Túra

Válasz küldése
Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3815
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Túra

#2511

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2014.04.17., csüt. 13:16

12608 -ra

Pali!
Ha már így felvetetted a kérdést, ez a lehetőség viszont engem is érdekelne.
Ez tényleg meg tudná mutatni hogy hogy sikerült az „ én projektem”.
Mert itt mi lehet az eltérés?
A 16/18-as kerék és a szöghajtás?
Bár a szakirodalom szerint a GL650és CX650Eurosport végsebessége között van 30km/h az Eurosport javára.
Nem izgat különösebben a végsebesség de azt tényleg szívesen megnézném h a generál tudja-e kompenzálni a dinamika közti gyári eltérést?
Persze ha teszünk is egy ilyen összehasonlító karikát, azt csak később ha már nem bejáratos a motorom.
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

Re: Túra

#2512

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2014.04.17., csüt. 13:21

A cafe racer konnyitese (kb 15-20 kg) nem hiszem hogy szamitana ebben a konkret esetben. Annyival pont nehezebb vagyok egy bizonyos CX650 tulajdonosnal (vagy inkabb 40-50 kg-val) akivel gyorsultam es fej-fej mellett mentunk. Nem vertem oda, de fej fej mellett mentunk. Tehat a suly ebben az esetben sem szamit, Gyozo is egy emberkezdemeny a kis 60 kg-val :lol:
Nem nevezem meg az illetot, mint ahogy a Gyozovel valo verseny utan sem beszelunk majd a csuf veresegrol, ha Gyozo alulmaradna ;)

Inkabb az a velemenyem, hogy egy felujitott blokkos 500 gyorsul ugy, mint egy kituggyahanyszazezret futott 650.

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1982
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

Re: Túra

#2513

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2014.04.17., csüt. 13:26

számit a suly, mert a sárga-feketére ráaggatott sok vassal eléri vagy meghaladja a 300 kg-ot. a CF csak kb 200-220 Kg.
A karácsonyfaizzók meg legalább 3 lovat és egy kancát zabálnak a generátortól :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Nem beszélve a 2 elefántfülről ami akkora légellenállást produkál, h a végén úgy gyorsul mint egy jó babetta. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

Re: Túra

#2514

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2014.04.17., csüt. 13:28

12614-re

A bejaratas az olajcsere utan megtortentnek minositheto (2-300km). En pl tavaly ahogy osszeraktam a cafet, kialltam az udvarbol es palyan majdnem nyelen Gyorujbaratig. Na az be lett jaratva :o Azert a fotengely nem uj, a hajtokar nem uj... Szoval ezt a felujitott blokkot is csak idezojelben mondanam, inkabb nagyszerviz a pontos meghatarozas. Csak altalaban a szervizt nalunk arra mondjak, ha gyertyat cserelnek meg felfujjak a gumit :ugeek:

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

Re: Túra

#2515

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2014.04.17., csüt. 13:30

12616-ra

Es akkor razza az oklet a Babettas postas neni a Gyozo mogott, hogy HUZZAD MA` NEKIII! :lol: :lol: :lol:

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1982
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

Re: Túra

#2516

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2014.04.17., csüt. 13:58

Felfelé a Transzfogarasin....
Fgyozo vs babetta.JPG
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Pesta
Hozzászólások: 782
Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
Tartózkodási hely: Nyékládháza
Kapcsolat:

Re: Felfelé a Transzfogarasin

#2517

Hozzászólás Szerző: Pesta » 2014.04.17., csüt. 15:09

Oszy!

Én a helyedben a propellerhajtású biciklisről készített képet tettem volna fel...!
:-D
Üdv.
Pesta

Pesta
Hozzászólások: 782
Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
Tartózkodási hely: Nyékládháza
Kapcsolat:

Re: CX500 vs. CX650

#2518

Hozzászólás Szerző: Pesta » 2014.04.17., csüt. 15:28

Forrest!

Szerintem elfelejtettél leírni vmit. Nevezetesen, hogy az "ellenfeled" csak 3.-ban indulhatott a 650-essel, és nem is válthatott...
Viccet félretéve, nehezen tudom elképzelni, hogy egy 500-as megszorítson egy 650-est gyorsulásban. Súlyban kb. ugyanott vannak, és eddig akárki is nyilatkozott, azt mondta, hogy ég és föld a két motor. Nekem is volt alkalmam mindkettőn ülni, és nem éreztem úgy, hogy pariban lenne a két motor...

Ugyanakkor az ST1100 pl. kifejezetten lomhának tűnik kis sebességről gyorsításnál. Ott elsősorban a tömeg tűnik korlátozó tényezőnek (nomeg az, hogy egy ilyen motort nem forgat az ember 1-2-ben "leszabályozásig"). Más kérdés, hogy 100-ról olyat gyorsult harmadikban, hogy csúsztam az ülésen hátrafelé, egy pillanatra meg is ijedtem... :D Pedig hol van ez egy ütős (és főleg pörgős) sportmotortól...!? (Miért is van "vihar a biliben" érzésem..?)
Üdv.
Pesta

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3815
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Túra

#2519

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2014.04.17., csüt. 15:45

12619 -re
Oszy! - ez a kép kiütött :D
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3815
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Túra

#2520

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2014.04.17., csüt. 15:51

12616
Már nincs elefánt fül légellenállás! – Moli megmondta h ez egy jó motor úgy h nincs rá szükség és leszedette. Ő pedig tudja !
A lámpákat ledesítettem úgy h a 3 ló és a kanca szintén tolnak a seggem alatt.
Úgy h már csak minimum egy tunningolt Babettáról beszélhetünk.
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég