CX/GL Te és Motorod

Válasz küldése
gpeter
Hozzászólások: 31
Csatlakozott: 2010.12.19., vas. 00:54
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#5461

Hozzászólás Szerző: gpeter » 2015.03.05., csüt. 15:52

14257-re:
Pontosan így csinált mindent, söt, addig hozzá sem kezdett, amíg új szívócsonkoktól, üzemanyagszürön át a karbifelújító készletig (ebböl kettö is kellett, mert egyikben nem volt egy pici gyürü, a másikban nem passzolt a ház tömítöje) mindent a kezébe nem adtam. Ezeken felül kicseréltünk minden régi gumit és tömítést. A karbit rendesen kipucolta, a tüket bepróbálta (állítólag nem mindig passzolnak), összerakta és ahogy mondod, akkor tette rá a müszert alapjáraton és emelt fodulaton is. Ha jól értettem, neki is az volt a baja, hogy a mutatók nem minden esetben pont ott álltak, ahol kellett volna. Akkor jött az, hogy el kellett dönteni, melyik beállítás lesz nekünk a jó. Ellenörzésképpen elküldött egy nagyobb körre, utána megnézte a gyertyákat és úgy jöttem el.
Egyébként szerintem jó lett, mint ahogy írtam is, csak a müszer szerint nem tökéletes. Könnyen indul, szép és egyenletes a hangja, nyáron öt alatt, télen (pl. tegnapelött) öt körül fogyaszt vegyesben nyugodt, de tempós használat mellett. (város + 100-120 közti utazó).

Csak érdekességképpen említettem meg, hogy a szerelö szerint karbiszinkronnál nem lehet automatikusan elvárni azt, mint a sornégyeseknél. A szívócsonkok közti különbség csak tipp volt, azért dobtam fel, mert érdekel, hogy lehet-e benne valami.

semegijanos
Hozzászólások: 761
Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#5462

Hozzászólás Szerző: semegijanos » 2015.03.05., csüt. 17:09

14260-ra .
Oszynak: Örülök és gratula a téli leállás utáni zavartalan ,hibamentes indításhoz.


Sajnos nekem nem sikerült ilyen probléma mentesen indítani a motoromat.Tavalyi benzint leengedtem a karburátorból, aksi be, hengereket kiszellőztettem pár forgatással, új gyertyák be, és semmi beröffenés ! :shock:
A szokásos ellenőrzés gyertyák ki, jobb henger szikra van, bal henger szikra nincs ! Bal gyertyapipa csere újra, szikra így sincs! Mit javasoltok mivel folytassam tovább. Esetleg a régi gyújtókábel kell- e kicserélni ? Ha igen, ti milyen típusú kábelt javasoltok.

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#5463

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2015.03.05., csüt. 19:28

14261-re

Akkor bocsanat a fikazasert.


14262-re

Ha CDI-s 500-ad van Jani abbol ne probald kitekerni a kabelt, mert nem lehet.
En megprobalnam felcserelni a ket gyertyat majd a ket pipat majd a ket trafot, hogy ugy megfordul-e a problema. Ha nem akkor CDI vagy generator.

semegijanos
Hozzászólások: 761
Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#5464

Hozzászólás Szerző: semegijanos » 2015.03.05., csüt. 20:36

Szevasz forrest !
Köszönöm a tanácsot. Holnap majd kísérletezek vele. CDI az én 500-nál 2 db gyufaskatulya. Erre gondoltál ?

Avatar
Pali
Hozzászólások: 499
Csatlakozott: 2009.12.01., kedd 17:51
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#5465

Hozzászólás Szerző: Pali » 2015.03.05., csüt. 21:03

Ha két gyufásdoboz akkor azt elvileg lehet cserélni... de nem én mondtam! :D
Forrika! Ha őszel beindult akkor mi a f...nak cserélgetni!?
Jani!
Én előszőr megtekerném egy autó akksiról hagy szóljon!

Avatar
droford
Hozzászólások: 73
Csatlakozott: 2014.11.28., pén. 09:21
Tartózkodási hely: Békés, Békés megye
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#5466

Hozzászólás Szerző: droford » 2015.03.05., csüt. 21:42

Fordulatszám spirál cserénél elgendő ha csak leveszem a tankot utána hozzáférek (motor oldalról)?
Honda CX 500 (1980)

semegijanos
Hozzászólások: 761
Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#5467

Hozzászólás Szerző: semegijanos » 2015.03.05., csüt. 21:46

Szevasztok fiúk !

Hurrrrrrrrá nyaralunk !!!! De motorral !!!!!!! :lol: :oops:
Mielőtt beindultam volna forri ötletével, úgy gondolkodtam, hogy új gyertya is lehet a probléma forrása. ÉS AZ LETT ! Beraktam a régit és bika nagyságú szikrát dobált! Be a helyére és pöc röff.! Köszönöm forrest és Pali, hogy Ti is elgondolkodtatok a jelzett problémán. Ezek után fogok egy jót aludni.

Avatar
Pali
Hozzászólások: 499
Csatlakozott: 2009.12.01., kedd 17:51
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#5468

Hozzászólás Szerző: Pali » 2015.03.05., csüt. 22:02

Szép álmokat Jani! :D

Drford!
Vedd le a tankot és meglátod! ;)
Ha szerencséd van és elég kreatív vagy akkor elég...

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#5469

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2015.03.05., csüt. 22:11

14265-re

Nem, akkor a tied nem CDI-s. Akkor elvileg olyan a trafoja, hogy ki lehet cserelni a pipakabelt. Inkabb ugy mondom, ha van a pipakabelen hollander, akkor lehet cserelni.

Avatar
forrest99
Hozzászólások: 2510
Csatlakozott: 2009.12.09., szer. 19:26
Kapcsolat:

Re: CX/GL Te és Motorod

#5470

Hozzászólás Szerző: forrest99 » 2015.03.05., csüt. 22:12

14266-ra

Mer' minden csak addig jo amig nem szar :lol:

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 44 vendég