Alkatrész
-
- Hozzászólások: 190
- Csatlakozott: 2010.01.04., hétf. 14:46
- Kapcsolat:
vízpumpa szimering
Hali mindenkinek!
MOLI ezt találtam. Mit szólsz hozzá.
http://www.csuszogyuru.hu/umbra-fg-csus ... mszelence/ (az enyém erre hasonlít)
http://babyzoom.hu/biker-biker-world_hu ... %28PC02%29
SF
MOLI ezt találtam. Mit szólsz hozzá.
http://www.csuszogyuru.hu/umbra-fg-csus ... mszelence/ (az enyém erre hasonlít)
http://babyzoom.hu/biker-biker-world_hu ... %28PC02%29
SF
-
- Hozzászólások: 314
- Csatlakozott: 2009.11.13., pén. 19:52
- Kapcsolat:
vízpumpa szimering
Szia Scheibligl!
A második azért jobban hasonlít hozzá, mert annak van háza is!Amit még a cikkszámok variálásával sikerült kideríteni, hogy nemcsak egy típusba /gyártmányba!/ építették ezt, hanem pl.:
http://motoroswebaruhaz.hu/spd/10011019 ... 00110190-R
Nem mernék megesküdni, de talán még a vízforgató lapát is jó lehet/?/moli
A második azért jobban hasonlít hozzá, mert annak van háza is!Amit még a cikkszámok variálásával sikerült kideríteni, hogy nemcsak egy típusba /gyártmányba!/ építették ezt, hanem pl.:
http://motoroswebaruhaz.hu/spd/10011019 ... 00110190-R
Nem mernék megesküdni, de talán még a vízforgató lapát is jó lehet/?/moli
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
CX500-ba Gyűrű
Szia Moli,
Elárulnád mégy egyszer nekem, hogy a gyűrűk amiket tőled szereztem és most a motorba vannak, mi a pontos típusa. emlékeim szerint valami suzuki és a szett nem volt több 6ezernél.....nem tudom.
A lényeg:
Tavasszal cseréltem olajat és öntöttem bele 3 litert. akkor a nívópálca max értéke fölé ment tán 1 mm-ert. Tegnap melegen , 10-20 perc után néztem meg az olajszintet (Janki-val) és pont középen van. utánatöltve nem volt.
Már 2 v3 szezonon vagyok túl, ami jóval több mint 10.000 km.
Ezt csak azért, hogy mindenki tudja, bevált! (honolással)
Elárulnád mégy egyszer nekem, hogy a gyűrűk amiket tőled szereztem és most a motorba vannak, mi a pontos típusa. emlékeim szerint valami suzuki és a szett nem volt több 6ezernél.....nem tudom.
A lényeg:
Tavasszal cseréltem olajat és öntöttem bele 3 litert. akkor a nívópálca max értéke fölé ment tán 1 mm-ert. Tegnap melegen , 10-20 perc után néztem meg az olajszintet (Janki-val) és pont középen van. utánatöltve nem volt.
Már 2 v3 szezonon vagyok túl, ami jóval több mint 10.000 km.
Ezt csak azért, hogy mindenki tudja, bevált! (honolással)
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
-
- Hozzászólások: 314
- Csatlakozott: 2009.11.13., pén. 19:52
- Kapcsolat:
dugattyú gyűrű
Szia Oszy!
A Neked eladott gyűrűgarnitúrát /pontosabban annak a felét, mert a teljes szett 4 hengerre való cirka 12.000Ft/ nem én szereztem be, hanem a gépműhelyes Sanyibácsi, aki a másik felét egy másik cx-be tette bele. A másik két hengerre valót vetted meg Te. Biztosan hazai forrásból származik, de nem tudtam kideríteni melyik kereskedőtől.
Cikkszám alapján sem jutottam eredményre. Ha van egy kis időd a gép előtt Te is utánanézhetsz, ...hátha!
Gyártmány:NPR, cikkszám:SWS20199ZZ0......ennek a szettnek a beépítése pici dugó átalakítást igényel!moli
A Neked eladott gyűrűgarnitúrát /pontosabban annak a felét, mert a teljes szett 4 hengerre való cirka 12.000Ft/ nem én szereztem be, hanem a gépműhelyes Sanyibácsi, aki a másik felét egy másik cx-be tette bele. A másik két hengerre valót vetted meg Te. Biztosan hazai forrásból származik, de nem tudtam kideríteni melyik kereskedőtől.
Cikkszám alapján sem jutottam eredményre. Ha van egy kis időd a gép előtt Te is utánanézhetsz, ...hátha!
Gyártmány:NPR, cikkszám:SWS20199ZZ0......ennek a szettnek a beépítése pici dugó átalakítást igényel!moli
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
dugattyú gyűrű
Moli,
Pont erre voltam kíváncsi, azaz cikkszám vagy valami támpont. Innen már bárki kiderítheti akit érdekel.
Igen pici átalakítás ami azt jelenti 0,1mm-rel szélesebb a 2#gyűrű, amit esztergán a dugattyú gyűrűhoronyt ennyivel kell tágítani azaz a gyűrűhöz igazítani.
2 év tapasztalata alapján semmi hátrányt nem tudok mondani(lekopogom), sem melegedés, semmi furcsaság.
Jó kompresszió, indulás ok, erő és sebesség van és az olajfogyasztás is megszűnt, azaz kb 3-4 deci/ szezon (5e-7e km) pedig idén Erdélybe is küldtem neki.
Pont erre voltam kíváncsi, azaz cikkszám vagy valami támpont. Innen már bárki kiderítheti akit érdekel.
Igen pici átalakítás ami azt jelenti 0,1mm-rel szélesebb a 2#gyűrű, amit esztergán a dugattyú gyűrűhoronyt ennyivel kell tágítani azaz a gyűrűhöz igazítani.
2 év tapasztalata alapján semmi hátrányt nem tudok mondani(lekopogom), sem melegedés, semmi furcsaság.
Jó kompresszió, indulás ok, erő és sebesség van és az olajfogyasztás is megszűnt, azaz kb 3-4 deci/ szezon (5e-7e km) pedig idén Erdélybe is küldtem neki.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
-
- Hozzászólások: 70
- Csatlakozott: 2013.03.01., pén. 20:12
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Igen, korábban már hallottam Oszy és Moli gyűrűmegoldásáról és őszintén szólva kissé szkeptikusan álltam a dologhoz, de úgy néz ki hogy bevált. Lehet hogy nem megy el 100 ezret, de tanusíthatom hogy idén Erdélyben Oszy nem kímélve a gépet, nem kellett rátöltenie. Ezen a héten pedig amikor ellenőrizni akarta a szintet, hirtelen nem is tudta hogy melyik oldalon keresse a nívópálcát!
Forrest!
Jól emlékszem hogy a CX500 gyűrűszett amit az angoloktól szoktunk rendelni is NPR?
Az NPR azaz Nippon Piston Rings egy gyári japán beszállító, tehát a minőséggel nem lehet baj, akérdés hogy a gyűrűvastagságon kívűl mi a különbség a kettő között? Ha sikerül beszerezni mindkettőt akkor összehasonlíthatnánk, ugyanis az ára harmadannyi lenne.
Oké ritkán kell gyűrűzni a CX-et, de pl. Forrest aki gyakran csinál ilyet, hasznát venné ennek a forrásnak.
A ciki az lenne ha egy már átalakított dugattyút később megygűrűznének gyári méretttel.
Forrest!
Jól emlékszem hogy a CX500 gyűrűszett amit az angoloktól szoktunk rendelni is NPR?
Az NPR azaz Nippon Piston Rings egy gyári japán beszállító, tehát a minőséggel nem lehet baj, akérdés hogy a gyűrűvastagságon kívűl mi a különbség a kettő között? Ha sikerül beszerezni mindkettőt akkor összehasonlíthatnánk, ugyanis az ára harmadannyi lenne.
Oké ritkán kell gyűrűzni a CX-et, de pl. Forrest aki gyakran csinál ilyet, hasznát venné ennek a forrásnak.
A ciki az lenne ha egy már átalakított dugattyút később megygűrűznének gyári méretttel.
A Loctite tömítőpasztázás olyan mint az önkielégítés... Mindenki tagadja mégis mindenki csinálja.
-
- Hozzászólások: 314
- Csatlakozott: 2009.11.13., pén. 19:52
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Szia Janki!
Ezekkel a gyűrűkkel semmi baj nincsen, én eddig hét motort raktam össze idegen, 650- esek esetében több garnitúrából összeválogatott gyűrűkkel és eddig elég jól teljesítenek. Az első mit csináltam az én 500-asom volt, hát ennek bizony már több mint 10 éve, a mostani gazdájának nincs panasza az olajfogyasztásra.moli
Ezekkel a gyűrűkkel semmi baj nincsen, én eddig hét motort raktam össze idegen, 650- esek esetében több garnitúrából összeválogatott gyűrűkkel és eddig elég jól teljesítenek. Az első mit csináltam az én 500-asom volt, hát ennek bizony már több mint 10 éve, a mostani gazdájának nincs panasza az olajfogyasztásra.moli
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
...és ez is Npr, azaz gyártó és minőség ugyan az csak az ára töredék, mert nem ritka géphez van gyártva. Minél nagyobb a gyártott mennyiség, ugye annál olcsóbb. Cx gyűrűt alig vásárolnak, így drágább... Meg Cx cikszamot meg Honda csomit kap....sztem ennyi az egesz.
Egyszer kocsi kerekcsapagyat vettem. Skf méret szerint Renaultba. Kérdeztem a csapagyboltost h miért ennyire olcsó a "gyári" hoz képest. Elmondta, hogy el adja nekem triplával, ha akarom miután beteszi egy Renault logos dobozba........
Egyszer kocsi kerekcsapagyat vettem. Skf méret szerint Renaultba. Kérdeztem a csapagyboltost h miért ennyire olcsó a "gyári" hoz képest. Elmondta, hogy el adja nekem triplával, ha akarom miután beteszi egy Renault logos dobozba........
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
-
- Hozzászólások: 314
- Csatlakozott: 2009.11.13., pén. 19:52
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Sziasztok!
A gyűrűkkel kapcsolatban csak a tapasztalataimat írtam le és nem azért, hogy bárkit is rábeszéljek a gyári mérettől való eltérésre. moli
A gyűrűkkel kapcsolatban csak a tapasztalataimat írtam le és nem azért, hogy bárkit is rábeszéljek a gyári mérettől való eltérésre. moli
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: Alkatrész
Moli, én még egyszer köszönöm a segítséged és a gyűrűket.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 20 vendég