Alkatrész
-
- Hozzászólások: 62
- Csatlakozott: 2009.12.03., csüt. 22:36
- Tartózkodási hely: Szolnok
- Kapcsolat:
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Kb 50e-bol megcsinaljak modern motor telojabol ezen a szamon: 06309510644
Sajnos (bar vmivel fiatalabb motorok, mint a CX500A,B,C,D) az Eurosport teloszaraknal mas technologiat alkalmaztak vagy vekonyabb kromot tettek a japok, ezert konnyebben lesz rozsdapottyos nehezebb egeszsegeset talalni.
Sajnos (bar vmivel fiatalabb motorok, mint a CX500A,B,C,D) az Eurosport teloszaraknal mas technologiat alkalmaztak vagy vekonyabb kromot tettek a japok, ezert konnyebben lesz rozsdapottyos nehezebb egeszsegeset talalni.
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
Gyozo tank
Nem sikerult 7vegen felrakni a tankot? Kivancsi lennek ra a motoron hogy mutat.
Te most beneveztel az EMAT-ra? Csutortokon 16-20 kozott kell kivinni a motorokat.
Te most beneveztel az EMAT-ra? Csutortokon 16-20 kozott kell kivinni a motorokat.
- fgyozo
- Hozzászólások: 3815
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
12321 -re
Van önkritikám, eszem ágában sem volt pusztán magamért oda vinni a motoromat és kiállítani. A témával kapcsolatos írásomra/felvetésemre nem is reagáltál így én nem neveztem. Nem foglalkoztam tovább a kérédéssel.
A tankot pénteken haza vittem, megcsináltam a leégett önindító kapcsolót és minden más apróságot ami még kellett a készhez.
Szombat reggel kitoltam a mocit a házból és rátettem a tankot is.
Átjött VFeri a műszerrel h az új motorhoz csináljunk egy karburátor szinkront.
A tank GYÖNYÖRŰ !!!!!!!!!!!!!!!
Nagyon ízléses, mesteri munka. Nyugodtan nevezhetem műalkotásnak is.
Sokat dobott az összhatáson, borítékolható a Pusztavacsi szépségverseny győzelmem :- )
VFeri, látván az eredményt azt mondta h ő is munkára fogja majd BakaJoe –t …
A moci különösebb gond nélkül indult.
Rátettük a műszert, nem i kellett állítani rajta, a két karbi szépen együtt dolgozott, szinkronban voltak.
Ahogy állt és üresben járattuk és húztuk, szépen vette a fordulatot. Gondoltam, megyek is vele 1 karikát.
A lényeg, h baj van.
A motor terhelés alatt nem megy. Elindulok vele, szépen húz kb.3000-es fordulatig onnan nem pörög tovább csak fullad. Hiába húzom a gázt, nem dolgozza ki magát.
A jelenségről csináltam egy kis video –t, elküldtem Oszy-nak és forrestnek azzal a kéréssel hogy linkeljék be az oldalra
Oszy meg is tette, köszönöm:
http://youtu.be/CqVEXe56iY0
Megjelenik?
A karbi rendben van, nincs eldugulva.
A gyertyák rendben vannak.
A pipa ellenállása rendben van - mindkettő.
A trafó és pipa közti kábel ok.
Kicseréltük a 2 gyújtás modult is (a két gyufásdoboz).
Lemértük a blokkból jövő vezetékeket is ami röppsúlyból jön 4 db. Amiből lesz a 2 kék és 2 sárga. ” Kék – sárga” között nincs kontakt, kék – kék között és sárga-sárga között az ellenállás egyaránt 595ohm.
Úgy néz ki h a generátorom is rendben van, adja az akksira a 14,45V –ot.
Van valakinek tippje h mi lehet a gond?
Szükségem lenne 2 trafóra, kölcsön h azt is kizárhassam. Tud adni vki?
További probléma hogy a blokk hátulján alul, az üres vissza jelző kapcsoló szintén nem működik. Ahogy pakolom a váltót az üresnél villan ugyan, jelzi h néha érintkezik de nincs meg a kontakt.
Lehet h az érintkező nem éri el a váltót?
Ehhez megint szét kell szedni a blokkot?
Ezzel az a fő gond hogy ha nem érintkezik, akkor úgy veszi a moci h nem üresben van, így indítani sem lehet mivel letiltja az önindítót!!!!!! (igen, ilyenkor ott a kuplung behúzás lehetősége … de hát itt egy új blokkról van szó, szóval ne már :- ) )
Mind ezt össze vetve, jelen állás szerint elég nyugtalan vagyok és ha akarnám sem tudnám elvinni a mocit a kiállításra.
Forrest, lehet megint megijedtél és tettél valamit hogy legalább a kiállításon legyen esélyed ? :- )
Van önkritikám, eszem ágában sem volt pusztán magamért oda vinni a motoromat és kiállítani. A témával kapcsolatos írásomra/felvetésemre nem is reagáltál így én nem neveztem. Nem foglalkoztam tovább a kérédéssel.
A tankot pénteken haza vittem, megcsináltam a leégett önindító kapcsolót és minden más apróságot ami még kellett a készhez.
Szombat reggel kitoltam a mocit a házból és rátettem a tankot is.
Átjött VFeri a műszerrel h az új motorhoz csináljunk egy karburátor szinkront.
A tank GYÖNYÖRŰ !!!!!!!!!!!!!!!
Nagyon ízléses, mesteri munka. Nyugodtan nevezhetem műalkotásnak is.
Sokat dobott az összhatáson, borítékolható a Pusztavacsi szépségverseny győzelmem :- )
VFeri, látván az eredményt azt mondta h ő is munkára fogja majd BakaJoe –t …
A moci különösebb gond nélkül indult.
Rátettük a műszert, nem i kellett állítani rajta, a két karbi szépen együtt dolgozott, szinkronban voltak.
Ahogy állt és üresben járattuk és húztuk, szépen vette a fordulatot. Gondoltam, megyek is vele 1 karikát.
A lényeg, h baj van.
A motor terhelés alatt nem megy. Elindulok vele, szépen húz kb.3000-es fordulatig onnan nem pörög tovább csak fullad. Hiába húzom a gázt, nem dolgozza ki magát.
A jelenségről csináltam egy kis video –t, elküldtem Oszy-nak és forrestnek azzal a kéréssel hogy linkeljék be az oldalra
Oszy meg is tette, köszönöm:
http://youtu.be/CqVEXe56iY0
Megjelenik?
A karbi rendben van, nincs eldugulva.
A gyertyák rendben vannak.
A pipa ellenállása rendben van - mindkettő.
A trafó és pipa közti kábel ok.
Kicseréltük a 2 gyújtás modult is (a két gyufásdoboz).
Lemértük a blokkból jövő vezetékeket is ami röppsúlyból jön 4 db. Amiből lesz a 2 kék és 2 sárga. ” Kék – sárga” között nincs kontakt, kék – kék között és sárga-sárga között az ellenállás egyaránt 595ohm.
Úgy néz ki h a generátorom is rendben van, adja az akksira a 14,45V –ot.
Van valakinek tippje h mi lehet a gond?
Szükségem lenne 2 trafóra, kölcsön h azt is kizárhassam. Tud adni vki?
További probléma hogy a blokk hátulján alul, az üres vissza jelző kapcsoló szintén nem működik. Ahogy pakolom a váltót az üresnél villan ugyan, jelzi h néha érintkezik de nincs meg a kontakt.
Lehet h az érintkező nem éri el a váltót?
Ehhez megint szét kell szedni a blokkot?
Ezzel az a fő gond hogy ha nem érintkezik, akkor úgy veszi a moci h nem üresben van, így indítani sem lehet mivel letiltja az önindítót!!!!!! (igen, ilyenkor ott a kuplung behúzás lehetősége … de hát itt egy új blokkról van szó, szóval ne már :- ) )
Mind ezt össze vetve, jelen állás szerint elég nyugtalan vagyok és ha akarnám sem tudnám elvinni a mocit a kiállításra.
Forrest, lehet megint megijedtél és tettél valamit hogy legalább a kiállításon legyen esélyed ? :- )
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Gyozo,
Bocsi, de az elmult hetekben nagyon bele kellett huznom a mocik osszerakasaban, csutortokon D-day Ezert felejtettem el valaszolni.
Kepet lokjel mar a mocirol, tankkal.
Oszy felteszi a videot.
Megy mind a ket henger? Beinditod egyik pipa le, le kell essen a fordulat, pipa vissza, masik pipa le kell essen a fordulat. Ha megy mindkett es a trafo is ok, akkor a vezerles lesz elrakva egy foggal sztem.
Az ures visszajelzo kapcsolot probald kicserelni, ha nem, akkor maga a tengely ami a leptetovillakat mozgatja es a vegen a kis butyok vezerli a kapcsolot lehet meg rosszul beszerelve.
Bocsi, de az elmult hetekben nagyon bele kellett huznom a mocik osszerakasaban, csutortokon D-day Ezert felejtettem el valaszolni.
Kepet lokjel mar a mocirol, tankkal.
Oszy felteszi a videot.
Megy mind a ket henger? Beinditod egyik pipa le, le kell essen a fordulat, pipa vissza, masik pipa le kell essen a fordulat. Ha megy mindkett es a trafo is ok, akkor a vezerles lesz elrakva egy foggal sztem.
Az ures visszajelzo kapcsolot probald kicserelni, ha nem, akkor maga a tengely ami a leptetovillakat mozgatja es a vegen a kis butyok vezerli a kapcsolot lehet meg rosszul beszerelve.
- fgyozo
- Hozzászólások: 3815
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
12328-ra
Igen, kémeim jelentették h ott 3 emelet mélyen nagy a hajtás.
Pali is már hozzád jár haza … nem is értem h hova csúszik el egyesek ízlése :- ) De biztos csak az idő melegszik!
DE azért drukkolok h sikerül időbe befejeznetek, HAJRA !!!!!
Elég stresszes vagyok most ettől így nincs ichletem a fotózásra.
Most is kocsival jöttem dolgozni h minél hamarabb haza érkel és csinálhassam.
De ha végre jó lesz, csinálok képeket.
A bal hengerrel egyértelműen baj van.
Tegnap reggel nem is ment, most megy de egyértelműen gyengén.
Igen, megcsináltam ezt h az egyik pipa le aztán a másik …
Most csinálok majd oldal cserét is.
Hogy a bal trafót átteszem a jobb hengerre – csatlakozót átcserélem.
Ha a hiba átmegy a másik oldalra akkor egyértelműen gyújtás és kizárhatom a karbi hibát.(bár valójában azt már kizártam).
Kemény Laci azt mondja hogy nála volt ilyen, mármint h rossz volt a vezérlés 1 foggal, akkor durrogott meg nem is indult neki.
Nekem szépen indul, bár mintha kis durrogás szerűség lenne már alapjáraton is de az inkább pattogásszerű. DE egyértelműen hallani h valami nem jó a bal oldalon.
Ezek szerint az üres visszajelező ügyben blokk szét lehet kilátásban?
Igen, kémeim jelentették h ott 3 emelet mélyen nagy a hajtás.
Pali is már hozzád jár haza … nem is értem h hova csúszik el egyesek ízlése :- ) De biztos csak az idő melegszik!
DE azért drukkolok h sikerül időbe befejeznetek, HAJRA !!!!!
Elég stresszes vagyok most ettől így nincs ichletem a fotózásra.
Most is kocsival jöttem dolgozni h minél hamarabb haza érkel és csinálhassam.
De ha végre jó lesz, csinálok képeket.
A bal hengerrel egyértelműen baj van.
Tegnap reggel nem is ment, most megy de egyértelműen gyengén.
Igen, megcsináltam ezt h az egyik pipa le aztán a másik …
Most csinálok majd oldal cserét is.
Hogy a bal trafót átteszem a jobb hengerre – csatlakozót átcserélem.
Ha a hiba átmegy a másik oldalra akkor egyértelműen gyújtás és kizárhatom a karbi hibát.(bár valójában azt már kizártam).
Kemény Laci azt mondja hogy nála volt ilyen, mármint h rossz volt a vezérlés 1 foggal, akkor durrogott meg nem is indult neki.
Nekem szépen indul, bár mintha kis durrogás szerűség lenne már alapjáraton is de az inkább pattogásszerű. DE egyértelműen hallani h valami nem jó a bal oldalon.
Ezek szerint az üres visszajelező ügyben blokk szét lehet kilátásban?
Kellemes dugó_mozgást, a párban
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Győző!
Csak találgatni tudok, hátha legalább ötletet tudok adni.
Szóval:
1. Az, hogy a karburátorok szinkronizálva vannak, nem jelenti azt, hogy anyag is megy be (a levegőn felül). Lehet, hogy el van dugulva.
2. A 3000-nél való "leszabályozás" annyiban érdekes még, hogy épp itt kellene megtörténnie a gyújtás-időzítés teljes átmenetének. Vagyis itt már max. előgyújtással kellene, hogy dolgozzon a motor. A röpsúlyos előgyújtás-szabályzónál nem történt vmi?
Csak találgatni tudok, hátha legalább ötletet tudok adni.
Szóval:
1. Az, hogy a karburátorok szinkronizálva vannak, nem jelenti azt, hogy anyag is megy be (a levegőn felül). Lehet, hogy el van dugulva.
2. A 3000-nél való "leszabályozás" annyiban érdekes még, hogy épp itt kellene megtörténnie a gyújtás-időzítés teljes átmenetének. Vagyis itt már max. előgyújtással kellene, hogy dolgozzon a motor. A röpsúlyos előgyújtás-szabályzónál nem történt vmi?
Üdv.
Pesta
Pesta
- fgyozo
- Hozzászólások: 3815
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
12332-re
1)Moli külön vitte el és takarította ki karbit, úgy lett feltéve.
Utána tegnap én is leszedtem és VFeri szétszedte, de csak azt találtuk h tiszta, kár volt nekünk is szétszedni.
2)cserélek trafót és gyújtás modult. Ha a probléma ezek után is fennáll akkor csak a blokkból jöhet a gond. Hogy mi volt a röppsúllyal? – a blokk csavarjaira lett szétszedve. Nyilván ki lett véve az is. Moli rakta össze a blokkot, gondolom látta volna ha valami van vele. Szóval nem tudom, kérdezd őt.
1)Moli külön vitte el és takarította ki karbit, úgy lett feltéve.
Utána tegnap én is leszedtem és VFeri szétszedte, de csak azt találtuk h tiszta, kár volt nekünk is szétszedni.
2)cserélek trafót és gyújtás modult. Ha a probléma ezek után is fennáll akkor csak a blokkból jöhet a gond. Hogy mi volt a röppsúllyal? – a blokk csavarjaira lett szétszedve. Nyilván ki lett véve az is. Moli rakta össze a blokkot, gondolom látta volna ha valami van vele. Szóval nem tudom, kérdezd őt.
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
12333-ra
Elobb azert csereld ki egy masikra, amit kint leellenorzol, hogy jo. Amugy ez a kapcsolo testet kapcsol, erdemes korbe nezni testileg
Elobb azert csereld ki egy masikra, amit kint leellenorzol, hogy jo. Amugy ez a kapcsolo testet kapcsol, erdemes korbe nezni testileg
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 29 vendég