Alkatrész
- fgyozo
- Hozzászólások: 3815
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
12383 -ra
Moli!
Szóval lemostad a kedvenc bogaraimat?
Bogica meg Muslinka oda vannak?
Oda szeretett utitársaim? :- )
Jó a motor és már tiszta is, attól tartok lehet h így már
rá sem fogok ismerni?
Moli, az adósod vagyok, nagyon NAGYON köszönöm!!
PÉnteken, munka után jövök.
Moli!
Szóval lemostad a kedvenc bogaraimat?
Bogica meg Muslinka oda vannak?
Oda szeretett utitársaim? :- )
Jó a motor és már tiszta is, attól tartok lehet h így már
rá sem fogok ismerni?
Moli, az adósod vagyok, nagyon NAGYON köszönöm!!
PÉnteken, munka után jövök.
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- erdeifeco
- Hozzászólások: 88
- Csatlakozott: 2013.02.07., csüt. 22:44
- Tartózkodási hely: Magyarország(kalandvágyból)Püspökladány
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
12378-ra Győzőnek: Egyszerű volt rájönni:PÁr nap múlva a rozsda már láthatóan nem engedte vissza a helyére,nyomásra kb. egy fél centit ment lejjebb.Ekkor jött-no nem a Tenkes kapitánya-hanem az említett wd 40,meg az olaj.Fecó
- Gary
- Hozzászólások: 141
- Csatlakozott: 2009.11.12., csüt. 12:17
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
"Az élet olyan, mint a motor.Be kell rúgni, másként nem megy."/Hofi/
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
- fgyozo
- Hozzászólások: 3815
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Ez úton tapasztalatból jelentem h végre jó a motorom - HURRÁ !!!!!!
Moli, ismét köszönöm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!44
Moli, ismét köszönöm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!44
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- Plero
- Hozzászólások: 398
- Csatlakozott: 2011.09.05., hétf. 13:44
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
- Kapcsolat:
- fgyozo
- Hozzászólások: 3815
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
12408-ra
Plero!
Köszönöm az érdeklődést és bocs a késői válaszért.
Addig nem akartam írni amíg ki nem próbáltam valamit.
Erre tegnap nyílt lehetőségem.
A helyzet az h a Moli egy CX Mágus!
A motorom hiba jelenségét korában már leírtam.
AZ azt követő hiba keresés kapcsán összesen 6 gyertya lett cserélve a
motorban. 4-et én cseréltem, 2-t pedig egy autó szerviz.
A gyertya cseréket követően a hibajelenség minden alkalommal megmaradt és
pontosan ugyan úgy jött elő. Megjegyzem, a 6 gyertya közül egyik sem volt új.
Ezt követően került le a motor Molihoz.
A Moli elmondta h tett bele 2 ÚJ gyertyát és a motor megjavult.
Haza jöttem vele és szombaton mentem is vele egy karikát és valóban, tartósan jónak tűnik.
Tegnap bele tettem vissza azt a 2 gyertyát amivel korábban már próbálkoztam
és most jó volt vele a motor.
Úgy h Moli egy Varázsló, le is borulok előtte
Van itt egy másik érdekesség is.
Azt is írtam már h az új motor érezhetően jobb is. Szebben jár, dinamikusabb.
Ami furcsaság az a következő: nyár elején vettem bele egy új Yuasa akksit, tehát az most nincs 1 éves benne. Ám az nap mikor levittem a Molihoz, kidobtam belőle azt az akksit és tettem bele egy másik újat.
Amikor mentem a motorért Móli is panaszolta hogy milyen kehesen forgat az önindítóm, úgy kellett bebikáznunk a mocit. Erre én csak fogtam a fejem, mondtam is neki h basszus, hát ma vettem és tettem bele az új akksit.
Na már most azóta már én is tologattam az új mocit mert nem volt képes megforgatni az önindító. Tök úgy nézett ki h halott az akksi.
Amikor kitolom a garázsból és indítok hidegen, akkor pörget rendesen, indít.
Ha a motor bemelegszik, leállítom és indítanák újra akkor, csak nyekereg de
nincs ereje pörgetni. Nem indul.
Hagyni kell vagy 10 percig állni, próbálom és akkor már megint pörget, indul.
Lehetséges hogy azért szívok mert olyan jó lett a motor?
Hogy indítás után megjön az olaj és ettől akkora kompresszió lesz benne hogy ezt már nem képes ledolgozni az önindító?
Ha hűl egy kicsit, csökken benne a kompresszió és akkor már elbír vele?
Egyébként van hogy melegen 1-2 rövidke kehes próbálkozás után, ha éppen olyanja van, belendül, pörget mit atom és már indul is.
De sajnos nem ez a jellemező.
A motor biztos h nem szorul, tehát nincs összerakási probléma… lehet h attól függ épp leállításnál épp hol állt meg a dugó?
AZ önindító relé hibáját is kizárhatjuk.
Egyrészt mert az is új benne (ismét köszönet ezért is Mólinak ) másrészt mert ha kiiktatom a relét azzal h a két csavaros érintkezőjét rövidre zárom pl. egy közé dugott fogóval, akkor sem tud pörgetni.
Szóval lehet gond az is hogy túl jó egy motor?
Vajon a zsír új CX -nél, ha kitolták a szalonból, előállt ez a probléma?
Plero!
Köszönöm az érdeklődést és bocs a késői válaszért.
Addig nem akartam írni amíg ki nem próbáltam valamit.
Erre tegnap nyílt lehetőségem.
A helyzet az h a Moli egy CX Mágus!
A motorom hiba jelenségét korában már leírtam.
AZ azt követő hiba keresés kapcsán összesen 6 gyertya lett cserélve a
motorban. 4-et én cseréltem, 2-t pedig egy autó szerviz.
A gyertya cseréket követően a hibajelenség minden alkalommal megmaradt és
pontosan ugyan úgy jött elő. Megjegyzem, a 6 gyertya közül egyik sem volt új.
Ezt követően került le a motor Molihoz.
A Moli elmondta h tett bele 2 ÚJ gyertyát és a motor megjavult.
Haza jöttem vele és szombaton mentem is vele egy karikát és valóban, tartósan jónak tűnik.
Tegnap bele tettem vissza azt a 2 gyertyát amivel korábban már próbálkoztam
és most jó volt vele a motor.
Úgy h Moli egy Varázsló, le is borulok előtte
Van itt egy másik érdekesség is.
Azt is írtam már h az új motor érezhetően jobb is. Szebben jár, dinamikusabb.
Ami furcsaság az a következő: nyár elején vettem bele egy új Yuasa akksit, tehát az most nincs 1 éves benne. Ám az nap mikor levittem a Molihoz, kidobtam belőle azt az akksit és tettem bele egy másik újat.
Amikor mentem a motorért Móli is panaszolta hogy milyen kehesen forgat az önindítóm, úgy kellett bebikáznunk a mocit. Erre én csak fogtam a fejem, mondtam is neki h basszus, hát ma vettem és tettem bele az új akksit.
Na már most azóta már én is tologattam az új mocit mert nem volt képes megforgatni az önindító. Tök úgy nézett ki h halott az akksi.
Amikor kitolom a garázsból és indítok hidegen, akkor pörget rendesen, indít.
Ha a motor bemelegszik, leállítom és indítanák újra akkor, csak nyekereg de
nincs ereje pörgetni. Nem indul.
Hagyni kell vagy 10 percig állni, próbálom és akkor már megint pörget, indul.
Lehetséges hogy azért szívok mert olyan jó lett a motor?
Hogy indítás után megjön az olaj és ettől akkora kompresszió lesz benne hogy ezt már nem képes ledolgozni az önindító?
Ha hűl egy kicsit, csökken benne a kompresszió és akkor már elbír vele?
Egyébként van hogy melegen 1-2 rövidke kehes próbálkozás után, ha éppen olyanja van, belendül, pörget mit atom és már indul is.
De sajnos nem ez a jellemező.
A motor biztos h nem szorul, tehát nincs összerakási probléma… lehet h attól függ épp leállításnál épp hol állt meg a dugó?
AZ önindító relé hibáját is kizárhatjuk.
Egyrészt mert az is új benne (ismét köszönet ezért is Mólinak ) másrészt mert ha kiiktatom a relét azzal h a két csavaros érintkezőjét rövidre zárom pl. egy közé dugott fogóval, akkor sem tud pörgetni.
Szóval lehet gond az is hogy túl jó egy motor?
Vajon a zsír új CX -nél, ha kitolták a szalonból, előállt ez a probléma?
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- Plero
- Hozzászólások: 398
- Csatlakozott: 2011.09.05., hétf. 13:44
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
12410-re.
Köszönöm.
KLB is panaszkodott az indítási problémára. Akkor arra jutottunk, hogy nem mindegy mekkora az índító árama az akkunak. Azonos kapacitás mellet lehet más az indító áram nagysága!
Köszönöm.
KLB is panaszkodott az indítási problémára. Akkor arra jutottunk, hogy nem mindegy mekkora az índító árama az akkunak. Azonos kapacitás mellet lehet más az indító áram nagysága!
By Plero
-
- Hozzászólások: 190
- Csatlakozott: 2010.01.04., hétf. 14:46
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Üdv mindenkinek!
Győző indítási problémájához csak annyit, hogy nekem is gondom volt, van. Nekem az a tapasztalatom ahogy azt Plero is írta, az indítási áram nagyban befolyásolja az indítás sikerességét. Aki emlékszik rá tavaly Romániában reggel nem indult a motorom. Se után, se előtte nem jelentkezett (előtte napon, valamint az nap) ez a probléma.Utána végig gondolva arra jutottam, hogy az éjszakai hideg megszívta az aksit, valamint a dermedt motor is nehezebben indul.
Igaz ez Győzőnél fordítva van, neki a meleg motor nem indul !
SF
Győző indítási problémájához csak annyit, hogy nekem is gondom volt, van. Nekem az a tapasztalatom ahogy azt Plero is írta, az indítási áram nagyban befolyásolja az indítás sikerességét. Aki emlékszik rá tavaly Romániában reggel nem indult a motorom. Se után, se előtte nem jelentkezett (előtte napon, valamint az nap) ez a probléma.Utána végig gondolva arra jutottam, hogy az éjszakai hideg megszívta az aksit, valamint a dermedt motor is nehezebben indul.
Igaz ez Győzőnél fordítva van, neki a meleg motor nem indul !
SF
- Biker
- Hozzászólások: 33
- Csatlakozott: 2012.11.12., hétf. 21:08
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
12410-re
Èn ezt a gyertya tèmàt nem hiszem el.
Olyan nincs hogy egy motorblokk túl jó,mindent meg terveznek a gyàrban hidegen-melegen ugyanonnan intenzitàssal kell forgatnia. Megprobàlnàm bika akkumlàtorral,vagy màsik önindító nem nagy ügy kicserèlni esetleg test kàbel. Probàlhatnàd kivett gyertyàkkal is. Ha ezek mind jók akkor nem fogsz nyugodtan aludni. Nem melegszik túl a víz?
Èn ezt a gyertya tèmàt nem hiszem el.
Olyan nincs hogy egy motorblokk túl jó,mindent meg terveznek a gyàrban hidegen-melegen ugyanonnan intenzitàssal kell forgatnia. Megprobàlnàm bika akkumlàtorral,vagy màsik önindító nem nagy ügy kicserèlni esetleg test kàbel. Probàlhatnàd kivett gyertyàkkal is. Ha ezek mind jók akkor nem fogsz nyugodtan aludni. Nem melegszik túl a víz?
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 19 vendég