CX/GL Te és Motorod
-
- Hozzászólások: 370
- Csatlakozott: 2014.11.28., pén. 09:23
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Srácok!
Nem csalódtam, sok hasznos tanácsot kaptam. Köszönöm szépen!!!!!!!!!!!!
Remélem, hogy Jósvafőn egy kis házi pálinkával meg tudom hálálni.
Arthur!
Nem tudom mi az de marha jól néz ki.
Gratula!
Üdv Zpityu
Nem csalódtam, sok hasznos tanácsot kaptam. Köszönöm szépen!!!!!!!!!!!!
Remélem, hogy Jósvafőn egy kis házi pálinkával meg tudom hálálni.
Arthur!
Nem tudom mi az de marha jól néz ki.
Gratula!
Üdv Zpityu
- Arthur
- Hozzászólások: 371
- Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
- Kapcsolat:
Re: #14251
Ezzel a műszerrel tudod egybelőni a két karbin keresztül a hengereket.Zpityu írta: Arthur!
Nem tudom mi az de marha jól néz ki.
Gratula!
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Karburátor szinkronizálóműszer.
Pontosabban a beomlo vákuum szinkront méri.
A karbikat lovod egybe nem a hengert, persze közvetetten a hengerek fognak szépen járni...
Jelen esetbe ez tipikus Cx célszerszam, ugye Arthur?
Pontosabban a beomlo vákuum szinkront méri.
A karbikat lovod egybe nem a hengert, persze közvetetten a hengerek fognak szépen járni...
Jelen esetbe ez tipikus Cx célszerszam, ugye Arthur?
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
- Arthur
- Hozzászólások: 371
- Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
- Kapcsolat:
Re: #14253
Az bizony! Tipikus CX célszerszám, bár én egy GL-hez fogom használni, remélem ahhoz is jó!
Pontosan úgy van ahogy mondod Oszy! A karbikat állítjuk, de ettől a hengerek járnak gyönyörűségesen. Már ha sikerül eltalálni a frankót.
Győzőnek: Nem még nem sikerült kipróbálni, mert este lettem vele kész. Másnap pedig a SEAT Córdobámon kellett korrekciós műtétet végrehajtani. T.i.: az én drága feleslegem ráment egy fekvőrendőrre, és meghasadt a karter rajta. Ami ilyenkor lenni szokott: teknő le, hegesztés, teknő fel, feltöltés. (a kötelező szívásokkal ) De azért beröffentettem a vasat, jó volt hallani a hangját, de ami késik nem múlik! Jön a motoros idő, csak tolja maga előtt a telet.
Pontosan úgy van ahogy mondod Oszy! A karbikat állítjuk, de ettől a hengerek járnak gyönyörűségesen. Már ha sikerül eltalálni a frankót.
Győzőnek: Nem még nem sikerült kipróbálni, mert este lettem vele kész. Másnap pedig a SEAT Córdobámon kellett korrekciós műtétet végrehajtani. T.i.: az én drága feleslegem ráment egy fekvőrendőrre, és meghasadt a karter rajta. Ami ilyenkor lenni szokott: teknő le, hegesztés, teknő fel, feltöltés. (a kötelező szívásokkal ) De azért beröffentettem a vasat, jó volt hallani a hangját, de ami késik nem múlik! Jön a motoros idő, csak tolja maga előtt a telet.
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"
-
- Hozzászólások: 31
- Csatlakozott: 2010.12.19., vas. 00:54
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Laikusként a mühelyben ácsorogva tanúja voltam, ahogy a szerelö a karbi-szinkront végezte a motoromon.
Sokat vártam töle, mert már a neve is nagyon tudományosan hangzik. Nem nagyon akart kijönni, a szerelö szerint azért, mert a két hengerfej és a karbik távolsága nem egyforma, mint a sornégyeseken (ez látszik a szívócsonkokon is), ez igaz lehet?
A finomhangolást végül fülre kellett összehozni, de sikerült.
Sokat vártam töle, mert már a neve is nagyon tudományosan hangzik. Nem nagyon akart kijönni, a szerelö szerint azért, mert a két hengerfej és a karbik távolsága nem egyforma, mint a sornégyeseken (ez látszik a szívócsonkokon is), ez igaz lehet?
A finomhangolást végül fülre kellett összehozni, de sikerült.
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Van benne valami, de azért össze lehet lőni.a lényeg, hogy. Be legyen nagy kulombseg, míg egyik pillangó szelep majdnem zarva qlapjaraton, a másik ne oegyen félig nyitva.
Igazából ennyit még az alapjarati levegocsavart tudod állítani. A többi fix....
Egyébként tegnap elvesztettem idei motoros szüzességem. Szép napsütés, 10 fok, kimentem a városba egyet karikazni. Kerekeket felfujtam és teletankoltam. Jó érzés volt.
Igazából ennyit még az alapjarati levegocsavart tudod állítani. A többi fix....
Egyébként tegnap elvesztettem idei motoros szüzességem. Szép napsütés, 10 fok, kimentem a városba egyet karikazni. Kerekeket felfujtam és teletankoltam. Jó érzés volt.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Karbiszinkron
gpeter
Szerintem ahhoz a szerelohoz tobbet nem muszaj menni aki igy magyarazta a bizonyitvanyat...
Karbiszinkront alapbol ugy KELLENE kezdeni, hogy karbi le, szetborit, kipucol, szukseges alkatreszeket (o gyuru, membran...) kicserel, osszeszerel, alapjarati benzin-levego csavarokat alapbeallitasra (pl 1,5-2 fordulat, lenyeg hogy egyforman) beallit.
Ezutan lehet ragyugni a muszert. Aztan alapjaraton es emelt alapjaraton is( ) (3-4000-es fordulat, ahol meg szinten alig nyitod a pillangoszelepeket) beallitod. Nem lesz tokeletes mindket pozicioban, hiszen egy 30 eves karburatorrol beszelunk, de turesen belul lesz. Meg a 24000-et futott VFR-emnek sem lett minden pozicioban egyforma.
Fontos meg a fals levego ellenorzese a szivocsonknal, szivocsonkon, pillangoszelep tengelyeknel pl fektisztitoval. Ha ez utobbi lepes kimarad, jol atb..od magad es nem er semmit az egesz. Ha valahol falsol, csere, javitas...
Na szoval gpeter, ha ezt lattad a szerelotol es ugysem lett jo, akkor vmi komolyabb baja lehet annak a karbinak.
gpeter
Szerintem ahhoz a szerelohoz tobbet nem muszaj menni aki igy magyarazta a bizonyitvanyat...
Karbiszinkront alapbol ugy KELLENE kezdeni, hogy karbi le, szetborit, kipucol, szukseges alkatreszeket (o gyuru, membran...) kicserel, osszeszerel, alapjarati benzin-levego csavarokat alapbeallitasra (pl 1,5-2 fordulat, lenyeg hogy egyforman) beallit.
Ezutan lehet ragyugni a muszert. Aztan alapjaraton es emelt alapjaraton is( ) (3-4000-es fordulat, ahol meg szinten alig nyitod a pillangoszelepeket) beallitod. Nem lesz tokeletes mindket pozicioban, hiszen egy 30 eves karburatorrol beszelunk, de turesen belul lesz. Meg a 24000-et futott VFR-emnek sem lett minden pozicioban egyforma.
Fontos meg a fals levego ellenorzese a szivocsonknal, szivocsonkon, pillangoszelep tengelyeknel pl fektisztitoval. Ha ez utobbi lepes kimarad, jol atb..od magad es nem er semmit az egesz. Ha valahol falsol, csere, javitas...
Na szoval gpeter, ha ezt lattad a szerelotol es ugysem lett jo, akkor vmi komolyabb baja lehet annak a karbinak.
- fgyozo
- Hozzászólások: 3815
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
14254 -re
Arthur !
Jó kövér fekvőrendőr lehetett!
Vagy valami ültetett SEAT -al nyomja az asszony?
MInden esetre gratulálok a bevatkozás sikeréhez, nekem még eszközöm sem lenne
hogy neki fogjak ilyennek
Arthur !
Jó kövér fekvőrendőr lehetett!
Vagy valami ültetett SEAT -al nyomja az asszony?
MInden esetre gratulálok a bevatkozás sikeréhez, nekem még eszközöm sem lenne
hogy neki fogjak ilyennek
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- fgyozo
- Hozzászólások: 3815
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
14256 -ra
Oszy ! -ne má'!
Idén végre már be is indult a motorod? Vagy ezen a városi karikán is csak toltad?
Oszy ! -ne má'!
Idén végre már be is indult a motorod? Vagy ezen a városi karikán is csak toltad?
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Dehogy toltam, treleren vittem diszkorbe...
Meglepő volt számomra az is, hogy tavaoyi benya, aksi be pár tekerés után kb 3x5 mp és beindult szépen, egyszerrre mit mindkét henger ahogy a nagykonyvbe. Remellem ez így is marad szezon végéig.
A napokba lesz fizu, akkor ooyacsere és már kész is.
Meglepő volt számomra az is, hogy tavaoyi benya, aksi be pár tekerés után kb 3x5 mp és beindult szépen, egyszerrre mit mindkét henger ahogy a nagykonyvbe. Remellem ez így is marad szezon végéig.
A napokba lesz fizu, akkor ooyacsere és már kész is.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 42 vendég