarto ami tutira bevalt. Bar, en ezt is 10NM-rel tobbre huzom le. Kb 20 motorba tettem be ilyet, 1x volt egy hiba hogy beledolgozott a henger a vizbe. De az is valszeg inkabb a sikbahuzas hianyatol volt, de tobbszor nem akarom beszopni, azota huzom le tobbre.
Ezt a fajtat forgalmazza a pinkmotors Tatabanyan.
Ami a jofogason van, az csomagolas nelkul van, en nem tennem be. Fontos, hogy a csomagolas sertetlen legyen, ki tudja az miota szarad anelkul, raadasul a gyarto is ismeretlen, igy tulajdonkeppen kuka.
Anno csinaltattunk a Jokai teren az Oszynak (sporolni akartunk penzt, idot), aztan a gyari ertekre huzas majd hutofolyadekkal valo feltoltes utan, beinditas nelkul ( ) is omlott a viz. Lehuztuk eloszor 10, majd 20-val tobbre (ami nagyon nem ajanlatos es necces a h.fej csavarok szempontjabol), beinditas utan meg mindig folyt. Nem szivargott vagy konnyezett, folyt! Miutan menni kellett a motorral, nem volt mit tenni, tovabb kinoztuk a csavarokat es 100NM-nel maradt abba a folyas. A gyari ertek asszem 65, szoval ilyet nem szabad csinalni, de hat menni kellett
Ezek utan elkezdte hajtani az Oszy es szolt hogy O meg rahuzna, mert meg mindig ereszt.
Hat ennyit a Jokai teri meg egyeb fis-fos h.fej tomitesekrol es hogy az olcso a vegen mindig a legdragabb.
http://www.ebay.de/itm/Honda-CX-500-GL5 ... 4190636272
A legjobb valasztas h.fej tomitesnel a gyari. Ha nem, akkor a lenti gyarto ami tutira bevalt. Bar, en ezt is 10NM-rel tobbre huzom le. Kb 20 motorba tettem be ilyet, 1x volt egy hiba hogy beledolgozott a henger a vizbe. De az is valszeg inkabb a sikbahuzas hianyatol volt, de tobbszor nem akarom beszopni, azota huzom le tobbre.
Ezt a fajtat forgalmazza a pinkmotors Tatabanyan.
Ami a jofogason van, az csomagolas nelkul van, en nem tennem be. Fontos, hogy a csomagolas sertetlen legyen, ki tudja az miota szarad anelkul, raadasul a gyarto is ismeretlen, igy tulajdonkeppen kuka.
Anno csinaltattunk a Jokai teren az Oszynak (sporolni akartunk penzt, idot), aztan a gyari ertekre huzas majd hutofolyadekkal valo feltoltes utan, beinditas nelkul ( ) is omlott a viz. Lehuztuk eloszor 10, majd 20-val tobbre (ami nagyon nem ajanlatos es necces a h.fej csavarok szempontjabol), beinditas utan meg mindig folyt. Nem szivargott vagy konnyezett, folyt! Miutan menni kellett a motorral, nem volt mit tenni, tovabb kinoztuk a csavarokat es 100NM-nel maradt abba a folyas. A gyari ertek asszem 65, szoval ilyet nem szabad csinalni, de hat menni kellett
Ezek utan elkezdte hajtani az Oszy es szolt hogy O meg rahuzna, mert meg mindig ereszt.
Hat ennyit a Jokai teri meg egyeb fis-fos h.fej tomitesekrol es hogy az olcso a vegen mindig a legdragabb.
http://www.ebay.de/itm/Honda-CX-500-GL5 ... 4190636272
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
Hengerfej-tömítés
Forrest, köszi a gyors választ!
Pont a Jókai-téren csináltattam én is legutóbb a tömítéseket... Igaz, nekem még nem folyt, most már nem marad hátra más, mint remélni, hogy nem is fog...
Pont a Jókai-téren csináltattam én is legutóbb a tömítéseket... Igaz, nekem még nem folyt, most már nem marad hátra más, mint remélni, hogy nem is fog...
Üdv.
Pesta
Pesta
- Plero
- Hozzászólások: 398
- Csatlakozott: 2011.09.05., hétf. 13:44
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Mennyi a 650-es hengerfej magassága? Mennyi a javítási mérete? Lehet sikoltatni? Mennyit lehet belőle levenni?
By Plero
- Arthur
- Hozzászólások: 371
- Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
- Kapcsolat:
Szinkronteszter
Egy kis dicsekvés, végre elkészült a picinyem!
8.000,- az önköltsége a Rothenwald 21.000,-vel szemben. Igaz az csicsásabb, de ez is ugyanazt tudja.
8.000,- az önköltsége a Rothenwald 21.000,-vel szemben. Igaz az csicsásabb, de ez is ugyanazt tudja.
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"
- Arthur
- Hozzászólások: 371
- Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
- Kapcsolat:
Szinkronteszter2
Az agomotors.hu-n találtam olcsóbbat, ott 14.900,- bruttó.
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"
- fgyozo
- Hozzászólások: 3815
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
14245 -re
Arthur!
Gratulákok!
Kipróbáltad már?
Arthur!
Gratulákok!
Kipróbáltad már?
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- fgyozo
- Hozzászólások: 3815
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Hengerfej tömítés
14235 -re
Zpityu !
… saját tapasztalat vagy vélemény vagy bármi más úton de nyilván mindenki maga dönt …
Magam részéről Váradi F. barátunk közbenjárásával már több alkalommal használtam a Cse Töm –által készített és tőle vásárolt hengerfej tömítést.
Csinált nekem már a CX-be is és a fater Honda VT –jébe is. Ez utóbbiba már sajnos 2 különböző alkalommal is.
DE használtam tőle más tömítést is, blokkhoz és kipufogóhoz is.
A lényeg hogy nekem nem volt panaszom, magam részéről merem ajánlani őket.
Emlékeim szerint olyan 2.000 Ft környékén volt legutóbb (2014-ben) a hengerfej tömítés.
Friss –et kapsz, nem olyat ami már éveket állt valami raktárban, főleg h egyedi gyártásról van szó.
Oda viszed a rossz tömítést vagy a hengerfejet és az alapján ott csinálják meg.
Itt az oldaluk:
http://tomites.hu/
CSE-TÖM TÖMÍTÉSTECHNIKA - CSENTERI JÓZSEF
Elérhetőségek
Cím:
Rákospalotai Kőrvasút sor 3.
Budapest (Rákospalota) 1155
Telefon: +36 1 306 5171
Fax: +36 1 306 5171
Nyitvatartás
Nyitvatartás:
Hétfő-Csütörtök: 08.00 - 17.00
Péntek: 08.00 - 12.00
Zpityu !
… saját tapasztalat vagy vélemény vagy bármi más úton de nyilván mindenki maga dönt …
Magam részéről Váradi F. barátunk közbenjárásával már több alkalommal használtam a Cse Töm –által készített és tőle vásárolt hengerfej tömítést.
Csinált nekem már a CX-be is és a fater Honda VT –jébe is. Ez utóbbiba már sajnos 2 különböző alkalommal is.
DE használtam tőle más tömítést is, blokkhoz és kipufogóhoz is.
A lényeg hogy nekem nem volt panaszom, magam részéről merem ajánlani őket.
Emlékeim szerint olyan 2.000 Ft környékén volt legutóbb (2014-ben) a hengerfej tömítés.
Friss –et kapsz, nem olyat ami már éveket állt valami raktárban, főleg h egyedi gyártásról van szó.
Oda viszed a rossz tömítést vagy a hengerfejet és az alapján ott csinálják meg.
Itt az oldaluk:
http://tomites.hu/
CSE-TÖM TÖMÍTÉSTECHNIKA - CSENTERI JÓZSEF
Elérhetőségek
Cím:
Rákospalotai Kőrvasút sor 3.
Budapest (Rákospalota) 1155
Telefon: +36 1 306 5171
Fax: +36 1 306 5171
Nyitvatartás
Nyitvatartás:
Hétfő-Csütörtök: 08.00 - 17.00
Péntek: 08.00 - 12.00
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- Pali
- Hozzászólások: 499
- Csatlakozott: 2009.12.01., kedd 17:51
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX650C összeszerelés
Pesta!Pesta írta:Uraim!
A nyáron szert tettem egy CX650C-re, amit az előző tulajdonosa(i) vélhetően sok éven át mellőztek rendben tartani.
Az összeszerelésnél járok, és megtörtént velem az az egyébként nem precedens nélküli csúfság, hogy elakadtam. Ilyenkor szoktam a szakirodalomhoz fordulni, de sajnos a 650C-hez eddig talált rajzok nem bizonyultak elég olvashatónak számomra. (Ami van, azon egyszerűen kivehetetlen a kép.)
Konkrétan arról a részről van szó, ami a hátsó váznyúlvány és a farokidom, hátsó sárvédő felszerelését jelenti. Van valakinek ezekről értelmezhető rajza?
Nézz utána a VT500C robbantott ábráinak (találsz a neten) a váz és a váznyulvány gyakorlatilag ugyanaz mint a CX650C!
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 46 vendég