CX/GL Te és Motorod

Válasz küldése
Avatar
Miki650
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2010.01.30., szomb. 13:53
Tartózkodási hely: székesfehérvár
Kapcsolat:

153.

#691

Hozzászólás Szerző: Miki650 » 2010.05.15., szomb. 22:08

Heló Öregkis! Tegnap elmentem Agárdra találkoztam a csapat egy részével sajnos veled nem !De ami késik nem múlik!!
Eszmecsere folyt a motoromról mert bizonyos hibák jelentkeztek és mindenki ötletelt mi lehet a gond!Ma már szerelőnél
a motor biztos kezekben de szívesen meghallgattam volna a te véleményedet is!
A jelenség lényegében az,hogy ha már kicsit megmelegedett a motor,a mutató épp csak megmozdul és indítani próbálom
mintha megszorulna a motor!Az akkumulátor pedig a teljes lemerülés jeleit mutatja! Némi idő után minden megszűnik és
el indul de a jelenséget ismét előadja! Nem mertem nagyon terhelni nehogy nagyobb bajság történjen ezért nem tudom
mi lett volna ha???
Rendbe hozni dolgaim korai még de ideje már!

oregkis

154

#692

Hozzászólás Szerző: oregkis » 2010.05.16., vas. 09:07

153-ra
szia Myky
Én mielőtt bármelyik motort indítgattam, először az önindító állapotát ellenőriztem. Ha netán elfogy vagy megszorul a sínjében a szénkefe, sújos kár keletkezik a kollektorban. Az már nehezen javítható. Az ilyen állapotban lévő önindító egyre nehezebben forgat, de előfordul, hogy szinte az egyik napról a másikra jelentkezik a hiba. (eddig csak egy szorult javításra amit szétszedtem, de abba is belepiszkáltak, de rosszul. Az állórész bekötése volt fellazulva, és rendszertelen indítási nehézséget okozott )
Az akkut feltöltött állapotban meg kell nézetni egy akkuval foglalkozó emberrel. (ugynevezett terhehő villával ellenőrzi a kapacitását). Az akku + és - vezetékeinek állapotát, a saruk állapotát szintén meg kell vizsgálni. Egy ilyen meggyengült csatlakozásnál nagy ellenállás keletkezhet, ami szintén olyan tünetet okoz minha az akku gyenge volna.
Amikor az indítási nehézség jelentkezik, az indítórelé tetején lévő két csavart zárd rövidre egy villáskulcsal, ha így indul a relé a rossz.
Ezekkel a felülvizsgálatokkal kizárhatsz hibalehetőségeket.
A leírt hibajelenségre konkrét ötletem nincs, mindenesetre az elekromosságot kell először végig vizsgálni.
üdv

molicx

155

#693

Hozzászólás Szerző: molicx » 2010.05.16., vas. 11:32

147-re
Szia Öregkis!
Kuplung, váltó: ha sűrűbb a trutyi vissza tud kapcsolni egyet kettőt.
Generátor:ha nem végzett a polgár nappali körülmények, tudja folytatni a munkát éjszaka, munkahely megvilágítás!
Már száraz lábbal, otthonról:moli :D

Avatar
Miki650
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2010.01.30., szomb. 13:53
Tartózkodási hely: székesfehérvár
Kapcsolat:

156,

#694

Hozzászólás Szerző: Miki650 » 2010.05.16., vas. 11:38

154-re!
Mindenki erre tippelt ! Mármint az önindítóra,csak nem írtam az előzőekben! Nem akartam,hogy másokat keljen igazolnod!
A szerelőmnek is írtam a véleményekről már el is olvasta a levelemet gondolom ő is itt kezdi a vizsgálódást!Most kezdem
rendezni a papírokat mert műszakival szándékozom hazahozni a gépet a mestertől!
Rendbe hozni dolgaim korai még de ideje már!

Avatar
klb
Hozzászólások: 322
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 21:29
Tartózkodási hely: Nyírpazony
Kapcsolat:

157

#695

Hozzászólás Szerző: klb » 2010.05.16., vas. 22:09

154-re.
Szia Miki!

Az előbbi hozzászólást kiegészítve, saját tapasztalatom a következő volt.
Az önindítóban beül az alig látszó piros karikáknál, kívülről a felfogató csavarokon keresztül kapja a testet. Nekem ezek csunyán be voltak égve, tisztítás, lemez érintkezőkön ovatos hajlítás, és a melegen nehezen forgatás megszünt.
Kattints a képre, mert a karika nem látszik jól.

k.l
Csatolmányok
1000.JPG

Avatar
Miki650
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2010.01.30., szomb. 13:53
Tartózkodási hely: székesfehérvár
Kapcsolat:

158.

#696

Hozzászólás Szerző: Miki650 » 2010.05.17., hétf. 14:50

157-re!
Köszönöm a tanácsot és a segítséget!
Rendbe hozni dolgaim korai még de ideje már!

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1982
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

159

#697

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2010.05.17., hétf. 15:38

Széles útat, Szisztok!
Csatolmányok
1.JPG
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Avatar
klb
Hozzászólások: 322
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 21:29
Tartózkodási hely: Nyírpazony
Kapcsolat:

160

#698

Hozzászólás Szerző: klb » 2010.05.18., kedd 07:20

159-re

Szia Oszy!

Üdv a csapatban!
Mit tudhatunk rólad?
Merre laksz?

K.L

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3815
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

161

#699

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2010.05.18., kedd 16:48

SALIJANI - nak

teljes együttérzésemról biztosítalak ... nem fogunk törölni a Tagjaink közül hisz Te
nem lettél sem
- hitehagyo
- sem pedig szimpatizáns

Mivel nem 'jókedvedből' kellett meghoznod ezt a döntést ... a helyzetből adódóan CX tekintetében
inaktívvá váltál, csupán ennyit fogunk felvezetni az oldaladra.
Annyít jegyzek meg reménykedő szívvel h kívánom és várom h mihamarabb ismét aktív tagunk lehess.

Ez pedig csak egy privát kérdés: elárulod h végül is mennyiért adtad el?
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3815
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

162

#700

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2010.05.18., kedd 16:50

159-re

helló Oszy,
én is üdvözöllek és kiváncsian várom én is a válasziad :-)
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 33 vendég