CX/GL Te és Motorod

Válasz küldése
Avatar
droford
Hozzászólások: 73
Csatlakozott: 2014.11.28., pén. 09:21
Tartózkodási hely: Békés, Békés megye
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6761

Hozzászólás Szerző: droford » 2018.01.04., csüt. 14:39

Én XS töltőt használok (Aldi-ban vettem 3-4 éve 3500 körül akcióban) teszi a dolgát igaz néha a feltöltött állalpotot nem jelzi csak háózati kábal ki és bedugás után. Autóhoz és motorhoz használom.
Hátránya hogy amikor nagyon lemerül az aksi akkor nem akarja tölteni (nem indul el a töltés) igaz a leírásában ez megis van határozva hogy V-nál.
Sajnos nincs rajta csepp töltés... csak hópihe ami korábban le lett írva.
Szerintem jó kis töltő ár érték arányban, csak az ember egyik szeme rajta legyen :D
Honda CX 500 (1980)

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3813
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6762

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2018.01.15., hétf. 12:59

Én ezzel a töltővel támogatom az akksimat.
3 -4 hetente ráteszem azóta hogy ősszel letettem a mocikat.
Na már most ennek mentén a helyzet az hogy a BMW akksi ami márciusban lesz 2 éves teljesen tönkre ment.
Annyi szufla sem volt benne hogy a duda szóljon.
Az érdekesség az hogy a töltés során azt mutatta hogy az akksi rendben van, valami 13,7 V -on megállt a töltés.
A Honda akksi pedig ahogy a kép is mutatja 12,9 V-on állt meg és indult pöcc röff.
Egyébként ezzel a töltővel kapcsolatban Oszy azt írta korábban hogy nem érdemes rajta hagyni az akksin mert hogy a teljes feltöltés után sem szünteti meg a folyamatot és tölt tovább.

Kép
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

cznorbert
Hozzászólások: 57
Csatlakozott: 2017.11.22., szer. 22:47
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6763

Hozzászólás Szerző: cznorbert » 2018.01.15., hétf. 16:56

Pesta írta:Szia Norbi!

Isten hozott a CX-tulajdonosok körében! Nem sokáig gatyáztál, hamar elszántad magad! (Így kell ezt – ráadásul Karácsony közeledtével amúgy is könnyebben megy az ilyesmi…)

Az esztétikai kérdéseidben nem kívánok nyilatkozni, hacsak annyit nem, hogy fogalmam sincs hazai beszerzési forrásról, ellenben ajánlom az ebay.de-t, mint lehetséges beszerzési forrást. Ott általában korrekt fényképek, leírások vannak az alkatrészekről, többnyire ehhez mért árral – de a szépségért (is) fizetni kell… ;)

A vízpumpás kérdésedre is csak egy biztos tanáccsal tudok szolgálni neked: vegyél/szerezz egy javítási útmutatót, a Haynes-félét jó szívvel merem ajánlani. Tudom, hogy 20-30€ (postaköltséggel együtt több is lehet) egy könyvért nem kevés, de elég vacak bármiféle javításhoz úgy hozzákezdeni, hogy nem tudod, mit fogsz csinálni.

Ami még érdekes lehet:
Vannak, akik simán megcsinálják a tömítéscserét a blokk kiszedése nélkül. Én nem tenném, jobb látni, hogy mit csinálsz.
Másik ok a blokk kiszedése mellett, ha a hűtőfolyadék nem csak kifelé, hanem befelé is folyik. Ekkor a vízpumpa (azazhogy a vezérműtengely) belső szimmeringjét is cserélni kell, az pedig már csak a hátsó nagy motorburkolat leszedésével lehetséges!
Azt, hogy a befelé is szivárgó hűtőfolyadékot miként lehet bizonyosan diagnosztizálni, nem tudom, bár két érdekes dolgot tudok erről:
Egyik az, hogy egy olajcserénél láttam azt, hogy két sugárban távozik az olaj: az olaj „kilő” a leeresztő nyíláson, a hűtőfolyadék pedig (mivel nehezebb és kevésbé viszkózus) külön sugárban, az olaj alatt folyik/csorog egyenesen lefelé. (Ebben sajnos én magam vagyok érintett, de egyelőre nem tudom, hogy tényleg vmi nagy baj van-e azzal a motorral, vagy csak nem volt rajta olajcsere mondjuk az elmúlt 10 évben…)
A másik pedig: kiveszel egy kevés olajat a leeresztő nyíláson át, és azt rezsóra csöpögteted. A szaga és a sistergése alapján meg lehet tippelni, hogy van-e benne az olajon kívül más is.

Ennyi. Remélem, hogy a főbb nehézségeken hamar túljutsz, aztán majd lesz időd is meg kedved is motorozni.

Kedves Pesta,


Remélem Nálad rózsásabb már a helyzet, elég rosszul hangzott ez a 2 sugár

nálam ilyen nem volt, viszont több apró, nem várt bosszantó dologgal kell foglalkozni, pl. a fagyálló már jó ideje csepeghetett, mert az alatta lévő, blokkból kivezető kábel összes szigetelése szétmállott ilyen ragacsos trugymóvá,
a segédváz, vagy mi, ami a hűtőt tartja, egyik csavarjának menete kiszakadva az elu hengertömbből, szerencsére van erre kapcsolatom, aki helicoil menetjavítással is foglalkozik, remélem megoldja,
egy bukás nyomán az egyik oldali kormányvég ütköző rosszul van felhegesztve, s a távot egy csavarral toldották meg, ezt még nemtudom, mennyire égető ezzel foglalkozni, vagy lehet így vele talán menni, de ennek kapcsán újra kell ellenőriznem, mennyire futnak 1 nyomon a kerekek, bár vásárláskor ezt próbáltam, szemmel megnézni, remélem nem néztem be...
kellett vegyek 1/4"os crova készletet, mert az 1/2" os fej nem fért be :), hülye méretűek az o-gyűrűk, azzal is már több kört futottam, mire kialakul, stb.
ezekkel el tudok bíbelődni, miközben van még a Pancsi, aminek az első villáját kell újraépíteni, motorkuli csavarjainak a csiszatolása, horganyzása, alu elemeinek polírozása és újra is akarom fényeztetni is, csíkozni, mindennek a közepében vagyok, minden szétborogatva, de lassan alakulnak a dolgok azért, messze még a tavasz...

Zpityu
Hozzászólások: 370
Csatlakozott: 2014.11.28., pén. 09:23
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6764

Hozzászólás Szerző: Zpityu » 2018.01.17., szer. 22:41

Sziasztok!
2009-ben jártunk Párizsban. Még a jogsi se jutott eszembe nemhogy motor pláne CX.
Mégis látszik, hogy már akkor is megérintett.
Ezeket a képeket csináltam:
Csatolmányok
P3070121.JPG

Zpityu
Hozzászólások: 370
Csatlakozott: 2014.11.28., pén. 09:23
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6765

Hozzászólás Szerző: Zpityu » 2018.01.17., szer. 22:48

Itt a következő:
Csatolmányok
P3070120.JPG

maestro
Hozzászólások: 61
Csatlakozott: 2009.10.27., kedd 19:54
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6766

Hozzászólás Szerző: maestro » 2018.01.18., csüt. 11:56

Sziasztok!Tőmszelence cserével kapcsolatban,Én hőlégfúvóval egyszerűen felmelegítettem a házat és a tőmszelence simán belement.

cznorbert
Hozzászólások: 57
Csatlakozott: 2017.11.22., szer. 22:47
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6767

Hozzászólás Szerző: cznorbert » 2018.01.18., csüt. 14:58

hello

ezt a melegítéssel szerelést én is olvastam, bár ott az egész fedelet rakta be az ember a sütőbe :)

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3813
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6768

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2018.01.22., hétf. 11:34

17922 Zpityu

Szerintem BakaJoe is tudna első kézből military design -t mutatni :- )
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3813
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6769

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2018.01.23., kedd 13:11

Forrest!
nem is mondtad. megérkezett a motorom?
ugye nem esett le valahol útközben :- )
érdekes látvány volt ott az utánfutón látni ...
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Zpityu
Hozzászólások: 370
Csatlakozott: 2014.11.28., pén. 09:23
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#6770

Hozzászólás Szerző: Zpityu » 2018.01.23., kedd 19:48

Győző!
Baka Joe motorja pont olyan mint Colombo felesége. :)

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 15 vendég