Alkatrész
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
1909
1908-ra
It egy tablazat a karburatorokrol. Persze sok CX 20KW-oskent kezdte (az adohatar miatt volt ez a verzio ugye), aztan a boltbol hazaerven kifaragtak a konyokbol a folytast es mindjart 37KW-os lett. A karbian nincs kulon folytas a 20KW-ra, mindben 78-as es 115-os fuvokak vannak.
It egy tablazat a karburatorokrol. Persze sok CX 20KW-oskent kezdte (az adohatar miatt volt ez a verzio ugye), aztan a boltbol hazaerven kifaragtak a konyokbol a folytast es mindjart 37KW-os lett. A karbian nincs kulon folytas a 20KW-ra, mindben 78-as es 115-os fuvokak vannak.
-
- Hozzászólások: 13
- Csatlakozott: 2013.08.14., szer. 12:56
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Köszi a választ,de itt pont azt írják az első lapon,hogy a különböző motorteljesítmény az eltérő kipu.csonkból és porlasztóból adódik.Akkor most mi is a helyzet?
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
1911
1910-re
Nem ertenek hozza A kipucsonk az ok, abban van egy "fakotesu alatet" behegesztve szukitonek, de a karbiban nincs folytas (sztem). A Cafe Raceren nekem is 20KW beuteses karbu van, aztan megy mint a veszedelem. Igaz a belsejet azt a cuccaim kozul turtam bele nagyreszt. Ha folytas van benne, azt kisebb fuvokakkal (37KW-os 78 alapjarati, 112, 115 fofuvoka) vagy a vastagabb subertu+hozzavalo kehelycso parositassal lehetne elerni, de en meg olyat nem lattam. Ha a tied megis olyan lenne, dobj fel kepet, mert erdekelne.
Nem ertenek hozza A kipucsonk az ok, abban van egy "fakotesu alatet" behegesztve szukitonek, de a karbiban nincs folytas (sztem). A Cafe Raceren nekem is 20KW beuteses karbu van, aztan megy mint a veszedelem. Igaz a belsejet azt a cuccaim kozul turtam bele nagyreszt. Ha folytas van benne, azt kisebb fuvokakkal (37KW-os 78 alapjarati, 112, 115 fofuvoka) vagy a vastagabb subertu+hozzavalo kehelycso parositassal lehetne elerni, de en meg olyat nem lattam. Ha a tied megis olyan lenne, dobj fel kepet, mert erdekelne.
- Oszy
- Hozzászólások: 1981
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
1912
1900-rá.
Szia.Maclas. Bocs h csak most valaszlok. az enyém 1előre smmi. szetbontasra vár, azaz ki minden és epitek 1et amit majd beleteszek.
Ezennel Bakajoe! kérlek küld el az ígért házilag épített cdi#det hadd lessem meg azt is, vessem ősze a kapcsrajzommal.
Tóth Zoli barátom barátjának is kellene egy cdi. Megeroszakolom magam és epitek 2Ot 3át.....
ui. Üdvözlöm az Uj tagokat. Isten hozott közénk!
Remélem az elveszett papírok csak meglesznek...szörnyű....:-S
Szia.Maclas. Bocs h csak most valaszlok. az enyém 1előre smmi. szetbontasra vár, azaz ki minden és epitek 1et amit majd beleteszek.
Ezennel Bakajoe! kérlek küld el az ígért házilag épített cdi#det hadd lessem meg azt is, vessem ősze a kapcsrajzommal.
Tóth Zoli barátom barátjának is kellene egy cdi. Megeroszakolom magam és epitek 2Ot 3át.....
ui. Üdvözlöm az Uj tagokat. Isten hozott közénk!
Remélem az elveszett papírok csak meglesznek...szörnyű....:-S
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
- fgyozo
- Hozzászólások: 3812
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
1913
h.attila56 -nak
Ahogy forrest írja ... a kipufogó könyök és a karbiban a fúvóka átmérő okozza a 20/37kW eltérést.
Én is üdvözöllek köztünk.
Képek a mocidról?
HOgy találtál ránk?
Ahogy forrest írja ... a kipufogó könyök és a karbiban a fúvóka átmérő okozza a 20/37kW eltérést.
Én is üdvözöllek köztünk.
Képek a mocidról?
HOgy találtál ránk?
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- bazsimoci
- Hozzászólások: 66
- Csatlakozott: 2013.08.23., pén. 17:39
- Tartózkodási hely: Várdomb
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
1911-re
Csináltam pár friss képet az én gyári 27 lovas karbijaimról.Az enyémben a főfúvóka 112-es, a szekunder főfúvóka pedig 78-as.
Csináltam pár friss képet az én gyári 27 lovas karbijaimról.Az enyémben a főfúvóka 112-es, a szekunder főfúvóka pedig 78-as.
- bazsimoci
- Hozzászólások: 66
- Csatlakozott: 2013.08.23., pén. 17:39
- Tartózkodási hely: Várdomb
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Ha esetleg lenne valakinek két felesleges gumimembránja a porlasztóba amig meg nem jön az új, az kérem jelezze.
A veteránvizsga miatt pedig keresek eredeti hátsó kapaszkodócsövet, mert az enyémet levették a koffertartók miatt. A koffertartót szívesen adnám érte cserébe (Krauser)
A veteránvizsga miatt pedig keresek eredeti hátsó kapaszkodócsövet, mert az enyémet levették a koffertartók miatt. A koffertartót szívesen adnám érte cserébe (Krauser)
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
1917
1915-re
Igen, ez a merete mindnek, esetleg 115 es 78. A kerdes, hogy a tu milyen vastag. Ha vastagabb, mint a 37KW-e, akkor ott a folytas. Mondom, en meg nem lattam olyat, nem is hallottam rola, de ha lehet valahol folytani a karbit, akkor meg ott lehet.
A konyokbe mi van beutve? Van beene egy "fakotesu alatet" a hengerfej feloli reszen?
Igen, ez a merete mindnek, esetleg 115 es 78. A kerdes, hogy a tu milyen vastag. Ha vastagabb, mint a 37KW-e, akkor ott a folytas. Mondom, en meg nem lattam olyat, nem is hallottam rola, de ha lehet valahol folytani a karbit, akkor meg ott lehet.
A konyokbe mi van beutve? Van beene egy "fakotesu alatet" a hengerfej feloli reszen?
-
- Hozzászólások: 761
- Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
- Kapcsolat:
1918
Tartalék karbimon a következő adat szerepel: 36AAPL2, de a 20 vagy 37 KW sehol nem található. Ha 36A akkor 37KW-os, vagy ha 36B akkor 20 KW-os ?
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 18 vendég