Alkatrész
- fgyozo
- Hozzászólások: 3815
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
ÚJ BLOKK
12334-re
igen, ez testes kontakt!
A kapcsoló egyik végén egy kis tompa réz rudacska ami rugós és a váltóhoz ér és kapja tőle a testet amikor az üresben van.
A másik vége ami kiáll a blokkból, egy menetes csavar amire az érintkezőt rögzítjük kis anyával.
A kapcsoló eleje és vége folyamatos érintkezésben van, így átmegy rajta a váltótól kapott test – feltéve ha hozzá ér!
Vagy lehet esetleg ez is önmagával kontakt hibás?
Tegnap rohantam haza. Leszereltem az öcsém mocijáról a trafót és a gyújtás modult. Átettem az enyémre és próba.
A hiba továbbra is fenn áll, a jelenség ugyan az.
A motor indul, a bal henger gyengélkedik és a motor nem forog 3000 fölé. Hiába húzom a gázt, ott fullad, nem dolgozza ki magát.
Összegezve amit eddig tudok:
A tank tele, abból/benzincsapból kellő intenzitással jön a benzin, nincs tanksapka/vákuum elzáródás
A karbi 3x is szét lett szedve, dugulás kizárva. Benzin van benne, úszó nincs felakadva.
Gyertyapipa ellenállása mérve, rendben
Gyújtó kábel trafó és pipa között rendben
A 2 trafó ki lett cserélve másik motorról levett 2 működővel
Gyújtás modulok ki lettek cserélve másik motorról levett 2 működővel
Trafó/gyújtás modul hiba ezzel kizárva
Lényegében minden ami a blokk után van az jó, a motor mégsem megy.
Akkor mi lehet? Hol lehet a hiba?
Valami a blokkban?
Ez már túllépi a képességeimet, úgy h ismét csak Moli szakértelmében bízhatok.
Csütörtökön legurulok hozzá max 3000 –en … és átadom neki gyógyításra:- )
igen, ez testes kontakt!
A kapcsoló egyik végén egy kis tompa réz rudacska ami rugós és a váltóhoz ér és kapja tőle a testet amikor az üresben van.
A másik vége ami kiáll a blokkból, egy menetes csavar amire az érintkezőt rögzítjük kis anyával.
A kapcsoló eleje és vége folyamatos érintkezésben van, így átmegy rajta a váltótól kapott test – feltéve ha hozzá ér!
Vagy lehet esetleg ez is önmagával kontakt hibás?
Tegnap rohantam haza. Leszereltem az öcsém mocijáról a trafót és a gyújtás modult. Átettem az enyémre és próba.
A hiba továbbra is fenn áll, a jelenség ugyan az.
A motor indul, a bal henger gyengélkedik és a motor nem forog 3000 fölé. Hiába húzom a gázt, ott fullad, nem dolgozza ki magát.
Összegezve amit eddig tudok:
A tank tele, abból/benzincsapból kellő intenzitással jön a benzin, nincs tanksapka/vákuum elzáródás
A karbi 3x is szét lett szedve, dugulás kizárva. Benzin van benne, úszó nincs felakadva.
Gyertyapipa ellenállása mérve, rendben
Gyújtó kábel trafó és pipa között rendben
A 2 trafó ki lett cserélve másik motorról levett 2 működővel
Gyújtás modulok ki lettek cserélve másik motorról levett 2 működővel
Trafó/gyújtás modul hiba ezzel kizárva
Lényegében minden ami a blokk után van az jó, a motor mégsem megy.
Akkor mi lehet? Hol lehet a hiba?
Valami a blokkban?
Ez már túllépi a képességeimet, úgy h ismét csak Moli szakértelmében bízhatok.
Csütörtökön legurulok hozzá max 3000 –en … és átadom neki gyógyításra:- )
Kellemes dugó_mozgást, a párban
-
- Hozzászólások: 761
- Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
12336-ra.
Szevasz Győző !
Az első cx500A motoromnál ugyanez a jelenség volt, 3000-es fordulatnál elment az erő. Miden általad leírt műveletet elvégeztünk ( karbi, CDI, trafó, gyertyapipa és vezeték csere a Homoky Sanyiéról), de a jelenség nem változott. Akkor a fórumon felvetettem, és mindenki a generátor hibájára esküdött. Tovább nem bütyköltem és ezzel az elektromos hibával hirdettem és adtam el kilóra Érdre, Bicskei Lacinak tel.:30/500-4635.Lehetséges, hogy a probléma Forrestnél került megoldásra. Érdeklődj utána ! Lehet, hogy segítség a a fent leírtak. Sok sikert !!
Szevasz Győző !
Az első cx500A motoromnál ugyanez a jelenség volt, 3000-es fordulatnál elment az erő. Miden általad leírt műveletet elvégeztünk ( karbi, CDI, trafó, gyertyapipa és vezeték csere a Homoky Sanyiéról), de a jelenség nem változott. Akkor a fórumon felvetettem, és mindenki a generátor hibájára esküdött. Tovább nem bütyköltem és ezzel az elektromos hibával hirdettem és adtam el kilóra Érdre, Bicskei Lacinak tel.:30/500-4635.Lehetséges, hogy a probléma Forrestnél került megoldásra. Érdeklődj utána ! Lehet, hogy segítség a a fent leírtak. Sok sikert !!
- fgyozo
- Hozzászólások: 3815
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
12338 -ra
Generátor hiba? - volt töltésed vagy nem volt?
Vagy ez CDI gyújtásos volt ahol ez külön tekercsekről megy?
Elment az erő vagy FULLADT?
Mert nekem nem az van h megmarad azon a fordulaton ahol elő jön a hiba hanem
elő jön és utána hiéba húzom a gázt, csak fullad és nem "dolgozza ki".
Generátor hiba? - volt töltésed vagy nem volt?
Vagy ez CDI gyújtásos volt ahol ez külön tekercsekről megy?
Elment az erő vagy FULLADT?
Mert nekem nem az van h megmarad azon a fordulaton ahol elő jön a hiba hanem
elő jön és utána hiéba húzom a gázt, csak fullad és nem "dolgozza ki".
Kellemes dugó_mozgást, a párban
-
- Hozzászólások: 761
- Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
3000 fölé nem ment a fordulat hiába húztam neki a gázt !Elment az erő= fulladt !
- fgyozo
- Hozzászólások: 3815
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
12340-re
köszönöm!
felhívtam, beszéltem vele.
CDI gyújtásról van szó és igen, azt mondja h a generátoron lévő gyújtás tekercsével volt gond.
DE hát nálam „gyufás doboz” gyújtás van, röppsúlyos előgyújtással.
Bár a rutin az egyik legfőbb veszély forrás de mégsem hiszem h Moli hibázott volna a vezérlésnél.
Egyre jobban arra röppsúlyra gyanakszom …
Tudja valaki h milyen az amikor az nem működik jól?
köszönöm!
felhívtam, beszéltem vele.
CDI gyújtásról van szó és igen, azt mondja h a generátoron lévő gyújtás tekercsével volt gond.
DE hát nálam „gyufás doboz” gyújtás van, röppsúlyos előgyújtással.
Bár a rutin az egyik legfőbb veszély forrás de mégsem hiszem h Moli hibázott volna a vezérlésnél.
Egyre jobban arra röppsúlyra gyanakszom …
Tudja valaki h milyen az amikor az nem működik jól?
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- erdeifeco
- Hozzászólások: 88
- Csatlakozott: 2013.02.07., csüt. 22:44
- Tartózkodási hely: Magyarország(kalandvágyból)Püspökladány
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Üdv!! Győzőnek:Nekem volt hasonló bajom:Mindkét gyertya kormos,és nem pörgött ki .Megoldás: A szívató bowden megszívatott: egy kicsit fölakadt,de az elég volt,hogy mindíg sokat kapjon, és ne pörögjön ki.Egy kis olaj,meg wd 40 csodát tett!
-
- Hozzászólások: 104
- Csatlakozott: 2010.02.19., pén. 15:56
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Sziasztok. Ha valakinek nem indúlna a motorja akkumulátor hibából kifolyólag annak tudnánk 11800 huf -os áron kerÍteni yuasa tipusú akkumulátort. Zolik.
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Moli, hát a nagy arcára egy flakon nem elég.
"Kép/csatolmány törölve"
"Kép/csatolmány törölve"
A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára Oszy 2014.03.25., kedd 12:05-kor.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 30 vendég