Köszi Forrest, már csak áruld el az elérhetőségét kérlek, és megyek, hívom, stb.forrest99 írta:Letezik olyan ahol felragasztanak uj reteget, utana szabalyozni kell a dobhoz, kb 10e-bol megvan.
Utangyartott Ferrodo pofak, 45-50 Euro korul van postaval egyutt.
Gyari uj, 100-120 Euro korul van postaval egyutt.
CX/GL Te és Motorod
-
- Hozzászólások: 26
- Csatlakozott: 2015.05.18., hétf. 22:34
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Nem a részvét, hanem a fontos !
- Arthur
- Hozzászólások: 371
- Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
- Kapcsolat:
Re: hátsó fékpofa
Szia Kopaszmocis!
Az e-bayen találtam neked:
http://www.ebay.com/itm/HONDA-CX500-GL5 ... 0005.m1851
Japán, 9ezerből meg van és kb 10-14 nap alatt érkezett meg nekem is. Ezt az idényt végig nyomtam vele, nincs okom panaszra. A SOK Brake gyártja, fórumokon eléggé jókat lehet olvasni a termékeikről.
Az e-bayen találtam neked:
http://www.ebay.com/itm/HONDA-CX500-GL5 ... 0005.m1851
Japán, 9ezerből meg van és kb 10-14 nap alatt érkezett meg nekem is. Ezt az idényt végig nyomtam vele, nincs okom panaszra. A SOK Brake gyártja, fórumokon eléggé jókat lehet olvasni a termékeikről.
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"
-
- Hozzászólások: 761
- Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Én itthon ragasztatom a tartalékot pluszosra, ami 2000 Ft-a kerül .
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Urak!
Aki bujt, aki nem, vasarnap elkuldom a letszamot es a foglalast!
Szezonzaro!
http://paraditabor.hu/udvozlunk-a-parad ... weboldalan
1-2. Forrest&Vivi 2 ejszaka Paradfurdo
3. moli 2 éjszaka Parádfürdő
4. fgyozo , Parádfürdő, 1 éjszaka (okt. 7-8 )
5-6. Artúr és az Ő hites Neje. 2 éjszaka Parádfürdő. (bármelyik hétvége jó)
7-8. Zpityu +né (okt. 6 1 éjszaka)
9-10 maclas + né 1 éjszaka (okt6-7)
11.Tlaci 1 éjszaka (szombat)
12. Csernak Robi 1 ejszaka (okt. 7-8 )
13-14. Rudi&Edit 2 ejszaka Paradfurdo (okt 6-8)
15-16. Böröczki +né (okt. 13-15 vagy okt.7-8)
17-20. Laci, Tibi, Balu + 1fo (7-8, 1 ejszaka)
Aki bujt, aki nem, vasarnap elkuldom a letszamot es a foglalast!
Szezonzaro!
http://paraditabor.hu/udvozlunk-a-parad ... weboldalan
1-2. Forrest&Vivi 2 ejszaka Paradfurdo
3. moli 2 éjszaka Parádfürdő
4. fgyozo , Parádfürdő, 1 éjszaka (okt. 7-8 )
5-6. Artúr és az Ő hites Neje. 2 éjszaka Parádfürdő. (bármelyik hétvége jó)
7-8. Zpityu +né (okt. 6 1 éjszaka)
9-10 maclas + né 1 éjszaka (okt6-7)
11.Tlaci 1 éjszaka (szombat)
12. Csernak Robi 1 ejszaka (okt. 7-8 )
13-14. Rudi&Edit 2 ejszaka Paradfurdo (okt 6-8)
15-16. Böröczki +né (okt. 13-15 vagy okt.7-8)
17-20. Laci, Tibi, Balu + 1fo (7-8, 1 ejszaka)
-
- Hozzászólások: 73
- Csatlakozott: 2015.12.24., csüt. 16:41
- Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
- Kapcsolat:
Re: 17731
Urak!
Aki bujt, aki nem, vasarnap elkuldom a letszamot es a foglalast!
Szezonzaro!
http://paraditabor.hu/udvozlunk-a-parad ... weboldalan
1-2. Forrest&Vivi 2 ejszaka Paradfurdo
3. moli 2 éjszaka Parádfürdő
4. fgyozo , Parádfürdő, 1 éjszaka (okt. 7-8 )
5-6. Artúr és az Ő hites Neje. 2 éjszaka Parádfürdő. (bármelyik hétvége jó)
7-8. Zpityu +né (okt. 6 1 éjszaka)
9-10 maclas + né 1 éjszaka (okt6-7)
11.Tlaci 1 éjszaka (szombat)
12. Csernak Robi 1 ejszaka (okt. 7-8 )
13-14. Rudi&Edit 2 ejszaka Paradfurdo (okt 6-8)
15-16. Böröczki +né (okt. 13-15 vagy okt.7-8)
17-20. Laci, Tibi, Balu + 1fo (7-8, 1 ejszaka)
21-22. Ostobi + Bibi 2éjszaka (6-7-8)
Aki bujt, aki nem, vasarnap elkuldom a letszamot es a foglalast!
Szezonzaro!
http://paraditabor.hu/udvozlunk-a-parad ... weboldalan
1-2. Forrest&Vivi 2 ejszaka Paradfurdo
3. moli 2 éjszaka Parádfürdő
4. fgyozo , Parádfürdő, 1 éjszaka (okt. 7-8 )
5-6. Artúr és az Ő hites Neje. 2 éjszaka Parádfürdő. (bármelyik hétvége jó)
7-8. Zpityu +né (okt. 6 1 éjszaka)
9-10 maclas + né 1 éjszaka (okt6-7)
11.Tlaci 1 éjszaka (szombat)
12. Csernak Robi 1 ejszaka (okt. 7-8 )
13-14. Rudi&Edit 2 ejszaka Paradfurdo (okt 6-8)
15-16. Böröczki +né (okt. 13-15 vagy okt.7-8)
17-20. Laci, Tibi, Balu + 1fo (7-8, 1 ejszaka)
21-22. Ostobi + Bibi 2éjszaka (6-7-8)
-
- Hozzászólások: 314
- Csatlakozott: 2009.11.13., pén. 19:52
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Aki bujt, aki nem, vasarnap elkuldom a letszamot es a foglalast!
Szezonzaro!
http://paraditabor.hu/udvozlunk-a-parad ... weboldalan
1-2. Forrest&Vivi 2 ejszaka Paradfurdo
3-4 moli+né 6-7-8 Parádfürdő
5. fgyozo , Parádfürdő, 1 éjszaka (okt. 7-8 )
6-7. Artúr és az Ő hites Neje. 2 éjszaka Parádfürdő. (bármelyik hétvége jó)
8-9. Zpityu +né (okt. 6 1 éjszaka)
10-11 maclas + né 1 éjszaka (okt6-7)
12.Tlaci 1 éjszaka (szombat)
13. Csernak Robi 1 ejszaka (okt. 7-8 )
14-15. Rudi&Edit 2 ejszaka Paradfurdo (okt 6-8)
16-17. Böröczki +né (okt. 13-15 vagy okt.7-8)
18-21. Laci, Tibi, Balu + 1fo (7-8, 1 ejszaka)
22-23. Ostobi + Bibi 2éjszaka (6-7-8)
24-25. Nagytibi+Andi 6-7-8 Parád
26. Zvoli Zoli 6-7-8 Parád
27. Tóth Zoli 6-7-8 Parád
Szezonzaro!
http://paraditabor.hu/udvozlunk-a-parad ... weboldalan
1-2. Forrest&Vivi 2 ejszaka Paradfurdo
3-4 moli+né 6-7-8 Parádfürdő
5. fgyozo , Parádfürdő, 1 éjszaka (okt. 7-8 )
6-7. Artúr és az Ő hites Neje. 2 éjszaka Parádfürdő. (bármelyik hétvége jó)
8-9. Zpityu +né (okt. 6 1 éjszaka)
10-11 maclas + né 1 éjszaka (okt6-7)
12.Tlaci 1 éjszaka (szombat)
13. Csernak Robi 1 ejszaka (okt. 7-8 )
14-15. Rudi&Edit 2 ejszaka Paradfurdo (okt 6-8)
16-17. Böröczki +né (okt. 13-15 vagy okt.7-8)
18-21. Laci, Tibi, Balu + 1fo (7-8, 1 ejszaka)
22-23. Ostobi + Bibi 2éjszaka (6-7-8)
24-25. Nagytibi+Andi 6-7-8 Parád
26. Zvoli Zoli 6-7-8 Parád
27. Tóth Zoli 6-7-8 Parád
- Lichtenberger
- Hozzászólások: 184
- Csatlakozott: 2009.11.15., vas. 21:54
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Ritkán vagyok itt még ritkábban szólok!
Roli !
MELEGEDÉS!
megoldottad? Ha igen ne is folytasd az olvasát!
Még az a mocim volt ami Semi -nél van, elindultsm Tihanyba de 2 Km után vissza fordultam,
Átnéztem mindent termosztát hőgomba vizpumpa stb
Minden jó, mégis a műszer forrást jelez
Hosszu keresgélés után a lámpa fejben levő vezetékkupacben találtam meg az okot.
Egy csati rossz érintkezése okozta a gondot.
Hátha ez segit valamit
Üdv mindenkinek: Jani
Roli !
MELEGEDÉS!
megoldottad? Ha igen ne is folytasd az olvasát!
Még az a mocim volt ami Semi -nél van, elindultsm Tihanyba de 2 Km után vissza fordultam,
Átnéztem mindent termosztát hőgomba vizpumpa stb
Minden jó, mégis a műszer forrást jelez
Hosszu keresgélés után a lámpa fejben levő vezetékkupacben találtam meg az okot.
Egy csati rossz érintkezése okozta a gondot.
Hátha ez segit valamit
Üdv mindenkinek: Jani
-
- Hozzászólások: 96
- Csatlakozott: 2011.08.08., hétf. 11:45
- Tartózkodási hely: Szerbia
- Kapcsolat:
Melegedés
Pesta
Nem hiszem hogy a műszerel van a gond mert ilyen hidegebb időben nem melegszik tul csak amikor kb 30foktol melegebb van kint akkor kb 30km után lassan kuszik felfelé.Ha rosz lenne a műszer akkor gondolom hidegbe is felkuszna a hőmérséklet.A feszültség stabilizátornak mi köze van a vizhőmérséklethez?és hogy tudom leelenőrizni hogy jo-e?A vizet pedig nyomta a kiegyenlitő tartájba.
Fgyőző
Szivesen látlak ha megakarod vizslatni a gépet.Én szabadkai vagyok.De gurulj egyet erre amig jo az idő egy motor gyogyitásra + városnézésre(persze mindenkit szivesen látok).
Lichtenberger
Nemhiszem hogy zárlatos lehet valahol a vezeték mert átfésültem azokat is.
Most még arra gondoltam hogy jol kipucolom a kipufogo rendszert hatha az segit hogy könyeben pöffent.
Nem hiszem hogy a műszerel van a gond mert ilyen hidegebb időben nem melegszik tul csak amikor kb 30foktol melegebb van kint akkor kb 30km után lassan kuszik felfelé.Ha rosz lenne a műszer akkor gondolom hidegbe is felkuszna a hőmérséklet.A feszültség stabilizátornak mi köze van a vizhőmérséklethez?és hogy tudom leelenőrizni hogy jo-e?A vizet pedig nyomta a kiegyenlitő tartájba.
Fgyőző
Szivesen látlak ha megakarod vizslatni a gépet.Én szabadkai vagyok.De gurulj egyet erre amig jo az idő egy motor gyogyitásra + városnézésre(persze mindenkit szivesen látok).
Lichtenberger
Nemhiszem hogy zárlatos lehet valahol a vezeték mert átfésültem azokat is.
Most még arra gondoltam hogy jol kipucolom a kipufogo rendszert hatha az segit hogy könyeben pöffent.
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
Re: Melegedés
Szia Roli!
Örülök, hogy hallok felőled, olyan ritkán nyilatkozol…
A vízkinyomás körülményei érdekelnének: álló helyzetben járó motorral elindul a víz kifelé. Ez addig normális, amíg egy pont után megáll, nem nyomja tovább. Ez következik be akkor, amikor a hőmérséklet beáll az üzemi hőfokra.
Ha ezen túl is tolja kifelé a vizet, akkor az csak úgy lehet, hogy a gáz beledolgozik a hűtőtérbe, ez a hengerfej-tömítés hibája miatt lehet, esetleg hengerrepedés áll a háttérben… Lehetséges még az is, hogy felforr a hűtővíz, de ekkor a melegedés hátterében valaminek lennie kell, de ezek közül már szinte mindent kizártunk.
Szóval, a kísérlet, amit elvégeznék a helyedben: motor beindít, felmelegít, közben figyelni, hogy jön-e a tágulási tartályba a lé. Ha kitartóan buborékol is, az sok jót nem jelent… Ha csak lé jön, és az is beáll egy idő után (vagyis nem jön több), akkor a hőmérséklet beállt, innentől kezdve akármit is mutat a műszer, ne higgy neki.
Ezután hagyd lehűlni a motort (pár óra), és nézd meg, hogy a tágulási tartályban visszaállt-e a hűtőfolyadék szintje a kiindulási állapot közelébe! Ha nem szívja vissza a hűtő a tágulási tartályból a folyadékot, akkor valószínűleg a hűtősapkát kell kicserélni.
De ha ezt a felmelegít-lehűt játékot eljátszottad már párszor, pláne, ha mindezt normál használattal (értsd: motorozással) tetted, akkor elég lesz hidegen benézni a radiátorba, hogy mennyi benne a lé: hidegen leveszed a hűtősapkát, ha annyi folyadék van benne, hogy kiloccsan a sapka levételével együtt, akkor jó. Ha jóval lejjebb van a szint, akkor az nem biztató, de töltsd fel teljesen a próbához. Enélkül az ellenőrzés nem sokat ér!
Ezután indítsd be a motort, és figyeld a hűtőfolyadék szintjét a tágulási tartályban, ahogy fentebb leírtam.
A feszültség-stabilizátor, amiről itt brekegek már egy ideje, az arra szolgál, hogy a hőmérő műszerének feszültségét biztosítsa, az ugyanis NEM 12V-os, hanem valószínűleg 7V-ról megy. Tehát ennek a feszültség-stabilizátornak nincs köze a generátorra kötött, az akku töltését szabályozó feszültségszabályzóhoz!
Ez a feszültség-stabilizátor is egy szabályzó áramkör, simán el tudom képzelni, hogy az öregedése miatt bizonyos hőmérséklet felett instabillá válik: elengedhet forrasztás, öregedhet a félvezető elem, meg mittudomén. Az sem lehetetlen, hogy X hőmérséklet alatt még ellátja a feladatát, de a kánikulát már nem bírja, és ekkor mutat neked hülyeségeket.
A műszer ill. a stabilizátor ellenőrzéséről nem tudok (most) neked mit írni, mert fogalmam sincs, hogy hol lehet (mármint a stabilizátor). Valószínűleg a műszerfal környékén, esetleg annak közelében már a kábelkorbácsban. Elképzelhetőnek tartom, hogy egy „kockát” kellene keresni. A legegyszerűbb az lenne, ha rá tudnál tenni egy jó stabilizátort, és azzal is megnéznéd, mit mutat a műszer.
Szumma-szummárum: ha a motorod 100%, hogy nem fogyasztja a hűtőfolyadékot, és a tágulási tartályban is csak kicsit liftezik a szint, akkor nem a motorral lesz baj, hanem a műszerrel. A kipufogóval szerintem ne bajlódj, azon nem kellene, hogy ilyesmi múljon.
Kíváncsian (remélem, írhatom többünk nevében) várjuk a fejleményeket.
Még egy apróság: olajszinted nem emelkedik? Láttam már olyan olajcserét, ahol az olajleeresztő furaton két sugárban jött a lé! Ilyenkor valószínűleg az alsó sugár a hűtőfolyadék (aminek normális esetben semmi keresnivalója nem lenne ott!), a felső sugár meg az olaj...
Örülök, hogy hallok felőled, olyan ritkán nyilatkozol…
A vízkinyomás körülményei érdekelnének: álló helyzetben járó motorral elindul a víz kifelé. Ez addig normális, amíg egy pont után megáll, nem nyomja tovább. Ez következik be akkor, amikor a hőmérséklet beáll az üzemi hőfokra.
Ha ezen túl is tolja kifelé a vizet, akkor az csak úgy lehet, hogy a gáz beledolgozik a hűtőtérbe, ez a hengerfej-tömítés hibája miatt lehet, esetleg hengerrepedés áll a háttérben… Lehetséges még az is, hogy felforr a hűtővíz, de ekkor a melegedés hátterében valaminek lennie kell, de ezek közül már szinte mindent kizártunk.
Szóval, a kísérlet, amit elvégeznék a helyedben: motor beindít, felmelegít, közben figyelni, hogy jön-e a tágulási tartályba a lé. Ha kitartóan buborékol is, az sok jót nem jelent… Ha csak lé jön, és az is beáll egy idő után (vagyis nem jön több), akkor a hőmérséklet beállt, innentől kezdve akármit is mutat a műszer, ne higgy neki.
Ezután hagyd lehűlni a motort (pár óra), és nézd meg, hogy a tágulási tartályban visszaállt-e a hűtőfolyadék szintje a kiindulási állapot közelébe! Ha nem szívja vissza a hűtő a tágulási tartályból a folyadékot, akkor valószínűleg a hűtősapkát kell kicserélni.
De ha ezt a felmelegít-lehűt játékot eljátszottad már párszor, pláne, ha mindezt normál használattal (értsd: motorozással) tetted, akkor elég lesz hidegen benézni a radiátorba, hogy mennyi benne a lé: hidegen leveszed a hűtősapkát, ha annyi folyadék van benne, hogy kiloccsan a sapka levételével együtt, akkor jó. Ha jóval lejjebb van a szint, akkor az nem biztató, de töltsd fel teljesen a próbához. Enélkül az ellenőrzés nem sokat ér!
Ezután indítsd be a motort, és figyeld a hűtőfolyadék szintjét a tágulási tartályban, ahogy fentebb leírtam.
A feszültség-stabilizátor, amiről itt brekegek már egy ideje, az arra szolgál, hogy a hőmérő műszerének feszültségét biztosítsa, az ugyanis NEM 12V-os, hanem valószínűleg 7V-ról megy. Tehát ennek a feszültség-stabilizátornak nincs köze a generátorra kötött, az akku töltését szabályozó feszültségszabályzóhoz!
Ez a feszültség-stabilizátor is egy szabályzó áramkör, simán el tudom képzelni, hogy az öregedése miatt bizonyos hőmérséklet felett instabillá válik: elengedhet forrasztás, öregedhet a félvezető elem, meg mittudomén. Az sem lehetetlen, hogy X hőmérséklet alatt még ellátja a feladatát, de a kánikulát már nem bírja, és ekkor mutat neked hülyeségeket.
A műszer ill. a stabilizátor ellenőrzéséről nem tudok (most) neked mit írni, mert fogalmam sincs, hogy hol lehet (mármint a stabilizátor). Valószínűleg a műszerfal környékén, esetleg annak közelében már a kábelkorbácsban. Elképzelhetőnek tartom, hogy egy „kockát” kellene keresni. A legegyszerűbb az lenne, ha rá tudnál tenni egy jó stabilizátort, és azzal is megnéznéd, mit mutat a műszer.
Szumma-szummárum: ha a motorod 100%, hogy nem fogyasztja a hűtőfolyadékot, és a tágulási tartályban is csak kicsit liftezik a szint, akkor nem a motorral lesz baj, hanem a műszerrel. A kipufogóval szerintem ne bajlódj, azon nem kellene, hogy ilyesmi múljon.
Kíváncsian (remélem, írhatom többünk nevében) várjuk a fejleményeket.
Még egy apróság: olajszinted nem emelkedik? Láttam már olyan olajcserét, ahol az olajleeresztő furaton két sugárban jött a lé! Ilyenkor valószínűleg az alsó sugár a hűtőfolyadék (aminek normális esetben semmi keresnivalója nem lenne ott!), a felső sugár meg az olaj...
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Pesta 2017.09.26., kedd 17:37-kor.
Üdv.
Pesta
Pesta
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
Re: 7V-os stabilizátor
Roli!
Utánaolvastam ennek a stabilizátor-témának.
A stabilizátor arra szolgál, hogy a csak névleg 12V-os fedélzeti feszültségből egy olyan feszültséget állítson elő, ami ténylegesen stabil. (Ugye az akku töltését végző fesszabályzó akár 14,5V-ig is engedi tölteni az akkut, ha meg épp nincs töltés, akkor szerencsétlen esetben 12V alá is mehet a feszültség. Ez a feszültség-eltérés egy ilyen műszernek nem megfelelő.)
A hőfokmérő műszer aszerint mutat, hogy a rá küldött 7V-ból mennyit enged látni a hőmérőkör. Ha a hőmérőkör ellenállása nagy (ez van akkor, amikor meleg), akkor akár a teljes 7V is kimehet a műszerre, ekkor kerül végkitérésbe. Ha a hőmérőkör ellenállása kicsi (hideg), akkor a 7V-ból csak nagyon kevés jut a műszerre, ekkor a kitérés 0 közeli lesz.
Találtam egy képet is arról, hogy hol van (legalábbis a sima CX500-asokon) a stabilizátor: a gyújtáskapcsolótól balra (szemből nézve jobbra), a sebességmérő alatt.
Itt láthatod:
https://www.google.at/search?biw=1366&b ... 0qRyq0BLM:
Még egy érdekesség: az egyik fórumon azt írták, hogy veszélyes elhanyagolni a problémát (mármint a stabilizátor hibáját), ugyanis rosszabb esetben a fedélzeti feszültség fog kimenni a műszerre (és a hőmérőre is!), így komoly további meghibásodást okozhat a műszerben is.
Utánaolvastam ennek a stabilizátor-témának.
A stabilizátor arra szolgál, hogy a csak névleg 12V-os fedélzeti feszültségből egy olyan feszültséget állítson elő, ami ténylegesen stabil. (Ugye az akku töltését végző fesszabályzó akár 14,5V-ig is engedi tölteni az akkut, ha meg épp nincs töltés, akkor szerencsétlen esetben 12V alá is mehet a feszültség. Ez a feszültség-eltérés egy ilyen műszernek nem megfelelő.)
A hőfokmérő műszer aszerint mutat, hogy a rá küldött 7V-ból mennyit enged látni a hőmérőkör. Ha a hőmérőkör ellenállása nagy (ez van akkor, amikor meleg), akkor akár a teljes 7V is kimehet a műszerre, ekkor kerül végkitérésbe. Ha a hőmérőkör ellenállása kicsi (hideg), akkor a 7V-ból csak nagyon kevés jut a műszerre, ekkor a kitérés 0 közeli lesz.
Találtam egy képet is arról, hogy hol van (legalábbis a sima CX500-asokon) a stabilizátor: a gyújtáskapcsolótól balra (szemből nézve jobbra), a sebességmérő alatt.
Itt láthatod:
https://www.google.at/search?biw=1366&b ... 0qRyq0BLM:
Még egy érdekesség: az egyik fórumon azt írták, hogy veszélyes elhanyagolni a problémát (mármint a stabilizátor hibáját), ugyanis rosszabb esetben a fedélzeti feszültség fog kimenni a műszerre (és a hőmérőre is!), így komoly további meghibásodást okozhat a műszerben is.
Üdv.
Pesta
Pesta
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 28 vendég