CX/GL Te és Motorod
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
LED+Android vezérlés
Fgyozo, ez nagy flash!!!
Ha nem sajnálnák ennyit áldozni rá, megvenném.
http://www.ebay.com/itm/NEW-LED-12-Stri ... 0343&rt=nc
Ha nem sajnálnák ennyit áldozni rá, megvenném.
http://www.ebay.com/itm/NEW-LED-12-Stri ... 0343&rt=nc
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
- Arthur
- Hozzászólások: 371
- Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
- Kapcsolat:
Re: #14318
Sziasztok!
Én is kérnék egy törölközőt, de olyat mint az előttem szólók.
Köszi: Art!
Én is kérnék egy törölközőt, de olyat mint az előttem szólók.
Köszi: Art!
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"
-
- Hozzászólások: 471
- Csatlakozott: 2010.09.13., hétf. 18:37
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Ebben a gyönyörű időben elővettem én is a gépet és kerültem vele egy százast! Jó volt vele menni! Ezúton is szeretném ismét megköszönni MOLI hozzáértő munkáját, kiváló lett az öreg vas! Azóta ez volt az első ilyen hosszúságú útja! Remélem mielőbb találkozunk újra!
Ha valami nem tetszik csinálj úgy mint a kutya!! Amit nem tud elásni, megenni, megdugni azt lepisili és tovább megy!!
- Arthur
- Hozzászólások: 371
- Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
- Kapcsolat:
kisfelújítás1
Sziasztok!
Mivel tavaly őszre a pumpám igencsak füstölt, és szórta az olajat (a leállás előtti október végi túrán hazafelé 160km-re majd 2 lityi olajat kellett feltöltenem), elhatároztam, hogy kicsit bele kukkantok.
Az óra állása leálláskor: Megtaláltam az olajfolyás helyét, a km spirál csatlakozásnál az a kis dekli fel volt lazulva. Leszedtem, új tömítés, dekli vissza, csavarok szervizkönyv szerint meghúzva. Másutt nem tapasztaltam olajfolyást.
A hengerfejeket lekaptam, mert éltem a gyanúperrel a szelepszár szimeringekkel kapcsolatosan.
megérzésem igaznak bizonyult, mert a 8-ból 5 ki volt keményedve, és az egyik szívószelep szimeringnek, a szoknyája is repedt volt.
Ennek ellenére a dugó ilyen volt a jobb és ilyen a bal oldalon. A hengereket megmértem, és 5 század mm-nyivel voltak nagyobbak a gyári alapméretnél. Még látszottak itt-ott a hónolás nyomai. Ovalitás náne, és kúposságot sem mértem egyiknél sem. Mit gondoltok érdemes lenne most beletenni a következő méretet? (folyt köv.)
Mivel tavaly őszre a pumpám igencsak füstölt, és szórta az olajat (a leállás előtti október végi túrán hazafelé 160km-re majd 2 lityi olajat kellett feltöltenem), elhatároztam, hogy kicsit bele kukkantok.
Az óra állása leálláskor: Megtaláltam az olajfolyás helyét, a km spirál csatlakozásnál az a kis dekli fel volt lazulva. Leszedtem, új tömítés, dekli vissza, csavarok szervizkönyv szerint meghúzva. Másutt nem tapasztaltam olajfolyást.
A hengerfejeket lekaptam, mert éltem a gyanúperrel a szelepszár szimeringekkel kapcsolatosan.
megérzésem igaznak bizonyult, mert a 8-ból 5 ki volt keményedve, és az egyik szívószelep szimeringnek, a szoknyája is repedt volt.
Ennek ellenére a dugó ilyen volt a jobb és ilyen a bal oldalon. A hengereket megmértem, és 5 század mm-nyivel voltak nagyobbak a gyári alapméretnél. Még látszottak itt-ott a hónolás nyomai. Ovalitás náne, és kúposságot sem mértem egyiknél sem. Mit gondoltok érdemes lenne most beletenni a következő méretet? (folyt köv.)
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"
- Arthur
- Hozzászólások: 371
- Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
- Kapcsolat:
kisfelújítás2
A hengerfejeken felmarattam a szelepülékeket, a szelepeket felköszörültettem, mivel a szelepek kissé be voltak verődve, az érintkező felület az 1,8 és 2,2 mm között mozgott. Most beállították 1,2 mm-re. (A könyv 1,1-1,3-at ír)
Szimeringekből vitont rakattam bele, és síkra is csiszolták a hengerfejet. Holnap össze is borítom, hacsak nem kell egyéb gépmunkát is végeztetnem a hengereken. Nem volt valami occó. (14 misi/db) Még szerencse, hogy szelepvezetőt nem kellett cserélni.
Ilyenek a hengerfejek:
Vorher: Nacher: Remélem, hogy az idén is olyan szépen fog ficánkolni alattam, mint tavaly. A hátsó lengőkar tengelyét meg lehet-e zsírozni anélkül, hogy kiszedném, van-e valamiféle zsírzógomba rajta? (én nem találtam)
Vagy pedig ki kell húznom a helyéről?
Előre is köszönöm a válaszát mindenkinek!
Apropó 12 század mm-es hézagmérőt tud-e valaki valahol, mert az enyémen egy 3, egy 4 és egy 5 századosból kell összeállítanom, és elég gáz vele dolgozni.
Üdv: Art!
Szimeringekből vitont rakattam bele, és síkra is csiszolták a hengerfejet. Holnap össze is borítom, hacsak nem kell egyéb gépmunkát is végeztetnem a hengereken. Nem volt valami occó. (14 misi/db) Még szerencse, hogy szelepvezetőt nem kellett cserélni.
Ilyenek a hengerfejek:
Vorher: Nacher: Remélem, hogy az idén is olyan szépen fog ficánkolni alattam, mint tavaly. A hátsó lengőkar tengelyét meg lehet-e zsírozni anélkül, hogy kiszedném, van-e valamiféle zsírzógomba rajta? (én nem találtam)
Vagy pedig ki kell húznom a helyéről?
Előre is köszönöm a válaszát mindenkinek!
Apropó 12 század mm-es hézagmérőt tud-e valaki valahol, mert az enyémen egy 3, egy 4 és egy 5 századosból kell összeállítanom, és elég gáz vele dolgozni.
Üdv: Art!
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"
- Plero
- Hozzászólások: 398
- Csatlakozott: 2011.09.05., hétf. 13:44
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
14348-ra
14 misi/db? az ugye nem 14 millió Ft -db?
Hengerfej tömítést milyet raksz bele?
Mennyit szedtek le a hengerfejből?
0,1mm-es hézagmérőd van? azzal egy kicsit lazán szorulva kiadja a 0,12mm-t
14 misi/db? az ugye nem 14 millió Ft -db?
Hengerfej tömítést milyet raksz bele?
Mennyit szedtek le a hengerfejből?
0,1mm-es hézagmérőd van? azzal egy kicsit lazán szorulva kiadja a 0,12mm-t
By Plero
- Arthur
- Hozzászólások: 371
- Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
- Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
- Kapcsolat:
Re: #14349
Itt a 16-ban a misi az 1000-et jelent.
A hengerfej tömítés az eredeti japanese a csíkszeműek gyártották.
http://www.ebay.com/itm/130998721725?_t ... EBIDX%3AIT
Nem tudom mennyit szedtek le a hengerfejből, szerintem 5 századon belül, mert ha oldalról skubizom, a fénytörésen látszik a régi tömítés fémgyűrűjének a helye a henger kerületénél.
Ismerem ezt a módszert, de én ilyenekben "precíz petya" vagyok.
A hengerfej tömítés az eredeti japanese a csíkszeműek gyártották.
http://www.ebay.com/itm/130998721725?_t ... EBIDX%3AIT
Nem tudom mennyit szedtek le a hengerfejből, szerintem 5 századon belül, mert ha oldalról skubizom, a fénytörésen látszik a régi tömítés fémgyűrűjének a helye a henger kerületénél.
Ismerem ezt a módszert, de én ilyenekben "precíz petya" vagyok.
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"
- erdeifeco
- Hozzászólások: 88
- Csatlakozott: 2013.02.07., csüt. 22:44
- Tartózkodási hely: Magyarország(kalandvágyból)Püspökladány
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
https://www.youtube.com/watch?v=tdaZkiuejbI Erről hallottatok? Jó lenne keríteni egy ilyen könyvet!
- fgyozo
- Hozzászólások: 3815
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
14348 -ra
Arthur !
Nagyon szép, gratula, kíváncsian várom hogy fog pöfögni?
Arthur !
Nagyon szép, gratula, kíváncsian várom hogy fog pöfögni?
Kellemes dugó_mozgást, a párban
- Oszy
- Hozzászólások: 1982
- Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
- Kapcsolat:
Re: CX/GL Te és Motorod
Aldott Húsvéti unnepeket!!!
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 26 vendég