CX/GL Te és Motorod

Válasz küldése
Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1982
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#5011

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2014.06.16., hétf. 23:04

Reméljük. Sok sikert.
Tedd majd be a kivett termosztatot a teafozobe és teddd fék forrni. Forrás előtt aszem 80-85C után elkezd nyitni. Szép látványos játék.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Avatar
klb
Hozzászólások: 322
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 21:29
Tartózkodási hely: Nyírpazony
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#5012

Hozzászólás Szerző: klb » 2014.06.23., hétf. 22:17

A közponi e-mail címünkre érkzett, csapattársunk kérése, akinek volna ötlete, írja meg, vagy hívja fel

Kedves Klubtársak!

Elsősorban a ezúton szeretném megköszönni a legutóbbi problémám megoldásához nyújtott segítségeteket.
Ez az év úgy-tűnik nem az én évem.
Szeretett vasam újabb gondot okoz.
Minden rendben üzem anyag is szikra is van, mégsem indul el.
Használat közben egy leállítás után nem indul el.
Szerelő ellenőriz üzemanyag szint, karburátor rendben.
Szikra van 3-5 mm -ről áthúz mégsem dörren el.
Szeretném ismét kérni tanácsotokat javaslataitokat a megoldáshoz.

Köszönettel:

Az olajnyomás legyen veletek!!

Üdv: Kovács Miklós
30 99 43 708

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1982
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#5013

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2014.06.24., kedd 09:00

Írtam neki SMS-t. Nem regisztrált a fórumra, miért nem ír ide?
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3815
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

12961

#5014

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2014.06.24., kedd 10:08

Oszy!
Szerintem azért nem mert talán így próbálja elkerülni h kapcsolatba kerüljön veled 8-)
Már én is bánom ... :roll:
Most meg még sms-el is bombázod? - hát tényleg elég rámenős fiúcska vagy, elég nehéz
tőled megszabadúlni :P
Na és mi lesz? lesz másik motorod?
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

roli
Hozzászólások: 96
Csatlakozott: 2011.08.08., hétf. 11:45
Tartózkodási hely: Szerbia
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#5015

Hozzászólás Szerző: roli » 2014.06.24., kedd 10:30

No megtörtént a termosztát forralás.
A rezerva és a benne lévő termosztátot egyszerre forraltam és a benne lévő joval lasabban reagált a hőmérséklet változásra mint a rezerva.Beletettem a rezerva termosztátot ugy néz ki a probléma nagyábol megoldodott de ez majd akkor derül ki ha lesz valami jo kis kánikula mivel jelenleg felénk elég tavaszias az idő.Most birja az alap járatot csak akkor kezd megindulni a hőfok ha turáztatom.
Köszi mindenkinek a jotanácsot.
Van még egy kis gond a géppel ami nem tetszik de arra később rátérek amint lesz megint időm bütykölni.
Nagyvonalakba annyi hogy az egyik kipufi jobban kormoz mint a másik.Szinkront beálitottam.Nem tudom milehet a baja.Gondolom ez a gond eléggé öszetett is lehet.Akinek van esetleg valami ötlete irjon.Gondolom a karbiknál kell keresni a bajt.

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1982
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#5016

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2014.06.24., kedd 10:55

Roli, nem tudom eredeti vagy nem a kipampogó rendszered, de középen van vagy kell lenni egy közösítőnek, ami azt jelenti mindkét henger mindkét kipun fűstől kifele....
Ez:

Kép
Kép
Kép
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1982
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#5017

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2014.06.24., kedd 11:02

A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1982
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#5018

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2014.06.24., kedd 11:04

Amint látjátok nem egyforma. Gondolom ez a hengerek elhelyezéséből és a szívócsonkok nem egyformaságából adódik, kiegyenlítve a 2 henger működését.(gázlengés stb fizikai jelenségek.)
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3815
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#5019

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2014.06.25., szer. 09:17

12970 -re
érdekes h a valóságban a közösítőben tovább nyúlnak a csövek mint a képen.
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3815
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

CX650C

#5020

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2014.06.25., szer. 12:03

Kép

Srácok!
nézzétek meg ezt a hirdetést:
http://www.jofogas.hu/veszprem/Honda_CX ... =1&first=1

Nektek nem ismerős?
Valamikor még a kezdetekben egy túra alkalmával meglátogattunk egy kollegát akinek volt egy CX650 C –je, akkor darabokban, valami főtengely problémával.
Nem ez volt az?
Talán valami Miki650 néven ? – de ezt már végképp ne tudom …
Emlékszik valaki?
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 35 vendég