Alkatrész

Válasz küldése
semegijanos
Hozzászólások: 761
Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
Kapcsolat:

km-óra meghajtó

#3431

Hozzászólás Szerző: semegijanos » 2015.04.07., kedd 20:08

Szevasztok !
14361-re Zpityunak !
Ma sem jöttek az ismerőseid a km-óra meghajtóért! :lol: Tudd meg a Forgács címét és én elviszem neki ! :mrgreen:

Avatar
droford
Hozzászólások: 73
Csatlakozott: 2014.11.28., pén. 09:21
Tartózkodási hely: Békés, Békés megye
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#3432

Hozzászólás Szerző: droford » 2015.04.08., szer. 16:36

14378-ra

Közben azért rájöttem hogy kicsit hülyeséget kérdeztem :roll:

A fordulatszám mérő spirál 65cm hosszú? Valaki megerősít ebben?
Honda CX 500 (1980)

Zpityu
Hozzászólások: 370
Csatlakozott: 2014.11.28., pén. 09:23
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: km-óra meghajtó

#3433

Hozzászólás Szerző: Zpityu » 2015.04.08., szer. 19:59

semegijanos írta:Szevasztok !
14361-re Zpityunak !
Ma sem jöttek az ismerőseid a km-óra meghajtóért! :lol: Tudd meg a Forgács címét és én elviszem neki ! :mrgreen:
Jani Bátyám!
Ezer köszönet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar
fgyozo
Hozzászólások: 3804
Csatlakozott: 2009.10.22., csüt. 16:32
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#3434

Hozzászólás Szerző: fgyozo » 2015.04.09., csüt. 12:49

Zpityu !
Hallom hogy a szelepfedeled a gyertya karika tömítésnél engedi az olajat.
Ennek egyszerű a cseréje, ha van másik.
Megoldott már a beszerzés?
Szívesen megnéztem volna már a mocidat...
Kellemes dugó_mozgást, a párban :roll:

Zpityu
Hozzászólások: 370
Csatlakozott: 2014.11.28., pén. 09:23
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#3435

Hozzászólás Szerző: Zpityu » 2015.04.09., csüt. 21:37

fgyozo írta:Zpityu !
Hallom hogy a szelepfedeled a gyertya karika tömítésnél engedi az olajat.
Ennek egyszerű a cseréje, ha van másik.
Megoldott már a beszerzés?
Szívesen megnéztem volna már a mocidat...
Nem vészes az olajfolyás, valahogy megoldom. A beszerzés még nem megoldott. Akkumulátor ügyben szeretnék majd tanácsoz kérni tőled. Ha össze tudjuk egyeztetni jövő héten valamelyik délután átmennék hozzád vele. Feri adott néhány jó tanácsot. Innen is köszönet neki.

Avatar
Arthur
Hozzászólások: 371
Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
Kapcsolat:

breather separator

#3436

Hozzászólás Szerző: Arthur » 2015.04.12., vas. 18:31

Sziasztok!
Abban kérem segítségeteket, hogy a fentebb nevezett tartályban, ami a légszűrőház alatt helyezkedik el, és összeköttetésben is van vele, plusz a motortesttel is egy gumicsővel, hogy ebben kell-e olajnak lenni? :?: Mert én biz'a leengedtem. :idea:
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"

Avatar
Oszy
Hozzászólások: 1978
Csatlakozott: 2010.05.13., csüt. 09:56
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#3437

Hozzászólás Szerző: Oszy » 2015.04.12., vas. 23:05

Olajosnak olajos, de nen kell benne lenni. Annak alul van egy kivezeto csove, ha koszos akkor eldugul.
Karter goz itt csapodik le, egy resze a karbiba megy majd eleg. Mellesleg a karbit hivatott kenni.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.

Pesta
Hozzászólások: 782
Csatlakozott: 2011.04.21., csüt. 15:18
Tartózkodási hely: Nyékládháza
Kapcsolat:

Re: kartergőz

#3438

Hozzászólás Szerző: Pesta » 2015.04.13., hétf. 16:01

Oszy!

A "karburátor kenése" felvetés számomra teljesen új, erről még nem hallottam - de most tanulhattam valami újat.

A Honda-könyvekben korábban azt olvastam erről, hogy a motorok emissziójának csökkentésére vezették vissza a kartergázt az égéstérbe. Merthogy "jobb" az elégetett kartergáz, mint a nyers...
Üdv.
Pesta

semegijanos
Hozzászólások: 761
Csatlakozott: 2011.02.20., vas. 19:23
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#3439

Hozzászólás Szerző: semegijanos » 2015.04.13., hétf. 18:13

Úgy néz ki, hogy mégis van új a nap alatt!!!???

Avatar
Arthur
Hozzászólások: 371
Csatlakozott: 2014.04.10., csüt. 21:37
Tartózkodási hely: Budapest XVI. ker.
Kapcsolat:

Re: Alkatrész

#3440

Hozzászólás Szerző: Arthur » 2015.04.13., hétf. 22:21

A kartergázt az vágom, mert a lényeget tekintve miben különbözne ez az Ottó motor a többi Ottó motortól, csak ugyanolyan. Nekem, és a könyvben is van egy dugó a leeresztő csőben, gondolom azért, hogy ne csöpögjön szét a kartergázból kicsapódott olaj mindenfelé amerre gurulgatok. A lényeg az, hogy nem kell bele az olaj.

Köszy Oszy! :)
"Az elv olyan, mint a fing. Tartja az ember ameddig csak tudja!"

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 22 vendég