Alkatrész
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Bazsimoci!
Mivel jarsz ki, illetve mivel es mikor jossz haza? Komplett motor felfer esetleg?
Mivel jarsz ki, illetve mivel es mikor jossz haza? Komplett motor felfer esetleg?
- bazsimoci
- Hozzászólások: 66
- Csatlakozott: 2013.08.23., pén. 17:39
- Tartózkodási hely: Várdomb
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Általában személyautóval járok,most épp egy ezres Swittel vagyok Löbauban betanításon. 31.-én pénteken jövök haza Prága -Brno-Pozsony vonalon.
Kifele már a másik kocsival megyek, ez még új nekünk,nem tudom van-e rajta vonóhorog... Egyébként nem akadály, mert tudok itt kint szerezni motorszállító utánfutót, én kifelé akarok hozni motort...Visszafelé Linz után letérek Braunau felé, egyenesen Münchennek a 12-esen, aztán München után a 8-ason megyek Ulm után kb 25km-t Hívj fel február első hétvégéjén, akkor már otthon leszek és beszélhetünk róla!
Kifele már a másik kocsival megyek, ez még új nekünk,nem tudom van-e rajta vonóhorog... Egyébként nem akadály, mert tudok itt kint szerezni motorszállító utánfutót, én kifelé akarok hozni motort...Visszafelé Linz után letérek Braunau felé, egyenesen Münchennek a 12-esen, aztán München után a 8-ason megyek Ulm után kb 25km-t Hívj fel február első hétvégéjén, akkor már otthon leszek és beszélhetünk róla!
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Bazsimoci!
Koszi, kuldj egy teloszamot aztan csorgok a jovo hetvegen.
Az enyem: harminc 9000 negy35
Koszi, kuldj egy teloszamot aztan csorgok a jovo hetvegen.
Az enyem: harminc 9000 negy35
- Biker
- Hozzászólások: 33
- Csatlakozott: 2012.11.12., hétf. 21:08
- Kapcsolat:
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Ennek már közösítve van a kipampogója 1be, balra.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
- fgyozo
- Hozzászólások: 3815
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Relé - füst
Sracok!
Tegnap vette valaki a füstjeleimet?
Kaptam Molitól egy önindító relét amit be is kötöttem.
Egy japán gyártmány, annyi érdekessége van h az önindítóhoz menő csatlakozó (a kapcsolt kör, a réz anyás csavar) gyárilag össze van kötve a kapcsoló kör (kormányon lévő nyomógomb) pozitívjával.
Ettől gyakorlatilag zárt állapotban az akksi pozitívja rákerül a kormány nyomógombjára amikor nyomom a gombot és elkezdene pörgetni az önindító.
NA már most az történt hogy a bekötés után nyomom a gombot de az önindító meg se moccant. Erre csak nyomom, nyomom és nyomom … aztán iszony sűrű füst kezdett szállni a kormányszektorból!!!!!!!!
Elengedtem a gombot de ez csak égett tovább!
Már hangot is adott mire amilyen gyorsan csak tudtam, felkaptam egy csavarhúzót és kitekertem a negatívot. De ez nem segített semmit. A füst átcsapott még sűrűbb fehérbe … ekkor lecsavartam a pozitívot is… ettől kisvártatva megszűnt a füst, maradt a tömény Amperszag.
Van valakinek ötlete mi történhetett?
A bekötés előtt ellenőriztem h a reléhez egy piros/sárga vezetéken érkezett a pozitív amikor nyomtam a gombot. Ez a piros/sárga kerül összeköttetésbe az akksi pozitívjával mikor össze dugom a relé csatlakozóját és a kapcsolt körre ráhúzom az anyával az akksi pozitívot és az önindítóhoz menő pozitív kábelt.
Szóval van ötlete valakinek h mi történhetett?
Tegnap vette valaki a füstjeleimet?
Kaptam Molitól egy önindító relét amit be is kötöttem.
Egy japán gyártmány, annyi érdekessége van h az önindítóhoz menő csatlakozó (a kapcsolt kör, a réz anyás csavar) gyárilag össze van kötve a kapcsoló kör (kormányon lévő nyomógomb) pozitívjával.
Ettől gyakorlatilag zárt állapotban az akksi pozitívja rákerül a kormány nyomógombjára amikor nyomom a gombot és elkezdene pörgetni az önindító.
NA már most az történt hogy a bekötés után nyomom a gombot de az önindító meg se moccant. Erre csak nyomom, nyomom és nyomom … aztán iszony sűrű füst kezdett szállni a kormányszektorból!!!!!!!!
Elengedtem a gombot de ez csak égett tovább!
Már hangot is adott mire amilyen gyorsan csak tudtam, felkaptam egy csavarhúzót és kitekertem a negatívot. De ez nem segített semmit. A füst átcsapott még sűrűbb fehérbe … ekkor lecsavartam a pozitívot is… ettől kisvártatva megszűnt a füst, maradt a tömény Amperszag.
Van valakinek ötlete mi történhetett?
A bekötés előtt ellenőriztem h a reléhez egy piros/sárga vezetéken érkezett a pozitív amikor nyomtam a gombot. Ez a piros/sárga kerül összeköttetésbe az akksi pozitívjával mikor össze dugom a relé csatlakozóját és a kapcsolt körre ráhúzom az anyával az akksi pozitívot és az önindítóhoz menő pozitív kábelt.
Szóval van ötlete valakinek h mi történhetett?
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- Plero
- Hozzászólások: 398
- Csatlakozott: 2011.09.05., hétf. 13:44
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
12102-re
Nem zárlatos az önidítód?
A nagy áramfelvétel miatt lehet beégett, öszzeégett a kapcsolód.
Lehet zárlatos lett a relé és a kapcsoló felé testelt le ás arra folytak a nagy áramok amiért összeéget a kapcsoló.
Az is furcsa, hogy a vezérlő kör össze volt kötve a kacsoló körrel.
Látni kellene vagy néhány fénykép a dologról.
Nem zárlatos az önidítód?
A nagy áramfelvétel miatt lehet beégett, öszzeégett a kapcsolód.
Lehet zárlatos lett a relé és a kapcsoló felé testelt le ás arra folytak a nagy áramok amiért összeéget a kapcsoló.
Az is furcsa, hogy a vezérlő kör össze volt kötve a kacsoló körrel.
Látni kellene vagy néhány fénykép a dologról.
By Plero
- fgyozo
- Hozzászólások: 3815
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
12103-ra
Nem zárlatos az önidítód? - az önindító nem zárlatos.
A nagy áramfelvétel miatt lehet beégett, öszzeégett a kapcsolód. – igen, szénné égett, ezt éreztem kb2 órával utána hogy ismét megnyomtam.
Na de honnan, miért ez a nagy áram?
Lehet zárlatos lett a relé – nem lett zárlatos.
Az is furcsa, hogy a vezérlő kör össze volt kötve a kacsoló körrel. – igen. Ez nekem is nyomban feltűnt amikor kezembe vettem h beszereljem.
Úgy kaptam h nem volt rajta csatlakozó így tennem kellett rá. Ekkor lettem figyelmes erre. Ezért mértem meg hogy hogy jön a delej a relére jövő csatlakozóba. Formából adódóan csak 1 féleképpen lehet össze dugni a relé csatit így nem volt mind1 hogy melyikre teszem a + ot.
Rámértem és láttam h a sárga/piros van megszakítva és h abban jön a +.
AZ is furcsa volt hogy a relé csatiban 11,6V –ot mértem míg az akksin 12,5V –t.
Ha a gombnyomásra a csatiban lévő + és az akksi (-) között mértem akkor 12,1V –ot mértem.
Azt sem igazán értem, hova tűnt majd 1V az akksitól a reléig?
Beszéltem egy kollegával és azt mondja hogy a kapcsolt és a kapcsoló kör kb. 1V-os fesz. eltérése miatt indulhatott el az áram, a közösítésen át ráadásul jó nagy, mert direkt az akksiból át a nyomógombon…
Azt mondja ez olyan relé lehet amit a közösítés miatt egy másik relével kellett volna kapcsolnom úgy h azzal a földet nyitom/zárom.
HOgy ezt a relét a közösítés miatt nem lehetett volna így 1:1 ben berakni a CX-be.
Ok, majd igyekszem róla képet csinálni.
Nem zárlatos az önidítód? - az önindító nem zárlatos.
A nagy áramfelvétel miatt lehet beégett, öszzeégett a kapcsolód. – igen, szénné égett, ezt éreztem kb2 órával utána hogy ismét megnyomtam.
Na de honnan, miért ez a nagy áram?
Lehet zárlatos lett a relé – nem lett zárlatos.
Az is furcsa, hogy a vezérlő kör össze volt kötve a kacsoló körrel. – igen. Ez nekem is nyomban feltűnt amikor kezembe vettem h beszereljem.
Úgy kaptam h nem volt rajta csatlakozó így tennem kellett rá. Ekkor lettem figyelmes erre. Ezért mértem meg hogy hogy jön a delej a relére jövő csatlakozóba. Formából adódóan csak 1 féleképpen lehet össze dugni a relé csatit így nem volt mind1 hogy melyikre teszem a + ot.
Rámértem és láttam h a sárga/piros van megszakítva és h abban jön a +.
AZ is furcsa volt hogy a relé csatiban 11,6V –ot mértem míg az akksin 12,5V –t.
Ha a gombnyomásra a csatiban lévő + és az akksi (-) között mértem akkor 12,1V –ot mértem.
Azt sem igazán értem, hova tűnt majd 1V az akksitól a reléig?
Beszéltem egy kollegával és azt mondja hogy a kapcsolt és a kapcsoló kör kb. 1V-os fesz. eltérése miatt indulhatott el az áram, a közösítésen át ráadásul jó nagy, mert direkt az akksiból át a nyomógombon…
Azt mondja ez olyan relé lehet amit a közösítés miatt egy másik relével kellett volna kapcsolnom úgy h azzal a földet nyitom/zárom.
HOgy ezt a relét a közösítés miatt nem lehetett volna így 1:1 ben berakni a CX-be.
Ok, majd igyekszem róla képet csinálni.
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- Plero
- Hozzászólások: 398
- Csatlakozott: 2011.09.05., hétf. 13:44
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
12104-re
Még egy dologra tudok gondolni. Igaz nem láttam a kapcsolási rajzot.
Alaphelyzetben a kapcsoló testet kapcsol. A te relédnek meg +12V kellene. Az lehet , hogy az akku + pólusát az önindító kapcsolójával testre kapcsoltad az indító relén keresztül. Vagyis nem keresztül.
Akkudban mekkora feszültség van most?
Így csak találgatni tudok.
Még egy dologra tudok gondolni. Igaz nem láttam a kapcsolási rajzot.
Alaphelyzetben a kapcsoló testet kapcsol. A te relédnek meg +12V kellene. Az lehet , hogy az akku + pólusát az önindító kapcsolójával testre kapcsoltad az indító relén keresztül. Vagyis nem keresztül.
Akkudban mekkora feszültség van most?
Így csak találgatni tudok.
By Plero
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Ugy lesz ahogy Plero mondja. A CX-nel az inditogombon es a piros leallitogombon is a testet zarod nyitod. Azzal, hogy egy nem ravalo relet felraktal modositas nelkul, a kapcsoloban levo testre rakuldted a 12V-t. Es mivel az onindito rele nincs biztositekolva, igy addig fustolt amig el nem egett vmi. Ezek utan vagy egy masik kabelkoteget javasolnek vagy egy hozzaerto bontsa szet a kabelkoteget es csinalja ujra, mert sajnos nem csak a kapcsolonal lesz bibi.
Ha tudok segiteni kabelkoteg beszerzeseben, szolj.
Ha tudok segiteni kabelkoteg beszerzeseben, szolj.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 23 vendég