CX/GL Te és Motorod

Válasz küldése
mészizs

Re: 97. Miki 650

#641

Hozzászólás Szerző: mészizs » 2010.04.22., csüt. 11:13

Szia!
Első körben az Unixnál rendeltem normál NGK hajított pipát, de ez nem volt jó, ezt visszacseréltem gyertyákra.
Aztán a www.nagyvas.hu rendeltem 1400ft körül volt a darabja.

Igazából 2 db gyertyapipának volt rossz az ellenállás értéke, azok lettek lecserélve.

Most ott tartok, hogy KELL egy karbiszinkron, mert a motor megy, de még mindig nem az igazi.
Pipák le és, ha az első kettő hengert járatom,az elmegy, de a hátsó kettő már nem tud önállóan alapjáraton járni, leáll.
Az a bajom, hogy a karbiszinkronra a környékünkön a szerelők húzogatják a vállukat.

Most találtam a net-en egy leírást. Szinkronteszter házilag címmel. Ezt le fogom gyártani, mert szinte semmi sem kell hozza, a 4 db szinkroncsatlakozóm az meg már megvan, tehát a szívótorkokra rá tudok csatlakozni, aztán a pillangószelepeket meg tudom csavargatni.
Majd meglátjuk, ha sikerül, akkor örülni fogok, ha nem akkor meg felülök és elmotorozok oda, ahol ezt megcsinálják.

Tolnán van egy jó szaki, a barátom BMW R1150RS motorját vittük hozzá.

Egyenlőre ennyi, a múlt hét végén motoroztam vele. Sajnos olyan mint volt. Megy, ha akarom, de a vibráció 1700-2200 között továbbra is jelen van.

Balesetmentes gurigázást, széles utat és tapadjon az aszfalt!

Mészi


Avatar
Retro
Hozzászólások: 212
Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 20:22
Tartózkodási hely: Hajdúdorog
Kapcsolat:

110

#643

Hozzászólás Szerző: Retro » 2010.04.22., csüt. 20:15

A PPP kolléga által be linkelt gép az gondolom ismerős azok számára aki részt vett a tavalyi Pusztavacsi találkozón a "Koxi" barátunké a vas. 203-as képen ő látható,biztos emlékeztek rá ő volt aki lemezen hozta a javítási segédletet adott mindenkinek. ;)
UFF.

Avatar
Miki650
Hozzászólások: 81
Csatlakozott: 2010.01.30., szomb. 13:53
Tartózkodási hely: székesfehérvár
Kapcsolat:

111.

#644

Hozzászólás Szerző: Miki650 » 2010.04.22., csüt. 20:37

Meglestem a Nagyvas oldalát köszi az infót!
Karbi szinkron végett ajánlanám kedves barátomat aki motorok restaurálásával is foglalkozik és
természetesen mindenféle szerelést is elvégez!
Ő Szabó István "STEFF" Szakmáron lakik és dolgozik.Megtalálható az IWIW-en akár az én ismerőseim között is!
Én pedig vagyok : Mihalovics Miklós Székesfehérvár!
Kellemes gurulást a hétvégére!
Rendbe hozni dolgaim korai még de ideje már!

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3815
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

112

#645

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2010.04.23., pén. 09:08

hello dkalman,
örömmel nyugtázom h regiszráltál az oldalra :-)
Remélem hallatsz majd magadról itt a Fórumon is.
Hogy sikerült a tegnapi tesztvezetés ? :-)
Nem volt hisztis a moci?
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

kentaur
Hozzászólások: 356
Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 23:22
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#646

Hozzászólás Szerző: kentaur » 2010.04.23., pén. 10:01

Hello fgyozo,
a szombati talira dobd majd be a táskádba a h.fékdobot, ha nem jelent gondot - nem kell a T.G. Péternek.
Köszi és
üdv
kenta

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

114

#647

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2010.04.24., szomb. 16:45

Ercsiben a börzén sikerült egy ilyet kipróbálnom. Hát... melós vezetni, de nagy élmény. Lábkuplung, 3 gangos kéziváltó, jobb oldali markolattal szabályzod menet közben az előgyújtást... Most nézem milyen jól ment hozzá a felsőm :D
BIG_0007487444.jpg

113-ra

Re: CX/GL Te és Motorod

#648

Hozzászólás Szerző: 113-ra » 2010.04.24., szomb. 19:51

Szia Kentaur!

Nem a hátsó fékdobra volt szükségem,hanem a kuplungfedélre,de utólag is köszönöm a segítőkészségedet.

Tóth G. Péter

115-re

#649

Hozzászólás Szerző: Tóth G. Péter » 2010.04.24., szomb. 19:53

Esetleg így?

Tóth G. Péter

115-re

#650

Hozzászólás Szerző: Tóth G. Péter » 2010.04.24., szomb. 19:55

Megy ez.

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 35 vendég