Alkatrész

Válasz küldése
maestro
Hozzászólások: 61
Csatlakozott: 2009.10.27., kedd 19:54
Kapcsolat:

1899

#2451

Hozzászólás Szerző: maestro » 2013.08.17., szomb. 16:08

Engem érdekelne.Küld árat privibe.Köszi!

maclas
Hozzászólások: 471
Csatlakozott: 2010.09.13., hétf. 18:37
Tartózkodási hely: Cegléd
Kapcsolat:

1900

#2452

Hozzászólás Szerző: maclas » 2013.08.20., kedd 11:29

Üdv Urak!
Valakinek CDI gyújtás doboza?? :(
Oszy mit is csináltál a tieddel??
Ha valami nem tetszik csinálj úgy mint a kutya!! Amit nem tud elásni, megenni, megdugni azt lepisili és tovább megy!!

semegijanos
Hozzászólások: 761
Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
Kapcsolat:

1901

#2453

Hozzászólás Szerző: semegijanos » 2013.08.20., kedd 12:10


1900-re.
Mit kell tenni a CDI dobozzal. Nekem van tartalék 2 db gyufaskatulya nagyságú !

maclas
Hozzászólások: 471
Csatlakozott: 2010.09.13., hétf. 18:37
Tartózkodási hely: Cegléd
Kapcsolat:

1902

#2454

Hozzászólás Szerző: maclas » 2013.08.20., kedd 18:04

Jani, én ugyan teljesen laikus vagyok az elektronikában :( ( is ) de az enyém nem gyufaskatulya nagyságú és nem 2 db!
1 db és olyan 10X5 cm fekete doboz ami a gyujtást vezérli. Na ez ment tönkre a villamossági szerelő szerint! :o
Ha valami nem tetszik csinálj úgy mint a kutya!! Amit nem tud elásni, megenni, megdugni azt lepisili és tovább megy!!

semegijanos
Hozzászólások: 761
Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
Kapcsolat:

1903

#2455

Hozzászólás Szerző: semegijanos » 2013.08.20., kedd 19:19

Az én motoromban 2 db gyufaskatulya nagyságúak vannak. :lol: :lol: :)

mezenyin
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2010.08.05., csüt. 11:32
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#2456

Hozzászólás Szerző: mezenyin » 2013.08.25., vas. 18:35

Tisztelettel üdvözlök mindenkit!

Teljesen új tag vagyok,és tanácsot, segítséget szeretnék kérni.

Van egy cx 400-as a birtokomban,sajnos kellően elhanyagolt állapotban,ebben részint a kor részint a korábbi tulajok valamint én is ludas vagyok.

Pillanatnyilag legfőbb problémám,az,hogy a bal oladi karburátorból folyik a benzin,és csak a jobb oldali henger megy(ha megy) az se mindig.

Állt a masina kb. egy évet,előtte könnyen indult és szépen járt.

Szerény képességeimmel arra gondoltam ki kellene pucoválni a karburátort..ám de elképzelésem sincs,hogyan lehet leszerelni.Az ülést és a tankot leemeltem,de itt erősen megtorpantam.

Gondolom ez a többségnek nem okoz gondot,de én utoljára ETZ-t javítottam kb 25 éve,szóval tapasztalat nulla,kárt nem szeretnék tenni a műszerben ezért fordulok bizalommal Hozzátok..

Segítseteeeeeeeeeeeeek

Köszönöm!

Ps.: ha szabad kérnem a folyás okáról is pár szót szóljon valaki egy zöldfülűnek...

silverwing
Adminisztrátor
Hozzászólások: 47
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 15:59
Kapcsolat:

1905

#2457

Hozzászólás Szerző: silverwing » 2013.08.25., vas. 21:51

Kedves Mezenyin!

Üdvözöllek köztünk!

Most vetted a motort?

Javaslom az oldalunkon van egy letölthető szervizkönyv, kezdésnek nem rosz.
Előszőr macerás kioperálni a karburátorokat, de menni fog.
Bowdeneket kiakasztod, szívócsonkok csavarjait kicsavarod, légszűrőház rögzítő csavarjait meglazítani, ha nem akar kijönni.(az akku mögött is van, akku ki).

Nekem pld a tűszelep hegyén egy rozsda darab volt, ami miatt nem tudott zárni.
Az úszóházból le lehet engedni a benzint, van az alján egy csavar azzal. Ha a leeresztő végére egy átlátszó csövet tesszel, és felhajtod, a leresztőt megnyitva, láthatod hol áll a benzinszint. KB az úszóház tetje körül kell lenni.

A tűszelep hegyének épnek kell lenni, az úszóban nem kell folyadéknak lenni.

Nekem attól is folyt hogy a két úszóház fel volt cserélve. (cx650)

Célszerű a tankot és a karburátort is kipucolni, kitudja mikor volt.

Utánna, szinkronizálni, és beállítani a karbit.

Vagy ha megírod hol laksz, lehet tudunk valakit, aki a közelben lakik, és tud segíteni.


Üdv: KLB

Avatar
bazsimoci
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: 2013.08.23., pén. 17:39
Tartózkodási hely: Várdomb
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#2458

Hozzászólás Szerző: bazsimoci » 2013.08.25., vas. 22:04

Az én problémám is ez lesz, azért ilyen olcsó a gép... Holnap indulok Tauberbischofsheimbe, majd megírom, hogy mi volt a baja...

mezenyin
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2010.08.05., csüt. 11:32
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#2459

Hozzászólás Szerző: mezenyin » 2013.08.26., hétf. 06:54

Köszönöm a gyors válaszokat..

Kiskunfélegyházán lakom,egy éve vettem a vasat,de ellopták a forgalmiját( plussz az összes iratomat) lejárt a műszaki,megszűnt a munkahelyem,szóval macerás tavaszom/nyaram volt,így nem sok időm maradt motorral foglalkozni

Mennyire gyakori a 400-as én még csak 500 650 -t láttam (már az enyémen kívül) alkatrészek stimmelnek??

Köszönöm

h.attila56
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2013.08.14., szer. 12:56
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#2460

Hozzászólás Szerző: h.attila56 » 2013.08.26., hétf. 09:29

Sziasztok!

Horváth Attila vagyok Sopronból és 26 év után ismét tulajdonosa lettem egy 80-as Cx 500-nak.Ilyen volt az első igazi nyugati nagymotorom és most nosztalgiából visszatértem ehhez a típushoz.Azt szeretném tőletek kérdezni,hogy tudja-e vki.hogy mi a fojtott és fojtatlan karbinak a típusjele( közvetlenül az úszóház fölött van beütve a porlasztótestbe). Van 2 karbisorom hozzá,de különböző kóddal vannak ellátva. Netán ha vki. tuti biztos,hogy az övé 50 lovas ,akkor megadhatná annak a tipusszámát.Ha valakinek van infója kérem ossza meg velem.Köszi előre is.
üdv:Attila

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 40 vendég