CX/GL Te és Motorod
- Miki650
- Hozzászólások: 81
- Csatlakozott: 2010.01.30., szomb. 13:53
- Tartózkodási hely: székesfehérvár
- Kapcsolat:
153.
Heló Öregkis! Tegnap elmentem Agárdra találkoztam a csapat egy részével sajnos veled nem !De ami késik nem múlik!!
Eszmecsere folyt a motoromról mert bizonyos hibák jelentkeztek és mindenki ötletelt mi lehet a gond!Ma már szerelőnél
a motor biztos kezekben de szívesen meghallgattam volna a te véleményedet is!
A jelenség lényegében az,hogy ha már kicsit megmelegedett a motor,a mutató épp csak megmozdul és indítani próbálom
mintha megszorulna a motor!Az akkumulátor pedig a teljes lemerülés jeleit mutatja! Némi idő után minden megszűnik és
el indul de a jelenséget ismét előadja! Nem mertem nagyon terhelni nehogy nagyobb bajság történjen ezért nem tudom
mi lett volna ha???
Eszmecsere folyt a motoromról mert bizonyos hibák jelentkeztek és mindenki ötletelt mi lehet a gond!Ma már szerelőnél
a motor biztos kezekben de szívesen meghallgattam volna a te véleményedet is!
A jelenség lényegében az,hogy ha már kicsit megmelegedett a motor,a mutató épp csak megmozdul és indítani próbálom
mintha megszorulna a motor!Az akkumulátor pedig a teljes lemerülés jeleit mutatja! Némi idő után minden megszűnik és
el indul de a jelenséget ismét előadja! Nem mertem nagyon terhelni nehogy nagyobb bajság történjen ezért nem tudom
mi lett volna ha???
Rendbe hozni dolgaim korai még de ideje már!
154
153-ra
szia Myky
Én mielőtt bármelyik motort indítgattam, először az önindító állapotát ellenőriztem. Ha netán elfogy vagy megszorul a sínjében a szénkefe, sújos kár keletkezik a kollektorban. Az már nehezen javítható. Az ilyen állapotban lévő önindító egyre nehezebben forgat, de előfordul, hogy szinte az egyik napról a másikra jelentkezik a hiba. (eddig csak egy szorult javításra amit szétszedtem, de abba is belepiszkáltak, de rosszul. Az állórész bekötése volt fellazulva, és rendszertelen indítási nehézséget okozott )
Az akkut feltöltött állapotban meg kell nézetni egy akkuval foglalkozó emberrel. (ugynevezett terhehő villával ellenőrzi a kapacitását). Az akku + és - vezetékeinek állapotát, a saruk állapotát szintén meg kell vizsgálni. Egy ilyen meggyengült csatlakozásnál nagy ellenállás keletkezhet, ami szintén olyan tünetet okoz minha az akku gyenge volna.
Amikor az indítási nehézség jelentkezik, az indítórelé tetején lévő két csavart zárd rövidre egy villáskulcsal, ha így indul a relé a rossz.
Ezekkel a felülvizsgálatokkal kizárhatsz hibalehetőségeket.
A leírt hibajelenségre konkrét ötletem nincs, mindenesetre az elekromosságot kell először végig vizsgálni.
üdv
szia Myky
Én mielőtt bármelyik motort indítgattam, először az önindító állapotát ellenőriztem. Ha netán elfogy vagy megszorul a sínjében a szénkefe, sújos kár keletkezik a kollektorban. Az már nehezen javítható. Az ilyen állapotban lévő önindító egyre nehezebben forgat, de előfordul, hogy szinte az egyik napról a másikra jelentkezik a hiba. (eddig csak egy szorult javításra amit szétszedtem, de abba is belepiszkáltak, de rosszul. Az állórész bekötése volt fellazulva, és rendszertelen indítási nehézséget okozott )
Az akkut feltöltött állapotban meg kell nézetni egy akkuval foglalkozó emberrel. (ugynevezett terhehő villával ellenőrzi a kapacitását). Az akku + és - vezetékeinek állapotát, a saruk állapotát szintén meg kell vizsgálni. Egy ilyen meggyengült csatlakozásnál nagy ellenállás keletkezhet, ami szintén olyan tünetet okoz minha az akku gyenge volna.
Amikor az indítási nehézség jelentkezik, az indítórelé tetején lévő két csavart zárd rövidre egy villáskulcsal, ha így indul a relé a rossz.
Ezekkel a felülvizsgálatokkal kizárhatsz hibalehetőségeket.
A leírt hibajelenségre konkrét ötletem nincs, mindenesetre az elekromosságot kell először végig vizsgálni.
üdv
155
147-re
Szia Öregkis!
Kuplung, váltó: ha sűrűbb a trutyi vissza tud kapcsolni egyet kettőt.
Generátor:ha nem végzett a polgár nappali körülmények, tudja folytatni a munkát éjszaka, munkahely megvilágítás!
Már száraz lábbal, otthonról:moli
Szia Öregkis!
Kuplung, váltó: ha sűrűbb a trutyi vissza tud kapcsolni egyet kettőt.
Generátor:ha nem végzett a polgár nappali körülmények, tudja folytatni a munkát éjszaka, munkahely megvilágítás!
Már száraz lábbal, otthonról:moli
- Miki650
- Hozzászólások: 81
- Csatlakozott: 2010.01.30., szomb. 13:53
- Tartózkodási hely: székesfehérvár
- Kapcsolat:
156,
154-re!
Mindenki erre tippelt ! Mármint az önindítóra,csak nem írtam az előzőekben! Nem akartam,hogy másokat keljen igazolnod!
A szerelőmnek is írtam a véleményekről már el is olvasta a levelemet gondolom ő is itt kezdi a vizsgálódást!Most kezdem
rendezni a papírokat mert műszakival szándékozom hazahozni a gépet a mestertől!
Mindenki erre tippelt ! Mármint az önindítóra,csak nem írtam az előzőekben! Nem akartam,hogy másokat keljen igazolnod!
A szerelőmnek is írtam a véleményekről már el is olvasta a levelemet gondolom ő is itt kezdi a vizsgálódást!Most kezdem
rendezni a papírokat mert műszakival szándékozom hazahozni a gépet a mestertől!
Rendbe hozni dolgaim korai még de ideje már!
- klb
- Hozzászólások: 322
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 21:29
- Tartózkodási hely: Nyírpazony
- Kapcsolat:
157
154-re.
Szia Miki!
Az előbbi hozzászólást kiegészítve, saját tapasztalatom a következő volt.
Az önindítóban beül az alig látszó piros karikáknál, kívülről a felfogató csavarokon keresztül kapja a testet. Nekem ezek csunyán be voltak égve, tisztítás, lemez érintkezőkön ovatos hajlítás, és a melegen nehezen forgatás megszünt.
Kattints a képre, mert a karika nem látszik jól.
k.l
Szia Miki!
Az előbbi hozzászólást kiegészítve, saját tapasztalatom a következő volt.
Az önindítóban beül az alig látszó piros karikáknál, kívülről a felfogató csavarokon keresztül kapja a testet. Nekem ezek csunyán be voltak égve, tisztítás, lemez érintkezőkön ovatos hajlítás, és a melegen nehezen forgatás megszünt.
Kattints a képre, mert a karika nem látszik jól.
k.l
- Miki650
- Hozzászólások: 81
- Csatlakozott: 2010.01.30., szomb. 13:53
- Tartózkodási hely: székesfehérvár
- Kapcsolat:
- fgyozo
- Hozzászólások: 3815
- Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
161
SALIJANI - nak
teljes együttérzésemról biztosítalak ... nem fogunk törölni a Tagjaink közül hisz Te
nem lettél sem
- hitehagyo
- sem pedig szimpatizáns
Mivel nem 'jókedvedből' kellett meghoznod ezt a döntést ... a helyzetből adódóan CX tekintetében
inaktívvá váltál, csupán ennyit fogunk felvezetni az oldaladra.
Annyít jegyzek meg reménykedő szívvel h kívánom és várom h mihamarabb ismét aktív tagunk lehess.
Ez pedig csak egy privát kérdés: elárulod h végül is mennyiért adtad el?
teljes együttérzésemról biztosítalak ... nem fogunk törölni a Tagjaink közül hisz Te
nem lettél sem
- hitehagyo
- sem pedig szimpatizáns
Mivel nem 'jókedvedből' kellett meghoznod ezt a döntést ... a helyzetből adódóan CX tekintetében
inaktívvá váltál, csupán ennyit fogunk felvezetni az oldaladra.
Annyít jegyzek meg reménykedő szívvel h kívánom és várom h mihamarabb ismét aktív tagunk lehess.
Ez pedig csak egy privát kérdés: elárulod h végül is mennyiért adtad el?
Kellemes dugó_mozgást, a párban
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 43 vendég