CX/GL Te és Motorod
-
- Hozzászólások: 2
- Csatlakozott: 2015.07.15., szer. 13:54
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Helló!Kalocsán élek nemz.sofőrként melózok,sikerül helyrehozni a CX 500 at,kacsintgatok agy GL 1000 re vagy hasonlóra.Munkám során hoztam be megbízásból Párizs mellől Suzuki Cavalkade motort,szinte ugyanolyan volt mint egy Honda Goldwing, 800 Eur.volt a vételára csak néztem mennyre olcsó és próbakört is mentem vele.Az ülései levegővel felfujhatók voltak,kényelem szerint, engem már akkor elbűvölt ez a stílus.Továbbra is várom az esetleges szerelő levelét,vagy ajánlatot motorom átnézésére,üdv.mindenkinek!
-
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2014.07.05., szomb. 22:01
- Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
szia palj72! nekem is ugyanez a tipus van bár a nyugati végen lakom azért értekezhetünk. A GL1000-t annak ellenére hogy csodás gép,felejtsd el hacsak nincsenek kötél idegeid és rengeteg pénzed....
üdv.:István
üdv.:István
-
- Hozzászólások: 471
- Csatlakozott: 2010.09.13., hétf. 18:37
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Üdv palj72!
Az e-havi MOTORREVÜ újságban szerepel a HONDA CX500E
Mint legenda!
Az e-havi MOTORREVÜ újságban szerepel a HONDA CX500E
Mint legenda!
Ha valami nem tetszik csinálj úgy mint a kutya!! Amit nem tud elásni, megenni, megdugni azt lepisili és tovább megy!!
- Plero
- Hozzászólások: 398
- Csatlakozott: 2011.09.05., hétf. 13:44
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
- Kapcsolat:
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Ez az,
Te fotóztad?
Te fotóztad?
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Oszy 2015.08.01., szomb. 22:42-kor.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
- Plero
- Hozzászólások: 398
- Csatlakozott: 2011.09.05., hétf. 13:44
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
- Kapcsolat:
- fgyozo
- Hozzászólások: 3815
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Egy kis infó:
A nyíregyházi túra alkalmával többen is szemtanúja voltak annak, hogy Kallós Gyula Úr tempójához igazodva, sikerült 3,9 l/ 100km-es fogyasztást kreálnom.
Na már most hétvégén voltam a Tiszán és az M3-on a tőlem nem megszokott, kb.130-as tempóval csavartam végig.
Megálltam a kútnál és bele dőltem a kardomba! 7,5 l/ 100 km-re jött ki a fogyasztásom:- (
Több mint egy auto!!!!!!!!!!
Nyugtassatok meg hogy nem csak az én mocim ilyen????
Ha 70 -80 környékén megyek vagy 120-130 környékén akkor van 3 liter eltérés?!
Majd 50%!!!!
Ez elég brutal !
vagy cask én érzem annak?
A nyíregyházi túra alkalmával többen is szemtanúja voltak annak, hogy Kallós Gyula Úr tempójához igazodva, sikerült 3,9 l/ 100km-es fogyasztást kreálnom.
Na már most hétvégén voltam a Tiszán és az M3-on a tőlem nem megszokott, kb.130-as tempóval csavartam végig.
Megálltam a kútnál és bele dőltem a kardomba! 7,5 l/ 100 km-re jött ki a fogyasztásom:- (
Több mint egy auto!!!!!!!!!!
Nyugtassatok meg hogy nem csak az én mocim ilyen????
Ha 70 -80 környékén megyek vagy 120-130 környékén akkor van 3 liter eltérés?!
Majd 50%!!!!
Ez elég brutal !
vagy cask én érzem annak?
Kellemes dugó_mozgást, a párban
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
Re: fogyasztás
Győző!
A fogyasztás nagyban függ a légellenállástól. Van egy határ, ami fölött már erősebben tép a szél, te ezt a sebességet szerintem nagyon jól érezheted a motoron.
Számszerűen ez kb. 100-120km/h körül van, és annyit érdemes róla tudni, hogy alatta lineárisan nő a sebességgel a légellenállás, ezt a határt átlépve azonban a légellenállás már a sebesség négyzetével arányosan növekedik.
Tehát van egy határ, ami fölött a fogyasztás jelentősen megugorhat, ha a motorod nem elég áramvonalas. Ez szerintem nálad megáll... Gondolj bele, ha az autóknál egy sz@ros tetőcsomagtartót fogyasztásnövelő tényezőnek tartanak, akkor a te motorodon a ráaggatott dekoráció mit eredményezhet!
Kontrasztként: amikor az Asszonnyal (+csomagok) a tenger felé motoroztunk az autópályán, a legnagyobb fogyasztásom 6,05l/100km volt. (Igaz, hogy a 2. legnagyobb szám már csak 5,4l volt, amikor még együtt motoroztunk végig egy autópálya szakaszon Borszék felé).
Tehát nálad 2 eshetőség van:
1. Lassabban motorozol, így nem eszi le a gatyádat a motor.
2. Leszeded a felesleges holmikat a motorról.
A fentiek együttes alkalmazása bizonyára szembeötlő változást eredményezne.
Még egy dolog lehetséges: érdekes módon a 650E és a 650C máshogy van fúvókázva, utóbbiban nagyobb a főfúvóka (ha jól rémlik - ez arra vonatkozik, hogy a FŐ fúvóka más-e, vagy a másik fúvóka).
A fogyasztás nagyban függ a légellenállástól. Van egy határ, ami fölött már erősebben tép a szél, te ezt a sebességet szerintem nagyon jól érezheted a motoron.
Számszerűen ez kb. 100-120km/h körül van, és annyit érdemes róla tudni, hogy alatta lineárisan nő a sebességgel a légellenállás, ezt a határt átlépve azonban a légellenállás már a sebesség négyzetével arányosan növekedik.
Tehát van egy határ, ami fölött a fogyasztás jelentősen megugorhat, ha a motorod nem elég áramvonalas. Ez szerintem nálad megáll... Gondolj bele, ha az autóknál egy sz@ros tetőcsomagtartót fogyasztásnövelő tényezőnek tartanak, akkor a te motorodon a ráaggatott dekoráció mit eredményezhet!
Kontrasztként: amikor az Asszonnyal (+csomagok) a tenger felé motoroztunk az autópályán, a legnagyobb fogyasztásom 6,05l/100km volt. (Igaz, hogy a 2. legnagyobb szám már csak 5,4l volt, amikor még együtt motoroztunk végig egy autópálya szakaszon Borszék felé).
Tehát nálad 2 eshetőség van:
1. Lassabban motorozol, így nem eszi le a gatyádat a motor.
2. Leszeded a felesleges holmikat a motorról.
A fentiek együttes alkalmazása bizonyára szembeötlő változást eredményezne.
Még egy dolog lehetséges: érdekes módon a 650E és a 650C máshogy van fúvókázva, utóbbiban nagyobb a főfúvóka (ha jól rémlik - ez arra vonatkozik, hogy a FŐ fúvóka más-e, vagy a másik fúvóka).
Üdv.
Pesta
Pesta
- Plero
- Hozzászólások: 398
- Csatlakozott: 2011.09.05., hétf. 13:44
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
- Kapcsolat:
- fgyozo
- Hozzászólások: 3815
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
15006 -ra
34e km? - akkor ez még új, bejáratós ...
34e km? - akkor ez még új, bejáratós ...
Kellemes dugó_mozgást, a párban
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 37 vendég