Túra
- fgyozo
- Hozzászólások: 3815
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Túra
13229-re
köszönöm maestro!
Nagyjából az történt velem mint ami veled amikor a válladból tört egy darab.
Csak én azt a részét megúsztam.
Az a csavart vas lábtartó és a szintén csavart vas lámpa konzol meg a kormány, fogta fel az ütést.
Azok sérültek, meg a lámpáim, a táskám, és BakaJoe által készített szép tankom.
Persze mind orvosolható csak hát macera de hát neked mondom?
Akkor te már ezt is megjártad …
köszönöm maestro!
Nagyjából az történt velem mint ami veled amikor a válladból tört egy darab.
Csak én azt a részét megúsztam.
Az a csavart vas lábtartó és a szintén csavart vas lámpa konzol meg a kormány, fogta fel az ütést.
Azok sérültek, meg a lámpáim, a táskám, és BakaJoe által készített szép tankom.
Persze mind orvosolható csak hát macera de hát neked mondom?
Akkor te már ezt is megjártad …
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: Túra
Szia Fgyozo,
Még egyszer jobbulást. De a sebességnek köszönhető, annak a 30km/órának.
Viccet félretéve, lementél az útról, eléggé megtévesztő és sok terelés volt és amire hajtottál az csak a kamionoknak szólt. A kérdésem, miért nem használtad a telefont? Ráadásul nem voltál egyedül.....
Autópályán meg nem indokolt a 80-90 km/ óra, inkább a 110-120...
Még egyszer jobbulást. De a sebességnek köszönhető, annak a 30km/órának.
Viccet félretéve, lementél az útról, eléggé megtévesztő és sok terelés volt és amire hajtottál az csak a kamionoknak szólt. A kérdésem, miért nem használtad a telefont? Ráadásul nem voltál egyedül.....
Autópályán meg nem indokolt a 80-90 km/ óra, inkább a 110-120...
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
- fgyozo
- Hozzászólások: 3815
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Tempó
13231-re
Köszönöm Oszy!
Most h így megjegyezted, felmerült bennem a kérdés: rajtad múlt h mennyire voltam egyedül vagy sem?!
De Isten látja lelkem nem akarok bántó lenni és ahogy írtam is, ezt a gondolatsort lezártam, nem rugózom ezen.
Inkább Pesta 13220 –es hozzászólásával egyetértésben, teszek egy kiegészítést a 110 / 120-al kapcsolatban.
Mindenki figyelmébe ajánlom CX-GL Csapatunk egyik alapítói gondolatát:
… azon túl hogy barátok vagyunk, össze köt minket a Honda CX – GL márka iránti csodálat és szeretet.
Szóval az én motorom 34 éves és a következő 34 évet is együtt tervezzük.
Ennek pedig záloga a törődés és a kímélő üzemmód.
Én szeretem és tisztelem a motoromat!
És úgy érzem hogy lelke van, figyelünk egymásra és ennek szellemében nem hajtom!
Nem kívánom tőle hogy 100nál többet menjen tartósan, cserébe 34év múlva is gond nélkül fog vinni 100-al.
Én azt mondom h akit ez a tempó nem elégít ki az vegyen magának egy másik motort amivel száguldozhat de adja meg a tiszteletet az Öregnek és ne gyötörje Őt.
Tudom hogy akár tartós 120-ra is képes vagy 150-re de hogy várhatnám el ezt tőle akár 60éven át?!
Úgy h előre bocsátom: bármely túrán és akár autópályán akár nem, akkor is szimpatikusabb nekem a 80 – 90 km/h mint a 110-120km/h.
Úgy magam részéről nem vagyok hajlandó 100km/h nál gyorsabban haladni tartósan.
Megjegyzem, nem hallottam olyanról h pl.Kallós Gyula Úr vezetésével, így szétszakadt volna a csapat.
Az öregek tudják h a nyugalom a zálog...
Köszönöm Oszy!
Most h így megjegyezted, felmerült bennem a kérdés: rajtad múlt h mennyire voltam egyedül vagy sem?!
De Isten látja lelkem nem akarok bántó lenni és ahogy írtam is, ezt a gondolatsort lezártam, nem rugózom ezen.
Inkább Pesta 13220 –es hozzászólásával egyetértésben, teszek egy kiegészítést a 110 / 120-al kapcsolatban.
Mindenki figyelmébe ajánlom CX-GL Csapatunk egyik alapítói gondolatát:
… azon túl hogy barátok vagyunk, össze köt minket a Honda CX – GL márka iránti csodálat és szeretet.
Szóval az én motorom 34 éves és a következő 34 évet is együtt tervezzük.
Ennek pedig záloga a törődés és a kímélő üzemmód.
Én szeretem és tisztelem a motoromat!
És úgy érzem hogy lelke van, figyelünk egymásra és ennek szellemében nem hajtom!
Nem kívánom tőle hogy 100nál többet menjen tartósan, cserébe 34év múlva is gond nélkül fog vinni 100-al.
Én azt mondom h akit ez a tempó nem elégít ki az vegyen magának egy másik motort amivel száguldozhat de adja meg a tiszteletet az Öregnek és ne gyötörje Őt.
Tudom hogy akár tartós 120-ra is képes vagy 150-re de hogy várhatnám el ezt tőle akár 60éven át?!
Úgy h előre bocsátom: bármely túrán és akár autópályán akár nem, akkor is szimpatikusabb nekem a 80 – 90 km/h mint a 110-120km/h.
Úgy magam részéről nem vagyok hajlandó 100km/h nál gyorsabban haladni tartósan.
Megjegyzem, nem hallottam olyanról h pl.Kallós Gyula Úr vezetésével, így szétszakadt volna a csapat.
Az öregek tudják h a nyugalom a zálog...
Kellemes dugó_mozgást, a párban
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
Re: Együtt motorozás
Győző, Oszy!
Szerintem a 100km/h is kevés autópályán. Ha valaki nem akarja hajtani a motorját, akkor el kell kerülni a pályát... A 80-90 egyenesen életveszélyes, fel kell venni a forgalom ritmusát, ha az ember minimalizálni akarja a veszélyt.
Ugyanakkor a csapatban való motorozásnak szerintem vannak (egyelőre?) íratlan szabályai. Szerintem a legtöbbünknek kimondottan rosszul esik/esne, ha egy szép túra után a hazafelé vágtában szétszéled a csapat. Úgy gondolom, hogy az együttmotorozás addig a pillanatig tart, amíg valaki le nem tér a többiektől az otthonához vezető út felé.
A legegyszerűbben talán úgy tudnám megfogalmazni, hogy akármennyien is vannak a csapatban, senki ne maradjon le egyedül! Ha ketten szakadnak le, az már sokkal biztonságosabb, mint ha egyedül kénytelen valaki motorozni. Ezért az utolsó előttinek kötelessége figyelni a leghátul haladót, és ha valamit tapasztal, akkor tudja jelezni az előrébb haladóknak.
Győző, amit a CX-ekről írtál, kimondottan szívet melengető, de meglehetősen idealista elképzelés; semmi sem tart örökké, és ez érvényes a CX-ekre is: most kezdtem bele egy elhanyagolt CX650 felújításába, és elkeserítő látni, hogy mi a sorsa egy motornak, ha nem törődnek vele. Azt viszont nem tudom, hogy mi lesz a sorsa később: most még megszépül, beüzemelem, és egy kicsit majd használom is. De azt, hogy ezek után még mi fog előjönni rajta, nem lehet megjósolni.
Szerintem a 100km/h is kevés autópályán. Ha valaki nem akarja hajtani a motorját, akkor el kell kerülni a pályát... A 80-90 egyenesen életveszélyes, fel kell venni a forgalom ritmusát, ha az ember minimalizálni akarja a veszélyt.
Ugyanakkor a csapatban való motorozásnak szerintem vannak (egyelőre?) íratlan szabályai. Szerintem a legtöbbünknek kimondottan rosszul esik/esne, ha egy szép túra után a hazafelé vágtában szétszéled a csapat. Úgy gondolom, hogy az együttmotorozás addig a pillanatig tart, amíg valaki le nem tér a többiektől az otthonához vezető út felé.
A legegyszerűbben talán úgy tudnám megfogalmazni, hogy akármennyien is vannak a csapatban, senki ne maradjon le egyedül! Ha ketten szakadnak le, az már sokkal biztonságosabb, mint ha egyedül kénytelen valaki motorozni. Ezért az utolsó előttinek kötelessége figyelni a leghátul haladót, és ha valamit tapasztal, akkor tudja jelezni az előrébb haladóknak.
Győző, amit a CX-ekről írtál, kimondottan szívet melengető, de meglehetősen idealista elképzelés; semmi sem tart örökké, és ez érvényes a CX-ekre is: most kezdtem bele egy elhanyagolt CX650 felújításába, és elkeserítő látni, hogy mi a sorsa egy motornak, ha nem törődnek vele. Azt viszont nem tudom, hogy mi lesz a sorsa később: most még megszépül, beüzemelem, és egy kicsit majd használom is. De azt, hogy ezek után még mi fog előjönni rajta, nem lehet megjósolni.
Üdv.
Pesta
Pesta
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: Túra
Fgyozo,
Hál'Istennek nem voltál egyedül. Ez nyugtatott meg. Amint Pesta is mondta. Hazafelé szétszakadtunk mind, de a 2es páros maradt, pont 2esével mentünk. Tudjuk, volt aki már kora hajnalba elindult és nem is CX-ekkel. Ez most mind1.
A motornak nincs lelke, nem ember. Ez csak egy használati tárgy s semmi nem köt hozzá lelkileg. Fontosabb személyek vannak az életembe mintsem egy motor. Ezt pénzér vettem és pénzből üzemeltetem. Ha elromlik pénzből javítjuk. Minden kopó alkatrész cserélhető, és 1-2 tarcsi blokk és máris megoldott a következő 40-50 év. Mondom ez egy tárgy és értem van nem én érette.
Ennek ellenére "szeretem" a motorom néha "Őt" , de marad csak egy motor, szenvedély, hobbi, szórakozás.
Hál'Istennek nem voltál egyedül. Ez nyugtatott meg. Amint Pesta is mondta. Hazafelé szétszakadtunk mind, de a 2es páros maradt, pont 2esével mentünk. Tudjuk, volt aki már kora hajnalba elindult és nem is CX-ekkel. Ez most mind1.
A motornak nincs lelke, nem ember. Ez csak egy használati tárgy s semmi nem köt hozzá lelkileg. Fontosabb személyek vannak az életembe mintsem egy motor. Ezt pénzér vettem és pénzből üzemeltetem. Ha elromlik pénzből javítjuk. Minden kopó alkatrész cserélhető, és 1-2 tarcsi blokk és máris megoldott a következő 40-50 év. Mondom ez egy tárgy és értem van nem én érette.
Ennek ellenére "szeretem" a motorom néha "Őt" , de marad csak egy motor, szenvedély, hobbi, szórakozás.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
-
- Hozzászólások: 341
- Csatlakozott: 2011.03.14., hétf. 16:42
- Kapcsolat:
Re: Túra
Egyetértek Győző szavaival. Szerintem a 80-90 sebesség csoportban a legmegfelelőbb. Hogy miért is,hát a túra alatt azért jó egy kicsit a tájat is figyelni. Én a magam részéről az autópályát nem használom. A mi cx motorjaink nem a 120 km-s sebességre lettek kitalálva,igaz az is,hogy képes 160 km-s sebességre rövid távon.
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: Túra
Nem a száguldásról szólt. Ez már csak a hazavezető út volt ami 700 km és semmi látnivaló.
2. Azt is tudni kell, hogy az un. főutak nem kerülnek el egyetlen falút és várost sem. Falu falut érint. 700km átlag 60-al.+200ént tankolás ...ki lehet számolni. Ezért volt a pálya használat ami ott még csak darabokban és ingyenes is.
Itthon is az M5ösön mentünk természetesen.
Ezért a jövőben úgy tervezzük, hogy minden napra legyen program. Max 2-300km/nap. Akár Magyarországon, csak legyen valami állomás és program. A Transzfogarassal befejezve nem marad más mint 700 km (kinek kevesebb kinek több....) Legközelebb félfüzük Gyulát vagy Szarvast vagy akármi mást csak legyen valami látnivaló jó kajával, szállással.
Legyen ez tanulság, vonjuk le a következtetést és ne forduljon elő többé!
Maestro,
8an voltunk és 4 csapat lett a vége. Amint mondtam voltak akik korán indultak és nagy gépekkel. Fel sem merült bennem, hogy hátráltassam. Végig azaz 6 napig eggyüt voltunk! Ez már csak a hazavezető út, Ami sokszor van úgy, hogy innen ki merre lát/lakik. Azért A "külföld" erős megjegyzés. De ez nem is lényeg.
Ne rontsuk az emlékeket, szerintem jó volt, bár ne történt volna ez se!
2. Azt is tudni kell, hogy az un. főutak nem kerülnek el egyetlen falút és várost sem. Falu falut érint. 700km átlag 60-al.+200ént tankolás ...ki lehet számolni. Ezért volt a pálya használat ami ott még csak darabokban és ingyenes is.
Itthon is az M5ösön mentünk természetesen.
Ezért a jövőben úgy tervezzük, hogy minden napra legyen program. Max 2-300km/nap. Akár Magyarországon, csak legyen valami állomás és program. A Transzfogarassal befejezve nem marad más mint 700 km (kinek kevesebb kinek több....) Legközelebb félfüzük Gyulát vagy Szarvast vagy akármi mást csak legyen valami látnivaló jó kajával, szállással.
Legyen ez tanulság, vonjuk le a következtetést és ne forduljon elő többé!
Maestro,
8an voltunk és 4 csapat lett a vége. Amint mondtam voltak akik korán indultak és nagy gépekkel. Fel sem merült bennem, hogy hátráltassam. Végig azaz 6 napig eggyüt voltunk! Ez már csak a hazavezető út, Ami sokszor van úgy, hogy innen ki merre lát/lakik. Azért A "külföld" erős megjegyzés. De ez nem is lényeg.
Ne rontsuk az emlékeket, szerintem jó volt, bár ne történt volna ez se!
A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára Oszy 2014.07.31., csüt. 22:26-kor.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Erdély túra képei
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 25 vendég