CX/GL Te és Motorod
-
- Hozzászólások: 13
- Csatlakozott: 2015.10.01., csüt. 21:58
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Ok,e hónapban is utazok Pestre jelzem mikor és szivesen megnézzem
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Bryan,
Érden igazi, eredeti Cxeket láthatsz, a 12. Kerbe holmi kinai utánzat. ....
Scheibli,
Szilva de nem tudom a fajtáját. Nem én ültettem Permetezni sosem szoktam és nem álo.szándékomba. A fagy játszhat. 2 éve olyat termett majd letörtek az ágak, meg előte is.
A barack ugyan igy, de most az se. Gondolkodom a csalánból készült permetbe, khemikália nem jöhet szóba.
Érden igazi, eredeti Cxeket láthatsz, a 12. Kerbe holmi kinai utánzat. ....
Scheibli,
Szilva de nem tudom a fajtáját. Nem én ültettem Permetezni sosem szoktam és nem álo.szándékomba. A fagy játszhat. 2 éve olyat termett majd letörtek az ágak, meg előte is.
A barack ugyan igy, de most az se. Gondolkodom a csalánból készült permetbe, khemikália nem jöhet szóba.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
-
- Hozzászólások: 13
- Csatlakozott: 2015.10.01., csüt. 21:58
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Érden szoktam tanyázni a hugoméknál
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Forrest Érdi és szereti a jó pálinkát. Neki van pár restaurált ill épitett motorja.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
-
- Hozzászólások: 69
- Csatlakozott: 2014.05.06., kedd 22:40
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Szevasztok,
Kezdeném a problémát.Az én 650 gl em egy varázsló!Egy két heti állás után eltünteti a benzint a karburátorokból, és még a benzincsőben sincs üzemanyag(Ja a főtengely áll)!Ilyenkor az a szisztémám,hogy fecskendővel nyomok a benzincsőbe üzemanyagot és utánna indítózok. Egy idő után elindul a ball henger, majdegy idő után a jobb is elkezdi "kapkodni" utánna helyre áll a rend.Nem durrog csak úgy elindul.Hová tünhet az üzemanyag? Minden száraz és még benzin pára sem látszik sehol.Melegen vagy csak pár nap állás után semmi gond az indítással. Tavaly szét szedtem a benzicsapot más okból úgy hogy az is tiszta, a gyári csap van rajta. Előre is köszi a segítőkész tanácsokat.
Kezdeném a problémát.Az én 650 gl em egy varázsló!Egy két heti állás után eltünteti a benzint a karburátorokból, és még a benzincsőben sincs üzemanyag(Ja a főtengely áll)!Ilyenkor az a szisztémám,hogy fecskendővel nyomok a benzincsőbe üzemanyagot és utánna indítózok. Egy idő után elindul a ball henger, majdegy idő után a jobb is elkezdi "kapkodni" utánna helyre áll a rend.Nem durrog csak úgy elindul.Hová tünhet az üzemanyag? Minden száraz és még benzin pára sem látszik sehol.Melegen vagy csak pár nap állás után semmi gond az indítással. Tavaly szét szedtem a benzicsapot más okból úgy hogy az is tiszta, a gyári csap van rajta. Előre is köszi a segítőkész tanácsokat.
- Plero
- Hozzászólások: 398
- Csatlakozott: 2011.09.05., hétf. 13:44
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
- Kapcsolat:
-
- Hozzászólások: 69
- Csatlakozott: 2014.05.06., kedd 22:40
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Nem és nem is füstöl.
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
Re: benzinpárolgás
Tibi!
A 650-esek karburátorának úszóháza gyakorlatilag közvetlenül a szabadba szellőzik. Ha megnézed a karburátorokat, a belső oldalukon (egymás felé) van egy-egy kis rézcső-nyúlvány, ami ki van fúrva. Ez a szellőző. (Az 500-asokon - ha jól emlékszek - ez a két szellőző egy csővel össze van kötve!) Olvastam már máshol is, és magam is tapasztaltam, hogy ha ezt a szellőzőt vmi kupakkal lezárjuk, akkor a hosszabb állás utáni indítási probléma mérsékelhető.
A benzin "páráját" szerintem kár is keresni, annyira illékony, hogy nem fog lekondenzálni. Az viszont lehetséges, hogy ha sokszor zajlik le a "kiszáradás", akkor egy idő után valami maszlag vissza fog maradni a karburátorokban, amit tisztítani kell.
Ilyen gond esetén szoktam irigyelni a NEM vákumos benzincsapos motorokat... (Merthogy azok indítás előtt benyitva azonnal engednek benzint a karburátorba, nem kell hosszú mp-ekig köszörülni, mire elég anyagot kap.)
Mindezt leírva az ötlik fel bennem, hogy a jelenség teljesen normális, és egyúttal azt is jelzi, hogy jól működik a vákumos benzincsapod. Ugyanis a most használatos 650-esemen NEM jó a csap, mindig átenged valamennyire (ezért rászoktam, hogy elzárom, ha leállítom a motort), de nem is kell állandóan kínozni a motort, hogy beinduljon, sokkal könnyebben indul így. (Szóval néha a "rossz" jobb, mint a hibátlan... )
A 650-esek karburátorának úszóháza gyakorlatilag közvetlenül a szabadba szellőzik. Ha megnézed a karburátorokat, a belső oldalukon (egymás felé) van egy-egy kis rézcső-nyúlvány, ami ki van fúrva. Ez a szellőző. (Az 500-asokon - ha jól emlékszek - ez a két szellőző egy csővel össze van kötve!) Olvastam már máshol is, és magam is tapasztaltam, hogy ha ezt a szellőzőt vmi kupakkal lezárjuk, akkor a hosszabb állás utáni indítási probléma mérsékelhető.
A benzin "páráját" szerintem kár is keresni, annyira illékony, hogy nem fog lekondenzálni. Az viszont lehetséges, hogy ha sokszor zajlik le a "kiszáradás", akkor egy idő után valami maszlag vissza fog maradni a karburátorokban, amit tisztítani kell.
Ilyen gond esetén szoktam irigyelni a NEM vákumos benzincsapos motorokat... (Merthogy azok indítás előtt benyitva azonnal engednek benzint a karburátorba, nem kell hosszú mp-ekig köszörülni, mire elég anyagot kap.)
Mindezt leírva az ötlik fel bennem, hogy a jelenség teljesen normális, és egyúttal azt is jelzi, hogy jól működik a vákumos benzincsapod. Ugyanis a most használatos 650-esemen NEM jó a csap, mindig átenged valamennyire (ezért rászoktam, hogy elzárom, ha leállítom a motort), de nem is kell állandóan kínozni a motort, hogy beinduljon, sokkal könnyebben indul így. (Szóval néha a "rossz" jobb, mint a hibátlan... )
Üdv.
Pesta
Pesta
-
- Hozzászólások: 69
- Csatlakozott: 2014.05.06., kedd 22:40
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Köszi Pesta. Kipróbálom , és megkupakolom.
-
- Hozzászólások: 314
- Csatlakozott: 2009.11.13., pén. 19:52
- Kapcsolat:
karbi
Szia Talpastibi!
A karburátorokba hosszabb leállás alkalmával nem jó, ha benne marad a benya, mint ahogy azt Pesta leírta. Le kell engedni belőle a leeresztő csavaroknál, de van kevésbé szerelős megoldás, el kell zárni a csapot úgy, hogy a kapu elé még be tudjál gurulni, benzin kijáratva, nagyjából üresek a karbik, nincs minek elpárolognia, nincs lerakódás. Indítás előtt lehúzod a csap vákuumcsövét /csap kinyit/a karb.csatlakozásánál, rácsatlakozol egy műa. fecskendővel, megszívod kb.:5-10ml-el, vársz 10-15mp-et, visszadugod a csövet, friss benyával azonnal indul. Szerintem ez a legkevésbé szerelős megoldás, próbáld ki!Üdv.:moli
A karburátorokba hosszabb leállás alkalmával nem jó, ha benne marad a benya, mint ahogy azt Pesta leírta. Le kell engedni belőle a leeresztő csavaroknál, de van kevésbé szerelős megoldás, el kell zárni a csapot úgy, hogy a kapu elé még be tudjál gurulni, benzin kijáratva, nagyjából üresek a karbik, nincs minek elpárolognia, nincs lerakódás. Indítás előtt lehúzod a csap vákuumcsövét /csap kinyit/a karb.csatlakozásánál, rácsatlakozol egy műa. fecskendővel, megszívod kb.:5-10ml-el, vársz 10-15mp-et, visszadugod a csövet, friss benyával azonnal indul. Szerintem ez a legkevésbé szerelős megoldás, próbáld ki!Üdv.:moli
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 49 vendég