Alkatrész

Válasz küldése
Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

42

#131

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2010.04.09., pén. 19:17

40-re

Csere köszi nem, viszont gusztustalanul olcsón egy 10ért a pár?

Palya
Hozzászólások: 28
Csatlakozott: 2009.12.03., csüt. 18:24
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#132

Hozzászólás Szerző: Palya » 2010.04.09., pén. 21:14

Szia forrest!
Nekem az első sárvédőre lenne szükségem mivel .hogy az enyém csupa rozsda Légyszi találj ki rá egy árat köszi Palya

salijani
Hozzászólások: 23
Csatlakozott: 2009.11.16., hétf. 05:41
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#133

Hozzászólás Szerző: salijani » 2010.04.10., szomb. 06:02

Üdv mindenkinek!

Sajnos szomorú anyagi okok miatt - több mint egy éve tartó, krónikus munkanélküliség - nem tudok részt venni semmilyen CX-es megmozduláson, értve ez alatt a nemzetközi CX találkozót is.
Utoljára decemberben voltam fönt az oldalon, nem is akarom fájdítani a szívem, hogy csak olvasgatom, merre is utazgathatnék Veletek......
Ennek a nyomorult anyagi helyzetnek kapcsán jelezném, hogy van eladó gyönyörű állapotú krómozott első sárvédőm, valamint egy króm vízhűtőcsövem, ami a blokk oldalán fut vízszintesen, ha valakinek szüksége lenne rá.
Kellemes motorozást kívánok mindenkinek, akinek van pénze tankolni: Sali

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

44

#134

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2010.04.10., szomb. 06:07

Palyanak első sárvédő infó.
Szép króm, belülről horganysprayvel kifújva. Amiért lecseréltem, az a sárfogó guminak utólagosan fúrt lukak. Emiatt a hiba miatt egy 5e ft-ot gondoltam.

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

45

#135

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2010.04.10., szomb. 06:12

39-re

Ja és, hogy kicsit megforgassam a "vetélytárs" tőrt a szívedben :D , amiket felraktam azok mind a selejtek, amik nem voltak elég szépek, hogy felrakjam az asszony motorjára :D :D

tata/sos

Re: Alkatrész

#136

Hozzászólás Szerző: tata/sos » 2010.04.10., szomb. 13:47

Üdvözlök Mindenkit!
Új vagyok a fórumon és kérném a segítségeteket.
Regisztrációm aktiválása még nem történt meg, (de mivel sürget az idő(járás) csak ezt a lehetőséget találtam, hogy kérésem eljuttassam Hozzátok. GL650 SilverWing-em (1984) jobb oldali hengere félmeleg állapotban nem dolgozik.
(Hidegen tökéletes.) Gázadásra torpan, durrog. Kikupplongolva felpörgetés után fordulaton tartva a továbbiakban tökéletes. Ez a szokása lassan, de egyre erősödik kb 1éve. A gyujtásának már minden alkatrészét -kivéve a jeladókat- felcseréltem, de a probléma mindig jobbról van. Köszönöm ha segí­tetek. Ha valaki vállalná a javítását, vagy tudja a megoldást, írjon a: 9107248@gmail.com címre. Az anyagiakról is írj! Széles utat és olcsó benzint Nektek! Üdv.tata

Avatar
Pali
Hozzászólások: 499
Csatlakozott: 2009.12.01., kedd 17:51
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

47

#137

Hozzászólás Szerző: Pali » 2010.04.10., szomb. 16:04

Helló Tata!
Üdvözöllek közöttünk.
Nekem hasonló jelenséget produkált az 500-as Eurosport-om, a vákuumos benzincsap membránja volt kiszakadva. A benzincsap vákuumcsöve a jobb oldali szívócsövön keresztül kapja a vákuumot a motorból és ezen keresztül plusz benzin csöpögött a szívócsőbe. Nem biztos hogy nálad is ez a probléma, de ha vákuumos benzincsapod van egy próbát megér.

Üdv.: Pali

molicx

48

#138

Hozzászólás Szerző: molicx » 2010.04.10., szomb. 16:06

Sziasztok!
Elég későn érkeztem a szigetszentmiklósi börzére, de még sikerült elkérnem az eladó elérhetőségeit-épp pakolt össze-két db. Marving kipuff.dob dobozában/új/ cx500c-re, de ráteheted 500-ra is 20.000/db:szellakrichard@tvnetwork.hu, 0620/9190322 a tesz-vesz.hu-n képpel is megnézheted!Szerintem jó árban van, hátha érdekel valakit.üdv:molicx

molicx

49

#139

Hozzászólás Szerző: molicx » 2010.04.10., szomb. 16:10

Szia Tata!
Hol laksz?molicx

tata/sos

Re: Alkatrész

#140

Hozzászólás Szerző: tata/sos » 2010.04.10., szomb. 21:24

Szia Pali!
Mindenek előtt köszönöm barátságos szavaidat és segítő szándékodat. Nekem is felmerült -mint lehetséges ok- amit leírtál. Végére jártam, még úgy is, hogy a membrán helyére egy vakolást tettem, hogy ott a csapból ne follyon ki a benzin, a jobboldali szívócsövön pedig levakoltam a benzincsaphoz menő csonkot. Tehát teljes függetlenség: a nyitott csapból mehetett a benzin ahogy akart. semmi változás nem volt. A karburátort (mindkettőt) átnéztem, mert olyan a tünet, mintha benzinszegény lenne a jobboldali henger ellátása. Gázadásra leáll a jobboldal, de ha visszább engedem a gázt belekap, sőt néha megjavul. Hidegen tökéletes, szelephézag jó. Ami a legérdekesebb: a (azonos hőértékű) gyertya szine a problemás (jobb) oldalon előírás szerinti, míg a tökéletesen működő (bal) oldali fekete kormos.
Üdv. tata

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 21 vendég