CX/GL Te és Motorod
- Plero
- Hozzászólások: 398
- Csatlakozott: 2011.09.05., hétf. 13:44
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
By Plero
- fgyozo
- Hozzászólások: 3815
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
13347-re
Gondolkodni? – BIZONY !!!
Jó választ viszont CSAK jó kérdésre lehet kapni.
Nem hallottak róla? - talán mert a háttérben ugyan az áll ?!
A helyzet az h a többség azt nézi amit nézetnek vele de nem LÁT!
Akkor látsz ha veszed a fáradságot és utána nézel dolgoknak.
Vajon a Híradóból vagy a TV-ből kapott "hírek" alapján lesz valaki informált?
pl. 44% = 2/3 ?(!)
A megértéshez egy másik motoros rendezvény és egy kis infó:
(forrest, erről volt szó Erdélyben mikor Jani elő állt a dinnye témával.
Emlékszel? )
https://kuruc.info/r/9/110759/
Rendőrségi szempont motoros rendezvény kapcsán:
https://kuruc.info/r/6/110443/
Gondolkodni? – BIZONY !!!
Jó választ viszont CSAK jó kérdésre lehet kapni.
Nem hallottak róla? - talán mert a háttérben ugyan az áll ?!
A helyzet az h a többség azt nézi amit nézetnek vele de nem LÁT!
Akkor látsz ha veszed a fáradságot és utána nézel dolgoknak.
Vajon a Híradóból vagy a TV-ből kapott "hírek" alapján lesz valaki informált?
pl. 44% = 2/3 ?(!)
A megértéshez egy másik motoros rendezvény és egy kis infó:
(forrest, erről volt szó Erdélyben mikor Jani elő állt a dinnye témával.
Emlékszel? )
https://kuruc.info/r/9/110759/
Rendőrségi szempont motoros rendezvény kapcsán:
https://kuruc.info/r/6/110443/
Kellemes dugó_mozgást, a párban
-
- Hozzászólások: 104
- Csatlakozott: 2010.02.19., pén. 15:56
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Sziasztok. Szerintem a gyűlölködésben ne vegyünk részt. Bár a véleményem az hogy az igazságos nép is téved időnként csak képtelen beismerni, szerintem na ez hiba. Bár beismerés sem tesz mindent semmissé. Nyilvánvalóan hamis kártyásokkal csak kalandvágyó vagy buta vagy tájékozatlan ember áll szóba. Ha valakit megsértettem már előre elnézését megértését kérem . Köszönöm .
- Plero
- Hozzászólások: 398
- Csatlakozott: 2011.09.05., hétf. 13:44
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
By Plero
- klb
- Hozzászólások: 322
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 21:29
- Tartózkodási hely: Nyírpazony
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
13341-re
Helló Pleró!
Nem ismerem, nem is láttam.
Lehet most készült.
Kösz a linket!
Helló Pleró!
Nem ismerem, nem is láttam.
Lehet most készült.
Kösz a linket!
- fgyozo
- Hozzászólások: 3815
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
-
- Hozzászólások: 471
- Csatlakozott: 2010.09.13., hétf. 18:37
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Érdekesek a képek!
Ha valami nem tetszik csinálj úgy mint a kutya!! Amit nem tud elásni, megenni, megdugni azt lepisili és tovább megy!!
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
Hátsó fék szorulás...
Uraim!
„Szokásomhoz híven” hosszú leszek, de van is miről írnom. Olyan dolog történt a motorommal, amilyet eddig még nem tapasztaltam…
Tegnap motoroztam haza a munkahelyről, és egyszercsak azt vettem észre, hogy lassul a motor (nem emlékszek, hogy épp fékeztem-e… ).
Egyre nagyobb gáz kellett, hogy tartsa a sebességet. Lelkiekben már arra készültem, hogy az olajnyomás-lámpa kigyulladása esetén azonnal le tudjak állítani a motort – efféle katasztrófa sem történt még velem, de valamiért erre gyanakodtam.
Aztán sebességet váltottam, a motor felbőgött, és egyből nyilvánvalóvá vált, hogy valami lassítja a járgányt.
Szerencse volt a szerencsétlenségben, hogy mindez a lakóhelyemtől kb. másfél km-re kezdődött, és még épp haza tudtam vergődni a motorral. Leszálltam a motorról, és akkor láttam, hogy a féktárcsa füstöl – az összes festék leégett róla, „szép” rozsdás színe marad vissza a nem kopó részeken…
Egyértelmű jele látszott annak is, hogy a fékfolyadék is felforrt. A fék olyan szinten be volt állva, hogy hagynom kellett 1-2 percet hűlni, hogy le tudjam tolni az útról a kapu elé.
Szétkaptam a féket. A féknyerget felújításra ítéltem – gumikarmanytúk megoldvadtak… Az egyik fékbetét megrepedt, vélhetőleg az azt ért hősokk miatt. Rátettem egy másik féknyerget (mindenestől). Leengedtem a fékfolyadékot (kipumpáltam). Szétszedtem a főfékhengert, mert az újonnan beöntött fékfolyadékot nem tudtam bepumpálni, nem akarta bevinni. A főfékhengernek a kisebbik furata el lehetett dugulva. Tisztítás után már be tudtam tölteni a fékfolyadékot, a rendszer feltölthető volt.
Egyúttal feltettem a fém fékcsövet hátulra is… (Ennyi „haszna” volt az esetnek.)
Nem tudom, hogy a kis furat eldugulása okozhatta-e a fent leírt jelenséget – volt valakinek hasonló élménye, tapasztalata?
(A leírást a következő hozzászólásomban folytatom, mert még nincs vége…)
„Szokásomhoz híven” hosszú leszek, de van is miről írnom. Olyan dolog történt a motorommal, amilyet eddig még nem tapasztaltam…
Tegnap motoroztam haza a munkahelyről, és egyszercsak azt vettem észre, hogy lassul a motor (nem emlékszek, hogy épp fékeztem-e… ).
Egyre nagyobb gáz kellett, hogy tartsa a sebességet. Lelkiekben már arra készültem, hogy az olajnyomás-lámpa kigyulladása esetén azonnal le tudjak állítani a motort – efféle katasztrófa sem történt még velem, de valamiért erre gyanakodtam.
Aztán sebességet váltottam, a motor felbőgött, és egyből nyilvánvalóvá vált, hogy valami lassítja a járgányt.
Szerencse volt a szerencsétlenségben, hogy mindez a lakóhelyemtől kb. másfél km-re kezdődött, és még épp haza tudtam vergődni a motorral. Leszálltam a motorról, és akkor láttam, hogy a féktárcsa füstöl – az összes festék leégett róla, „szép” rozsdás színe marad vissza a nem kopó részeken…
Egyértelmű jele látszott annak is, hogy a fékfolyadék is felforrt. A fék olyan szinten be volt állva, hogy hagynom kellett 1-2 percet hűlni, hogy le tudjam tolni az útról a kapu elé.
Szétkaptam a féket. A féknyerget felújításra ítéltem – gumikarmanytúk megoldvadtak… Az egyik fékbetét megrepedt, vélhetőleg az azt ért hősokk miatt. Rátettem egy másik féknyerget (mindenestől). Leengedtem a fékfolyadékot (kipumpáltam). Szétszedtem a főfékhengert, mert az újonnan beöntött fékfolyadékot nem tudtam bepumpálni, nem akarta bevinni. A főfékhengernek a kisebbik furata el lehetett dugulva. Tisztítás után már be tudtam tölteni a fékfolyadékot, a rendszer feltölthető volt.
Egyúttal feltettem a fém fékcsövet hátulra is… (Ennyi „haszna” volt az esetnek.)
Nem tudom, hogy a kis furat eldugulása okozhatta-e a fent leírt jelenséget – volt valakinek hasonló élménye, tapasztalata?
(A leírást a következő hozzászólásomban folytatom, mert még nincs vége…)
Üdv.
Pesta
Pesta
-
- Hozzászólások: 782
- Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
- Tartózkodási hely: Nyékládháza
- Kapcsolat:
Fékszorulás folytatódik
Mivel a fék szorulás okát nem tudtam 100% biztonsággal megállapítani, ezért a szokottnál kritikusabb szemmel raktam össze a féket… A hátsó kerék is ki volt szedve. Ennek pusztán annyi a jelentősége, hogy az összeszerelés során azt vettem észre, hogy a bal oldali tengelyvég (amin a „bunkó” van, nem a menetes vége) annyira becsúszott a helyére, hogy kb. 1,5mm-re „belógott” a hátsó lengővilla belső oldalára.
Ennek az a következménye (vagy ha a felszerelés sorrendjét veszem alapul, akkor az előzménye), hogy a féknyerget tartó konzol (aminek az egyik vége a kitámasztókaron van, a másik végén a tengely megy át) olyan közel került a kerékhez (és így a féktárcsához), hogy a konzol és a tárcsa között szerintem már csak néhány tized mm van - balról. Jobbról sokkal nagyobb a hely. Ha a fentebb említett kb. 1,5mm-t sikerülne „visszacsalni”, akkor nagyjából középen futna benne a tárcsa.
A „visszacsalást” úgy tudom elképzelni, hogy a belső (a kerékagytól közvetlenül balra futó, a bal oldali szimmeringben végződő) távtartót kellene ennyivel hosszabbra cserélni. Mielőtt ilyesmire vetemednék, tudni szeretném, hogy ezt a problémát okozhatja-e a kerékcsapágyak kopása. (Ekkora tengelyirányú játék elképzelhető?!) Mert ha igen, akkor természetesen csapágyat cserélek, de ha nem, akkor érdekelne, van-e valami jó javaslatotok…
Elmentem az összerakott motorral egy körre. Hazaérve azt tapasztaltam, hogy a hátsó féktárcsa bizony süt. Használtam is, persze, de szerintem nem indokolt az ilyen mértékű melegedése.
Remélem, hogy van valakinek határozott elképzelése arról, hogy mi lehet a probléma…
Ennek az a következménye (vagy ha a felszerelés sorrendjét veszem alapul, akkor az előzménye), hogy a féknyerget tartó konzol (aminek az egyik vége a kitámasztókaron van, a másik végén a tengely megy át) olyan közel került a kerékhez (és így a féktárcsához), hogy a konzol és a tárcsa között szerintem már csak néhány tized mm van - balról. Jobbról sokkal nagyobb a hely. Ha a fentebb említett kb. 1,5mm-t sikerülne „visszacsalni”, akkor nagyjából középen futna benne a tárcsa.
A „visszacsalást” úgy tudom elképzelni, hogy a belső (a kerékagytól közvetlenül balra futó, a bal oldali szimmeringben végződő) távtartót kellene ennyivel hosszabbra cserélni. Mielőtt ilyesmire vetemednék, tudni szeretném, hogy ezt a problémát okozhatja-e a kerékcsapágyak kopása. (Ekkora tengelyirányú játék elképzelhető?!) Mert ha igen, akkor természetesen csapágyat cserélek, de ha nem, akkor érdekelne, van-e valami jó javaslatotok…
Elmentem az összerakott motorral egy körre. Hazaérve azt tapasztaltam, hogy a hátsó féktárcsa bizony süt. Használtam is, persze, de szerintem nem indokolt az ilyen mértékű melegedése.
Remélem, hogy van valakinek határozott elképzelése arról, hogy mi lehet a probléma…
Üdv.
Pesta
Pesta
-
- Hozzászólások: 761
- Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
- Kapcsolat:
bitosíték
Pesta részére !
Szevasz !
Kicsit kutakodtam a neten és a következő lapra bukkantam, ahol szerintem beszerezhető az a bizonyos 30A-os biztosíték. Kft neve : TME Hungary Kft. 1143 Budapest, Ilkai u. 46 1/1 Telefon: 1 2206756, vagy t.molnar@tme.hu Csak kimondottan biztosíték forgalmazásával foglalkoznak !
Szevasz !
Kicsit kutakodtam a neten és a következő lapra bukkantam, ahol szerintem beszerezhető az a bizonyos 30A-os biztosíték. Kft neve : TME Hungary Kft. 1143 Budapest, Ilkai u. 46 1/1 Telefon: 1 2206756, vagy t.molnar@tme.hu Csak kimondottan biztosíték forgalmazásával foglalkoznak !
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 36 vendég