CX/GL Te és Motorod
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
Re: kicsi Forrest
Forrest!
Kívánok erőt-egészséget, kitartást, türelmet, sok-sok örömet meg boldogságot a kis jövevényhez, meg a tejlevesbe aprítani valót a neveléséhez! De magam is állítom: ahol egynek jut, ott jut kettőnek is!
A gyerek fenekestül fel tudja forgatni az ember életét, de ez a rendje. Nomeg ne csak a szaracénok szaporodjanak má'...!
Kívánok erőt-egészséget, kitartást, türelmet, sok-sok örömet meg boldogságot a kis jövevényhez, meg a tejlevesbe aprítani valót a neveléséhez! De magam is állítom: ahol egynek jut, ott jut kettőnek is!
A gyerek fenekestül fel tudja forgatni az ember életét, de ez a rendje. Nomeg ne csak a szaracénok szaporodjanak má'...!
Üdv.
Pesta
Pesta
-
- Hozzászólások: 23
- Csatlakozott: 2017.11.22., szer. 22:44
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
A csempe nem sajat, csak berlem De koszonom!fgyozo írta: Hát igen!
CX csempézett környezetben.
Gratulálok, szép !
-
- Hozzászólások: 23
- Csatlakozott: 2017.11.22., szer. 22:44
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: hazai forgalombahelyezés
Kedves Pesta!Pesta írta:Gábor!
Az utóbbi években (az utóbbi 5 évben) 2 autót és 2 motort is helyeztettem forgalomba, bár az éppen aktuális szabályokat nem ismerem, tehát a "korábbi" (másfél évvel ezelőtti) tapasztalataimat tudom leírni.
Koszonom a gyors es reszletes valaszt. Igy mar egyaltalan nem tunik megoldhatatlannak az ugy. Mar talaltam is a kozelben egy KPM allomast, es csak jokat irnak rola a neten, szoval a hetvegen mar meg is latogatom oket! Szep estet!
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Gábor!
Még valami: nem tudom, hogy van-e "bejáratott" biztosítód.
Ugyanis nem mindegyik birkózik meg rugalmasan azzal a ténnyel, hogy első forgalombahelyezéses járműnek még nincs magyarországi rendszáma. A módi ezért az, hogy az alvázszám x jegyeit (ezt majd megmondják) kell megadni "rendszámként" a biztosítás megkötésekor (amikor még nincs rendszám), aztán a rendszám és a forgalmi kiadása után elküldöd nekik a forgalmi másolatát, benne a rendszámmal, és szépen átvezetik.
Ezért azt javaslom, hogy telefonon kösd meg a biztosítást, mert így nem akadsz el a rendszám-orientált alkusz-oldalakon.
Még valami: nem tudom, hogy van-e "bejáratott" biztosítód.
Ugyanis nem mindegyik birkózik meg rugalmasan azzal a ténnyel, hogy első forgalombahelyezéses járműnek még nincs magyarországi rendszáma. A módi ezért az, hogy az alvázszám x jegyeit (ezt majd megmondják) kell megadni "rendszámként" a biztosítás megkötésekor (amikor még nincs rendszám), aztán a rendszám és a forgalmi kiadása után elküldöd nekik a forgalmi másolatát, benne a rendszámmal, és szépen átvezetik.
Ezért azt javaslom, hogy telefonon kösd meg a biztosítást, mert így nem akadsz el a rendszám-orientált alkusz-oldalakon.
Üdv.
Pesta
Pesta
- fgyozo
- Hozzászólások: 3813
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
18239 Gaborvrg
az a 136e Ft-os ajánlat valóban nagyon profitorientáltnak hat.
És mintha azt akarnák h NE te profitálj.
Hol vagy helyileg?
Nekem Klock Jani által javasolt cég intézte a külföldről behozott BMW R 1150 RT forgalomba
helyezését Székesfehérváron.
A pontos összegre nem emlékszem de valahol a Pesta által leírtak környékén mozgott.
az a 136e Ft-os ajánlat valóban nagyon profitorientáltnak hat.
És mintha azt akarnák h NE te profitálj.
Hol vagy helyileg?
Nekem Klock Jani által javasolt cég intézte a külföldről behozott BMW R 1150 RT forgalomba
helyezését Székesfehérváron.
A pontos összegre nem emlékszem de valahol a Pesta által leírtak környékén mozgott.
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- droford
- Hozzászólások: 73
- Csatlakozott: 2014.11.28., pén. 09:21
- Tartózkodási hely: Békés, Békés megye
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Gábor!
Kell motorra is eredetiségvizsgálat (jan. 1-től) én se számoltam vele márciusban a Varánál de még így is belefért 1 napba. Pontos végösszeget most nem tudok de kb. 100e körül volt de nekem több volt cm3, évjárat, vételár.
4 éve a CX kb. 60-70e körül volt ha jól emlékszem.
Május 1-től változik a kintről behozott járművekre valami műszakis szabály, de inkább olvass utána
Kell motorra is eredetiségvizsgálat (jan. 1-től) én se számoltam vele márciusban a Varánál de még így is belefért 1 napba. Pontos végösszeget most nem tudok de kb. 100e körül volt de nekem több volt cm3, évjárat, vételár.
4 éve a CX kb. 60-70e körül volt ha jól emlékszem.
Május 1-től változik a kintről behozott járművekre valami műszakis szabály, de inkább olvass utána
Honda CX 500 (1980)
- Arthur
- Hozzászólások: 371
- Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Sziasztok!
Gábor!
Az ügymenet megfelel a pesta által leírtaknak.
A 136k érvényes magyar fizetőeszközt azt én is sokallom.
A következő papírokkal kell, hogy rendelkezz:
Ez forintra annyi, mint amit a fináncok kiszámolnak.
Ha megbízol valakit az is ott csinálja, de felszámol kis borravalót magának.
Szerkesztés: Most jutott eszembe, hogy 2017 dec 31-el törölték a 2009-ben hozott törvénymódosítást. Tehát ez év jan 1-től újra kell eredetiségvizsgálat a külföldről behozott gépjármű után, melynek mértéke motorkerékpár után:
500 ccm-ig 15.500,-
501 ccm-től 17.000,-
Gábor!
Az ügymenet megfelel a pesta által leírtaknak.
A 136k érvényes magyar fizetőeszközt azt én is sokallom.
A következő papírokkal kell, hogy rendelkezz:
- Eredeti külföldi forgalmi engedély
Külföldi forgalomból kivonás (ún. kivonópapír)
Adásvételi papírok (kétnyelvű, ami a te nevedre szól)
Kötelező biztosítás
Adókártya
Ez forintra annyi, mint amit a fináncok kiszámolnak.
- Az egyedi forgalomba helyezés és a vizsga díja kb: 25.000 - 28.000,-
Forgalmi 6.000,-
törzskönyv: 6.000,-
frsz: 6.150,-
Ha megbízol valakit az is ott csinálja, de felszámol kis borravalót magának.
Szerkesztés: Most jutott eszembe, hogy 2017 dec 31-el törölték a 2009-ben hozott törvénymódosítást. Tehát ez év jan 1-től újra kell eredetiségvizsgálat a külföldről behozott gépjármű után, melynek mértéke motorkerékpár után:
500 ccm-ig 15.500,-
501 ccm-től 17.000,-
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Arthur 2018.04.25., szer. 23:08-kor.
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"
- Arthur
- Hozzászólások: 371
- Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Druszám a tömítésekből elég a hátsó dekli tömítése, valamint a gyújtás részé. Ha akarsz most tudsz vízpumpa tömítést cserélni. (érdemes)
Különösebben nem kell spec szerszám, csak a lendkerék, generátor forgórész lehúzásához. Miután kicsavartad a főtengó közepéből a rögzítő anyát beletekersz egy subaru olajleeresztő csavart, amit egy ütvecsavarozó géppel kell tekerni.
A lényeg, hogy a menete M20x1,5-ös legyen.
Valami ilyesmi: https://alkatreszek.hu/feb_30660_be
Különösebben nem kell spec szerszám, csak a lendkerék, generátor forgórész lehúzásához. Miután kicsavartad a főtengó közepéből a rögzítő anyát beletekersz egy subaru olajleeresztő csavart, amit egy ütvecsavarozó géppel kell tekerni.
A lényeg, hogy a menete M20x1,5-ös legyen.
Valami ilyesmi: https://alkatreszek.hu/feb_30660_be
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
-
- Hozzászólások: 23
- Csatlakozott: 2017.11.22., szer. 22:44
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Arthur!
Koszi a reszletes leirast. Nekem csak egynyelvu(magyar) adasvetelim van, mert en mar magyar tulajdonostol vasaroltam. Ez problema lehet?
Koszi a reszletes leirast. Nekem csak egynyelvu(magyar) adasvetelim van, mert en mar magyar tulajdonostol vasaroltam. Ez problema lehet?
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 20 vendég