CX/GL Te és Motorod
-
- Hozzászólások: 370
- Csatlakozott: 2014.11.28., pén. 09:23
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Győző!
Kezdetnek jó de akkor lenne tökéletes, ha a grafit-szürkét is átfestenéd és abba is nyomnál valami sárgát.
(olyat amilyen az Oszy színe, amikor ránéz)
Kezdetnek jó de akkor lenne tökéletes, ha a grafit-szürkét is átfestenéd és abba is nyomnál valami sárgát.
(olyat amilyen az Oszy színe, amikor ránéz)
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Sárga, mi?
https://youtu.be/4Z6uYjafIbM?t=90
https://youtu.be/4Z6uYjafIbM?t=90
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
-
- Hozzászólások: 370
- Csatlakozott: 2014.11.28., pén. 09:23
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Nem szégyenled magad?
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
15905 Olvastlan hozzászólásSzerző: Zpityu »
Oszy az a disznó aki még Erdélybe sem jött ...hát az szégyentelen!
Oszy az a disznó aki még Erdélybe sem jött ...hát az szégyentelen!
Kellemes dugó_mozgást, a párban
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
Re: 15900 Győző meg a BMW
Győző!
Ugye milyen érdekes? Ott van alattad az egyébként kiváló motor, és mégsem akkora élmény vele motorozni?
Néha már az az érzésem, hogy "savanyú a szőlő", vagy nem is tudom, de pontosan erről írtam neked, mielőtt megvetted az "új" motorodat. A CX annyira külön kategória, hogy egyszerűen nincs párja.
Természetesen a "mai" motoroknak (rohan az idő, már egy húszéves motort is "mainak" titulálok... ) is számtalan előnye lehet a régi motorjainkkal szemben, de ezek az előnyök nem mindig annyira fontosak, mint az, hogy milyen ÉRZÉSsel tölt el az adott vason motorozni... ebben nehéz lesz a CX-et überelni! Nem hiszem, hogy ebben csak a CX egyedisége, ritkasága dominál. Szerintem rendesen benne van az is, hogy a CX a maga kora ellenére igenis egy jól motorozható, kellemes motor.
(Na, ezen felbuzdulva ma este össze is rakom a CX-et, és beindítom, mert az idén még nem járt a motorja! )
Ugye milyen érdekes? Ott van alattad az egyébként kiváló motor, és mégsem akkora élmény vele motorozni?
Néha már az az érzésem, hogy "savanyú a szőlő", vagy nem is tudom, de pontosan erről írtam neked, mielőtt megvetted az "új" motorodat. A CX annyira külön kategória, hogy egyszerűen nincs párja.
Természetesen a "mai" motoroknak (rohan az idő, már egy húszéves motort is "mainak" titulálok... ) is számtalan előnye lehet a régi motorjainkkal szemben, de ezek az előnyök nem mindig annyira fontosak, mint az, hogy milyen ÉRZÉSsel tölt el az adott vason motorozni... ebben nehéz lesz a CX-et überelni! Nem hiszem, hogy ebben csak a CX egyedisége, ritkasága dominál. Szerintem rendesen benne van az is, hogy a CX a maga kora ellenére igenis egy jól motorozható, kellemes motor.
(Na, ezen felbuzdulva ma este össze is rakom a CX-et, és beindítom, mert az idén még nem járt a motorja! )
Üdv.
Pesta
Pesta
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
15909 HozzászólásSzerző: Pesta
Igen, valami olyasmiről van szó amit korábban már pont te fogalmaztál meg.
Mintha tényleg úgy festene a dolog h van a CX és más motorok :- )
Nyilván ez csak abban a kategóriában mondható el mint a CX.
Mert ha valaki mondjuk gyorsasági motor FAN az egy egészen más nevező ...
Igen, valami olyasmiről van szó amit korábban már pont te fogalmaztál meg.
Mintha tényleg úgy festene a dolog h van a CX és más motorok :- )
Nyilván ez csak abban a kategóriában mondható el mint a CX.
Mert ha valaki mondjuk gyorsasági motor FAN az egy egészen más nevező ...
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Nem, nem nekem sarga.. HeheZpityu írta:Nem szégyenled magad?
Egyebkent is diszno vagyok.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
-
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2014.07.05., szomb. 22:01
- Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Szevasztok! Milyen gyakran szoktatok foglalkozni a karbi szinkronnal cx-nél? Van valami különlegesség amire figyelni kell vagy csak a szokásos technológia?
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
15909 és 15910-re
Ebben egyetertek, a Cx az Cx es kulonleges, de amit irtok abban erzek egy kis elfogultsagot ami termeszetes.
Nekem sok motorom nem volt, alkalmam kiprobalni inkabb. Ekem mindig az volt a legjobb ami eppen alattam van. Cerelgetni a jarmuveket nem szoktam es mara a nőt sem. Ami van azt megtartom.
Minden motor mas es mas elmenyt nyujt. Csak, higy aktualis legek, A minap, vasarnap egy ismerosom kert meg motorvasarlasba segitsek, foleg szallitasban mert jogsia nincs, fiatal. Egy yamaha xt660 supermoto. Elsore raulve megijedtem, meghuztam agazt ahogy a CXen szoktam, ugye annak hosszú utja van es lam, maris egykerekeztem. A szar is belemfagyott.
Elso meterek alatt csak szenvedtem, nem volt jo majd kialakult. Telyesen mas etzes. El kellet felejteni mindazt ami a CXen van. Jo volt ez is. Igaz a szepen kiegyenlitett gurulas it felejtos. Ennel az "allatkoda" a feeling. Huzod, gyorsulsz fek, emelgeted stb... Stabil gaztartassal csak nagyobb sebessegnel volt elvezheto, 60 korul csattgott a lanc. Ugye ez 660 cc egy henger....
Osszegegve amit ondani akartam minden motor jo es mas a maga modjan. Szerintem..
Nekem sok motorom nem volt, alkalmam kiprobalni inkabb. Ekem mindig az volt a legjobb ami eppen alattam van. Cerelgetni a jarmuveket nem szoktam es mara a nőt sem. Ami van azt megtartom.
Minden motor mas es mas elmenyt nyujt. Csak, higy aktualis legek, A minap, vasarnap egy ismerosom kert meg motorvasarlasba segitsek, foleg szallitasban mert jogsia nincs, fiatal. Egy yamaha xt660 supermoto. Elsore raulve megijedtem, meghuztam agazt ahogy a CXen szoktam, ugye annak hosszú utja van es lam, maris egykerekeztem. A szar is belemfagyott.
Elso meterek alatt csak szenvedtem, nem volt jo majd kialakult. Telyesen mas etzes. El kellet felejteni mindazt ami a CXen van. Jo volt ez is. Igaz a szepen kiegyenlitett gurulas it felejtos. Ennel az "allatkoda" a feeling. Huzod, gyorsulsz fek, emelgeted stb... Stabil gaztartassal csak nagyobb sebessegnel volt elvezheto, 60 korul csattgott a lanc. Ugye ez 660 cc egy henger....
Osszegegve amit ondani akartam minden motor jo es mas a maga modjan. Szerintem..
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
Vezetestechnika
Emberek!
Szervezkedek vezetestechnikai oktatas ugyben az alabbi cegnel.
Sokan mondtatok, hogy de jo, meg erdekel, ide kezdjunk el egy nevsort, aztan az idopontot is osszehozzuk.
Beszeltem veluk az arrol, elozetesen 35000-et igertek kedvezmenynek, ha 20 fot osszetoborzok. 10 fos egy turnus, tehat 2x10 fonek kene osszejonni.
http://www.safety-hungary.hu/hu
1 Vivi
2 Fori
3 Attila
4 Zsuzsi
5 Gabor
6 Balu
7 Kata
8 Tibi
9 Kis Klock Jani
10 Pali
11 Eles Atti
Szervezkedek vezetestechnikai oktatas ugyben az alabbi cegnel.
Sokan mondtatok, hogy de jo, meg erdekel, ide kezdjunk el egy nevsort, aztan az idopontot is osszehozzuk.
Beszeltem veluk az arrol, elozetesen 35000-et igertek kedvezmenynek, ha 20 fot osszetoborzok. 10 fos egy turnus, tehat 2x10 fonek kene osszejonni.
http://www.safety-hungary.hu/hu
1 Vivi
2 Fori
3 Attila
4 Zsuzsi
5 Gabor
6 Balu
7 Kata
8 Tibi
9 Kis Klock Jani
10 Pali
11 Eles Atti
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég