CX/GL Te és Motorod

Válasz küldése
Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3815
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

93

#621

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2010.04.14., szer. 09:12

mészizs,
velem is volt h le volt törve egy darab a pipám aljából... ez főleg
akkor okozott problémát amikor esett az eső.
Nedves időben egyszerűen nem ment a motorom.

Hallottam olyanról is h egy első körben szabad szemmel nem is látható
repedés volt a pipán amit LE SEM LEHETETT SZIGETELNI mert mindenen
átütütt. Csere után jó lett.

Jó eséllyel feltételezem h áthúzás kiküszöbölése után jó lesz a gép.
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

molicx

94

#622

Hozzászólás Szerző: molicx » 2010.04.14., szer. 10:32

90-re

Szia Mészis!
Fehér folytós füst akkor keletkezik, ha hűtőfolyadék kerül az égéstérbe!... így látatlanba ez az egyik tipp...molicx

molicx

95

#623

Hozzászólás Szerző: molicx » 2010.04.14., szer. 14:48

94-re
Helyesen: fojtós...bocs molicx

mészizs

Re: 93,94,95

#624

Hozzászólás Szerző: mészizs » 2010.04.14., szer. 19:21

Köszi az infókat!
Hűtőfolyadék nem fogyott a motorból eddig.
Egy fél perc járatás után megszűnik a fehér füst, csak a fojtó szag mered meg.
Gyertyapipák megrendelve, kábel megvásárolva, karbi rendbetéve.
Szombaton lesz összerakva és utána beszélhetek majd a próba eredményéről.

Bár egy szinkron, egy gyújtás és vezérlés ellenőrzés szükségességét még fontosnak tartom.

Köszi!
Mészi

Avatar
Miki650
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2010.01.30., szomb. 13:53
Tartózkodási hely: székesfehérvár
Kapcsolat:

97.

#625

Hozzászólás Szerző: Miki650 » 2010.04.14., szer. 19:31

96-ra

Kérdezném mibe kerül a két pipa és hol rendelted!?
Rendbe hozni dolgaim korai még de ideje már!

bakajoe
Hozzászólások: 196
Csatlakozott: 2009.11.19., csüt. 17:55
Kapcsolat:

98

#626

Hozzászólás Szerző: bakajoe » 2010.04.14., szer. 22:13

Ha valakit érdekelne,egy alkatrésznek való gép:
http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmot ... CX500.html

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3815
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

99

#627

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2010.04.15., csüt. 09:03

98-re
... már vasárnap elkelt ...
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Vendég

100

#628

Hozzászólás Szerző: Vendég » 2010.04.15., csüt. 16:47

Úgy izgulok, amíg íroknehogy elvigyék a 100-ast
95-re
fojtós fojytós ?
nyelvészek beszélgetését hallottam: mára elvesztette a jelentőségét a különbség tétel a két j ly változat között. javasolták az egységesítést a " j" változaban. Ez kb egy éve volt. A gondolat további életéről nem hallottam még, de lehet hogy ez lessz a jövő.

MINDENKINEK szerény tapasztalataim:

1) Az egyi CX nek az olajfogyasztása volt sok, 2) a másiknak a füstje volt több a kívánatosnál.
Szelepszárszimmering csere mindkettőnél, (egyéni szabadalmaztatott elj.: hengerfej megbontása nélül)
Erdmény :
1) Olajfogyasztás megszűnt, 2) füst megszünt
üdv andrás

oregkis

100

#629

Hozzászólás Szerző: oregkis » 2010.04.15., csüt. 16:49

mégegyszer száz!
lemaradt a felhasználó név

VGabor
Hozzászólások: 53
Csatlakozott: 2010.04.09., pén. 08:55
Tartózkodási hely: valahol Magyarországon
Kapcsolat:

101

#630

Hozzászólás Szerző: VGabor » 2010.04.17., szomb. 16:01

Kelet-Európa és Távol-Kelet
P1030293.JPG
Az én medencém nem úszó, egyszerűen csak Kárpát.

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 30 vendég