CX/GL Te és Motorod
-
- Hozzászólások: 96
- Csatlakozott: 2011.08.08., hétf. 11:45
- Tartózkodási hely: Szerbia
- Kapcsolat:
Tulmelegedés
Plero: A hengerfejtömités 2 éve lett cserelve a Forest által ajánlott tipusra remélem avval nincs gond.
Pesta : A kiegyenlitőbe benyomja a vizet amikor felmelegszik de nem anyit hogy kifolyon vagy báris nem vettem észre.Amikor lehül akkor szépen vissza is huzodik.Ebből arra következtetek hogy a hűtösapka jol zár.Most hogy levegő van e benne azt nem tudom.
Pesta : A kiegyenlitőbe benyomja a vizet amikor felmelegszik de nem anyit hogy kifolyon vagy báris nem vettem észre.Amikor lehül akkor szépen vissza is huzodik.Ebből arra következtetek hogy a hűtösapka jol zár.Most hogy levegő van e benne azt nem tudom.
- Arthur
- Hozzászólások: 371
- Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
- Kapcsolat:
Hirdetés
Ha valakit esetleg érdekel:
http://veteranapro.hu/szolo-motorkerekp ... tett-honda
Gory írtam privit!
http://veteranapro.hu/szolo-motorkerekp ... tett-honda
Gory írtam privit!
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Roli,
Amig a vastag csikon van kanikulaba az ok. Ha pirosba megy az a gaz. Ha csak lampanal alulrol kozeliti a pirossat meg akkor sincs nagy baj. A napokba 32 fok volt. Aszfalt meg nyom ra kb 42 van terdmagassagba. 90 fokon kell tartania, nehez 32 fokos levegovel huteni.
Telepulesen kivul biztos beall jol.
A napokba nekem is magasabban allt. Kora tavasszal 20 fok alatt a kozeptol lejjeb van a mutato. Ez par fokot jelent, valahol 80 es 90 között.
Amig a vastag csikon van kanikulaba az ok. Ha pirosba megy az a gaz. Ha csak lampanal alulrol kozeliti a pirossat meg akkor sincs nagy baj. A napokba 32 fok volt. Aszfalt meg nyom ra kb 42 van terdmagassagba. 90 fokon kell tartania, nehez 32 fokos levegovel huteni.
Telepulesen kivul biztos beall jol.
A napokba nekem is magasabban allt. Kora tavasszal 20 fok alatt a kozeptol lejjeb van a mutato. Ez par fokot jelent, valahol 80 es 90 között.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
Re: hűtés
Roli!
Az a helyzet, hogy annyira nem lennék nyugudt, amennyire azt Oszy hozzászólása sugallja.
Ha állandó terhelés és hőmérséklet mellett is liftezik a hőfokmérő, az nem ad okot bizakodásra.
Jobb esetben van x mennyiségű levegő a hűtődben, ami épp elég amolyan "belső tágulási" térfogatként. Ez addig elmegy, amíg el nem kezd fogyni a hűtőfolyadék a hűtőből.
A helyedben rendszeresen ellenőrizném a hűtőben látható folyadékszintet. Nem jó egy megfőzött motorral bajlódni...
Az a helyzet, hogy annyira nem lennék nyugudt, amennyire azt Oszy hozzászólása sugallja.
Ha állandó terhelés és hőmérséklet mellett is liftezik a hőfokmérő, az nem ad okot bizakodásra.
Jobb esetben van x mennyiségű levegő a hűtődben, ami épp elég amolyan "belső tágulási" térfogatként. Ez addig elmegy, amíg el nem kezd fogyni a hűtőfolyadék a hűtőből.
A helyedben rendszeresen ellenőrizném a hűtőben látható folyadékszintet. Nem jó egy megfőzött motorral bajlódni...
Üdv.
Pesta
Pesta
- Plero
- Hozzászólások: 398
- Csatlakozott: 2011.09.05., hétf. 13:44
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
By Plero
-
- Hozzászólások: 73
- Csatlakozott: 2015.12.24., csüt. 16:41
- Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Elkészült az új doboz...
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Srácok!
Volt már veletek is h görcsöt kapott a kezetek a több órás gázhúzás miatt?
Én ebben látok fantáziát, a jóságos forrest meg is rendelte nekem:
https://www.youtube.com/watch?v=YI_GACkYPZA
De van itt más is:
Elsőre legyen itt a gyári megoldás:
https://www.youtube.com/watch?v=1Ja_0EvjNXA
Aztán ugyan ezen elv mentén a csináld magad.
Először azt hittem h a Lantos Ferit látom
https://www.youtube.com/watch?v=kEmMvNYEq2o
Volt már veletek is h görcsöt kapott a kezetek a több órás gázhúzás miatt?
Én ebben látok fantáziát, a jóságos forrest meg is rendelte nekem:
https://www.youtube.com/watch?v=YI_GACkYPZA
De van itt más is:
Elsőre legyen itt a gyári megoldás:
https://www.youtube.com/watch?v=1Ja_0EvjNXA
Aztán ugyan ezen elv mentén a csináld magad.
Először azt hittem h a Lantos Ferit látom
https://www.youtube.com/watch?v=kEmMvNYEq2o
Kellemes dugó_mozgást, a párban
-
- Hozzászólások: 370
- Csatlakozott: 2014.11.28., pén. 09:23
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Győző!
Az első bejátszás teljesen szimpatikus csak az a baj, hogy 01:00 körül föltűnik a három betűs matrica, így ez neked teljesen jó. Nekünk viszont csak CX van!
Az első bejátszás teljesen szimpatikus csak az a baj, hogy 01:00 körül föltűnik a három betűs matrica, így ez neked teljesen jó. Nekünk viszont csak CX van!
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
Re: cruise control
Győző!
Ez a "szégyen" a CX-en ért, vagy a másik motorodon...?
A 3 mellékelt videóból az utóbbi kettőnél kb. a hajam szála állt az égnek: egy bizgentyűvel a fékkarnál matatni? Hát én nem szívesen használnék ilyet.
Egyébként ha a kezed elfárad motorozás közben, akkor lehet, hogy:
- kiegyensúlyozatlanság miatt (karbiszinrkon?) jobban ráz a motor, "mint kellene"
- nem jó úton motorozol (vagy az út ráz, vagy annyira unalmas, hogy sebességtartóval akarsz motorozni... - ÚJRATERVEZÉS! )
- nem jól ülsz a motoron: a kormányba nem görcsösen kapaszkodunk, a motort leginkább csípőből irányítjuk. A kezek csak a feltétlenül szükséges megtámasztás miatt kapjanak terhelést, és kezelik a kezelőszerveket
- nem jó a kesztyűd, vagy a markolatgumi
Amúgy ezek a sebességtartók szerintem nem sokat érnek. Engem inkább bosszantana, hogy szép lassan megy el a gáz (merthogy valószínűleg mindegyik kirázódik a helyéről idővel...).
Persze remélem, hogy neked beválik!
Ez a "szégyen" a CX-en ért, vagy a másik motorodon...?
A 3 mellékelt videóból az utóbbi kettőnél kb. a hajam szála állt az égnek: egy bizgentyűvel a fékkarnál matatni? Hát én nem szívesen használnék ilyet.
Egyébként ha a kezed elfárad motorozás közben, akkor lehet, hogy:
- kiegyensúlyozatlanság miatt (karbiszinrkon?) jobban ráz a motor, "mint kellene"
- nem jó úton motorozol (vagy az út ráz, vagy annyira unalmas, hogy sebességtartóval akarsz motorozni... - ÚJRATERVEZÉS! )
- nem jól ülsz a motoron: a kormányba nem görcsösen kapaszkodunk, a motort leginkább csípőből irányítjuk. A kezek csak a feltétlenül szükséges megtámasztás miatt kapjanak terhelést, és kezelik a kezelőszerveket
- nem jó a kesztyűd, vagy a markolatgumi
Amúgy ezek a sebességtartók szerintem nem sokat érnek. Engem inkább bosszantana, hogy szép lassan megy el a gáz (merthogy valószínűleg mindegyik kirázódik a helyéről idővel...).
Persze remélem, hogy neked beválik!
Üdv.
Pesta
Pesta
-
- Hozzászólások: 370
- Csatlakozott: 2014.11.28., pén. 09:23
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Valahol lehet, hogy igaza van a Pestának.
Bár Ő nem írta oda, a lehetséges okok közzé, hogy már egy kicsit öregecske vagy!
Bár Ő nem írta oda, a lehetséges okok közzé, hogy már egy kicsit öregecske vagy!
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 19 vendég