CX/GL Te és Motorod
-
- Hozzászólások: 62
- Csatlakozott: 2009.12.03., csüt. 22:36
- Tartózkodási hely: Szolnok
- Kapcsolat:
-
- Hozzászólások: 314
- Csatlakozott: 2009.11.13., pén. 19:52
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Sziasztok!
Ne foglalkozz azzal a termosztáttal,- ha már ott tartasz,- vegyél bele másikat, a Honda szivik megnemmondom fejből melyik típusáét szoktam beletenni, új ára kb 2000ft, ha érdekel otthon megnézem, már több cx-ben is remekül működik, még a Győzőében is. A vízforgató lapát is le szokott néha forogni a helyéről, bár az hanghatással is jár.moli
Ne foglalkozz azzal a termosztáttal,- ha már ott tartasz,- vegyél bele másikat, a Honda szivik megnemmondom fejből melyik típusáét szoktam beletenni, új ára kb 2000ft, ha érdekel otthon megnézem, már több cx-ben is remekül működik, még a Győzőében is. A vízforgató lapát is le szokott néha forogni a helyéről, bár az hanghatással is jár.moli
-
- Hozzászólások: 96
- Csatlakozott: 2011.08.08., hétf. 11:45
- Tartózkodási hely: Szerbia
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Köszi a tippeket a hétvégén leelenőrzöm a termosztátot.Van egy rezervába is, kérdés hogy az jo-e.
Moli köszi az ajánlatot ha egyik se lesz jo akkor igényt tartok egy szivik termosztátra.a vizforgato lapát nem hiszem hogy le van tágulva mivel a télen bontottam ki és leelenőriztem és minden okés volt.
A fagyálo amit beletettem alu hűtökre van báris azt irja rajta.
Most csak még valaki szoljon hozzá a gyertya pipa dilemámhoz mert az is idegesit
Moli köszi az ajánlatot ha egyik se lesz jo akkor igényt tartok egy szivik termosztátra.a vizforgato lapát nem hiszem hogy le van tágulva mivel a télen bontottam ki és leelenőriztem és minden okés volt.
A fagyálo amit beletettem alu hűtökre van báris azt irja rajta.
Most csak még valaki szoljon hozzá a gyertya pipa dilemámhoz mert az is idegesit
- forrest99
- Hozzászólások: 2510
- Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
12905-re
Ha mukszik a vas, a pipat szard le
En magan a huton gyanitom a problemat. A huto kulso lamellai osszevissza hajolva, tele kovel, bogarral (nem aramlik at a levego), belul tiszta trutyi, vizko, zarvanyos jaratok (nem aramlik eleg viz benne). Vagy mindketto egyszerre es akkor tuti, hogy szar.
Amugy varosi totyorgesnel a 80 fokos aszfalton meg egy jo hutovel is felforrhat orakon at tarto dugoban araszolaskor.
Ha mukszik a vas, a pipat szard le
En magan a huton gyanitom a problemat. A huto kulso lamellai osszevissza hajolva, tele kovel, bogarral (nem aramlik at a levego), belul tiszta trutyi, vizko, zarvanyos jaratok (nem aramlik eleg viz benne). Vagy mindketto egyszerre es akkor tuti, hogy szar.
Amugy varosi totyorgesnel a 80 fokos aszfalton meg egy jo hutovel is felforrhat orakon at tarto dugoban araszolaskor.
- Pali
- Hozzászólások: 499
- Csatlakozott: 2009.12.01., kedd 17:51
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Én pont ezért nem szoktam a dugóban araszolni.
-
- Hozzászólások: 96
- Csatlakozott: 2011.08.08., hétf. 11:45
- Tartózkodási hely: Szerbia
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Ok akkor a pipa para elfelejtve
A hűtöm nem beteg és rendszeresen kimosom a külső lameláit.Belül lehetséges, bár 2 éve az is levolt véve és átmostam,beledugtam a gumicsővet és adtam neki nyomást.Bár nem tudom hogy ez elegendő lehetett-e.Egy kis moslék ki is jött belőle.
A tötyögést megértem 80 fokba, engem az zavar hogy alapjáraton felforr a vizem tehát kb 1000fordulaton.amikor ujra elindulok szép lassan lekuszik.De majdnem olyan hogy a pirosnál le kell álitanom.
A hűtöm nem beteg és rendszeresen kimosom a külső lameláit.Belül lehetséges, bár 2 éve az is levolt véve és átmostam,beledugtam a gumicsővet és adtam neki nyomást.Bár nem tudom hogy ez elegendő lehetett-e.Egy kis moslék ki is jött belőle.
A tötyögést megértem 80 fokba, engem az zavar hogy alapjáraton felforr a vizem tehát kb 1000fordulaton.amikor ujra elindulok szép lassan lekuszik.De majdnem olyan hogy a pirosnál le kell álitanom.
-
- Hozzászólások: 471
- Csatlakozott: 2010.09.13., hétf. 18:37
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Rendszám
Uraim! Meg lett a rendszámom! Köszönöm a segítséget D.Kálmánnak, hogy megtalálta Palinak és Forrestnek, hogy elhozták Ceglédre!! Még egyszer köszi!!
Ha valami nem tetszik csinálj úgy mint a kutya!! Amit nem tud elásni, megenni, megdugni azt lepisili és tovább megy!!
-
- Hozzászólások: 203
- Csatlakozott: 2012.05.15., kedd 09:02
- Tartózkodási hely: Hosszúpályi
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Üdv!
Szitás polo továbbra is rendelhető.
1 szitázás ( elöl, hátul mind1) 2800ft.
2 szitázás ( elöl-hátul) 3300ft.
Szitás polo továbbra is rendelhető.
1 szitázás ( elöl, hátul mind1) 2800ft.
2 szitázás ( elöl-hátul) 3300ft.
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Te Roli, biztos fozi a vizet v csak xar a műszer? Ha alacsony a feszültség, akkor feljebb kúszik a mutató is. Ne kérdezd miért, ezt tapaaztaltam de sosem jártam utána.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
-
- Hozzászólások: 96
- Csatlakozott: 2011.08.08., hétf. 11:45
- Tartózkodási hely: Szerbia
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Oszy-szerintem főzi mert volt hogy kitolta a kiegyenlitő tartálybol amikor nagyon felszaladt.sajna még nem volt időm kivenni a termosztátot de amint rákerül a sor töbet tudok.Azt vettem eszre hogy kb 30fok körüli kinti hőmérsékletnél kezdődik a probléma mert pl szombaton gurultam és nem volt kint több 25foknál felém és szépen ált a mutato ahol kell.Bár igaz nemis nagyon városoztam inkább nyilt ut.Na szoval majd kiderül amint kivettem a termosztátot.remélem csak anyi a gond és a másik rezerva termosztátom meg pont jo lesz
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 37 vendég