CX/GL Te és Motorod
- fgyozo
- Hozzászólások: 3815
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
- Plero
- Hozzászólások: 398
- Csatlakozott: 2011.09.05., hétf. 13:44
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
- Kapcsolat:
- Biker
- Hozzászólások: 33
- Csatlakozott: 2012.11.12., hétf. 21:08
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Van még ott érdekesség löket modositás,távtarto a hengerfej alatt(750ccm)
forditott áramlásu hengerfej.
a kipufogo gyönyörü,mestermunka.
forditott áramlásu hengerfej.
a kipufogo gyönyörü,mestermunka.
- fgyozo
- Hozzászólások: 3815
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
1245-re
Ok h CX blokk de nekem nem világos hogy lett eből750?!
Nézzétek meg ezt a képet. Erről beszéltem korábban, ez lehet egy megodás a
repedezett szívó csonkra.
Kis fűrészelés az eredeteiről, egy kis gumicső, bilincsés és máris ott a szívócsonk.
Ok h CX blokk de nekem nem világos hogy lett eből750?!
Nézzétek meg ezt a képet. Erről beszéltem korábban, ez lehet egy megodás a
repedezett szívó csonkra.
Kis fűrészelés az eredeteiről, egy kis gumicső, bilincsés és máris ott a szívócsonk.
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- Biker
- Hozzászólások: 33
- Csatlakozott: 2012.11.12., hétf. 21:08
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Azért van a tàvtarto hf.alatt mert hosszabb lőketü a fötengö ettől lett több a ccm.
- Plero
- Hozzászólások: 398
- Csatlakozott: 2011.09.05., hétf. 13:44
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
12050-re
A karburátort illik alátámasztani, mert lerázza magáról a motor.
Az eredeti CX szívótorok nem is egyenesen áll!
A karburátort illik alátámasztani, mert lerázza magáról a motor.
Az eredeti CX szívótorok nem is egyenesen áll!
By Plero
- Plero
- Hozzászólások: 398
- Csatlakozott: 2011.09.05., hétf. 13:44
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
12058-ra
Hajtókar cserétől nem nő a lökethossz.
Főtengely csere tuti. 70mm-re növelik a löketet a 650-esnél akkor lesz belőle kb.:750ccm
Az 500-as löketét 78,5 mm-re növelni a 750ccm-hez. A furat változatlan marad mind a két esetben.
Ezek elméleti számítások.
Hajtókar cserétől nem nő a lökethossz.
Főtengely csere tuti. 70mm-re növelik a löketet a 650-esnél akkor lesz belőle kb.:750ccm
Az 500-as löketét 78,5 mm-re növelni a 750ccm-hez. A furat változatlan marad mind a két esetben.
Ezek elméleti számítások.
By Plero
- Biker
- Hozzászólások: 33
- Csatlakozott: 2012.11.12., hétf. 21:08
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
A vizleeresztö csavar laptávolsága 10mm a képet nézve arányaiban 9-10mm lehet a közbetét+2db hen
gerfej tömités.
gerfej tömités.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég