CX/GL Te és Motorod

Válasz küldése
Bryan
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2015.10.01., csüt. 21:58
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#5781

Hozzászólás Szerző: Bryan » 2015.10.07., szer. 19:42

Ok,e hónapban is utazok Pestre jelzem mikor és szivesen megnézzem :-)

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1982
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#5782

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2015.10.07., szer. 19:52

Bryan,
Érden igazi, eredeti Cxeket láthatsz, a 12. Kerbe holmi kinai utánzat. :lol: :lol:....

Scheibli,

Szilva de nem tudom a fajtáját. Nem én ültettem Permetezni sosem szoktam és nem álo.szándékomba. A fagy játszhat. 2 éve olyat termett majd letörtek az ágak, meg előte is.
A barack ugyan igy, de most az se. Gondolkodom a csalánból készült permetbe, khemikália nem jöhet szóba.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Bryan
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2015.10.01., csüt. 21:58
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#5783

Hozzászólás Szerző: Bryan » 2015.10.07., szer. 19:59

Érden szoktam tanyázni a hugoméknál :-)

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1982
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#5784

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2015.10.08., csüt. 00:16

Forrest Érdi és szereti a jó pálinkát. Neki van pár restaurált ill épitett motorja.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

talpastibi
Hozzászólások: 69
Csatlakozott: 2014.05.06., kedd 22:40
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#5785

Hozzászólás Szerző: talpastibi » 2015.10.08., csüt. 10:27

Szevasztok,
Kezdeném a problémát.Az én 650 gl em egy varázsló!Egy két heti állás után eltünteti a benzint a karburátorokból, és még a benzincsőben sincs üzemanyag(Ja a főtengely áll)!Ilyenkor az a szisztémám,hogy fecskendővel nyomok a benzincsőbe üzemanyagot és utánna indítózok. Egy idő után elindul a ball henger, majdegy idő után a jobb is elkezdi "kapkodni" utánna helyre áll a rend.Nem durrog csak úgy elindul.Hová tünhet az üzemanyag? Minden száraz és még benzin pára sem látszik sehol.Melegen vagy csak pár nap állás után semmi gond az indítással. Tavaly szét szedtem a benzicsapot más okból úgy hogy az is tiszta, a gyári csap van rajta. Előre is köszi a segítőkész tanácsokat.

Avatar
Plero
Hozzászólások: 398
Csatlakozott: 2011.09.05., hétf. 13:44
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#5786

Hozzászólás Szerző: Plero » 2015.10.08., csüt. 10:40

talpastibi írta:
Olajszint nem változik?
By Plero

talpastibi
Hozzászólások: 69
Csatlakozott: 2014.05.06., kedd 22:40
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#5787

Hozzászólás Szerző: talpastibi » 2015.10.08., csüt. 11:09

Nem és nem is füstöl.

Pesta
Hozzászólások: 782
Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
Tartózkodási hely: Nyékládháza
Kapcsolat:

Re: benzinpárolgás

#5788

Hozzászólás Szerző: Pesta » 2015.10.08., csüt. 11:28

Tibi!

A 650-esek karburátorának úszóháza gyakorlatilag közvetlenül a szabadba szellőzik. Ha megnézed a karburátorokat, a belső oldalukon (egymás felé) van egy-egy kis rézcső-nyúlvány, ami ki van fúrva. Ez a szellőző. (Az 500-asokon - ha jól emlékszek - ez a két szellőző egy csővel össze van kötve!) Olvastam már máshol is, és magam is tapasztaltam, hogy ha ezt a szellőzőt vmi kupakkal lezárjuk, akkor a hosszabb állás utáni indítási probléma mérsékelhető.

A benzin "páráját" szerintem kár is keresni, annyira illékony, hogy nem fog lekondenzálni. Az viszont lehetséges, hogy ha sokszor zajlik le a "kiszáradás", akkor egy idő után valami maszlag vissza fog maradni a karburátorokban, amit tisztítani kell.

Ilyen gond esetén szoktam irigyelni a NEM vákumos benzincsapos motorokat... (Merthogy azok indítás előtt benyitva azonnal engednek benzint a karburátorba, nem kell hosszú mp-ekig köszörülni, mire elég anyagot kap.)

Mindezt leírva az ötlik fel bennem, hogy a jelenség teljesen normális, és egyúttal azt is jelzi, hogy jól működik a vákumos benzincsapod. Ugyanis a most használatos 650-esemen NEM jó a csap, mindig átenged valamennyire (ezért rászoktam, hogy elzárom, ha leállítom a motort), de nem is kell állandóan kínozni a motort, hogy beinduljon, sokkal könnyebben indul így. (Szóval néha a "rossz" jobb, mint a hibátlan... :? )
Üdv.
Pesta

talpastibi
Hozzászólások: 69
Csatlakozott: 2014.05.06., kedd 22:40
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#5789

Hozzászólás Szerző: talpastibi » 2015.10.08., csüt. 12:33

Köszi Pesta. Kipróbálom , és megkupakolom. :)

moli
Hozzászólások: 314
Csatlakozott: 2009.11.13., pén. 19:52
Kapcsolat:

karbi

#5790

Hozzászólás Szerző: moli » 2015.10.09., pén. 12:34

Szia Talpastibi!
A karburátorokba hosszabb leállás alkalmával nem jó, ha benne marad a benya, mint ahogy azt Pesta leírta. Le kell engedni belőle a leeresztő csavaroknál, de van kevésbé szerelős megoldás, el kell zárni a csapot úgy, hogy a kapu elé még be tudjál gurulni, benzin kijáratva, nagyjából üresek a karbik, nincs minek elpárolognia, nincs lerakódás. Indítás előtt lehúzod a csap vákuumcsövét /csap kinyit/a karb.csatlakozásánál, rácsatlakozol egy műa. fecskendővel, megszívod kb.:5-10ml-el, vársz 10-15mp-et, visszadugod a csövet, friss benyával azonnal indul. Szerintem ez a legkevésbé szerelős megoldás, próbáld ki!Üdv.:moli

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 49 vendég