CX/GL Te és Motorod

Válasz küldése
Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1982
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#701

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2010.05.19., szer. 11:54

Üdvözlök mindenkit,

A nevem Szabó László Oszkár,Székesfehérvár, 79-es vagyok, 14 éves korom óta szenvedek a benzingőz fertőzéstől. Akkor a bátyám aki ma sem motorozik, de hirtelen fellendülésben vett egy 350es JAWA-t még a régit, 59-est amit hamar meg is örököltem. Ez volt a tanulógép.Igen, nem a legalkalmasabb, egy Babetta inkább illet volna hozzám, mivel akkor még a lábam nemért le, vagy patka mellől vagy nagyobbak segítségével indultam-álltam meg. aztán hirtelen elkezdtem nőni 15 majd 16 lettem. Ekkor már a szerelés is érdekelt. ízeire szedtem szépen felújítottam, lefestettem. Sajnos utána bukta lett az egész mert rutin hiányában, se rongy semmit nem tettem amikor leszedtem a hengert és a dugó csapszeg rögzítő zéger elröpült. Persze hova is eshetett? De csak késibb derült ki mikor szépen lefestett vasat beindítottam és 10 mp után csattanás és leállt.Na, ekkor megkerült a zéger.

Később lett 250 ETZ. Erről nem sokat írók, de mindenképpen jól szolgált. Ami emlékezetes,hogy be is jártam Erdélyt vele 2002 nyarán.

2003. Szert tettem egy gyönyörűségre! Vette egy 250 es kardános csodát: SIMSOn AWO 425 sport. Gyártási év 1952.

Ezt Erdélyben vettem és Székesfehérvárig gurultam vele. Mint a svájci óra! Kinézetre nem volt megnyerő, mert Choppert akartak belőle faragni...sajnos. Szívfájdalmak közepette megváltam, de ezt nem részletezném. Boldog lehet az új tulaj. Széles utat neki is!!!


Kis szünet után itt vagyok a CX 500 al amit 2007 ben szerváltam. 30 km után bállt a főtengely. ez annak tudható, hogy 13 évet állt a vas, amítől kiszáradt és a rozsda kikezdte. Nem kis pénz, de sikerült rendbe rakni. azóta jól szolgál, de a napokba a CDI box megadta magát, bal hengerbe nincs szikra. Már szét is szedtem de még nem sikerült "legyártani" az újat.




Röviden ennyi.

Széles utat!!!
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1982
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#702

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2010.05.19., szer. 11:58

Szevasz Kentaur!


De örülök, hogy itt újra látlak! Remélem emlékszel még rám. Van egy nyitott "bizniszünk" amit most hogy a CDI-val gondom van, le is botolhatjuk.

Előre is kösz.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Avatar
lferi
Hozzászólások: 270
Csatlakozott: 2009.10.23., pén. 09:33
Tartózkodási hely: Gárdony
Kapcsolat:

163 CX/GL Te és Motorod

#703

Hozzászólás Szerző: lferi » 2010.05.19., szer. 14:01

Győző!
Szétkaptam a Kawa karburátorát a tippem talált membránszakadása volt ezért nem ment rendesen.
Megragasztottam ma kipróbáltam 120 a vége nyomatékos ügyes kis motor, az asszony gyakorolhat.
Üdv LF

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1982
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#704

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2010.05.19., szer. 14:16

lehet h csak én nem találom... hol lehet a fórumot testre szabni, gondolok itt email értesítés, avatar stb?

Köszönöm
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3815
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

164

#705

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2010.05.19., szer. 14:48

163-ra

120 -al ? Az igen!!! Lenyomja a Goldwing -odat wazze :-)

Mivel ragasztottad meg a membránt? A CX-ben nekem is
volt már átszakadva ...
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3815
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

165

#706

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2010.05.19., szer. 14:51

Oszy,
nézz körül jobb felül, a Felhasználói vezérlőpult - ban.

Sorszámozi pedig úgy tudsz h a TÉMA nezőbe beírod az 1-el nagyobb számot.
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1982
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

166

#707

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2010.05.19., szer. 15:31

Köszönöm, Most OK

A sorszám is talán...
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Avatar
lferi
Hozzászólások: 270
Csatlakozott: 2009.10.23., pén. 09:33
Tartózkodási hely: Gárdony
Kapcsolat:

167: CX/GL Te és Motorod

#708

Hozzászólás Szerző: lferi » 2010.05.19., szer. 16:15

164-re
A neten találtam ötletet, vékony orvosi gumikesztyű 15ft/db alkohollal zsírtalanítva gumi kivág majd mindkét oldalra folt körbe nem egyszerű de működik, gumiragasztót használtam.
Tegnap óta a helyén van.
Egyébként nyomatékos kis moci, annak idején nagyon menők lettünk volna vele.
Üdv LF

öregkis
Hozzászólások: 123
Csatlakozott: 2009.12.06., vas. 18:23
Kapcsolat:

168 Membrán javítás

#709

Hozzászólás Szerző: öregkis » 2010.05.19., szer. 19:30

szia mindenki!
Én még így nem javítottam menbránt, az ötlet jó. De azért egy kis infó a gumikesztyűről. Két féle alapanyagból készül orvosi kesztyű. Az egyik LATEX, általában ez kapható, nem benzinálló. A másik PVC, ritkábban kapható, benzinálló, nehezebben szakad, szerintem a rugalmassága megfelelő ehez a javításhoz.
Remélem kipihentétek a hétvégét.
üdv András
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára öregkis 2010.05.19., szer. 19:54-kor.

öregkis
Hozzászólások: 123
Csatlakozott: 2009.12.06., vas. 18:23
Kapcsolat:

169 Kemény Lászlónak

#710

Hozzászólás Szerző: öregkis » 2010.05.19., szer. 19:52

email érkezett

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 41 vendég