Alkatrész
- Pali
- Hozzászólások: 499
- Csatlakozott: 2009.12.01., kedd 17:51
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
17
Válasz 15-re!
Üdv Forest.
Nekem ugyan euro-m van arra 120/90-es gumi kell. De márkától is függ hogy melyik gumi milyen széles hiába 130/90-es mind a kettő, vásárlás előtt ezt is érdemes szem előtt tartani.
Üdv Forest.
Nekem ugyan euro-m van arra 120/90-es gumi kell. De márkától is függ hogy melyik gumi milyen széles hiába 130/90-es mind a kettő, vásárlás előtt ezt is érdemes szem előtt tartani.
18
12-re
lépésenként haladj, először is a bovdent vizsgáld meg alaposan. Kiszerelt állapotban könnyedén jár-e. Külső megjelenését tekintve, egyenletes legyen a felülete, nem legyen benne hullámos szakasz. Ez korábbi megtörésekre utal, amit esetleg kiegyengettek. Az ilyen megtörések miatt a kölsőrész nem kellően merev, hanem hosszában rugózásra hajlamos, emiatt a fékkart hosszan kell működtetni.
Az általad leirtakból arra lehet következtetni, hogy valami nem engedi, hogy a szerkezet rugói összenyomják magát a szerkezetet. A kat kiengedve, a bovdennak egy pici szabad mozgásának kell lennie, nem szabad feszülnie. A 650-es szerkezetében erősebb nyomórugó van, de ezzel egyenlőre nem kell foglalkoznod, egészen biztos, hogy nem szerkezet (lamella) kopás az oka. A kuplung csúszás a legnagyobb sebességfokozatban terhelésnél jelentkezik.
oldbandi55@gmail.com 0630/4759147
lépésenként haladj, először is a bovdent vizsgáld meg alaposan. Kiszerelt állapotban könnyedén jár-e. Külső megjelenését tekintve, egyenletes legyen a felülete, nem legyen benne hullámos szakasz. Ez korábbi megtörésekre utal, amit esetleg kiegyengettek. Az ilyen megtörések miatt a kölsőrész nem kellően merev, hanem hosszában rugózásra hajlamos, emiatt a fékkart hosszan kell működtetni.
Az általad leirtakból arra lehet következtetni, hogy valami nem engedi, hogy a szerkezet rugói összenyomják magát a szerkezetet. A kat kiengedve, a bovdennak egy pici szabad mozgásának kell lennie, nem szabad feszülnie. A 650-es szerkezetében erősebb nyomórugó van, de ezzel egyenlőre nem kell foglalkoznod, egészen biztos, hogy nem szerkezet (lamella) kopás az oka. A kuplung csúszás a legnagyobb sebességfokozatban terhelésnél jelentkezik.
oldbandi55@gmail.com 0630/4759147
19
16-ra
Miki650
csak óvatosan a három csar meghúzásakor!
A szöghajtás visszaszerelésekor a három csavart csaklazára hagyva, először a keréktengely csavarját kell meghúzni. Ha nem igy teszed, a kerékagyban lévő sokkörmű bordás csatlakozó élettartamát jócskán lerövidíted.
üdv
Miki650
csak óvatosan a három csar meghúzásakor!
A szöghajtás visszaszerelésekor a három csavart csaklazára hagyva, először a keréktengely csavarját kell meghúzni. Ha nem igy teszed, a kerékagyban lévő sokkörmű bordás csatlakozó élettartamát jócskán lerövidíted.
üdv
- Miki650
- Hozzászólások: 81
- Csatlakozott: 2010.01.30., szomb. 13:53
- Tartózkodási hely: székesfehérvár
- Kapcsolat:
22.
Ellenőriztem a bovdent rendben van! Állítottam a csavaron de teljesen a végéig feltekertem így van valami hatása a kuplungnak.
Igaz csak száraz edzést tartottam mert késő volt már és nem akartam a szomszédokat magamra haragítani a berregéssel!
Holnap tesztelek!Készítettem fotót mellékelem!
Igaz csak száraz edzést tartottam mert késő volt már és nem akartam a szomszédokat magamra haragítani a berregéssel!
Holnap tesztelek!Készítettem fotót mellékelem!
Rendbe hozni dolgaim korai még de ideje már!
- Palu
- Hozzászólások: 12
- Csatlakozott: 2009.11.21., szomb. 16:56
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
23.
15-re: A CX500C-n gyári méret amit írtál. És leginkább a gumi gyártójától függ mennyire balonos a gumi fala. Alapból valamilyen Dunloppal szállították, az kifért. A manapság beszerezhetőek már kevésbé. Én is Győző megoldását alkalmazom, le kell ereszteni a hátsó gumit ha ki szeretnéd venni a hátsó kereket.
Palu
15-re: A CX500C-n gyári méret amit írtál. És leginkább a gumi gyártójától függ mennyire balonos a gumi fala. Alapból valamilyen Dunloppal szállították, az kifért. A manapság beszerezhetőek már kevésbé. Én is Győző megoldását alkalmazom, le kell ereszteni a hátsó gumit ha ki szeretnéd venni a hátsó kereket.
Palu
Széles utat, gumifákat!
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 29 vendég