Nemzetközi találkozó

Válasz küldése
Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3816
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

91

#171

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2010.05.12., szer. 09:03

90-re

bakajoe, FEKETE PONT !
66-os hozzászólás ...
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

kentaur
Hozzászólások: 356
Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 23:22
Kapcsolat:

Re: Nemzetközi találkozó

#172

Hozzászólás Szerző: kentaur » 2010.05.12., szer. 11:27

92

Hello Mindenki!

Az alábbi infót többekkel együtt beszélgetve osztanám meg Veletek - gesztusként (amit ugyan úgy néz ki, hogy az időjárás is megad Nekik) amúgy angolosan angolosat nyújtanánk. Egyébiránt a legutóbbi pusztavacsi megbeszéléskor ennek apropóján mentünk el és vettünk részt azon dabasi felvonuláson..ld foto galeria

Egy rövid (meglepetésszerű) megállást megérne..

"...
Vic Blake (egy angol motoros klub elnöke) cikke a Vintage Motor Cycle magazin 2009 decemberi számában:

Előzetes:.. Gyóni Beton rendezvény, Dabas 2009. október 10.

Dabas Város Önkormányzata és a Fóti Motorbarátok Köre még tavaly elhatározta, hogy 2009-ben megemlékezik arról, hogy 75 évvel ezelőtt a város fejlődésében meghatározó fejlődést hozó országos főút (a jelenlegi 5-ös főút) került átadásra és egyúttal a hazai és nemzetközi sport történelemben "Gyóni Beton" néven ismertté vált útszakaszon megvalósított sebességi világrekordoknak is emléket állít, különös tekintettel az egyik itt meghalt versenyzőre. 1937-ben, a közkedvelt rekorder, az angol Eric Fernihough sikeresen állította fel az akkori világrekordot szóló motorral (273,3 km/ó) és oldalkocsival (220,5 km/ó) is. Sajnos egy évvel később ezen az útszakaszon halálos baleset érte. Dabas Város Önkormányzata az ő emlékét szeretné megörökíteni egy domborművel, amelynek elkészítésével Varga László ócsai szobrászművészt bízta meg.
A helybéli lakosság megőrizte emlékeiben azokat az időket és még elég sokan élnek is azok közül akik, gyerekként élték meg a rekord kísérleteket, sőt a balesetre is emlékeznek. Így a pálya megépítése és működése fontos mérföldkőnek számított nem csak Dabas és Gyón, hanem a nemzetközi és a magyar motor- és autósport fejlődésében is. Az útszakaszt 1934-ben maga Horthy Miklós kormányzó avatta fel a nemzetközi és hazai sajtó érdeklődése közepette. Ennek ellenére vagy pontosabban éppen ezért a háború után a rendszerváltozásig nem volt lehetőség a város ezen fejlődési szakaszának emlékét ápolni...

...
Remélem emlékeznek még az októberi számban megjelent értesítésre arról a magyarországi eseményről, amelynek keretén belül megemlékeztek Eric Fernihough életéről és sikereiről. Mivel a szervezőktől csak viszonylag kevés információt kaptam sajnos nem tudtam Önöket hamarabb értesíteni, hogy nagyobb legyen érdeklődés.

Tudomásom szerint számos egyéb szervezetet is értesítettek, de valamilyen ismeretlen okból én voltam az egyedüli képviselő Angliából, aki megjelent. Tudom, hogy sok ember számára Magyarország nem jelenti a világ közepét, akik bánhatják, hogy kihagyták ezt a kapcsolatfelvételre igen alkalmas eseményt. Vonatkozik ez elsősorban a Külügyminisztériumunkra, amely nem tudott vagy nem akart senkit sem elküldeni egy Budapest határától alig 20 km-re fekvő településre. Mondanom sem kell, ez a közömbösség nem kerülte el a polgármester és Dabas lakóinak figyelmét.

Az Easyjetnek köszönhetően meglehetős késéssel érkeztem és aznap csak egy futó bemutatkozó látogatásra telt; megtekintettem az előkészületeket, melyek hajnali 4 óráig tartottak. Az előkészületi munkák során felállították a bemutatásra kerülő motorkerékpárokat és egy hajdani motorszerelő műhelyt, valamint egy istálló replikáját, melyben kiállítottak egy veterán motorkerékpárt abban az állapotában, ahogy sok évtized után felfedezték.

Az ünnepség maga 10-ikén szombaton reggel 10 órakor kezdődött. Mivel magam sem kerültem ágyba reggel kettőig, alig mertem arra gondolni, hogy érezhették magukat a rendezők, akik csak reggel 5-re fejezték be a kiállítás berendezését!

Napsütötte időben jelentek meg járművek és látogatók. A fedett téren igen jelentős mennyiségű veterán jármű volt látható, melyeket Bonham biztosan "A" kategóriába sorolt volna; néhányról közülük magam sem hallottam. A fő helyen egy korai B.S. SS80-as gép állt abszolút tökéletes állapotban. Ennek értékeléséhez tudni kell, hogy a kommunista uralom alatt Magyarország öröksége nagyrészt elpusztult. Biztos vagyok benne, hogy ez az egyetlen SS100 az egész országban. A fedett termen kívül rengeteg közúti közlekedésre használt jármű volt látható, minden évjáratban, színben és méretben. A motorokon felül legalább egy tucat klasszikus, veterán vagy oldtimer autó is megjelent; minden jármű az udvaron egytől egyig a maga lábán jött az eseményre.

11-kor a polgármester és a szervezők rövid beszédeket tartottak, melyekben főleg az esemény hátterét ismertették. Itt meg kell jegyeznem, hogy ekkorra már világos lett számomra, hogy a magyar nyelvi ismeretem nulla. Szerencsére az egyik szervező profi tolmács volt és egész szombaton és vasárnap követett mint az árnyék.

A beszédek után meglátogattuk azt a helyet, ahol Eric szerencsétlenül járt, mely a gyóni országút mellet fekszik, alig 1 km-re Dabastól. A helyszíntől pár méterre van egy vendéglő. Ezen a napon a legfontosabb esemény ennek a vendéglőnek a falára erősített emléktábla leleplezése volt. Egy meglehetősen nagyméretű 1919-es nyitott Fiattal mentünk, mellettem a polgármester helyettes ült, aki ragaszkodott ahhoz, hogy mindenkinek visszaintegessen. (Később tudtam meg, hogy ő és a polgármester nagyon népszerűek - nekik köszönhetően a problémák "elintéződnek"). A leleplezési ünnepségen mindkét nemzet himnuszát eljátszották és mindkét zászlót felvonták, minden megkülönböztetés nélkül. A polgármester helyettes, a MAVAMSz elnöke, jómagam és a szervezők beszédet tartottak Eric emlékére. Utána jó erős magyar pálinkával koccintottunk majd visszahajtottunk Dabasra. Veterán motorok és autók hosszú sorban kígyóztak és körbejártuk Dabas minden szegletét.
Nem sok időm maradt a résztvevő motorok és autók számának megbecsülésére, mivel beszédet tartottam, lelepleztem az emléktáblát, adtam két TV interjút, aláírtam számos emléktárgyat és nem utolsó sorban meghallgattam - a tolmács segítségével - a szerencsétlenség utolsó élő szemtanújának beszámolóját. Jól értesült beszámolók szerint kb. 300-an vettek részt a ceremónián, valószínűleg kevesebben, mint ahányan meglátogatták a kiállítást (ez nem meglepő, hiszen sokuknak gyalogolni kellett volna).

Késő délután visszatértünk a kiállítás színhelyére, sétálgattunk, ettünk, ittunk és ismerkedtünk. Mivel ebben az országban a helyi veterán motorok többségükben kétüteműek, hiábavalónak tűnt a különféle négyütemű motorok részleteibe menni. Ezért úgy döntöttem, hogy a kapcsolatépítésre és a szervezetek közötti együttműködésre koncentrálok.

Estefelé visszatértünk a vendéglőbe, ezúttal egy régi Cadillac-al, ahol fogadást tartottak. A polgármester helyettes emlékérméket és könyveket ajándékozott a vendégeknek. Úgy emlékszem minden kiosztott könyvet aláírtam!

A fogadás után Budapest esti látogatása következett, természetesen a Cadillac-al. Bár már minden erőm erősen kimerült, ezt a lehetőséget nem volt szabad elszalasztani. Az erőfeszítés bőven megérte, mert az idegenvezetőm, a Cadillac tulajdonosa és sofőrje, Gárdos Zoltán volt, aki szintén tagja a MAVAMSz-nak.

A vasárnap és hétfő városnézéssel telt. Meglátogattunk egy hivatásos veterán autó-felújító műhelyt, megtekintettünk néhány meglehetősen nagyszámú gépkocsit felvonultató autógyűjteményt és meglátogattunk néhány műemlék épületet. Mindez nem volt a véletlen műve; sok szervező szabadnapot vett ki csak azért, hogy engem kalauzoljon, amit nem tudok eléggé megköszönni.

Az eseményt Kiss Miklós és csapata több mint egy éven keresztül szervezte, nem beszélve a dabasi lakosokról, ahol az ünnepséget tartották. A dabasiak nem csak együttműködtek, hanem komoly anyagi segítséget is nyújtottak. Ha azt nézzük, hogy milyen komoly szervezői tevékenységre volt szükség, a mindössze 45 tagot számláló FMBK teljesítménye igencsak kimagasló. Természetesen tudom, hogy van még vagy 30 hasonló klub Magyarországon és többen szintén hozzájárultak a szervezéshez.

Nincs kétségem, hogy az olvasók közül sokan hallottak már Eric Fernihough-ról. Az októberi számban megjelent felhívás eredményeképpen azok is megismerhették a TV-ből, akik nemigen járnak el klubunk rendezvényeire. Akik esetleg kevésbé informáltak, az alábbiakban rövid ismertetést adok hősünkről.

Eric 1923-ban, még egyetemi évei alatt kezdett versenyezni. Még az egyetem befejezése előtt mintegy 50 világrekordot állított fel, jobbára kisebb teljesítményű motorokon. Ezután egy motorszerelő műhelyt alapított Brooklands külvárosában, a Byfleet utcában és az Excelsior, Grindley Peerless és JAP márkák értékesítésével foglalkozott. Az 1930-as évek elején már jól ismert figurája volt nemcsak az angliai (főleg a Brooklands-i), de az európai versenypályáknak is. Ekkor Eric még kisebb teljesítményű, 250 köbcentiméteres Excelsior, Cotton és valószínűleg New Imperial gépeken versenyzett, mindegyikben JAP motorral. Más motorral nem is foglalkozott.

Sikerült felfedeznem egy rövid feljegyzést 1926 szeptemberi dátummal: egy háromkerekű 490 köbcentis Morgan/JAP géppel szintén Brooklands-ban elért rekordról, utasa menyasszonya, Miss K. Butler volt.
Jellemző volt arra az időszakra, hogy az elért rekordok többsége nemigen állta ki az idő próbáját, már másnap megdöntötték őket.

1933-ban Eric elhatározta, hogy megszerzi a Brooklands-i Gold Star (Arany Csillag) trófeát, ezúttal egy 350 köbcentis géppel. Sikerült is neki, ha nem is egykönnyen. Mindössze 99 mérföld per óra (160 km-óra) sebességet sikerült produkálnia; szép sebesség, de lehetett volna gyorsabb is.
Közben haladt az idő: 1935-ben megépítették az első kéthengeres, nagy teljesítményű gépet, amivel már az első alkalommal megdöntötték a Brooklands-i rekordot (123 mérföld/órával). Eriket a barátai, elsősorban George Brough, rábeszélte, hogy próbálja megdönteni a világrekordot. 1936-ban megépítette az első kompresszoros Brough gépét. Közben Ernst Henne sorra döntögette saját rekordjait. Ebben az időben Eric elérte a repülőrajt mérföld világrekordját, 163 mérföld per órával, de a repülőrajt kilométer rekordot még mindig Henne tartotta.

Itt emlékeztetem a kedves olvasót, hogy míg Eric saját gépével versenyzett minden állami támogatás nélkül, addig Henne komoly állami támogatást élvezett, hiszen a náci rezsim presztízse forgott kockán. Úgy tűnik, hogy ez a közömbösség Eric halála után sem oldódott fel.

1937 tavaszán Eric Magyarországra utazott hogy kipróbálja a gyóni betont. Az akkor újonnan épített "autópálya" mintegy 20 km-re fekszik Budapesttől. Ez az út mérföldeken át egyenesen szelte át a nagy Magyar Alföldet. Akkoriban még zsákutca volt, (ez így nem igaz, mert csak a versenyek idejére volt lezárva a közút (sic!) mint ilyen rendkívül alkalmas volt új világrekord felállítására. Bár az időjárás néhány napig feltartotta, Eriknek sikerült beállítani a világrekordot 169,8 ( 200 km/h feletti) mérföldes sebességgel. A rendelkezésre álló rövid idő alatt arra is telt erejéből, hogy egy sebtében felszerelt oldalkocsival az oldalkocsis világrekordot is megdöntse, ezúttal 137 mérföldes sebességgel.
Időközben Enrst Henne sem ült a babérjain és 1937 végére ismét ő lett a világbajnok.

Ez a tény még jobban feltüzelte Eriket, aki 1938 áprilisában ismét Gyónra látogatott, hogy visszaszerezze elsőségét. Az első futamot reggel 6-kor tartották, hűvös, de szélcsendes időben, ami ideális volt a rekordkísérletre. Mintegy 170 mérföldes sebességgel közelítette meg az időmérő zónát, amikor egy hatalmas lökés hatására kirepült a pályáról. Meghalt anélkül, hogy magához tért volna. A szerencsétlenség oka nem volt teljesen tisztázott, a leghihetőbb ok Rex Tilbrook-tól származik, aki jelen volt, amikor Eric motorját megvizsgálták Angliában. Tanúja volt, amikor az egyik dugattyút egy hasonló méretű fadarabbal kellett kiverni. Ha ez igaz, akkor a motor besülése okozta a végzetes balesetet.
Aki kíváncsi, az interneten minden részletet és adatot megtalál.

Még egy érdekesség: egy barátom Hollandiából értesített, hogy birtokában van egy korai Excelsior/JAP, amiről úgy gondolja, Eric egyik motorja lehetett. Megígérte, hogy elhozza a gyóni megemlékezésre, de családi okok miatt sajnos ez elmaradt. Talán legközelebb sikerül.
Megragadom ezt az alkalmat, hogy köszönetet mondjak a szervezőknek, Dabas városának, a falunak és minden szponzornak segítségükért és áldozatos munkájukért.

A képek az ünnepségen megjelent motorokról készültek.

The Vintage Motor Cycle, 2009. decemberi számában megjelent cikk fordítása.

..."
Csatolmányok
betonUtweb(373)cxglHu2010.jpg
emléktábla2
betonUtweb(375)_cxglHu2010.jpg
specTankos-rozsdamentesNémeto-ból(ca.110EUR)
betonUtweb(363)_cxglHu2010.jpg
emléktábla1

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3816
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

93

#173

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2010.05.12., szer. 15:30

... kaptam már érdeklődő mail-t, telefon hívást és sms -t a
hétvége és az időjárás kapcsán.
Gondoltam akkor a nagy nyilvánosság előtt is megválaszolom,
elejét véve az esetleges további hasonló kérdéseknek.

Szóval a rendezvény nem egy olyan ami rossz idő esetén elmarad ...
MÁSRÉSZT
KUUVA jó időnk lesz, kérem h mindenki fókuszáljon erre és mert h esetenként
majd néhány bárányfelhő eltakarja a napot attól még nem kell besz@rni ! :-)

Fürdőrucit hozzatok magatokkal, az jól jöhet az esőben, a Velencei-tóban valamint
a közeli Termálfürdőben is.
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
masnapos
Hozzászólások: 73
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 19:01
Tartózkodási hely: Tabdi
Kapcsolat:

Re:94

#174

Hozzászólás Szerző: masnapos » 2010.05.12., szer. 17:56

93-ra

Valahogy így ! Csak is így szabad hozzá állni a dolgokhoz..pont és kész !No de....a tulzott optimizmus nagyobb dühhöt válthat ki egyes emberekből mint azt gondolnánk, amikor beleköpnek a levesünkbe.És ilyenkor mondják jogosan ....Én megmondtam előre! Én is valamivel pesszimistában vágok neki az egésznek hogy inkább kellemesebben csalódjak.Főleg úgy hogy a meteorológusok ma már nagyon keveset hibáznak.Lévén,hogy erre stratégiát nem dolgoztunk ki / esetleges program változás/ ott a helyszínen leszünk kénytelenek ezt orvosolni.Ha kell !? A Termálfürdő nagyon jó ötlet.
Egy biztos ,akkora eső még nem esett hogy egy marhalábszár pörkölt megfőzésének keresztbe tegyen. Mondjuk a flekken készítésénél már jobban kell vigyázni ha a forró olajba bécsöppen némi eső.

A KAJA MINDENKÉPPEN EL FOG KÉSZÜLNI HA RONGYOSRA ÁZOK AKKOR IS !!!!!!! ÚGY HOGY ELVÁROM MINDENKITŐL HOGY A SZÉLES ÚT MELLETT , SZÉLES MOSOLLYAL POZITÍV GONDOLATOKKAL ÉRKEZZEN MEG PÉNTEK DU.-TÁN . EZ VAN! MAX. BE.BSZUNK OSZT CSÁ !!!EGYÉBKÉN ILYENKOR MÁR SZÉPEN SZOKTAM ÉNEKELNI.

Tettem mind ezen eszmefuttatást közzé annak érdekében , hogy mondjak jót is és rosszat is.

A mielőbbi /péntek du / viszont látásra: másnapos

Ui: azért némi pesszimizmus az még egészséges is lehet ! ! !

Hucskó_Laci
Hozzászólások: 6
Csatlakozott: 2009.12.21., hétf. 23:02
Kapcsolat:

Re: Nemzetközi találkozó

#175

Hozzászólás Szerző: Hucskó_Laci » 2010.05.12., szer. 22:04

1) fgyozo 2 fő : máj.14: ri - szisz, máj.15: ri - szisz, máj.16: ri - szisz, máj.17.: ri - szn
2) fater: máj.14: ri - szisz, máj.15: ri - szisz, máj.16: ri - szisz, máj.17.: ri - szn
3) dkalman 2fő : máj.14: ri - szisz, máj.15: ri - szisz, maj.16: ri - szn
4) VGábor : máj.14: rn, máj.15: ri - szisz, maj.16: ri - szn
5) másnapos 2 fő (az.1 estén): máj.14: ri - szisz, máj.15: ri - szisz, máj.16: ri - szisz, máj.17.: ri - szn
6) KeményL 2 fő: máj.14: rn, máj.15: ri - szisz, máj.16: ri - szisz, máj.17.: ri - szn
7) Paya 2fő: máj.14: ri - szisz, máj.15: ri - szisz, máj.16: ri - szn, máj.17.: ri - szn
8) Varadi F : máj.14: ri - szisz, máj.15: ri
9) Boda cpt.: máj. 14. ri - szn, máj. 15. ri - szn, máj. 16. ri - szn, máj. 17. ri - szn
10) Pali: máj. 14: ri, szic; máj.15: ri, szic; máj.16: ri, szic; máj.17: ri
11) Moli:14,15,16:ri,szn
12) Tóth Zoli május 14., ri - szic, máj. 15. ri., szic., máj. 16. ri. szic., máj. 17. ri., sznt
13) Zvolenszki Zoli + 1 fő 15 ri - szisz 16. ri
14) lferi és Vera 14 ri, 15, ri, 16, ri, 17,ri szn.
15) Lacza András : máj.15 ri - szn
16) Lichtenberger(ek)(3):15-16ri,-szn -17 ????
17) Palusek G: máj.15, ri - szisz, máj.16, ri - szn
18) Palusek Z: máj.15, ri - szisz, máj.16, ri - szn
19) Bakajoe+1fő : máj. 14. ri- szn
20) Kemecsei Andor : maj.15 ri - szic, maj.16 ri - szn
21) Horváth József : maj.15 ri - szic, maj.16 ri - szn
22) Gary +1 fő : maj.15 ri-szn, máj.16 ri-szn
23) Csabi : máj.14: ri - szic, máj.15: ri - szic, máj.16: ri - szic, máj.17.: ri - szic
24) Victor room 2 person : máj.14: ri - szisz, máj.15: ri - szisz, máj.16: ri - szisz, máj.17.: ri - szisz
25) Shuggy (camp) máj.14: ri - szic, máj.15: ri - szic, máj.16: ri - szic, máj.17.: ri - szic
26) Hann (camp) máj.14: ri - szic, máj.15: ri - szic, máj.16: ri - szic, máj.17.: ri - szic
27) Marty room máj.14: ri - szisz, máj.15: ri - szisz, máj.16: ri - szisz, máj.17.: ri - szisz
28) Totherun (room) 2 person máj.14: ri - szisz, máj.15: ri - szisz, máj.16: ri - szisz, máj.17.: ri - szisz
29) Peter + co ( room) 2 person máj.14: ri - szisz, máj.15: ri - szisz, máj.16: ri - szisz, máj.17.: ri - szisz
30) Tel camp máj.14: ri - szic, máj.15: ri - szic, máj.16: ri - szic, máj.17.: ri - szic
31) Forrest : maj 15: ri - szn
32)Hucskó_Laci + Edit máj 16. ri - szisz, máj 17. ri. szn.

kentaur
Hozzászólások: 356
Csatlakozott: 2009.10.28., szer. 23:22
Kapcsolat:

Re: Nemzetközi találkozó

#176

Hozzászólás Szerző: kentaur » 2010.05.13., csüt. 08:08

1) fgyozo 2 fő : máj.14: ri - szisz, máj.15: ri - szisz, máj.16: ri - szisz, máj.17.: ri - szn
2) fater: máj.14: ri - szisz, máj.15: ri - szisz, máj.16: ri - szisz, máj.17.: ri - szn
3) dkalman 2fő : máj.14: ri - szisz, máj.15: ri - szisz, maj.16: ri - szn
4) VGábor : máj.14: rn, máj.15: ri - szisz, maj.16: ri - szn
5) másnapos 2 fő (az.1 estén): máj.14: ri - szisz, máj.15: ri - szisz, máj.16: ri - szisz, máj.17.: ri - szn
6) KeményL 2 fő: máj.14: rn, máj.15: ri - szisz, máj.16: ri - szisz, máj.17.: ri - szn
7) Paya 2fő: máj.14: ri - szisz, máj.15: ri - szisz, máj.16: ri - szn, máj.17.: ri - szn
8) Varadi F : máj.14: ri - szisz, máj.15: ri
9) Boda cpt.: máj. 14. ri - szn, máj. 15. ri - szn, máj. 16. ri - szn, máj. 17. ri - szn
10) Pali: máj. 14: ri, szic; máj.15: ri, szic; máj.16: ri, szic; máj.17: ri
11) Moli:14,15,16:ri,szn
12) Tóth Zoli május 14., ri - szic, máj. 15. ri., szic., máj. 16. ri. szic., máj. 17. ri., sznt
13) Zvolenszki Zoli + 1 fő 15 ri - szisz 16. ri
14) lferi és Vera 14 ri, 15, ri, 16, ri, 17,ri szn.
15) Lacza András : máj.15 ri - szn
16) Lichtenberger(ek)(3):15-16ri,-szn -17 ????
17) Palusek G: máj.15, ri - szisz, máj.16, ri - szn
18) Palusek Z: máj.15, ri - szisz, máj.16, ri - szn
19) Bakajoe+1fő : máj. 14. ri- szn
20) Kemecsei Andor : maj.15 ri - szic, maj.16 ri - szn
21) Horváth József : maj.15 ri - szic, maj.16 ri - szn
22) Gary +1 fő : maj.15 ri-szn, máj.16 ri-szn
23) Csabi : máj.14: ri - szic, máj.15: ri - szic, máj.16: ri - szic, máj.17.: ri - szic
24) Victor room 2 person : máj.14: ri - szisz, máj.15: ri - szisz, máj.16: ri - szisz, máj.17.: ri - szisz
25) Shuggy (camp) máj.14: ri - szic, máj.15: ri - szic, máj.16: ri - szic, máj.17.: ri - szic
26) Hann (camp) máj.14: ri - szic, máj.15: ri - szic, máj.16: ri - szic, máj.17.: ri - szic
27) Marty room máj.14: ri - szisz, máj.15: ri - szisz, máj.16: ri - szisz, máj.17.: ri - szisz
28) Totherun (room) 2 person máj.14: ri - szisz, máj.15: ri - szisz, máj.16: ri - szisz, máj.17.: ri - szisz
29) Peter + co ( room) 2 person máj.14: ri - szisz, máj.15: ri - szisz, máj.16: ri - szisz, máj.17.: ri - szisz
30) Tel camp máj.14: ri - szic, máj.15: ri - szic, máj.16: ri - szic, máj.17.: ri - szic
31) Forrest : maj 15: ri - szn
32)Hucskó_Laci + Edit máj 16. ri - szisz, máj 17. ri. szn.
33) Kentaur : maj.15 ri-szn, máj.16 ri-szn

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3816
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

95

#177

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2010.05.13., csüt. 08:59

Sziasztok!

a szállás (lsd.66-s hozzászólás), a Balatoni étel és a Pusztai programok szervezéséhez szükségem van a létszám ismeretére.
Ezért kérem h 2010.május 6.-ig tudassátok az alábbi kódolással h kivel és hogyan számoljunk.

részvétel igen(ri) ; részvétel nem (rn) ; Az estére: szállás igen szoba (szisz) ; szállás igen camping (szic) ; szállás nem (szn)

Fürdőrucit hozzatok magatokkal, jól jöhet a közeli Termál - fürdőben.

1) fgyozo 2 fő : máj.14: ri - szisz, máj.15: ri - szisz, máj.16: ri - szisz, máj.17.: ri - szn
2) fater: máj.14: ri - szisz, máj.15: ri - szisz, máj.16: ri - szisz, máj.17.: ri - szn
3) dkalman 2fő : máj.14: ri - szisz, máj.15: ri - szisz, maj.16: ri - szn
4) VGábor : máj.14: rn, máj.15: ri - szisz, maj.16: ri - szn
5) másnapos 2 fő (az.1 estén): máj.14: ri - szisz, máj.15: ri - szisz, máj.16: ri - szisz, máj.17.: ri - szn
6) KeményL 2 fő: máj.14: rn, máj.15: ri - szisz, máj.16: ri - szisz, máj.17.: ri - szn
7) Paya 2fő: máj.14: ri - szisz, máj.15: ri - szisz, máj.16: ri - szn, máj.17.: ri - szn
8) Varadi F : máj.14: ri - szisz, máj.15: ri
9) Boda cpt.: máj. 14. ri - szn, máj. 15. ri - szn, máj. 16. ri - szn, máj. 17. ri - szn
10) Pali: máj. 14: ri, szic; máj.15: ri, szic; máj.16: ri, szic; máj.17: ri
11) Moli:14,15,16:ri,szn
12) Tóth Zoli május 14., ri - szic, máj. 15. ri., szic., máj. 16. ri. szic., máj. 17. ri., sznt
13) Zvolenszki Zoli + 1 fő 15 ri - szisz 16. ri
14) lferi és Vera 14 ri, 15, ri, 16, ri, 17,ri szn.
15) Lacza András : máj.15 ri - szn
16) Lichtenberger(ek)(3):15-16ri,-szn -17 ????
17) Palusek G: máj.15, ri - szisz, máj.16, ri - szn
18) Palusek Z: máj.15, ri - szisz, máj.16, ri - szn
19) Bakajoe+1fő : máj. 14. ri- szn
20) Kemecsei Andor : maj.15 ri - szic, maj.16 ri - szn
21) Horváth József : maj.15 ri - szic, maj.16 ri - szn
22) Gary +1 fő : maj.15 ri-szn, máj.16 ri-szn
23) Csabi : máj.14: ri - szic, máj.15: ri - szic, máj.16: ri - szic, máj.17.: ri - szic
24) Victor room 2 person : máj.14: ri - szisz, máj.15: ri - szisz, máj.16: ri - szisz, máj.17.: ri - szisz
25) Shuggy (camp) máj.14: ri - szic, máj.15: ri - szic, máj.16: ri - szic, máj.17.: ri - szic
26) Hann (camp) máj.14: ri - szic, máj.15: ri - szic, máj.16: ri - szic, máj.17.: ri - szic
27) Marty room máj.14: ri - szisz, máj.15: ri - szisz, máj.16: ri - szisz, máj.17.: ri - szisz
28) Totherun (room) 2 person máj.14: ri - szisz, máj.15: ri - szisz, máj.16: ri - szisz, máj.17.: ri - szisz
29) Peter + co ( room) 2 person máj.14: ri - szisz, máj.15: ri - szisz, máj.16: ri - szisz, máj.17.: ri - szisz
30) Tel camp máj.14: ri - szic, máj.15: ri - szic, máj.16: ri - szic, máj.17.: ri - szic
31) Forrest : maj 15: ri - szn
32) Hucskó_Laci + Edit máj 16. ri - szisz, máj 17. ri. szn.
33) Kentaur : maj.15 ri-szn, máj.16 ri-szn
34)
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3816
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

96

#178

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2010.05.13., csüt. 09:08

94-re

... A KAJA MINDENKÉPPEN EL FOG KÉSZÜLNI HA RONGYOSRA ÁZOK AKKOR IS - Másnapos, ez tetszik és a többi is, szívemből szoltál :-)

Végre megjelent Hucskó Laci is !! - na végre!
Laci, hova szoktál eltünni?

Tud valaki Toth G. Péter-ről?

Na és Piti Péter Pál? - merre jársz? - mert azt tudom h Gárdony felé
kéne velünk... hm?
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Avatar
Boda kapitány
Hozzászólások: 29
Csatlakozott: 2010.01.23., szomb. 12:23
Tartózkodási hely: Dunaújváros
Kapcsolat:

Re: Nemzetközi találkozó

#179

Hozzászólás Szerző: Boda kapitány » 2010.05.13., csüt. 15:23

Sziasztok

Ha bármit is számít, a magam részéről valamikor délután tudok átmenni, hogy meddig leszek, az sajnos még némi munkaügy kérdése, de igyekszem (ezért is nem foglaltam szállást, mert valószínűleg minden nap haza kell jönnöm valamennyire sajnos - nekem ez egy ilyen hétvége, itt Újvárosban is lesz egy méretes buli http://www.dh-online.hu/cimlapon/20100512_dudik és azon is vannak kötelezettségeim stb. Vasárnap Komáromba elképzelhető hogy édes magzatom is elkerekezik velünk az öreg vassal, legalább meglátjátok azt is. Az enyémmel egyébként volt egy töltésprobléma, a generátorom forgórésze meghalt, ma lett készen. Igaz, jobban örülök neki, hogy itthon mutatta meg, mintha mondjuk Toulouse-ban tette volna egy héttel korábban (4500 km-t bohóckodtam arra), de azért most fogalmazom a kérdőjelekkel teli levelemet gazdagon illusztrálva az American Honda Co.-nak, hogy milyen kárpótlást gondolnának megfelelőnek... Holnapig is - üdv: Bk
Ketten voltunk Jóskák a faluban: én meg a Sipőcz Pista...

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3816
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

97

#180

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2010.05.13., csüt. 16:59

probléma a NAGY GL -el? milyen ügyesen és csendben intézted...
El tudom képzleni ha dühös vagy ....

Örömmel fogadjuk Kis Bodát én is már régóta kiváncsi vagyok arra a másik
mocira is.
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég