Alkatrész

Válasz küldése
Avatar
klb
Hozzászólások: 322
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 21:29
Tartózkodási hely: Nyírpazony
Kapcsolat:

Tank

#2761

Hozzászólás Szerző: klb » 2014.03.14., pén. 16:56

Helló Győző!

Gratulálok, javulnak a szépségverseny esélyeid.
Így karcolás elleni vádelemmel és UV védelemmel lesz felszerelve?
Reméljük nem fog szívárogni...
(mint az enyém)

koxi
Hozzászólások: 62
Csatlakozott: 2009.12.03., csüt. 22:36
Tartózkodási hely: Szolnok
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#2762

Hozzászólás Szerző: koxi » 2014.03.16., vas. 16:37

Euro első krómszár érdekelne, ha tud valaki. Üdv.
Jamaika a jamaikaiaké :)

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#2763

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2014.03.17., hétf. 10:33

Kb 50e-bol megcsinaljak modern motor telojabol ezen a szamon: 06309510644

Sajnos (bar vmivel fiatalabb motorok, mint a CX500A,B,C,D) az Eurosport teloszaraknal mas technologiat alkalmaztak vagy vekonyabb kromot tettek a japok, ezert konnyebben lesz rozsdapottyos :arrow: nehezebb egeszsegeset talalni.

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

Gyozo tank

#2764

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2014.03.17., hétf. 10:34

Nem sikerult 7vegen felrakni a tankot? Kivancsi lennek ra a motoron hogy mutat.

Te most beneveztel az EMAT-ra? Csutortokon 16-20 kozott kell kivinni a motorokat.

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3804
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#2765

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2014.03.18., kedd 11:03

12321 -re


Van önkritikám, eszem ágában sem volt pusztán magamért oda vinni a motoromat és kiállítani. A témával kapcsolatos írásomra/felvetésemre nem is reagáltál így én nem neveztem. Nem foglalkoztam tovább a kérédéssel.

A tankot pénteken haza vittem, megcsináltam a leégett önindító kapcsolót és minden más apróságot ami még kellett a készhez.
Szombat reggel kitoltam a mocit a házból és rátettem a tankot is.
Átjött VFeri a műszerrel h az új motorhoz csináljunk egy karburátor szinkront.
A tank GYÖNYÖRŰ !!!!!!!!!!!!!!!
Nagyon ízléses, mesteri munka. Nyugodtan nevezhetem műalkotásnak is.
Sokat dobott az összhatáson, borítékolható a Pusztavacsi szépségverseny győzelmem :- )
VFeri, látván az eredményt azt mondta h ő is munkára fogja majd BakaJoe –t …

A moci különösebb gond nélkül indult.
Rátettük a műszert, nem i kellett állítani rajta, a két karbi szépen együtt dolgozott, szinkronban voltak.
Ahogy állt és üresben járattuk és húztuk, szépen vette a fordulatot. Gondoltam, megyek is vele 1 karikát.
A lényeg, h baj van.
A motor terhelés alatt nem megy. Elindulok vele, szépen húz kb.3000-es fordulatig onnan nem pörög tovább csak fullad. Hiába húzom a gázt, nem dolgozza ki magát.
A jelenségről csináltam egy kis video –t, elküldtem Oszy-nak és forrestnek azzal a kéréssel hogy linkeljék be az oldalra
Oszy meg is tette, köszönöm:

http://youtu.be/CqVEXe56iY0

Megjelenik?


A karbi rendben van, nincs eldugulva.
A gyertyák rendben vannak.
A pipa ellenállása rendben van - mindkettő.
A trafó és pipa közti kábel ok.
Kicseréltük a 2 gyújtás modult is (a két gyufásdoboz).
Lemértük a blokkból jövő vezetékeket is ami röppsúlyból jön 4 db. Amiből lesz a 2 kék és 2 sárga. ” Kék – sárga” között nincs kontakt, kék – kék között és sárga-sárga között az ellenállás egyaránt 595ohm.
Úgy néz ki h a generátorom is rendben van, adja az akksira a 14,45V –ot.

Van valakinek tippje h mi lehet a gond?

Szükségem lenne 2 trafóra, kölcsön h azt is kizárhassam. Tud adni vki?

További probléma hogy a blokk hátulján alul, az üres vissza jelző kapcsoló szintén nem működik. Ahogy pakolom a váltót az üresnél villan ugyan, jelzi h néha érintkezik de nincs meg a kontakt.
Lehet h az érintkező nem éri el a váltót?
Ehhez megint szét kell szedni a blokkot?
Ezzel az a fő gond hogy ha nem érintkezik, akkor úgy veszi a moci h nem üresben van, így indítani sem lehet mivel letiltja az önindítót!!!!!! (igen, ilyenkor ott a kuplung behúzás lehetősége … de hát itt egy új blokkról van szó, szóval ne már :- ) )

Mind ezt össze vetve, jelen állás szerint elég nyugtalan vagyok és ha akarnám sem tudnám elvinni a mocit a kiállításra.

Forrest, lehet megint megijedtél és tettél valamit hogy legalább a kiállításon legyen esélyed ? :- ) :oops:
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#2766

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2014.03.18., kedd 11:48

Gyozo,

Bocsi, de az elmult hetekben nagyon bele kellett huznom a mocik osszerakasaban, csutortokon D-day ;) Ezert felejtettem el valaszolni.

Kepet lokjel mar a mocirol, tankkal.

Oszy felteszi a videot.
Megy mind a ket henger? Beinditod egyik pipa le, le kell essen a fordulat, pipa vissza, masik pipa le kell essen a fordulat. Ha megy mindkett es a trafo is ok, akkor a vezerles lesz elrakva egy foggal sztem.

Az ures visszajelzo kapcsolot probald kicserelni, ha nem, akkor maga a tengely ami a leptetovillakat mozgatja es a vegen a kis butyok vezerli a kapcsolot lehet meg rosszul beszerelve.

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3804
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#2767

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2014.03.18., kedd 13:58

12328-ra


Igen, kémeim jelentették h ott 3 emelet mélyen nagy a hajtás.
Pali is már hozzád jár haza … nem is értem h hova csúszik el egyesek ízlése :- ) De biztos csak az idő melegszik!
DE azért drukkolok h sikerül időbe befejeznetek, HAJRA !!!!!

Elég stresszes vagyok most ettől így nincs ichletem a fotózásra.
Most is kocsival jöttem dolgozni h minél hamarabb haza érkel és csinálhassam.
De ha végre jó lesz, csinálok képeket.

A bal hengerrel egyértelműen baj van.
Tegnap reggel nem is ment, most megy de egyértelműen gyengén.
Igen, megcsináltam ezt h az egyik pipa le aztán a másik …
Most csinálok majd oldal cserét is.
Hogy a bal trafót átteszem a jobb hengerre – csatlakozót átcserélem.
Ha a hiba átmegy a másik oldalra akkor egyértelműen gyújtás és kizárhatom a karbi hibát.(bár valójában azt már kizártam).

Kemény Laci azt mondja hogy nála volt ilyen, mármint h rossz volt a vezérlés 1 foggal, akkor durrogott meg nem is indult neki.
Nekem szépen indul, bár mintha kis durrogás szerűség lenne már alapjáraton is de az inkább pattogásszerű. DE egyértelműen hallani h valami nem jó a bal oldalon.

Ezek szerint az üres visszajelező ügyben blokk szét lehet kilátásban?
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Pesta
Hozzászólások: 782
Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
Tartózkodási hely: Nyékládháza
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#2768

Hozzászólás Szerző: Pesta » 2014.03.18., kedd 15:05

Győző!

Csak találgatni tudok, hátha legalább ötletet tudok adni.

Szóval:

1. Az, hogy a karburátorok szinkronizálva vannak, nem jelenti azt, hogy anyag is megy be (a levegőn felül). Lehet, hogy el van dugulva.

2. A 3000-nél való "leszabályozás" annyiban érdekes még, hogy épp itt kellene megtörténnie a gyújtás-időzítés teljes átmenetének. Vagyis itt már max. előgyújtással kellene, hogy dolgozzon a motor. A röpsúlyos előgyújtás-szabályzónál nem történt vmi?
Üdv.
Pesta

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3804
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#2769

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2014.03.18., kedd 15:32

12332-re
1)Moli külön vitte el és takarította ki karbit, úgy lett feltéve.
Utána tegnap én is leszedtem és VFeri szétszedte, de csak azt találtuk h tiszta, kár volt nekünk is szétszedni.

2)cserélek trafót és gyújtás modult. Ha a probléma ezek után is fennáll akkor csak a blokkból jöhet a gond. Hogy mi volt a röppsúllyal? – a blokk csavarjaira lett szétszedve. Nyilván ki lett véve az is. Moli rakta össze a blokkot, gondolom látta volna ha valami van vele. Szóval nem tudom, kérdezd őt.
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#2770

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2014.03.19., szer. 01:10

12333-ra

Elobb azert csereld ki egy masikra, amit kint leellenorzol, hogy jo. Amugy ez a kapcsolo testet kapcsol, erdemes korbe nezni testileg ;)

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 16 vendég